Wereld 7; Leukste wereld? Meeste Toppers?

DeletedUser

Guest
deels ben ik het met jou eens. deels niet.

stammen als inq, fearus, E, sil,gan, ta, zijn (Naar wat ik er uit opmaak) gewoon stammen die ook door echt oorlog te voeren zich handhaven. want zeg eerlijk geen van deze stammen staat bekent zo als een k32 of tfc bekent staat.

deze mening blijft echter deels op AF gebasseert. voordat je dus anders reageer denk 2 tellen na. dan denk ik vooral aan "meneer" peevee1:rolleyes:

edit verwacht mod die nu zegt meer on topic. zo veel reacties verdwenen. en terecht.

edit 2 reactie op burning m uiteraard

sorry dashba,maar hier zit je toch echt verkeerd qua k-32,we voeren wel degelijk een strijd uit,alleen hoor je er daar bar weinig over.

behalve dan van de verbale oorlog tussen alle bekende forumfiguren hier,en wat ook steeds dichter tot een daadwerkelijke confrontatie aan zit te komen qua vv's.
juist daarom vindt ik w7 ook steeds intressanter worden,meer en meer leden beginnen naar elkaar toe te groeien is het niet persoonlijk is het wel qua stammen gebeuren.
wat mij betreft is wereld7,ondanks alle verbale oorlog nog steeds een hele intressante wereld,en voor mij ook de leukste.
 

DeletedUser14228

Guest
Ik zie dat Kimber banned is, maar spijtig heb ik niet gezien hoe ze reageerde op mijn laatste post :( (Mods hebben hun werk gedaan ^^, blijkbaar niet al te positief dus:rolleyes:).

On topic:

Volgens mij kun je deze wereld opsplitsen in twee delen:

We hebben de wereld zelfs , het echte spel dus, waar er lekker veel gevochten en geëdeld wordt, agressief, zoals de meesten het wellicht wel willen. Daar komen enkele stammen uitdrukkelijk in beeld, vooral InS dan maar ook kleinere stammen beginnen zich stillaan voor goed te handhaven in de top-10.

Dan heb je het andere deel, en dat is volgens mij dan dit forum zelf :). Hier komen dan weer andere stammen uitdrukkelijk naar voren en dit begint stilletjes aan zijn tol te eisen ... :p. Ik denk dat dit weekend zo wat het hoogtepunt moet geweest zijn en het vanaf nu in dalende lijn zal gaan. Misschien de kans voor andere stammen om zich in de kijker 'te posten'. :eek:
(voor sommigen klinkt dit wat abstract, maar voor de trouwe forumlezers moet dit wellicht een lichtje doen branden)
 

DeletedUser

Guest
stammen als inq, fearus, E, sil,gan, ta, zijn (Naar wat ik er uit opmaak) gewoon stammen die ook door echt oorlog te voeren zich handhaven. want zeg eerlijk geen van deze stammen staat bekent zo als een k32 of tfc bekent staat.

Zoveel oorlog hebben wij als TA nou ook weer niet gevoerd hoor ;). Er liggen zowat alleen maar noob-stammen rondom ons. Alleen Only leek nog van enige kwaliteit te zijn, maar die zijn nu ook zo goed als verleden tijd.
Dit neemt echter niet weg dat we nog steeds een pr0 stam zijn:)p), maar ik vind wel dat er een rechtvaardig beeld over ons moet worden gevormt ;).
 

DeletedUser

Guest
eerste pagina k32

7 VERSCHILLENDE spelers die een ander lid internen / fuseren
3 bb dorpen
4 bullix dorpen

2 verloren

4gewonnen(- eerder genoemde)

is dit een top prestatie?

nee
 

DeletedUser

Guest
Ach wij weten ook wel dat er nog geen enkele fatsoenlijke tegenstander is gepasseerd, en elke stam verliest wel is een dorp.

Wat is volgens jouw wel een topprestatie?

niet internen zodat inactievelingen barbarendorpen worden?
Geen barbarendorpen innemen, want dan zouden we niet genoeg troepen doodlopen?

Als je geen toptegenstander naast je hebt, hoe ga je dan een topprestatie afleveren???
Trouwens onze stam heeft een grote aanwezigheid in K20, de helft van de dorpen zijn daar allemaal barbaren...
 

DeletedUser

Guest
(zeer late post) Zozo, leuk verhaal op de eerste pagina Gildor!

Ben alweer een tijdje gestopt op W7 maar kom weer terug.
Zal InS en SiL eens ff goed gaan plagen. Be prepared. :D
 

DeletedUser

Guest
Hey Doc. Ja dat is een tijdje geleden. In welke vorm ga je terugkomen?
 

DeletedUser

Guest
Als een actieve co op afwisseling bij een "underdog" stam.
Lekker dicht bij jouw in de buurt. ;)

Ik verheug me nu al op de dag dat ik online mag. :)
 

DeletedUser

Guest
In welke stam dan? En op welk account? Nu maak je me nieuwsgierig eh.
 

DeletedUser

Guest
Dat zou haast GAN moeten zijn. Is de enige stam die mot heeft met zowel InS als SiL. :p
 

DeletedUser

Guest
Dat blijft nog ff mijn geheimpje. :p

Enige wat ik kan zeggen dat ik ga dualen op een account in een van de kern continenten. Ik zou mij tzt wel ff bekend maken.

En wie ik ben? Doe eens een gok. ;)
Ik hoop de man te zijn die W7 ff op zijn kop gaat zetten. Ben eens weer toe aan een leuke uitdaging. Speel normaal op W8 maar ben daar zo actief dat de lol er op het moment een beetje van af gaat. Ik weet dat er meer pro spelers over zijn op W7 en die wou ik ff gaan pesten.

