[Speeltopic] Werewolves in Prison #251

DeletedUser66944

Guest
Dan had je moeten dood vallen wegens inactiviteit...

Mij en Jokesbrain had je niet afgemaakt, je hebt gewoon je lunch ingezet toen ik jou aanviel en jij hem helemaal begon te schelden. Klein kind ben je ook. Vooral dat laatste zinnetje zegt genoeg over jouw speelstijl in WvW.

Ik geef deze overwinning aan WatBlaasJeInMijnOor, niet aan jou, ook is het alsof je die overwinning hier schaamteloos opeist.

Spannend potje maar spijtig van het niveau. Het waren leuke schermutselingen GreenGang. Even goeie vrienden?
Jij zou al eerder dood moeten geweest zijn als de leiding zich niet in de lunch had vergist :p
 
Reactiescore
3.586
Ik vind dat sommige ervaren spelers wel gefaald hebben op het einde. Stalov en ik vertrouwde Crazy totaal niet. Ik zei nog dat als Stalov er die dag zou uitgaan het wellicht door Crazy was omdat hij geloofwaardiger overkwam als mij en hard tegen Crazy was en zei ook dat als ik er de dag erna zou uit liggen het ook door Crazy was doordat wij de enige waren die hem totaal niet vertrouwde. EN DAT GEBEURDE LETTERLIJK. Je moest gewoon die post gelezen hebben,...

Stelde er zich dan niemand vragen bij waarom de wolven een noob als mij eruit halen? Is toch zo logisch als wat kijk eens op wat ik stem lol. had echt veel moeite niet te reageren toen ik eruit lag :(
 

DeletedUser4045

Guest
Dan had je moeten dood vallen wegens inactiviteit...

Mij en Jokesbrain had je niet afgemaakt, je hebt gewoon je lunch ingezet toen ik jou aanviel en jij hem helemaal begon te schelden. Klein kind ben je ook. Vooral dat laatste zinnetje zegt genoeg over jouw speelstijl in WvW.

Ik geef deze overwinning aan WatBlaasJeInMijnOor, niet aan jou, ook is het alsof je die overwinning hier schaamteloos opeist.

Spannend potje maar spijtig van het niveau. Het waren leuke schermutselingen GreenGang. Even goeie vrienden?

Ik herinner me Watblaasjeinmijnoor aan een quote van een mede WvW-er (geen zin het op te zoeken..): ''Speelt Watblaasjeinmijnoor eigenlijk mee? Heb hem nog helemaal niet gezien..''
 

DeletedUser74005

Guest
Klopt alles ging volgens plan totdat ik Gijs verdacht zag spelen (hij was infected btw) dus had wel al gedacht dat hij g/s ging zijn.

Dus in 1 dag g/s er uit en dan die vos check...
Ik wist dat ik daar niet van onderuit kon dus heb maar zo veel mogelijk valse clues in het potje gestoken dat er paranoia ontstond over tigor en dergelijke.
Beetje dom dat mijn wolven mij verdedigden voor niets en er bijgevolg ook uit lagen maar Crazy heeft het toch nog kunnen afmaken :p

Vind het wel grappig, dat ik ban de spelleiding te horen kreeg, dat je RobinV in had gestuurd, omdat je sportief wilde lunchen.

Vraag me dus af in hoeverre je daadwerkelijk door had, dat ik een g/s koppel was met RobinV.

Maar dat boeit me verder vrij weinig. Als je het echt doorhad: knap!
 

DeletedUser66944

Guest
Ik vind dat sommige ervaren spelers wel gefaald hebben op het einde. Stalov en ik vertrouwde Crazy totaal niet. Ik zei nog dat als Stalov er die dag zou uitgaan het wellicht door Crazy was omdat hij geloofwaardiger overkwam als mij en hard tegen Crazy was en zei ook dat als ik er de dag erna zou uit liggen het ook door Crazy was doordat wij de enige waren die hem totaal niet vertrouwde. EN DAT GEBEURDE LETTERLIJK. Je moest gewoon die post gelezen hebben,...

