Wereldafspraken

Reactiescore
57
Waarom dan nergens op reageren? Ook niet op de berichten dat jullie gewoon hoofdstam konden joinen. Of de vele berichten waar jullie OS wilden? Niet jezelf uitgesproken over de situatie? Over een verzonnen verhaal gesproken

Ben benieuwd naar deze berichten van het joinen van de hoofdstam. Waldemar heeft er namelijk geen idee van.
 
Reactiescore
5.690
Hey Justin, wil je je bij Tides aansluiten? Rekruten zijn wij niet vies van en stabbers hebben we toch al zat (@Gilfoyle ).
 
Reactiescore
290
[/QUOTE]
Dus omdat jullie dingen “verget
Wil je dan zeggen dat Bjorn niet gezegd heeft TFL te willen kata-en?



Zou ik met je eens zijn als het een op zichzelf staand iets zou zijn. Maar volgens mij weet jij ook wel hoe Bjorn deze wereld al geacteerd heeft ik zal een aantal dingen opsommen.
  • De mooie badfoto En wat is hier fout aan ?
  • Reden voor menig onenigheid binnen de stam (als ik de verhalen uit eigen gelederen op het AF mag geloven) Als je het AF goed leest heb je ook meegekregen dat hier meermaals gemeld is dat er met zaken met de vinger naar mij gewezen werd zonder dat ik er ook maar iets mee te maken had.
  • Kata's laten lopen op stamgenoten Dat was een reactie Er werden eerst enkele 100de boerderijen van ons gesloopt door andere voordat er vanuit ons ook maar een enkele kata gestuurd is.
  • Nu 200+ kata's aan het maken is per clear Wij zijn in alle offence en defence dorpen kata's aan het maken en dit als jullie goed opgelet hadden had een andere reden. Dit omdat we heel veel kata boosts hebben en deze willen gebruiken. En oomdat kata's (laatste massa misschien gezien) Zetten wij in stacks.
  • Aangeven willens en wetens TFL naar de grond te willen katapulteren Jullie hadden een fout gemaakt in de wereldafspraken die je zelf gemaakt hebt. Wat al belachelijk is dan zeg ik tegen Martijn in vertrouwen hoe of wat en dat zoals de wereldafspraken gemaakt zijn TFL ERBUITEN valt en ik TFL dus gewoon mag kata'en en ik dat zou doen.
    Ik had bij ons in de stam al gemeld toen we de wereldafspraken intraden dat ik stop met w75 dus je zou van mij geen enkele kata gekregen hebben.

    Ik was boos omdat er eerder gezegd werd dat we kata's moesten gaan maken en dat we schijt aan alles zoude hebben. plots gingen we daarna weer volgens de regels van Tides spelen. Die natuurlijk volstrekt belachelijk zijn. Tides kan heel de wereld goed praten op het AF maar iedereen buiten Tides om weet natuurlijk ook dat ondanks ik een blaaskaak ben en 24/7 fouten gemaakt heeft. Jullie met de meeste acties toch wel vele maler smeriger spel gepleegd hebben als een 24/7. Alleen breien jullie overal een leuk verhaaltje omheen om het goed te praten. Wat natuurlijk volkomen onzin is.
Costa ik heb je prive nooit gesproken maar het enige dat je bent is een leugenachtige stront ventje dat de boel overal maar wat opstookt.
Je kunt ook accepteren dat deze man in de stam nemen gewoon veel rompslomp met zich meebrengt en daar de consequenties van dragen. Het is nu niet zo dat hij deze wereld van onbesproken gedrag is geweest en daarom vind ik het niet gek dat Tides eieren voor zijn geld kiest en de wereld gewoon speelt zoals Tides meent de wereld te moeten spelen.
 
Reactiescore
3.457
>>Ik was boos omdat er eerder gezegd werd dat we kata's moesten gaan maken en dat we schijt aan alles zoude hebben

Door wie werd dat gezegd dan?
 
Reactiescore
1.226
@Harlequin of Hate het is ironisch dat je me leugenachtig noemt maar daarvoor wel elk punt bevestigd wat ik aanhaal. Maargoed doet er ook niet toe, ik hoop dat je daad bij het woord voegt en stopt met W75. To be continued.
 
Reactiescore
1.647
heeft HoH nu toegegeven dat 24/7 katamassa's wou doen op tides?? lol

Waar is dit ooit ontkend? Gelijk werd gezegd dit besproken werd in de emotie maar uiteindelijk iedereen zei het niet zo te willen spelen. Daarna bevestigd 24/7 ook de wereldafspraken om dit te onderstrepen.
 
Reactiescore
290
heeft HoH nu toegegeven dat 24/7 katamassa's wou doen op tides?? lol

Ja er is binnen 24/7 gezegd dat iedereen lekker kata's ging gooien op Tides dat is nog niet half zo smerig als de acties van Tides he....
Evenals werd dit door 10 accounts gezegd en wederom ga je nu zitten verkondigen dat wij dit doen ?

Stop is met de boel op te stoken
 

Deleted User - 487978215

Guest
Heee grote vriend ben jij er ook weer? Medicijnkastje kunnen vinden inmiddels?
 
Reactiescore
34
Ja er is binnen 24/7 gezegd dat iedereen lekker kata's ging gooien op Tides dat is nog niet half zo smerig als de acties van Tides he....
Evenals werd dit door 10 accounts gezegd en wederom ga je nu zitten verkondigen dat wij dit doen ?

