Wereldafspraken

Reactiescore
166
Ben wel benieuwd welke van alle info die nu de ronde gaat jullie "bewuste info is".

Mocht een speler bewust deze informatie gelekt hebben is het aan de gedupeerde partij een intern oordeel te vellen. Indien men kiest voor een kick mogen de andere deelnemers deze speler niet helpen/aannemen/vv'en/ondersteunen of soortgelijke handelingen.

maar ik vind het natuurlijk prima dat jullie de speler die jullie dit bewust hebben laten lekken kicken hoor? of?

Hoe kom je voor je stamgenoten op als je de vijand chanteert een lid te kicken?

Je roept alleen net in het andere topic dat je het niet vind kunnen dat wij die speler gekickt willen hebben, met termen als chantage?
 
Reactiescore
1.226
Gisteren met groepje spelers in call gezeten, was al meermaals dat zaken die in emotie gezegd werden terecht kwamen bij Tides. Nu besloten we bewust eens iets in de groepschat te gooien om te kijken of bij Tides terecht kwam. Half uur later krijgen we PM hierover van iemand van Tides. Echt dieptrieste bedoeling daar.

Heb je het nu over het feit dat gelekt is dat Bjorn willens en wetens TFL wil kata'en? :redface:
 
Reactiescore
244
Heb je het nu over het feit dat gelekt is dat Bjorn willens en wetens TFL wil kata'en? :redface:

Wilde* en er waren wel meer spelers die dit wilde dus enkel op Bjorn afschuiven is een beetje makkelijk en vooral oneerlijk. Als stam zijnde is er dan GEZAMENLIJK beslist om GEEN kata's te gaan gooien en de wereld 'fair' uit te spelen. Nu met het hele gedoe van heer Waldemar en jullie reactie is het natuurlijk niet echt wereldbevorderend :redface:.
Ik ga mij nu focussen op mijn examens en me absoluut niet meer bezighouden met deze gigantische verneukte wereld, goodluck aan iedereen!
 
Reactiescore
1.226
Nu met het hele gedoe van heer Waldemar en jullie reactie is het natuurlijk niet echt wereldbevorderend :redface:.

Ik weet niet of je op de hoogte bent. Maar de afspraken waren al rond mbt Waldemar. Namelijk dat elk dorp - op 10 dorpen na - naar AM en AR zouden gaan. En daarbij een nette NAP afgesproken. Wij wilden niet profiteren van het feit dat Waldemar edels ging gooien op de safe van AM en daarom zijn we als stam ingestemd met die afspraken.
1610092901678.png


Even later, om loopholes te voorkomen, wil onze leiding bevestigen dat TFL bij de stam hoort en dus daarom ook uiteraard geen kata's zal mogen ontvangen. Hier werd helaas en tot onze grote spijt niet bevestigend op gereageerd vanuit 24/7 in de naam van Bjorn. Toen was het met de goodwill wel klaar.

Vergeet niet dat Waldemar de stam verliet omdat hij niet mee kon in het 24/7 & AT fusie verhaal en dat er voorheen nog wel meerdere zaken voorgevallen waren daar. Wij hadden als stam al besloten om daar geen VV te draaien en niet te profiteren van de onrust die zelf gecreëerd is door bepaalde spelers niet mee te kunnen laten gaan.

Zou je mij kunnen vertellen waar je had willen zien dat wij anders hadden gehandeld mbt Waldemar?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
244
Ik weet niet of je op de hoogte bent. Maar de afspraken waren al rond mbt Waldemar. Namelijk dat elk dorp - op 10 dorpen na - naar AM en AR zouden gaan. En daarbij een nette NAP afgesproken. Wij wilden niet profiteren van het feit dat Waldemar edels ging gooien op de safe van AM en daarom zijn we als stam ingestemd met die afspraken.

Even later, om loopholes te voorkomen, wil onze leiding bevestigen dat TFL bij de stam hoort en dus daarom ook uiteraard geen kata's zal mogen ontvangen. Hier werd helaas en tot onze grote spijt niet bevestigend op gereageerd vanuit 24/7 in de naam van Bjorn.
Bekijk bijlage 25983

Toen was het met de goodwill wel klaar.

