[Speeltopic] Werewolves in Prison #251

Reactiescore
338
Het rare is dat dit niemand is opgevallen. Pigor is het hele potje gaan overlezen en heeft daar ook niets van opgemerkt. Green die BI gaat beschuldigen die een bewezen goedje is en Gilles die precies ook totaal geen moeite meer deed. Ik vind het maar raar van sommige :p De naam van Crazy is niet eens meer gevallen zelfs xD

Nee klopt, ik dacht echt shit en nu. Ik ben sowieso dus een waardeloze wolf en omdat ik alles maar op de gok had gespeeld in het begin had ik totaal geen idee van wat ik had gedaan.

Toen jullie dat zeiden was ik dus steeds en tekst aan het typen maar lukte het niet en doordat de vragen maar bleven komen werd Crazy helemaal 'Crazy.'
 

DeletedUser64575

Guest
Maar goed dat het volgende potje geen hints heeft. Green had de hint waarin ik als welp naar voren kwam gewoon gevonden, maar niemand luisterde ernaar :eek:

Na de vreemde gebeurtenis schoot ook een Svennieboys wakker. Echter had hij er niet zo zin in om eruit te gaan. Plots voelde hij een briefje bij zijn matras, snel liep hij naar de binnenplaats waar hij licht had en het briefje kon lezen. Hij las het op en van het ene op het andere moment maakte hij een sprong van vreugde. Zijn geluk kon niet meer op deze nacht. Echter was hij te blij dat dit iemand opmerkte. Namelijk een volgeling van wolven was hier niet zo blij mee met al dat geluid. Hij stormde op Svennieboys af en greep hem in zijn been en sleurde hem mee naar een van de leegstaande cellen namelijk cel 49. Svennieboys werd helaas in de nacht gewelpt. Helaas was hij in alle verbijstering zijn wapen vergeten in zijn cel.. Hij heeft niemand kunnen meenemen in zijn dood.
 

DeletedUser77639

Guest
Dan had je moeten dood vallen wegens inactiviteit...

Mij en Jokesbrain had je niet afgemaakt, je hebt gewoon je lunch ingezet toen ik jou aanviel en jij hem helemaal begon te schelden. Klein kind ben je ook. Vooral dat laatste zinnetje zegt genoeg over jouw speelstijl in WvW.

Ik geef deze overwinning aan WatBlaasJeInMijnOor, niet aan jou, ook is het alsof je die overwinning hier schaamteloos opeist.

Spannend potje maar spijtig van het niveau. Het waren leuke schermutselingen GreenGang. Even goeie vrienden?
Eigenlijk was ik diegene die je dood wou. Met je domme arogantie. Want jij bent de beste die alles al doorhad.
Met de meest domme argumentatie ooit.
Love you tho
 

DeletedUser77639

Guest
Jij had gewoon dood moeten vallen aan inactiviteit :')

De rest gefeliciteerd :)
Akkoord, al ben ik iets meer actief proberen te zijn zodra die waarschuwing kwam. Ik zat toen al wel behoorlijk achter in het potje waardoor het moeilijker is om nog wat te doen.
Ik was zelf nog akkoord gegaan om de infectie niet te laten doorgaan.
 

DeletedUser4045

Guest
Akkoord, al ben ik iets meer actief proberen te zijn zodra die waarschuwing kwam. Ik zat toen al wel behoorlijk achter in het potje waardoor het moeilijker is om nog wat te doen.
Ik was zelf nog akkoord gegaan om de infectie niet te laten doorgaan.

Het zou volgens mij niet af moeten hangen van de waarschuwing. Je zou ook vanaf het begin af aan mee kunnen doen aan de ronde..
 

DeletedUser66129

Guest
Maar goed dat het volgende potje geen hints heeft. Green had de hint waarin ik als welp naar voren kwam gewoon gevonden, maar niemand luisterde ernaar :eek:

Na de vreemde gebeurtenis schoot ook een Svennieboys wakker. Echter had hij er niet zo zin in om eruit te gaan. Plots voelde hij een briefje bij zijn matras, snel liep hij naar de binnenplaats waar hij licht had en het briefje kon lezen. Hij las het op en van het ene op het andere moment maakte hij een sprong van vreugde. Zijn geluk kon niet meer op deze nacht. Echter was hij te blij dat dit iemand opmerkte. Namelijk een volgeling van wolven was hier niet zo blij mee met al dat geluid. Hij stormde op Svennieboys af en greep hem in zijn been en sleurde hem mee naar een van de leegstaande cellen namelijk cel 49. Svennieboys werd helaas in de nacht gewelpt. Helaas was hij in alle verbijstering zijn wapen vergeten in zijn cel.. Hij heeft niemand kunnen meenemen in zijn dood.

Uhh... En wat is de hint richting jou als welp dan? :p
 

DeletedUser77639

Guest
Het zou volgens mij niet af moeten hangen van de waarschuwing. Je zou ook vanaf het begin af aan mee kunnen doen aan de ronde..
Lees jij wel wat ik zeg?
Misschien eerst eens lezen, voor je dingen zegt. Heb namelijk al gezegd waarom ik niet actief was de eerste dagen. Zelfs dagen erna was het moeilijk om actief te zijn
 

DeletedUser4045

Guest
Lees jij wel wat ik zeg?
Misschien eerst eens lezen, voor je dingen zegt. Heb namelijk al gezegd waarom ik niet actief was de eerste dagen. Zelfs dagen erna was het moeilijk om actief te zijn

Volgens mij heb ik heel goed gelezen wat je zegt en dien jij daar wat meer aandacht aan te besteden.
Ik geef namelijk aan dat waarschuwing of geen waarschuwing je moet deelnemen als je over het geheel actief kan zijn.
Als je eerst drie dagen feitelijk gezien niet deelneemt aan het spel en daarna door een waarschuwing net boven de ondergrens blijft dan vraag ik me af waarom je je uberhaupt ooit hebt ingeschreven.
 
Reactiescore
2.196
Onzin Sander en dat weet je heel goed.

Ookal doet Lytho lekker butthurt, hij heeft al toegegeven en excuses gemaakt. Wat wil je wat hij doet?
 

DeletedUser4045

Guest
Onzin Sander en dat weet je heel goed.

Ookal doet Lytho lekker butthurt, hij heeft al toegegeven en excuses gemaakt. Wat wil je wat hij doet?

Als je vraag aan mij gesteld is dan is het antwoord: Beter inschatten voor je je inschrijft of je voldoende een bijdrage kan leveren aan het spel.
 
Bovenaan