Stop is met de boel op te stoken
welke actie is smerig van tides? ik zie jullie dat allemaal roepen maar oprecht benieuwd welke actie precies smerig was
en ik zeg enkel dat jij toegeeft dat jouw stam dit wou doen
 
Reactiescore
290
Ja, er zijn hele gesprekken over geweest in de stam en zelfs het plan en de targets waren bekend maar zoals elke keer dat we plannen maken.... De ochtend als iedereen weer wakker word zeggen we toch we doen het toch niet hahahah. Life of tw xD
welke actie is smerig van tides? ik zie jullie dat allemaal roepen maar oprecht benieuwd welke actie precies smerig was
en ik zeg enkel dat jij toegeeft dat jouw stam dit wou doen
 
Reactiescore
34
Ja, er zijn hele gesprekken over geweest in de stam en zelfs het plan en de targets waren bekend maar zoals elke keer dat we plannen maken.... De ochtend als iedereen weer wakker word zeggen we toch we doen het toch niet hahahah. Life of tw xD
maar jij snapt toch ook als je tegenstander plannen maakt om een heuse kata aanval te doen, dat je nog weinig zin hebt om toegevingen te doen?
 
Reactiescore
57
Ik denk dat Bjorn bedoelt dat er altijd naar hem gewezen wordt terwijl er dus veel meer potentiele kata-gooiers waren. Bjorn is wellicht de enige die het durft toe te geven wat ik ergens wel respecteer.
 
Reactiescore
290
maar jij snapt toch ook als je tegenstander plannen maakt om een heuse kata aanval te doen, dat je nog weinig zin hebt om toegevingen te doen?
Klopt maar die plannen voor die “kata aanval” waren er gister avond pas met gemenge gevoelens en emotie. Ik had toen voorheen al gezegd na alles dat ik persoonlijk stopte op 75 en w78 en .net de focus ga leggen. Maar toen in het woord kata’s hoorde en dat geef ik eerlijk toe daar wou ik dan nog even voor terug komen. Maar ik had ook gezegd dan gooi ik 1 wave alles wat ik heb al mn def dorpen off dorpen alles op 1 speler en dan gaan we op delete.
Is de wereld al klaar? Ja in mijn ogen is hij al maanden klaar en verdient tides het kwalitatief de wereld winst te hebben. En zonder megastabber tfl hadden ze de wereld ook wel gewonnen. Maar jammer dat er geen eindstrijd is.
 
Reactiescore
34
Klopt maar die plannen voor die “kata aanval” waren er gister avond pas met gemenge gevoelens en emotie. Ik had toen voorheen al gezegd na alles dat ik persoonlijk stopte op 75 en w78 en .net de focus ga leggen. Maar toen in het woord kata’s hoorde en dat geef ik eerlijk toe daar wou ik dan nog even voor terug komen. Maar ik had ook gezegd dan gooi ik 1 wave alles wat ik heb al mn def dorpen off dorpen alles op 1 speler en dan gaan we op delete.
Is de wereld al klaar? Ja in mijn ogen is hij al maanden klaar en verdient tides het kwalitatief de wereld winst te hebben. En zonder megastabber tfl hadden ze de wereld ook wel gewonnen. Maar jammer dat er geen eindstrijd is.
en wanneer werd dan beslist om schijt aan alles te hebben?
het zou oprecht jammer zijn om een wereld te beindigen door gewoon nog eens kata's te gooien, ipv in ere te verliezen. maar wat heeft tides dan van smerig spel gedaan? behalve geen toegevingen meer te doen naar 24/7 dan
 
Reactiescore
290
en wanneer werd dan beslist om schijt aan alles te hebben?
het zou oprecht jammer zijn om een wereld te beindigen door gewoon nog eens kata's te gooien, ipv in ere te verliezen. maar wat heeft tides dan van smerig spel gedaan? behalve geen toegevingen meer te doen naar 24/7 dan
De gesprekken met TFL toen ze in 24/7 zaten tfl heeft toen al bekent was dat ze naar tides gingen binnen 24/7 nog even de boel op stelte gezet wat alle reden is geweest van een hele boel drama en demotivatie evenals gestopte spelers. Afgelopen week gaf een front acc al aan te stoppen. Nu heer waldemar waar ook al gesprekken mee waren. Dat is gewoon jammer ik snap het wel de wereld is toch kapot. Maar in mijn ogen had tides dit alles niet nodig se zoude toch wel winnen door de acticiteit en kwaliteit.
 
Reactiescore
103
Los van dit alles vraag ik me echt af met welke reden de makers van TW kata's ontwikkeld hebben? Als het de bedoeling was enkel voor VP en Muur hadden ze dit toch wel zo geïmplementeerd in plaats van op nagenoeg alle gebouwen mogelijk te maken?

Tot ik na lange tijd terug startte wist ik ook niet beter dan dat ze gewoon gebruikt werden (1ste werelden), al blijft het natuurlijk zeer pijnlijk om een kata-massa te krijgen.

Los van bovenstaande : Ik distantieer mij als speler sowieso van kata-gebruik, dus ik wil met bovenstaande niet zeggen dat ik kata-gebruik goedkeur. Ik stel gewoon even hardop een vraag die vermoedelijk wel meer mensen op de lippen heeft liggen.
 
Reactiescore
1.380
Eigenlijk zou iedereen respect moeten hebben voor @Harlequin of Hate hij zegt vaak meteen wat ie denkt en handelt ook niet altijd slim maar hij liegt niet en is eerlijk. In tegenstelling van andere. @Wow Who volgens mij was jij gewoon de aanstichter van vuil spel en ga dit niet ontkennen jij hebt het ontketend en @Alexander13 je doet wel of jij het heilige boontje bent maar ook jij wou maar wat graag kata's gooien of is dit onzin?
 
Bovenaan