Wereld 6 Awards 2010

DeletedUser25273

Guest
ik heb nog nooit ergens def gevraagt, jij jankte toen ik het bij jou terugtrok, en de aanvallen bleven en toen stopte je noobje

Je hebt geen idee waarom ik gestopt ben op wereld 11, speculeer er dan ook niet over. Ik ben nog nooit weggelopen voor aanvallen en ik heb er genoeg over me heen gehad op verschillende werelden. Het eerste wat jij vroeg toen je de stam in kwam, was ondersteuning en een pak meer dan ik ooit gevraagd heb noob.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt geen idee waarom ik gestopt ben op wereld 11, speculeer er dan ook niet over. Ik ben nog nooit weggelopen voor aanvallen en ik heb er genoeg over me heen gehad op verschillende werelden. Het eerste wat jij vroeg toen je de stam in kwam, was ondersteuning en een pak meer dan ik ooit gevraagd heb noob.

ik heb nooit OS gevraagt, en ik zat eerder in de stam dan jij lol, hoe kom je aan deze sprookjes?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het enige wat jouw voordeel is demo, is dat je 24/7 je account kan laten bezetten door jezelf of door andere mensen van andere wereld vind je het raar dan dat je niet zo makkelijk weg te spelen valt? je zegt zelf 1 op 1 maar je vraagt mensen van andere werelden dan wel als je een massa krijgt je account te bezetten in de tijd dat jij er dan niet voor kan zijn dat is dan niet 1 op 1 met iemand een strijd aan gaan maar met andere worden een geheime vv dat je enkel terug kan zien via de aanmeldingen aka Ip adressen, Dat bonaparte meer oda heeft, heeft ook wel een punt hoeveel deze speler ramt voor andere en voor zijn eigen dorpen waardoor hij ook wel respect voor krijgt uit dit commentaar van jouw kan ik wel lezen dat jij enkel om jezelf geeft want " jij bent niet te verslaan" " jij bent zo machtig " etc je kan jezelf de lucht in prijzen maar ooit zal je vallen en dan zal je ook met smoesjes komen van tijd gebrek of wat dan ook.

Daarnaast het feit van w11 hoort volgens mij niet op w6 maar goed daar hou ik wel me mond verder over. Maar goed als 2 "volwassen" ? mensen kibbelen moet je toch eens na gaan denken van waar ben je mee bezig bedoel jullie lijken wel op .Player en Maikelzzz (al hoewel erger als Maikelzzz valt het niet te krijgen heb ik zo'n vermoeden :p)

Mvg SS
 

DeletedUser

Guest
ik heb nog nooit ergens def gevraagt, jij jankte toen ik het bij jou terugtrok, en de aanvallen bleven en toen stopte je noobje

exclus,

het is normaal hoor dat je tijdens een aanval je def terug trekt dat je een pm krijgt. Die dorpen zouden normaal er niet meer bij gerekend worden om daarop te letten en dan haal je alles weg . Dan is het een fail van jou hoor en niet van demo. Hij heeft toen hij aanvallen had maar 1 of 2 keer VV gevraagd die heb ik denk ik toen gedaan met maikel maar daar ben ik niet zeker van. (Demo als ik fout ben mag je me corrigeren). Ik denk dat demo vele meer heeft laten zien op werelden dan jij. Jij voert geen flikker uit. Nu ben je mss wat dorpjes aant overnemen maar W/E.

Je hebt nooit in een stam kunnen functioneren. Meermaals gebleken in andere werelden en hier. W15 Etc.

Achja we zullen wel zien hoelang je hier gaat functioneren Etc.


vele groetjes.


Billie's bouwteam.
 

DeletedUser25273

Guest
Het enige wat jouw voordeel is demo, is dat je 24/7 je account kan laten bezetten door jezelf of door andere mensen van andere wereld vind je het raar dan dat je niet zo makkelijk weg te spelen valt? je zegt zelf 1 op 1 maar je vraagt mensen van andere werelden dan wel als je een massa krijgt je account te bezetten in de tijd dat jij er dan niet voor kan zijn dat is dan niet 1 op 1 met iemand een strijd aan gaan maar met andere worden een geheime vv dat je enkel terug kan zien via de aanmeldingen aka Ip adressen, Dat bonaparte meer oda heeft, heeft ook wel een punt hoeveel deze speler ramt voor andere en voor zijn eigen dorpen waardoor hij ook wel respect voor krijgt uit dit commentaar van jouw kan ik wel lezen dat jij enkel om jezelf geeft want " jij bent niet te verslaan" " jij bent zo machtig " etc je kan jezelf de lucht in prijzen maar ooit zal je vallen en dan zal je ook met smoesjes komen van tijd gebrek of wat dan ook.