Vergeet niet dat Waldemar de stam verliet omdat hij niet mee kon in het 24/7 & AT fusie verhaal en dat er voorheen nog wel meerdere zaken voorgevallen waren daar. Wij hadden als stam al besloten om daar geen VV te draaien en niet te profiteren van de onrust die zelf gecreëerd is door bepaalde spelers niet mee te kunnen laten gaan.

Zou je mij kunnen vertellen waar je had willen zien dat wij anders hadden gehandeld mbt Waldemar?

Bjorn wilde inderdaad (nogmaals met andere) kata's gooien op TFL. Toen is er na de afspraak omtrent Waldemar beslist dat er geen kata's gingen gegooid worden op TFL. 24/7 was tevreden met hoe jullie deze actie van Waldemar hadden opgelost en wilde er nog een faire wereld van maken. Kan ik je even goed ook screens van laten zien als je wil? Want ik kan je verzekeren dat na dat Bjorn zei dat hij ging kata'en, hij gezegd heeft geen kata's te gooien en te lusiteren naar de stam. Dat jullie op basis van die berichten beslissen kiezen om een stabbende speler (waldemar) te gaan internen is dan jullie keuze en zegt net iets meer over jullie, dan over ons. Had dan gewoon naar de leiding van 24/7 gegaan en dit voorgelegd, dan hadden deze, net zoals ik nu doe, het even goed ontkracht en indien jullie het nog niet geloofden gewoon de screens gestuurd en dan had je geen acties gedaan die eigenlijk kant noch wal slaat.

Dat Waldemar het niet eens is met het beleid en de stam wilt verlaten, daar heb ik alle respect voor. Dat je de stam verlaat en instant safedorpen van je stamgenoten gaat treinen dat is gewoon een pure stab. In jullie geval had ik zonder pardon die dorpen van Waldemar links laten liggen. Als ik weet dat er een tamelijk grote stab bij de vijand gebeurt dan zou ik 100% zeker die dorpen laten voor wat het is en de vijandelijke stam dit laten oplossen op een gepaste manier. Ik zou zeker niet desbetreffende speler gaan internen en zo een wereld die al op het randje van crashen staat over the edge te duwen, dan zou ik mijzelf echt tekort doen.

Ik ga hier trouwens niet meer verder op in. Ik heb geen goesting in terug een ellenlange discussie over ja of nee en ga me zoals eerder gezegd focussen op mijn examens. Het is heel duidelijk dat jullie helemaal anders denken over bepaalde dingen zoals spelplezier, normen en waarden, .. . Daar is trouwens niets mis mee, iedereen moet het spelletje spelen zodat hij het leuk vindt. Moest je echt nog iets willen van mij dan kan je me altijd privé sturen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.647
Had gelijk gezegd Bjorn niet ging gooien, die had dit intern ook bevestigd dus weer bullshit klets van jullie. Is gewoon zoeken naar smoesjes en zo doen alsof je het fair play wilt spelen.
 
Reactiescore
1.226
Had gelijk gezegd Bjorn niet ging gooien, die had dit intern ook bevestigd dus weer bullshit klets van jullie. Is gewoon zoeken naar smoesjes en zo doen alsof je het fair play wilt spelen

Hartstikke mooi dat je deze druktemaker weer eens beschermd. Bjorn zijn letterlijke woorden waren dat hij kata's ging gooien op TFL. Gezien het recente verleden dat hij zelfs kata's gooit op stamgenoten en in zijn clears kata's aan het maken is, lijkt het mij een vrij legitieme aanname dat hij dat zeker zou kunnen gaan doen op ex-stamgenoten/vijanden.
 
Reactiescore
103
Hartstikke mooi dat je deze druktemaker weer eens beschermd. Bjorn zijn letterlijke woorden waren dat hij kata's ging gooien op TFL. Gezien het recente verleden dat hij zelfs kata's gooit op stamgenoten en in zijn clears kata's aan het maken is, lijkt het mij een vrij legitieme aanname dat hij dat zeker zou kunnen gaan doen op ex-stamgenoten/vijanden.

Je geloofd wat je wil geloven natuurlijk, maar hetgene Justin hier zegt is 100% waar hoor. Ook Jonathan gaf het al aan.
Bjorn heeft dat gezegd, werd tegengehouden en heeft dan gezegd ik zal het niet doen voor de stam en de afspraken.

Dus dat jullie uit iets dat gezegd wordt zo meteen reageren is in deze fel over gereageerd, maar goed, wat is, is zeker?
 
