Wereld 6 Awards 2010

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-The Real M S
2-Gautje
3-Iedereen van *P*

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-clinic
2-*P*
3-PT|CM

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-*P*
2-[Bok]
3-clinic

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-clinic
2-[Bok]
3-The Real M S & Gautje :D

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-Noordter (was een leuke tijd in clinic)
2-Leiding *P* (fijn om te zien dat *P* nog steeds bestaat, had ik niet verwacht toen ik het een hele poos geleden oprichtte, doe zo voort ;))

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-mijn terugkomst
2-mijn alweer gestopt wezen
3-Gestart op de slovaakse server met The Real M S, Gautje en al die andere :D

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-The Real M S
2-Gautje
3-Ikzelf misschien :cool:

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-clinic
2-*P*
3-~MeM~

als jij serieus ben
kom dan terug met dingen die wel kloppen ;)
 
Reactiescore
976
Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-mijn terugkomst
2-mijn alweer gestopt wezen
3-Gestart op de slovaakse server met The Real M S, Gautje en al die andere :D

was dat met Aaron & Kimberly? :D
Dan heb ik daar ook nog gezeten :p alé een accountje gemaakt en dan VV aan Aaron gegeven :D
 

DeletedUser

Guest
ja dat was met hun erg gezellig:)
helaas na 2weken al moeten afhaken kreeg het weer vrij druk.:(
volgende x doe ik graag weer mee:D
 

DeletedUser

Guest
ik heb die wereld nog lopen pwnen.
Had op begeven moment 3x het aantal punten van nr 2. En lag in mijn eentje tegen hele stam nog daar te vechten.
Ondertussen net op barbaar gegaan. Had er ruim 3 miljoen punten :)
@ flex ..
wat klopt er niet aan? Duidelijk dat ik de beste ben toch? :rolleyes:

xx, Nico.
 
Reactiescore
976
ik heb die wereld nog lopen pwnen.
Had op begeven moment 3x het aantal punten van nr 2. En lag in mijn eentje tegen hele stam nog daar te vechten.
Ondertussen net op barbaar gegaan. Had er ruim 3 miljoen punten :)
@ flex ..
wat klopt er niet aan? Duidelijk dat ik de beste ben toch? :rolleyes:

xx, Nico.

Lol zat jij daar dan nog bezig hahah :p
Niveau was daar dan ook niet al te hoog denk ik(?), al dan niet mooie prestatie hoor daar je moet het maar doen :)
 

DeletedUser

Guest
Waarschijnlijk snap je het gewoon niet en begin je daarom nog kinderachtige posts neer te gooien hier, stumper :rolleyes:

.Player je kunt zeggen over me wat je wil het laat me koud en dat weet je zelf ook wel :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb die wereld nog lopen pwnen.
Had op begeven moment 3x het aantal punten van nr 2. En lag in mijn eentje tegen hele stam nog daar te vechten.
Ondertussen net op barbaar gegaan. Had er ruim 3 miljoen punten :)
@ flex ..
wat klopt er niet aan? Duidelijk dat ik de beste ben toch? :rolleyes:

xx, Nico.

ik zeg niet dat het niet klopt
alleen dat ie niet met verstand gemaakt is :D

en jij bent de beste ;):p
 

DeletedUser

Guest
Niet, dus je argument slaat als een tang op een varken. w11 had mijn buurman zijn trein eerder en verder ben ik geen andere werelden gestart dan de werelden waar ik nu speel. Wereld 3 ben ik pas driekwart jaar na die start van die wereld begonnen, dus mijn ranking daar zegt niet zoveel. Wereld 8 speel ik zonder motivatie, internpercentage onder de 5%, du sook die ranking zegt geen reet. W6, w7 en w15 speel ik actief, daar mag je me afrekenen op prestaties en als je denkt dat ik ten onrechte op een bepaalde plaats sta, doe er wat aan dan, want voorlopig heb je een hoop kritiek, maar nog nooit laten zien dat je me kunt verslaan. Geen woorden maar daden. Jouw top 3-tjes boeien me ook geen enkele reet, pas als je me ingame weet te verslaan in een 1-op-1 gevecht, dan weet ik wat je waard bent.

Ik bepaal niet wie mijn buren zijn, dus ook niet hoe aansprekend de resultaten op een wereld zijn. Voorlopig is *p* in ieder geval niet in staat gebleken om een positief resultaat tegen me neer te zetten, wellicht dat je eens een vv-tje van ze kunt doen.:rolleyes:

Jouw ODA is trouwens een hele 25 miljoen hoger dan die van mij....indrukwekkend hoor......rolleyes:

w11 benje op azamat bagatov keihard gepwnd, en maar janken om def en vv's, niks eerste treintje want dat doe jij alsje wordt aangevallen los je het niet zelf op ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25273

Guest
w11 benje op azamat bagatov keihard gepwnd, en maar janken om def en vv's, niks eerste treintje want dat doe jij alsje wordt aangevallen los je het niet zelf op ;)

Lul niet man, ik ben helemaal niet gepwnd. Laat de stats maar zien waaruit blijkt dat ik gepwnd ben noob. Laat maar zien hoeveel dorpen ik verloor toen ik er nog speelde. (1) Ik weet wel hoe jij liep te janken om def en tig dorpen verloor, maar dat ben je zeker zelf vergeten?:rolleyes: Vraag hier maar eens hoeveel vv ik heb gevraagd tijdens de mass op mij. Normaal doe ik alles zelf lutser, als ik vv vraag, is het omdat het echt niet anders kan.
 

DeletedUser

Guest
Lul niet man, ik ben helemaal niet gepwnd. Laat de stats maar zien waaruit blijkt dat ik gepwnd ben noob. Laat maar zien hoeveel dorpen ik verloor toen ik er nog speelde. (1) Ik weet wel hoe jij liep te janken om def en tig dorpen verloor, maar dat ben je zeker zelf vergeten?:rolleyes: Vraag hier maar eens hoeveel vv ik heb gevraagd tijdens de mass op mij. Normaal doe ik alles zelf lutser, als ik vv vraag, is het omdat het echt niet anders kan.

ik heb nog nooit ergens def gevraagt, jij jankte toen ik het bij jou terugtrok, en de aanvallen bleven en toen stopte je noobje
 
Bovenaan