Daarnaast het feit van w11 hoort volgens mij niet op w6 maar goed daar hou ik wel me mond verder over. Maar goed als 2 "volwassen" ? mensen kibbelen moet je toch eens na gaan denken van waar ben je mee bezig bedoel jullie lijken wel op .Player en Maikelzzz (al hoewel erger als Maikelzzz valt het niet te krijgen heb ik zo'n vermoeden :p)

Mvg SS

Je geeft dus in feite aan dat ik offline moet zijn wil men succes tegen me halen? Daarmee geef je impliciet aan dat ik dus wel de juiste skills in huis heb. Dorpen veroveren op iemand die offline is, kan iedereen. 1 op 1 is ook 1 op 1 bij mij, maar nog niemand is solo de strijd aangegaan, altijd meerdere aanvallers. Als ik persoonlijk aangevallen word verbaal, dan is het logisch dat ik mij verweer. Jouw conclusies mbt ODA zijn klinkklare onzin. Ik speel 5 werelden en help mijn stamgenoten waar ik kan, maar elke week 5000 clears op pad sturen, dat gaat me te ver. Zo verschrikkelijk slecht is mijn ODA trouwens ook niet, alleen hecht ik er minder waarde aan dan de ODA-geilers van w6.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je geeft dus in feite aan dat ik offline moet zijn wil men succes tegen me halen? Daarmee geef je impliciet aan dat ik dus wel de juiste skills in huis heb. Dorpen veroveren op iemand die offline is, kan iedereen. 1 op 1 is ook 1 op 1 bij mij, maar nog niemand is solo de strijd aangegaan, altijd meerdere aanvallers. Als ik persoonlijk aangevallen word verbaal, dan is het logisch dat ik mij verweer. Jouw conclusies mbt ODA zijn klinkklare onzin. Ik speel 5 werelden en help mijn stamgenoten waar ik kan, maar elke week 5000 clears op pad sturen, dat gaat me te ver. Zo verschrikkelijk slecht is mijn ODA trouwens ook niet, alleen hecht ik er minder waarde aan dan de ODA-geilers van w6.:rolleyes:

Ik heb volgens mij niet beweert dat jij je stamgenoten niet helpt?, Daarnaast een succes word heus niet behaald als een Goeie speler online is, En idd ik geef idd aan dat je de juiste skills in huis heb maar ook een iets te grote ego ;), en 1 op 1 bij jouw ken ik en dat is echt vaak niet 1 op 1. Maar ik zal effe uitleggen over dat altijd meerdere aanvallers zijn aangezien je het beschrijft als iets geks omdat het altijd zo is, Dit spel is hoef je niet alleen te spelen je kan vrienden ontmoeten en daarmee samenwerken dus een team spel van maken dus dan gaat het al gouw van 1 speler naar meerdere die je op je dak gaat omdat je dan misschien 1 van de team spelers te pakken heb maar goed het kan misschien ook kant en klare onzin zijn?, je beweert dernet je speelt maar 3 werelden actief en die andere 2 kunnen we je skills niet van mee tellen maar nu zeg je dat je op alle werelden je stam genoten helpt waar kan dus ook dat je er actief voor moet zijn om ze te steunen met misschien een eventuele vv dus dan snap ik jouw op dit punt niet meer want je spreek jezelf tegen?, ODA Hoeft geen waarde te hebben maar betekent wel iets anders zou het er toch niet zijn of wel? En betreft jouw oda ik beweer daar ook niets over daar zeg je nu ook zelf over van het is niet slecht maar ook niet goed.
 

DeletedUser

Guest
Maar goed als 2 "volwassen" ? mensen kibbelen moet je toch eens na gaan denken van waar ben je mee bezig bedoel jullie lijken wel op .Player en Maikelzzz (al hoewel erger als Maikelzzz valt het niet te krijgen heb ik zo'n vermoeden :p)

Mvg SS

dit neem ik op als een compliment :cool:

je kan je stam genoten ook helpen zonder actief te zijn gewoon OSen en dan gewoon 2weken (of meer) niks doen doe ik ook hoor :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lul niet man, ik ben helemaal niet gepwnd. Laat de stats maar zien waaruit blijkt dat ik gepwnd ben noob. Laat maar zien hoeveel dorpen ik verloor toen ik er nog speelde. (1) Ik weet wel hoe jij liep te janken om def en tig dorpen verloor, maar dat ben je zeker zelf vergeten?:rolleyes: Vraag hier maar eens hoeveel vv ik heb gevraagd tijdens de mass op mij. Normaal doe ik alles zelf lutser, als ik vv vraag, is het omdat het echt niet anders kan.