Stelde er zich dan niemand vragen bij waarom de wolven een noob als mij eruit halen? Is toch zo logisch als wat kijk eens op wat ik stem lol. had echt veel moeite niet te reageren toen ik eruit lag :(
Ja en nee.
Dat is iets wat een wolf zou doen als iemand verdacht wordt door iemand die speler er uit halen zodat die andere speler de schuld krijgt wolf te zijn. Dus ze zouden het eerder aanzien dat iemand het zo wilt laat lijken dat de mensen die een crazy beschuldigden er uit gaan = crazy is de mislynch.
Op zich kan je niets uit de lunch afleiden dan. Met bepaalde personen nog in het potje te houden creer je ook twijfels: 'waarom is die niet gelunchd?' en op den duur zijn er te veel twijfels en wordt het gewoon gokken voor de goedjes.
 
Reactiescore
3.586
In deze fase van de Game is het redden wat er te redden valt he. Hij zou standaard 2 stemmen tegen krijgen door stalov en mij. En het zou slim zijn door de wolven om daarin mee te gaan dan zou er een 'goedje' weg zijn.

Ik vond het zo duidelijk als wat en ik ben de noob hier :p Niet 1 iemand heeft zich vragen gesteld waarom ik eruit was gehaald. Dat is toch opmerkelijk ben teleurgesteld in velen of ik ben een slechte verliezer :D
 

DeletedUser4045

Guest
Ja en nee.
Dat is iets wat een wolf zou doen als iemand verdacht wordt door iemand die speler er uit halen zodat die andere speler de schuld krijgt wolf te zijn. Dus ze zouden het eerder aanzien dat iemand het zo wilt laat lijken dat de mensen die een crazy beschuldigden er uit gaan = crazy is de mislynch.
Op zich kan je niets uit de lunch afleiden dan. Met bepaalde personen nog in het potje te houden creer je ook twijfels: 'waarom is die niet gelunchd?' en op den duur zijn er te veel twijfels en wordt het gewoon gokken voor de goedjes.

Is per wolf erg verschillend, maar over het algemeen denk ik wel dat de strekking van jokersbrain klopt.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik herinner me Watblaasjeinmijnoor aan een quote van een mede WvW-er (geen zin het op te zoeken..): ''Speelt Watblaasjeinmijnoor eigenlijk mee? Heb hem nog helemaal niet gezien..''

Die herinner ik me nog ja. Als ik geen wolf was geweest zou het waarschijnlijk makkelijker zijn om mensen te verdenken, maar ik moest nu echt uitkijken met wat ik zei om niet verdacht te worden. Zeker omdat mensen me al snel doorhadden (Green/Stalov/Tigor). Dat maakt het al snel moeilijker, vooral omdat mijn overleven in het einde zo cruciaal werd, of vergis ik me daarin?
 
Reactiescore
2.196
Die herinner ik me nog ja. Als ik geen wolf was geweest zou het waarschijnlijk makkelijker zijn om mensen te verdenken, maar ik moest nu echt uitkijken met wat ik zei om niet verdacht te worden. Zeker omdat mensen me al snel doorhadden (Green/Stalov/Tigor). Dat maakt het al snel moeilijker, vooral omdat mijn overleven in het einde zo cruciaal werd, of vergis ik me daarin?

Ze moeten niet zo butthurt zijn, we speelde gewoon slecht klaar. Ervan leren en volgend potje beter.
 

DeletedUser4045

Guest
Die herinner ik me nog ja. Als ik geen wolf was geweest zou het waarschijnlijk makkelijker zijn om mensen te verdenken, maar ik moest nu echt uitkijken met wat ik zei om niet verdacht te worden. Zeker omdat mensen me al snel doorhadden (Green/Stalov/Tigor). Dat maakt het al snel moeilijker, vooral omdat mijn overleven in het einde zo cruciaal werd, of vergis ik me daarin?