Reactiescore
1.226
Je geloofd wat je wil geloven natuurlijk, maar hetgene Justin hier zegt is 100% waar hoor

Wil je dan zeggen dat Bjorn niet gezegd heeft TFL te willen kata-en?

Dus dat jullie uit iets dat gezegd wordt zo meteen reageren is in deze fel over gereageerd, maar goed, wat is, is zeker?

Zou ik met je eens zijn als het een op zichzelf staand iets zou zijn. Maar volgens mij weet jij ook wel hoe Bjorn deze wereld al geacteerd heeft ik zal een aantal dingen opsommen.
  • De mooie badfoto
  • Reden voor menig onenigheid binnen de stam (als ik de verhalen uit eigen gelederen op het AF mag geloven)
  • Kata's laten lopen op stamgenoten
  • Nu 200+ kata's aan het maken is per clear
  • Aangeven willens en wetens TFL naar de grond te willen katapulteren
Je kunt ook accepteren dat deze man in de stam nemen gewoon veel rompslomp met zich meebrengt en daar de consequenties van dragen. Het is nu niet zo dat hij deze wereld van onbesproken gedrag is geweest en daarom vind ik het niet gek dat Tides eieren voor zijn geld kiest en de wereld gewoon speelt zoals Tides meent de wereld te moeten spelen.
 
Reactiescore
1.647
Wil je dan zeggen dat Bjorn niet gezegd heeft TFL te willen kata-en?



Zou ik met je eens zijn als het een op zichzelf staand iets zou zijn. Maar volgens mij weet jij ook wel hoe Bjorn deze wereld al geacteerd heeft ik zal een aantal dingen opsommen.
  • De mooie badfoto
  • Reden voor menig onenigheid binnen de stam (als ik de verhalen uit eigen gelederen op het AF mag geloven)
  • Kata's laten lopen op stamgenoten
  • Nu 200+ kata's aan het maken is per clear
  • Aangeven willens en wetens TFL naar de grond te willen katapulteren
Je kunt ook accepteren dat deze man in de stam nemen gewoon veel rompslomp met zich meebrengt en daar de consequenties van dragen. Het is nu niet zo dat hij deze wereld van onbesproken gedrag is geweest en daarom vind ik het niet gek dat Tides eieren voor zijn geld kiest en de wereld gewoon speelt zoals Tides meent de wereld te moeten spelen.

Hoeveel kata's hij aanzet moet hij zelf weten. Hij zei duidelijk dat niet zou gooien en zelfs zou terugtrekken wereld om stam niet te schaden. En dan komen jullie.opeens chanteren dat hij gekickt moet worden omdat anders jullie je vieze actie op Waldemar doorzetten. Dus kom niet met dit gejank hier aanzetten over hoe slecht hij is.
 
Reactiescore
1.226
Hij zei duidelijk dat niet zou gooien en zelfs zou terugtrekken wereld om stam niet te schaden.

Hij heeft ook gezegd wel te willen gooien. Al die tegenstrijdigheden maken hem geen betrouwbaar persoon. Tel daarbij op de acties die hij daadwerkelijk wel uitgevoerd heeft, neig ik er toch naar om aan de voorzichtige kant te gaan zitten voor wat betreft vertrouwen te hebben in zijn goede voornemens. Snap gewoon niet zo goed waarom je dat verdedigd zeker gezien het jou alleen maar extra inspanningen kost.
 
Reactiescore
5.687
Hoeveel kata's hij aanzet moet hij zelf weten. Hij zei duidelijk dat niet zou gooien en zelfs zou terugtrekken wereld om stam niet te schaden. En dan komen jullie.opeens chanteren dat hij gekickt moet worden omdat anders jullie je vieze actie op Waldemar doorzetten. Dus kom niet met dit gejank hier aanzetten over hoe slecht hij is.
Zit jij nou weer hypocriet te lullen man. Jezelf en stam hebben weken of maandenlang op Björn zijn gedrag af zitten geven. Hij heeft kata’s gegooid op zijn stam, heeft meer stammen geswitched dan de vriendin van @Kyuka vreemd is gegaan. En nu moet Tides hem op zijn woord geloven of zo? Of zijn mooie ogen? Ik heb verder niks tegen Björn als enige, maar dat Tides het niet vertrouwt begrijp ik wel.