Op W8 heb ik ook de nodige dingen gedaan, ben onder andere mede veroorzaker val van TC en de eerste Origin (toen nog top 5 stam)

En verdoemd? Dat denk ik niet hoor, en sunsnack ik weet ook niet wie jij bent. Maar ik denk als ik jouw buur word dat jij wel eens verdoemd kon gaan worden. :edelman:
 

DeletedUser

Guest
Als ik het goed heb zul je hier ook mijn buur zijn :)
good luck

Wie ben je dan vanuit W8 ? ferdy speelt al op SveKKKe en Princeps is op deze wereld al lang gestopt ;)

EDIT:Srry had fout gelezen...'val van TC' dus Princeps kan je al niet zijn
Ook zou Princeps niet naar een vijand van SiL gaan :eek:

Achja, verschillende instellingen, verschillende resultaten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Doc. Braindamage ;)

En hoezo denk je dat ik jouw buur word dan? :D
Vertel maar eens wie jij dan bent, zoek ik het wel ff uit.

Enkel mijn toekomstige co weet het en ik om welk account het gaat.
En ferdy en SveKKKe zitten ook bij mij in de stam op W8.

En Princeps gestopt? :eek:
Dat wist ik nog niet eens. :(
 

DeletedUser

Guest
Die is op W7 al een tijdje gestopt bedoel ik, althans dat zei hij mij toch paar maand geleden ;)
Lees AF eens door voordat je af komt brullen dat je gaat ownen

Een gewaarschuwd mens is er 2 waard
 

DeletedUser

Guest
Die is op W7 al een tijdje gestopt bedoel ik, althans dat zei hij mij toch paar maand geleden ;)
Lees AF eens door voordat je af komt brullen dat je gaat ownen

Een gewaarschuwd mens is er 2 waard

Aghzo, ja dat kan.
Maar wat ik niet snap is het wat dat met het "ownen" van mij heeft te maken. Laat staan dat ik dat gezegd heb. Heb enkel gezegd dat je het nog wel pittig kon krijgen met mij als buur.:confused:

Dus voor jouw de tip: Lees het AF wat aandachtiger door voordat je iets gaat brullen. ;)

En W7 is ook een bekende wereld voor mij. Ik ben hier opgegroeid als noob. :)
Daar komt ook bij dat ik zelf verzonnen tactieken gebruik waar ik nog geen hond over gehoord heb maar die toch de nodige vruchten af werpen.
 

DeletedUser

Guest
Dat blijft nog ff mijn geheimpje. :p

Enige wat ik kan zeggen dat ik ga dualen op een account in een van de kern continenten. Ik zou mij tzt wel ff bekend maken.

En wie ik ben? Doe eens een gok. ;)
Ik hoop de man te zijn die W7 ff op zijn kop gaat zetten. Ben eens weer toe aan een leuke uitdaging. Speel normaal op W8 maar ben daar zo actief dat de lol er op het moment een beetje van af gaat. Ik weet dat er meer pro spelers over zijn op W7 en die wou ik ff gaan pesten.

Op W8 heb ik ook de nodige dingen gedaan, ben onder andere mede veroorzaker val van TC en de eerste Origin (toen nog top 5 stam)

En verdoemd? Dat denk ik niet hoor, en sunsnack ik weet ook niet wie jij bent. Maar ik denk als ik jouw buur word dat jij wel eens verdoemd kon gaan worden. :edelman:


Ik reageer niet vaak meer op het AF, nu toch even reageren op jou.
Je bent misschien nieuw en onbekend voor verschillende spelers, nu kun je grote uitspraken maken maar gelieve je eerst dan voor te stellen zodat we weten met wie we te maken hebben.
Mocht je toch echt zo goed zijn zou je waarschijnlijk wat stiller binnen komen lopen. Tenzij je zo'n arrogante speler bent net als Dennemen. En tja we weten wat met hem gebeurt is :) Hij had ook grootspraak maar uiteindelijk is hij er vandoor gegaan.

Mijn tip is dat als je grootspraak hebt je jezelf kenbaar maakt. Wil je dit niet, houd dan je praatjes voor je.

Edit: O ja, mocht je mot met sunsnack zoeken. Be my guest.

Houdoe allen.
 

DeletedUser

Guest
Ik reageer niet vaak meer op het AF, nu toch even reageren op jou.
Je bent misschien nieuw en onbekend voor verschillende spelers, nu kun je grote uitspraken maken maar gelieve je eerst dan voor te stellen zodat we weten met wie we te maken hebben.
Mocht je toch echt zo goed zijn zou je waarschijnlijk wat stiller binnen komen lopen. Tenzij je zo'n arrogante speler bent net als Dennemen. En tja we weten wat met hem gebeurt is :) Hij had ook grootspraak maar uiteindelijk is hij er vandoor gegaan.

Mijn tip is dat als je grootspraak hebt je jezelf kenbaar maakt. Wil je dit niet, houd dan je praatjes voor je.

Edit: O ja, mocht je mot met sunsnack zoeken. Be my guest.

Houdoe allen.

Kijk dit bedoel ik nu. De meeste spelers happen nog te snel. Waar denk je waar ik op uit ben? Vergelijk deze posts maar eens met een aantal van W8. Daar ben ik veel bescheidener en wat zachter. Ik plaats hier een 3/4 tal posts en gelijk weer commotie om niks.

En als ik dan toch zo'n speler ben, waarom maak je je dan druk om mij? Geloof me maar, ik bewijs me wel en dan laat ik wel zien wie ik ben. Mocht ik mezelf niet waar maken, dan zal ik mij terug trekken van TW. Maar ga ervan uit dat het niet zover komt.

Maar een ding is zeker:
Door jullie heb ik al weer helemaal zin in W7! Bedankt daarvoor. :D
 
Bovenaan