Tegen het einde wordt dit zeker cruciaal. Mocht jij eerder zijn gedood dan was het nog niet over geweest namelijk..
Heel eerlijk vond ik dit een matige ronde van de burgers, maar ook zeker van de wolven. Persoonlijk vind ik deze ronde niet dat de wolven zich extreem hebben onderscheiden door geweldige acties. Het is voornamelijk een opeenstapeling van slechte beslissingen van burgers, waardoor de wolven zo vaak buiten schot bleven.
 

DeletedUser66944

Guest
Zo lijkt het wel ja maar je moet je zo positioneren dat je buiten schot blijft en je het vertrouwen van mensen wint. Zonder die vos check zou het nog erger geweest zijn voor de goedjes. Al bij al hebben beide kanten toch wel fouten gemaakt en kan niemand dit echt een overwinning noemen :p
 
Reactiescore
338
Fijn dat jouw misplaatste arrogantie geen invloed heeft op jouw kwaliteit van spelen. :)

Het leuke is dat jullie nu nog pissiger zijn dan jullie al waren.

Ik bedoelde dit ook totaal als grap, want zoals ik al zei was ik niet erg actief, en volgde ik het potje niet goed genoeg. Mijn kwaliteit van spelen was dan ook poepie laag dit potje.

Dan had je moeten dood vallen wegens inactiviteit...

Mij en Jokesbrain had je niet afgemaakt, je hebt gewoon je lunch ingezet toen ik jou aanviel en jij hem helemaal begon te schelden. Klein kind ben je ook. Vooral dat laatste zinnetje zegt genoeg over jouw speelstijl in WvW.

Ik geef deze overwinning aan WatBlaasJeInMijnOor, niet aan jou, ook is het alsof je die overwinning hier schaamteloos opeist.

Spannend potje maar spijtig van het niveau. Het waren leuke schermutselingen GreenGang. Even goeie vrienden?

Doodvallen aan inactiviteit? Nee. Dat is onzin dat weet jij ook. Vraag de wolven maar, ik was er elke dag, al was het maar even. Daarnaast was ik genoeg in het topic.

Mijn speelstijl kan je niet bepalen ik EEN POTJE stalov. Ik had allang gezegd dat ik niet genoeg serieus was doordat ik het half volgde. Een overwinning opeisen? Dat doe ik ook helemaal niet, ik vind het achteraf gewoon grappig hoe het ging. Ik was de slechtste wolf, dus opeisen, nope!

En omdat je zo over de rode bent doordat ik alsnog het heb overleefd, snapte je niet wat ik bedoelde met 'afgemaakt'. Want ik bedoelde lunchen. Jullie theorien waren te sterk en had geen andere keuze.

Waarom ik boos werd was echt het gedram, volgende keer ga ik alleen niet steeds zeggen 'ik antwoord zo' dan antwoord ik pas als ik alle info heb.
 

DeletedUser4045

Guest
Het leuke is dat jullie nu nog pissiger zijn dan jullie al waren.

Ik bedoelde dit ook totaal als grap, want zoals ik al zei was ik niet erg actief, en volgde ik het potje niet goed genoeg. Mijn kwaliteit van spelen was dan ook poepie laag dit potje.

Waaruit maak jij op dat ik boos ben? Ik heb me lang geleden al erbij neergelegd dat het maar een spelletje WvW is.. :)

Edit: Wel fijn dat je goede zelfreflectie in je bezit hebt.
 
Reactiescore
3.586
. Want ik bedoelde lunchen. Jullie theorien waren te sterk en had geen andere keuze.

Het rare is dat dit niemand is opgevallen. Pigor is het hele potje gaan overlezen en heeft daar ook niets van opgemerkt. Green die BI gaat beschuldigen die een bewezen goedje is en Gilles die precies ook totaal geen moeite meer deed. Ik vind het maar raar van sommige :p De naam van Crazy is niet eens meer gevallen zelfs xD
 
Bovenaan