Wereld 54 feedbacktopic

Ga je spelen?

  • Ik speel

    Stemmen: 16 27,6%
  • Ik sla deze wereld over

    Stemmen: 42 72,4%

  • Totaal aantal stemmers
    58
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.490
Als de wereldinstellingen niet bevallen ben je altijd welkom op de Classic wereld!

Wereld 54

Beste spelers,

Na de afsluiting van Wereld 43 (en de bijna afsluiting van Wereld 45) begint het hoogtijd te worden voor een nieuwe spelwereld.

We starten vandaag de pre-registratie van Wereld 54!

Wereld 54
start op 25 Januari 2017 omstreeks 10:30 servertijd..

Pre-registraties zijn alvast geopend!

Wereld 54: Details

  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 125% (1.5)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 100% (0.666)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
    - Ridder/Standbeeld: Inactief
    - Bonusdorpen: Actief
    - Kerk en geloof: Actief
    - Burgerwacht: Actief
    - Uitkijktoren: Actief
    - Prestaties: Actief
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 1.500 punten
    - Edelmanproductie: Goudmuntensysteem
    - Technologieën: Simpel Systeem
    - Beginnersbescherming: 4 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Actief, 15 dagen, maximale verhouding aanvaller / Verdediger: 1:4

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 00:00 tot 08:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Actief
    - Aanvalstiming: Milliseconden (100)
    - Minimum troepen per aanval: 1% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 77 velden
    - Vlaggen: Actief
    - Limieten op vakantievervanging: Meer dan 30 dagen in de afgelopen 60 dagen
    - Ledenlimiet Stam: 30

  • Wereld winnen?
    - Overwinningsvoorwaarden: Dominantie de stam die de 70% dominantie behaalt, en deze voor 14 dagen vasthoudt wint!

  • Premium-Functies
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Geactiveerd
    - Direct afbouwen: Geactiveerd
    - Bouwkostreductie: Geactiveerd
    - +20% productie: Geactiveerd
    - Ruilen met de handelaar: Geactiveerd
    - Premium Beurs: Geactiveerd


Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen of de startdatum te wijzigen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.


Ga jij spelen of sla je over? Laat het ons hier weten

Alvast veel succes!

Met vriendelijke groeten,
Jullie Tribal Wars.nl Team
 

DeletedUser75707

Guest
Zolang er premium beurs actief is, is het niet hetzelfde. Steeds weer gaan er PP noobs dik eerste komen te staan en dan kan je er amper iets tegen doen als je zonder speelt.


(Btw, classic is wel nice, maar niet hetzelfde. Limited of No haul is wel leuk, maar een gewone wereld zonder pp zou wel eens mooi zijn).
 

DeletedUser72825

Guest
Totaal geen interesse, zolang jullie niet beseffen dat je al de betere en vertrouwde spelers van TW weglokt met deze premium beurs op gewone werelden dan zal je mij niet zien. Maak zoals @StealHimSon nog eens een gewone wereld zonder al die tralala ... Dan zal je veel meer enthousiaste spelers zien en horen. Wereld 50 was een goed begin, ik zou zeggen doe nog eens hetzelfde, met een kleine wijziging aan de instellingen. Toch veel succes aan de spelers die wel zullen spelen.
 
Reactiescore
746
Zoals we eerder hebben gezegd was w50 een uitzondering. Dit was een mijlpaalwereld + liep samen met de verjaardag van tw.nl. Daarom konden we om wat meer vragen.

Het spijt me om het te moeten zeggen, maar ik zeg het liever zo dan dat je in een bubbel leeft: volgende non premium gewone wereld zal pas nl100 zijn.
Als je het niet leuk vindt, jammer, maar als je erop wilt wachten heb je nog een hele weg te gaan. :)
Dit is overigens vermeld bij launch van w50 zelf ;)

Veel succes aan degenen die wel spelen :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik kijk er al naar uit om mijn kerk en uitkijktoren in 1 boerderij te duwen. Wel bedankt om het vandaag aan te kondigen, dan kan ik al mijn huidige pp in het lopend event duwen, tegen het volgend event heb ik toch weer bakken pp verdiend.


"Na de afsluiting van Wereld 43 (en de bijna afsluiting van Wereld 45) begint het hoogtijd te worden voor een nieuwe spelwereld."

Deze redenering is wel onzin, het is hoog tijd voor kwalitatieve werelden die niet direct gedaan zijn. Met de snelheid waarmee nieuwe werelden worden gelanceerd doet niemand nog late starts. Raken de werelden niet vol en is het niveau ondermaats. Nog even en de gewone werelden zijn sneller gespeeld dan de classics. Maar misschien is dat wel weer positief aangezien de classics voorlopig het enige zijn wat nog enigzins lijkt op het tribalwars waar het grootste deel van de community is beginnen spelen en niet dit flauw triestig afkooksel waarvan W54 ongetwijfeld een prachtvoorbeeld zal worden.
 

DeletedUser75707

Guest
What we need:
89566e900e30430b8567bdc96f263843.png

What we get:
b9b5a57f194140dfa86847e503150d3b.png
 

DeletedUser75707

Guest
Zoals we eerder hebben gezegd was w50 een uitzondering. Dit was een mijlpaalwereld + liep samen met de verjaardag van tw.nl. Daarom konden we om wat meer vragen.