Haha hij word helemaal gek omdat hij door een mede-heikneuter word beschuldigd, hilarisch gewoon :p

ik heb nog nooit ergens def gevraagt, jij jankte toen ik het bij jou terugtrok, en de aanvallen bleven en toen stopte je noobje

Ga jij eens snel in die helikopterpiloten opleiding jongen, dan kan ik je komen uitlachen :)

Daarnaast het feit van w11 hoort volgens mij niet op w6 maar goed daar hou ik wel me mond verder over. Maar goed als 2 "volwassen" ? mensen kibbelen moet je toch eens na gaan denken van waar ben je mee bezig bedoel jullie lijken wel op .Player en Maikelzzz (al hoewel erger als Maikelzzz valt het niet te krijgen heb ik zo'n vermoeden :p)

Mvg SS

Kon Exclusiva(ap) het zelf niet aan dat hij je hulp nodig had ofzo?
Waarom je mijn naam noemt is mij een raadsel, want het word in verband gebracht met iemand die totaal anders is dan mij, dus gelieve dit niet meer te doen, want het trekt nergens op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1435

Guest
demonneke. je kan altijd wel blijven miepen dat je 1v1 durft, maar jij wil wel altijd het grootste account bezitten.

Ik wil best op demo komen spelen en dan mag jij mijn huidige account. Eens zien wie er dan een 1v1 wint :eek:
 

DeletedUser

Guest
demonneke. je kan altijd wel blijven miepen dat je 1v1 durft, maar jij wil wel altijd het grootste account bezitten.

Ik wil best op demo komen spelen en dan mag jij mijn huidige account. Eens zien wie er dan een 1v1 wint :eek:

dan wint demo nog..
hij is gewoon 24/7 en jij niet..
dus hoe je het went of keert demo is gewoon een top-speler
 

DeletedUser1435

Guest
dan wint demo nog..
hij is gewoon 24/7 en jij niet..
dus hoe je het went of keert demo is gewoon een top-speler

welnee. mijn huidige account bombardeer je zo plat :eek:

mijn punt is dat demo altijd de grootste wil zijn.
Toen hij het tegen mij en langemark moest opnemen in de oorlog tussen *P* en Friend, waren wij net 2 dorpen groter. Toen vluchtte hij snel BOk in ;)
 

DeletedUser

Guest
welnee. mijn huidige account bombardeer je zo plat :eek:

mijn punt is dat demo altijd de grootste wil zijn.
Toen hij het tegen mij en langemark moest opnemen in de oorlog tussen *P* en Friend, waren wij net 2 dorpen groter. Toen vluchtte hij snel BOk in ;)

tja...het was of tegen BOK & *P* vechten..en einde TW W6..
of *P* of bok joinen en dan tegen 1 stam vechten..en dan niet einde TW W6
 

DeletedUser

Guest
doe mij dan maar einde w6. ik ga liever met veel spelplezier ten onder dan tot het eind te halen en me zitten te vervelen.
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-


ontopic en dit invullen aub.
 

DeletedUser

Guest
dan wint demo nog..
hij is gewoon 24/7 en jij niet..
dus hoe je het went of keert demo is gewoon een top-speler

Nou dat vind ik wel wat te snel gezegd, want dat kun je niet vergelijken. Bijvoorbeeld als iedereen 24/7 online was dan kun je pas echt zien wie er echte skills in huis heeft en niet zeggen van die staat eerste, wow die is goed en heeft alle skills in huis lol:D
En btw, ik denk dat jij zo wel denkt of je moet bij hem op een van die andere werelden van hem spelen..
 

DeletedUser25273

Guest
Demo interned liever tot einde W6 :)

Het is maar wat je internen noemt....:rolleyes:

Side 1:
Players: Demo73
Side 2:
Tribes: *P*

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 209
Kant 2: 5
Verschil: 204

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,226,283
Kant 2: 50,737
Verschil: 2,175,546

chart
 
Bovenaan