Wereld 6 Awards 2010

DeletedUser

Guest
Kon Exclusiva(ap) het zelf niet aan dat hij je hulp nodig had ofzo?
Waarom je mijn naam noemt is mij een raadsel, want het word in verband gebracht met iemand die totaal anders is dan mij, dus gelieve dit niet meer te doen, want het trekt nergens op.

Exclusiva kent mij niet eens dus mijn zogenaamde "hulp" zal die niet eens verwachten maar goed Playertje, Waarom ik jouw naam noem staat toch echt duidelijk in de tekst? Je bent onzinnig bezig met maikelzzz je weet best dat hij toch wel door blijft gaan en jij uit eindelijk opgeeft.

Het is maar wat je internen noemt....:rolleyes:

Side 1:
Players: Demo73
Side 2:
Tribes: *P*

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 209
Kant 2: 5
Verschil: 204

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,226,283
Kant 2: 50,737
Verschil: 2,175,546

chart

Ik neem aan dat je nu niks meer erover hebt te vertellen en dat je maar snel effe naar een ander onderwerp vlucht? ach ja het zal toch wat zijn de al machtige Demo heeft zichzelf klem gepraat :eek: dan zou ik er ook snel over stoppen als ik jouw was :D

Maar goed,

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- -
2- -
3- -

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Clinic (De val van =DT= + de stats tegen [Bok])
2- [Bok] (genoeg oorlogen gestart alleen nog volgens hun een echte begin maken want "het front deugt niet?")
3- *P* (Na alles toch nog staande vind aardig knap)

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Sliverback (verdediging tegen Clinic langdurige tijd)
2- Insainebr (verdediging tegen Clinic langdurige tijd)
3- De rest is niet echt bekend voor me maar ook het feit dat ze op korte tijd stijgen is ook een oorzaak voor geen nummer 3

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- ik zou zeggen vul 1 2 3 in van de ranglijst he :p
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Noordter
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Foxy jango (had hele leuke spotprents)
2- Antraxxis (gewoon leuk mee te discusseren ook al zal hij pas snappen wat ik bedoel als ik meer info geef)
3- Batchieboy (altijd wel leuke opmerkingen tussendoor xD)

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- uh.. is dit serieus?
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De val van =NW=
2- De val van BP|CM
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- lkkrhoor4 ( 2 orginele spelers samen dan)
2- Bonaparte (jim dan)
3- Koningtrol (maikel off course hij ownt iedereen :eek:)

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-Clinic
2-*p*
3-[Bok]
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-


ontopic en dit invullen aub.

Zoals hier gezegd wordt, gelieve weer lijstjes in te vullen en de andere discussies elders uit te voeren.;)
 

DeletedUser29300

Guest
Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Clinic (De val van =DT= + de stats tegen [Bok])

Hopelijk bedoel je hiermee niet dat clinic dervoor gezorgd heeft dat DT uiteen viel.
Daar heeft geen enkele stam voor gezorgd.
Het waren interne problemen die uiteindelijk geleid hebben tot het uiteenvallen van DT.
 

DeletedUser

Guest
Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Clinic (De val van =DT= + de stats tegen [Bok])

Hopelijk bedoel je hiermee niet dat clinic dervoor gezorgd heeft dat DT uiteen viel.
Daar heeft geen enkele stam voor gezorgd.
Het waren interne problemen die uiteindelijk geleid hebben tot het uiteenvallen van DT.

Mag best de interne problemen zijn idd maar goed kijk ligging van nu zonder DT en Toen met DT er is heel wat verandert en ik weet meer maar dat doet er hier niet toe daarover.
 

DeletedUser

Guest
Daarnaast ik vond een spelers lijstje dus betreft spelers (logisch)

Beste speler:
Slechtste speler:
Meestbelovende speler voor de toekomst:
Beste leider:
Slechtste leider:
Favoriete leider:
Favoriete forumposter:
Minst favoriete forumposter:
Grootste Spammer:
Beste Talent:
Beste Verdediger:
Slechtste Verdediger:
Beste Aanvaller:
Slechtste Aanvaller:

misschien ook iets voor hier :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Clinic (De val van =DT= + de stats tegen [Bok])

Hopelijk bedoel je hiermee niet dat clinic dervoor gezorgd heeft dat DT uiteen viel.
Daar heeft geen enkele stam voor gezorgd.
Het waren interne problemen die uiteindelijk geleid hebben tot het uiteenvallen van DT.

Interne problemen komen niet zo aanwaaien, oorlogen hebben daarbij altijd een vinger in de pap.
 

DeletedUser

Guest
of mensen die hun zin niet krijgen en de stam kapot maken :rolleyes:

Haha maat, ga jij nou eerst een je IG naam prijs geven, dan zullen we eens zien hoe je mag komen praten.
Tenzij je een van de oprichters bent van BoK heb je niks in te brengen, want je weet totaal niet waar je over praat.
En geloof me, als ik BoK nog verder kapot wou maken was het me gelukt, dus je hebt nog geluk gehad.
En als een stam kapot gaat nadat er 3 accountjes ofzo op de block zijn gegooid dan sta je er toch wel heel slecht voor, volgens mij maken die punten niet uit maar mist bok nu gewoon 1 van de steunpilaren, en daar kun je niet omheen.

veel hoef je er niet van te weten om die uitspraak te doen ;)

Maikel jongen, je weet zelf beter dan deze post, dus stop nou eens met meelopen en ga je eigen mening vormen.
 
Bovenaan