Wereld 54 feedbacktopic

Ga je spelen?

  • Ik speel

    Stemmen: 16 27,6%
  • Ik sla deze wereld over

    Stemmen: 42 72,4%

  • Totaal aantal stemmers
    58
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.490
Tjah, wel de tijd nemen om hier te reageren maar dan de in-game enquête wegdrukken, als iedereen zo denkt ;)


Even ter info het wordt letterlijk gevraagd:
Enquete_1.png

Enquete_2.png

Enquete_3.png


Zoals ik al eerder aangaf loopt er op het forum een heel ander type spelers rond dan in het spel, de resultaten van de enquête zijn dus, zeker als jullie hem niet invullen, anders dan wat er hier verteld gepost wordt. Het is dan ook logisch dat de enquête zwaarder doorweegt (meer reacties, meer globaal beeld van alle spelers etc... (en zo komen we terug bij post 1)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb die enquête gisteren ingevuld.

Je krijg 15 irrelevante vragen om helemaal op het einde je mening over events te kunnen delen. Die vragenlijst is veel te lang en polst maar zeer weinig naar spelersmeningen. Zo'n 80% van de vragen ging over spelersstatistieken. Vragen zoals 'zit je in een stam' , 'bouw je veel troepen' , 'edel je spelers of barbarendorpen'. Met dat soort waardeloze vragen haalt inderdaad niemand het einde. Er kan toch gewoon een simpele ingame enqute worden gehouden?

Een enquête over de wekelijkse IGM kan wel gehouden worden, dus dan kan 1 over wekelijkse events ook prima. Dat zou tenminste genoeg mensen bereiken om een gedacht te krijgen van wat de community denkt. Blijkt het dan zo te zijn zoals jij beweerd prima, maar ik zou graag betrouwbare cijfers zien, representatief voor de hele community, alvorens te geloven " dat AF spelers tegenovergestelde meningen hebben van Ingame spelers"

3fd2b62dc91edc12903260ab42d1f9d1.png
 
Reactiescore
746
Maar spelen jullie ooit eens anoniem op een wereld? Gewoon om te testen hoe het gaat etc? Zou je veel van kunnen leren

Ikzelf speel atm sinds anderhalf jaar een top 5 account op .net.
Dus ja, dat doen we.

Verder zijn die enquetes de beste manier om je ongenoegen over dingen (zoals events) te uiten. Daarvoor dienen ze.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ikzelf speel atm sinds anderhalf jaar een top 5 account op .net.
Dus ja, dat doen we.

Verder zijn die enquetes de beste manier om je ongenoegen over dingen (zoals events) te uiten. Daarvoor dienen ze.

Het vervelende is dat wij het gevoel krijgen dat deze worden gehouden om ze te houden. Niet om ze nuttig te gebruiken. Dat zal wel niet zo zijn, maar dat gevoel heerst wel, ik vul m overigens altijd in
 

DeletedUser70841

Guest
Ik kijk bijna nooit op het forum, reageer er ook nooit op. Dit is voor mij de eerste keer sinds maanden dat ik er een keertje op kijk en what the fuck is er aan de hand.

Ik snap alle spelers van TW met hun frustratie, maar wat ik er zo ziek aan vind is dat de community er blijkbaar niks aan doet. En ga nou niet zeggen dat het niet zo is want ik heb net iemand van de community zien zeggen dat de volgende wereld zonder pp-functies pas nl100 zal zijn. Dit slaat kant noch wal.

TW is blijkbaar een opgegeven spel wat ze niet meer hoeven. Het mag dood en wordt voor de laatste aantal jaren dat de server nog open staat leeggemolken. Tenminste, dat is het idee wat ik van TW nu krijg. Als het niet zo is snap ik totaal niet waarom je die pp-functies hebt toegevoegd, want nieuwe spelers zitten er ook niet op te wachten. Vooral nieuwe spelers stoppen minder snel geld in het spel... Dus op zo een manier zullen er ook geen nieuwe spelers meer komen...
 
Reactiescore
7
Ikzelf speel atm sinds anderhalf jaar een top 5 account op .net.
Dus ja, dat doen we.

Verder zijn die enquetes de beste manier om je ongenoegen over dingen (zoals events) te uiten. Daarvoor dienen ze.


Ik heb die enquêtes tot nu toe altijd ingevuld en altijd mijn ongenoegen geuit over de events en altijd gemeld dat ik er zéér ontevreden over ben, maar met welk resultaat?
Er komen alleen maar sneller meer en meer events bij, die voor mijn gevoel het spel zeer negatief beïnvloeden.
Dus wat voor zin heeft het dan nog om een enquête in te vullen en te zeggen dat je het er niet mee eens bent??
Dat heeft toch geen zin.

Mede door de events ben ik gestopt met actief TW-spelen.
Ik begeleid nog wel een paar beginnende spelers als mentor via pm (niet via het TW-mentor-systeem) en heb dat ook via stammen gedaan waar ik inzat, maar ergens is het zonde van de tijd en moeite. Want tot nu toe stoppen de meesten van deze spelers met TW, omdat ze toch niet op kunnen boksen tegen de pp-abusers en de voordelen die de grotere en actievere accounts hebben van de events, omdat die accounts er meer tijd en - ook weer - pp in steken om bonussen binnen te slepen.
 
Bovenaan