Het spijt me om het te moeten zeggen, maar ik zeg het liever zo dan dat je in een bubbel leeft: volgende non premium gewone wereld zal pas nl100 zijn.
Als je het niet leuk vindt, jammer, maar als je erop wilt wachten heb je nog een hele weg te gaan. :)
Dit is overigens vermeld bij launch van w50 zelf ;)

Veel succes aan degenen die wel spelen :)

Kunnen we niet wél premium hebben, maar géén premium beurs @Poo. ? We snappen wel dat Innogames natuurlijk zoveel mogelijk wil verdienen, maar bvb reclame maken voor TW helpt ook al, ipv dat ander spel dat constant op m'n tv komt.
 

DeletedUser74396

Guest
Zoals we eerder hebben gezegd was w50 een uitzondering. Dit was een mijlpaalwereld + liep samen met de verjaardag van tw.nl. Daarom konden we om wat meer vragen.

Het spijt me om het te moeten zeggen, maar ik zeg het liever zo dan dat je in een bubbel leeft: volgende non premium gewone wereld zal pas nl100 zijn.
Als je het niet leuk vindt, jammer, maar als je erop wilt wachten heb je nog een hele weg te gaan. :)
Dit is overigens vermeld bij launch van w50 zelf ;)

Veel succes aan degenen die wel spelen :)

Ga nu niet zeggen dat w50 een pp loze wereld is. Heel de start werd gekenmerkt door maandenlang overdreven PP abusen...
Wil je echt eens een uitzondering geven, geef ons dan een wereld zoals w50 maar eentje die slaagt.
 
Reactiescore
1.454
Wat ik nou niet snap, is dat Inno Games niet door heeft dat al die PP-functies het spel verpesten. Menige zijn gestopt door deze functies, waaronder veel invloedrijke spelers; spelers die de Nederlandse server kleur geven. Er moet toch een andere manier zijn om geld binnen te harken? Laten we eerlijk zijn, Tribalwars heeft de fase van melkkoe al gepasseerd en bestaat puur en alleen nog omdat ze van hoger af niet opeens kunnen zeggen "we stoppen er mee!". En kijkend naar de poll hier boven is het niet al te best gesteld. Vroeger waren die statistieken anders om. Ik durf te wedden dat het ook anders om was geweest als die premiumbeurs er niet inzat.

Ik denk dat er wel andere manieren zijn om inkomsten binnen te krijgen. Ik zou bijvoorbeeld best in plaats van 200 pp, 400 pp willen betalen voor mij PA als dat zou betekenen dat die andere functies uit het spel waren. Ook ooit gedacht een een beetje crowd funding of donaties om het spel levende te houden? Ik denk dat vrij veel mensen best even een tientje overhebben als dat betekent dat die rot functies er niet in zitten.

Er wordt nu non-stop geopperd dat alles van boven af wordt bepaald etc., maar ik geloof dat er veel meer in te brengen valt van het tribalwars team. Alleen moet die wil er wel zijn...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik begin een trend te spotten...

5df48e3c346f640992f50172dc747b55.png


@Mods zeg eens eerlijk, kijken jullie naar die resultaten van die enquetes of zouden jullie nog steeds werelden blijven spammen bij een 100% nee score. Wacht toch op zijn minst nog 3 weken tot er op de net gestarte classic een groot aantal spelers zijn weggespeeld... Ik vraag me soms echt af hoe al die beslissingen worden gemaakt...
 

DeletedUser78100

Guest
Jammer dat geld zo'n mooi spel heeft verpest. Ik ben in 2010 gestopt en ben in w53 na meer dan 6 jaar weer eens begonnen. Man man man wat hebben jullie met dit spel gedaan. Ik kende een goeie start op w53, farmde non-stop maar toch gingen sommige spelers harder. Toen kwam ik er na 2 weken achter dat die (toen dacht ik top-spelers) veel handelde, want ik zag dat ze al 1000 keer gs hadden verhandeld. Dus ik de gs markt op en tegen ratio's gs verhandelen. Toen een week later zag ik dat je gewoon gs kon kopen?? Ongelofelijk, echt ik heb er geen woorden voor. En nu zeggen jullie doodleuk dat we dan maar classic moeten gaan spelen, of nog even 45 werelden moeten wachten. Waar zijn jullie ballen gebleven, echt jullie zouden je moeten schamen.

Daarnaast is deze community ook zwak geworden, waarom zouden we nog aan w54 beginnen als er toch in de eerste 2 maanden bepaald wordt wie er gaat winnen. Wie er het meeste geld in pompt wint gewoon, dat moet toch niet de bedoeling zijn? Ja er moet geld verdiend worden, maar het spel en de community zou voorop moeten staan. Lekkere korte termijn visie hebben jullie. En om de week nieuwe events? Doe gewoon even normaal man.
 
Reactiescore
21
Op den duur is farmen niet meer langrijk, maar de events wel, want 1 oorlogsbuit meer dan je concurenten = 2 farmdagen ofzo :p.. dus al dat farmen is eigenlijk relatief geworden, nu draait alles rond de events en je inventaris, terwijl het vroeger het farmen op het spel zelf was..
 

DeletedUser76153

Guest
Ik begin een trend te spotten...

@Mods zeg eens eerlijk, kijken jullie naar die resultaten van die enquetes of zouden jullie nog steeds werelden blijven spammen bij een 100% nee score. Wacht toch op zijn minst nog 3 weken tot er op de net gestarte classic een groot aantal spelers zijn weggespeeld... Ik vraag me soms echt af hoe al die beslissingen worden gemaakt...
*geld*
 
Bovenaan