Wil je dan zeggen dat Bjorn niet gezegd heeft TFL te willen kata-en?
Zou ik met je eens zijn als het een op zichzelf staand iets zou zijn. Maar volgens mij weet jij ook wel hoe Bjorn deze wereld al geacteerd heeft ik zal een aantal dingen opsommen.
- De mooie badfoto En wat is hier fout aan ?
- Reden voor menig onenigheid binnen de stam (als ik de verhalen uit eigen gelederen op het AF mag geloven) Als je het AF goed leest heb je ook meegekregen dat hier meermaals gemeld is dat er met zaken met de vinger naar mij gewezen werd zonder dat ik er ook maar iets mee te maken had.
- Kata's laten lopen op stamgenoten Dat was een reactie Er werden eerst enkele 100de boerderijen van ons gesloopt door andere voordat er vanuit ons ook maar een enkele kata gestuurd is.
- Nu 200+ kata's aan het maken is per clear Wij zijn in alle offence en defence dorpen kata's aan het maken en dit als jullie goed opgelet hadden had een andere reden. Dit omdat we heel veel kata boosts hebben en deze willen gebruiken. En oomdat kata's (laatste massa misschien gezien) Zetten wij in stacks.
- Aangeven willens en wetens TFL naar de grond te willen katapulteren Jullie hadden een fout gemaakt in de wereldafspraken die je zelf gemaakt hebt. Wat al belachelijk is dan zeg ik tegen Martijn in vertrouwen hoe of wat en dat zoals de wereldafspraken gemaakt zijn TFL ERBUITEN valt en ik TFL dus gewoon mag kata'en en ik dat zou doen.
Ik had bij ons in de stam al gemeld toen we de wereldafspraken intraden dat ik stop met w75 dus je zou van mij geen enkele kata gekregen hebben.
Ik was boos omdat er eerder gezegd werd dat we kata's moesten gaan maken en dat we schijt aan alles zoude hebben. plots gingen we daarna weer volgens de regels van Tides spelen. Die natuurlijk volstrekt belachelijk zijn. Tides kan heel de wereld goed praten op het AF maar iedereen buiten Tides om weet natuurlijk ook dat ondanks ik een blaaskaak ben en 24/7 fouten gemaakt heeft. Jullie met de meeste acties toch wel vele maler smeriger spel gepleegd hebben als een 24/7. Alleen breien jullie overal een leuk verhaaltje omheen om het goed te praten. Wat natuurlijk volkomen onzin is.
Costa ik heb je prive nooit gesproken maar het enige dat je bent is een leugenachtige stront ventje dat de boel overal maar wat opstookt.
Je kunt ook accepteren dat deze man in de stam nemen gewoon veel rompslomp met zich meebrengt en daar de consequenties van dragen. Het is nu niet zo dat hij deze wereld van onbesproken gedrag is geweest en daarom vind ik het niet gek dat Tides eieren voor zijn geld kiest en de wereld gewoon speelt zoals Tides meent de wereld te moeten spelen.