Kan jij mij nu nog even de situatie over die walmart uitleggen, of hoe die heet. Want zoals ik het heb begrepen was hij het beu dat zijn stammies hem weer genaaid hadden en heeft toen besloten intern te gaan voor Tides. Al kan dit totaal niet kloppen, dus vertel jou kant maar.
 
Reactiescore
7.940
Dit is net zo'n relatie waar de man de vrouw elke week een blauw oog slaat, maar de vrouw toch bij hem blijft omdat ze denkt dat hij inlove is. 2 maanden later wordt ze neergestoken omdat ze de onderzetters niet recht genoeg op tafel heeft gezet.
 
Reactiescore
1.647
Hij heeft ook gezegd wel te willen gooien. Al die tegenstrijdigheden maken hem geen betrouwbaar persoon. Tel daarbij op de acties die hij daadwerkelijk wel uitgevoerd heeft, neig ik er toch naar om aan de voorzichtige kant te gaan zitten voor wat betreft vertrouwen te hebben in zijn goede voornemens. Snap gewoon niet zo goed waarom je dat verdedigd zeker gezien het jou alleen maar extra inspanningen kost.

Omdat hij niet de oorzaak in dit is, en word van degene die wel verantwoordelijk zijn kenbaar niet geloof worden. Als Twan en ik zeggen dat niet gebeurt. Vorige keer hij ver ging werd hij ook praktisch gekickt. Laat duidelijk zien hoe wij er in staan. Maar kenbaar is dat niet voldoende en moet er worden gezegd dat afspraken Waldemar niet doorgaan als we hem niet kicken. Dan ben je gewoon triest.

Waldemar is meermaals benaderd, gevraagd of hulp nodig had en besproken dat gewoon in hoofdstam kon. Oorspronkelijke bespeler zou dit ook nooit hebben gedaan enkel een CO heeft hiertoe besloten nadat hij zelf nergens op reageert ondanks tientallen berichten van onze kant.
 
Reactiescore
57
Oorspronkelijke speler is gekapt omdat hij geen perspectief werd geboden aan het account. Dit is ook niet alleen door de CO besloten. De oorspronkelijke speler heeft vanochtend tegen jullie aanvallen lopen deffen. Ook dit is dus een mooi verzonnen verhaal. Ga zo door!
 
Reactiescore
1.647
Oorspronkelijke speler is gekapt omdat hij geen perspectief werd geboden aan het account. Dit is ook niet alleen door de CO besloten. De oorspronkelijke speler heeft vanochtend tegen jullie aanvallen lopen deffen. Ook dit is dus een mooi verzonnen verhaal. Ga zo door!

Waarom dan nergens op reageren? Ook niet op de berichten dat jullie gewoon hoofdstam konden joinen. Of de vele berichten waar jullie OS wilden? Niet jezelf uitgesproken over de situatie? Over een verzonnen verhaal gesproken
 
Reactiescore
2.386
All I'm saying: had je een tijdje geleden niet gestopt met sturen om de wereldafspraken rond te krijgen, was dit misschien niet gebeurd. Wij betreuren dat we de wereldafspraken hebben in moeten brengen als deel van een overeenkomst voordat jullie ze aanvaardden, waarna toch nog dreigementen bij ons terecht kwamen.

Ik heb het genoeg gezegd en ik zal het nodig 1x zeggen: Björn en het account Prone horen niet thuis op een wereld waar ik speel. Al zijn impulsieve uitspraken en ondoordachte acties tonen dat hij niet geschikt is om op dit niveau tribalwars te spelen. Naast geld heb je hier ook enig verstand nodig om ergens te komen. Dat jij beslist om steeds je hand boven zijn hoofd te houden Justin, is volledig jouw keuze. Prone had al lang gekicked moeten worden en dan ging je een NAP gekregen hebben om hem weg te spelen, zoals Tides al een hele wereld tracht fair te spelen en eerlijkheid hoog in het vaandel draagt.

Nu heb je vandaag alleen al meerdere beschuldigingen naar ons hoofd gegooid (spionage, stabben door Waldemar te internen), maar hier heb je nog nergens iets kunnen hardmaken. Wordt het niet eens tijd om je eigen eer te redden en niet meer te posten? Dat zou het niet alleen voor ons, maar hoogstwaarschijnlijk ook voor jezelf een heel pak leuker maken.
 
Bovenaan