Wereld 7; Leukste wereld? Meeste Toppers?

DeletedUser

Guest
Haha de nieuwe Dennemen is opgestaan, zeker qua niveau!
Chapeau dat ja met Gildor in gesprek was op het ALGEMEEN FORUM, wil je het privé en geheim houden dan moet je maar een lieve IGM sturen.

O wat ben jij interessant (om af te kraken)! :D

En waar slaat dat op dan? :confused:
Ik was in gesprek met Gildor ja. Maar heb ik gevraagd om dat gezeur van jullie en iets geheim houden? Nee dus. :rolleyes:

Spreek jullie igm wel weer. Leden van W7 zijn op het AF niet lief. :(
 

DeletedUser

Guest
En waar slaat dat op dan? :confused:
Ik was in gesprek met Gildor ja. Maar heb ik gevraagd om dat gezeur van jullie en iets geheim houden? Nee dus. :rolleyes:

Spreek jullie igm wel weer. Leden van W7 zijn op het AF niet lief. :(

Dennemen was iemand die altijd een grote mond had en daarbij naar iedereen uithaalde... om gek van te worden. En ja, toen stopte hij in de hitte van de strijd... Vandaar. ;)

Burning-M... ja, die is tegen bijna niemand lief. :p Je zult er wel mee leren leven.
 

DeletedUser

Guest
neeeeeh!:mad:, wie heeft dennemen een account gegeven. denk je het met peevee1 alles gehad te hebben komt dennemen weer terug :(

this just isn't my lucky day

edit: Rang: 35.
Naam: Doc. Braindamage
Stam: Gummi
Punten: 1,239,576
Dorpen: 127
Gemiddelde punten per dorp: 9,760
Aantal stam veranderingen: 4
Overnames: 149 (+139-10)
Beste Rang: 2617th May 2008
Meeste punten: 1,217,48305th November 2008
Meeste dorpen: 12505th November 2008
OD Rang: 9. (9,250,675 score)
OD Aanval Rang: 9. (5,271,126 score)
OD Defensieve Rang: 14. (3,979,549 score

astu. denk dat spelers sommige van sil hier geen problemen mee zo mogen hebben. hij def overigs met veel zware.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dennemen was iemand die altijd een grote mond had en daarbij naar iedereen uithaalde... om gek van te worden. En ja, toen stopte hij in de hitte van de strijd... Vandaar. ;)

De strijd was nog niet eens begonnen. Dennemen wou al langer stoppen, en bij de eerste grote tegenslag van Only (stoppen van Nippel) hield hij het ook voor bekeken. :)

(P.S. Toen ik nog speelde heb ik dennemen 15 dorpjes afhandig gemaakt, en dat hebben we nooit op het forum gezien... Ondanks zijn grote aanwezigheid hier :D)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha Doccie w7 op zijn kop zetten^^ nice ik weet zeker dat dat gaat lukken...
 

DeletedUser

Guest
edit: Rang: 35.
Naam: Doc. Braindamage
Stam: Gummi
Punten: 1,239,576
Dorpen: 127
Gemiddelde punten per dorp: 9,760
Aantal stam veranderingen: 4
Overnames: 149 (+139-10)
Beste Rang: 2617th May 2008
Meeste punten: 1,217,48305th November 2008
Meeste dorpen: 12505th November 2008
OD Rang: 9. (9,250,675 score)
OD Aanval Rang: 9. (5,271,126 score)
OD Defensieve Rang: 14. (3,979,549 score

Leuke stats inderdaad, maar die praatjes waarmee je binnenkomt hoeven niet. Als je zo nodig jezelf kenbaar wil maken, stel je dan op een normale manier voor i.p.v. jezelf te profileren als de Einstein van TW met je nieuwe tactieken. Wat Arnuma ook al aangaf, tactieken op individueel niveau zijn vrij beperkt in dit spelletje, maar ik ben benieuwd.

Desalniettemin, welkom.
 

DeletedUser

Guest
hij heeft al in w7 gezeten en zat in gan maar had te druk en stopte en liet zich internen. zijn ligging was als ik me niet vergis in het zuiden/westen van
k45

Doc. Braindamage Joined 03rd June 2008 - 16:24 92,966
Doc. Braindamage Left 15th September 2008 - 22:28 116
 

DeletedUser

Guest
hij heeft al in w7 gezeten en zat in gan maar had te druk en stopte en liet zich internen. zijn ligging was als ik me niet vergis in het zuiden/westen van
k45

Doc. Braindamage Joined 03rd June 2008 - 16:24 92,966
Doc. Braindamage Left 15th September 2008 - 22:28 116

Correct. En ik had ook de ligging van een geit. Dat was ook een van de redenen om te stoppen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind w7 een leuke wereld. Beste spelers kan je niet zeggen.
w2 is closed dus de beste spelers blijven leven daar.
 
Bovenaan