Wereld 47 + Nieuwe questline!

Reactiescore
31
Dus limited haul is gekozen door innogames?

Btw League of Legend, Guildwars 2. Spel dat gratis is zonder pay to win en een spel dat eenmalig geld kost. Beide spellen verdienen zat en groeien altijd nog in populariteit. Veel MMO's worden naar verloop ook gratis om het spel levend te houden, verplaats er extra kosten erop te leggen dat een averechts effect heeft zoals bij tw wel is gebleken.

Niet dat jullie er iets aan kunnen doen, maar het is echt niet zo dat dit de enige weg is die innogames gekozen kon hebben. :D

Ik bepaal de marketingstrategieën niet daaro :p
Tevens zijn LoL en Guildwars 2 echt 100x zo groot (bij wijzen van spreken) dan TW en zijn dat andere soorten spellen dan tw.
Vergelijkbare spellen met tw zijn met nog meer betaalfuncties, ofja, dat heb ik iig op de mobiel :p
Tevens of er een premiumloze wereld gaat komen is mij de vraag, jullie weten meer dan ik denk ik haha.
Echter snap ik wel dat LH en premium beurs niet chill is. Maar aan de andere kant denk ik ook wel weer dat premium beurs veel meer meevalt dan vroeger met gs kopen was.
Het is nu veel minder (premium beurs heeft maximum) en premium beurs versnelt het spel een beetje in combi met LH. (mijns inziens)
 

DeletedUser65147

Guest
Ik bepaal de marketingstrategieën niet daaro :p
Tevens zijn LoL en Guildwars 2 echt 100x zo groot (bij wijzen van spreken) dan TW en zijn dat andere soorten spellen dan tw.
Vergelijkbare spellen met tw zijn met nog meer betaalfuncties, ofja, dat heb ik iig op de mobiel :p
Tevens of er een premiumloze wereld gaat komen is mij de vraag, jullie weten meer dan ik denk ik haha.
Echter snap ik wel dat LH en premium beurs niet chill is. Maar aan de andere kant denk ik ook wel weer dat premium beurs veel meer meevalt dan vroeger met gs kopen was.
Het is nu veel minder (premium beurs heeft maximum) en premium beurs versnelt het spel een beetje in combi met LH. (mijns inziens)

Dit versnelt alleen mensen met pp

Dus slecht
 
Reactiescore
982
Ik bepaal de marketingstrategieën niet daaro :p
Tevens zijn LoL en Guildwars 2 echt 100x zo groot (bij wijzen van spreken) dan TW en zijn dat andere soorten spellen dan tw.
Vergelijkbare spellen met tw zijn met nog meer betaalfuncties, ofja, dat heb ik iig op de mobiel :p

Zeg ik dan ook.

De kosten van dat soort spellen ligt dan ook gigantische groter dan het servertje van tw. Zou juist als strategie interessant zijn doordat tw dan praktische de enige is en daarom boven al die pay to win wordt verkozen. Dat promoten en grote kans dat je extreem veel mensen aantrekt nu browsergames/app's extreem opkomen.
 
Reactiescore
31
Dit versnelt alleen mensen met pp

Dus slecht

Jouw argumentatiestructuren zijn slecht. Snap je nu hoe stom dit overkomt als ik dit zo zeg?
@.Howlin, ik deel je mening maar ja, InnoGames pakt het anders aan en het werkt aangezien dit spel nog bestaat en InnoGames ook dus ja haha
 
Reactiescore
982
@.Howlin, ik deel je mening maar ja, InnoGames pakt het anders aan en het werkt aangezien dit spel nog bestaat en InnoGames ook dus ja haha

Nhah. Als je beseft dat innogames jaren geleden praktische de grootste en ongeveer marktleider was. En nu browsergames zijn opgekomen sterven de meeste spellen uit van innogames. Tw 2 is vrijwel bij iedereen bekend dat het redelijk geflopt is.

Dus ze hebben het redelijk verpest eigenlijk hun hele positie. :D
 
Reactiescore
31
Nhah. Als je beseft dat innogames jaren geleden praktische de grootste en ongeveer marktleider was. En nu browsergames zijn opgekomen sterven de meeste speller uit van innogames. Tw 2 is vrijwel bij iedereen bekend dat het redelijk geflopt is.

Dus ze hebben het redelijk verpest eigenlijk hun hele positie. :D

True, maar eeh, ik oordeel daar niet over en ik participeer ook niet in tw2! :D
Ik probeer het iig nog zo leuk mogelijk te houden hier, mja, zijn lastige tijden
 

DeletedUser65147

Guest
True, maar eeh, ik oordeel daar niet over en ik participeer ook niet in tw2! :D
Ik probeer het iig nog zo leuk mogelijk te houden hier, mja, zijn lastige tijden

Het zijn inderdaad lastige tijden voor innogames. Ik snap dan niet waarom ze weer terug gaan in de tijd toen ze nog zeer populair waren. Dit komt denk ik innogames ook ten goede. Je ziet nu gewoon veel minder leden op een wereld verschijnen. Zal je nu naar mijn mening ook weer zien op w47 weer 5 procent minder spelers(schatting). Het is ook algemeen bekend dat oude spelers willen terugkeren met andere instellingen(Stijging van 5 tot 15%) Nou weet ik wel wat ik zou doen als innogames
 
Reactiescore
31
Het is toch enorme onzin om om die redenen op de nl server geen normale werelden meer te starten.

Ik verzin het allemaal niet, ik ben niet CEO van Innogames. Simpele vrijetijdsmoderator hier!

Het zijn inderdaad lastige tijden voor innogames. Ik snap dan niet waarom ze weer terug gaan in de tijd toen ze nog zeer populair waren. Dit komt denk ik innogames ook ten goede. Je ziet nu gewoon veel minder leden op een wereld verschijnen. Zal je nu naar mijn mening ook weer zien op w47 weer 5 procent minder spelers(schatting). Het is ook algemeen bekend dat oude spelers willen terugkeren met andere instellingen(Stijging van 5 tot 15%) Nou weet ik wel wat ik zou doen als innogames

Zeker, alleen de markt is nu totaal anders dan vroeger en kan ook niet teruggegaan worden. De huidige 12/13 jarigen, ofja, zo oud was ik toen ik hier begon, zijn totaal anders qua mentaliteit dan wij vroeger.

@Vanquisher, ik zou het ook graag zien maar ja, ze verdienen er toch wel iets op anders zou het er ook niet zijn.
 

DeletedUser69459

Guest
Je eigen standpunt ontkrachten in dezelfde post met 2 zinnen. Knap. :D

Je weet best wat ik bedoel. Slechte spelers die pp gebruiken zullen een tijdje hoog staan, maar ze gaan er na een tijd wel uit. Goede spelers hebben de keuze om wel of niet pp punten te gebruiken. Als ze perse vanaf het begin hoog willen staan, gebruiken ze ook pp punten, maar opzich heeft dit niet veel invloed, alleen staan ze sneller bovenaan dan de goede spelers die geen pp gebruiken. De goede spelers die geen pp gebruiken vanaf het begin, zullen uiteindelijk ook bovenaan komen, maar alleen trager.

Bijgevolg heeft pp abusen geen grote invloed op lange termijn, na een aantal maanden. Alleen als je puur voor het starten speelt, dan kan je idd klagen over pp abusen.
 

DeletedUser65147

Guest
Ik verzin het allemaal niet, ik ben niet CEO van Innogames. Simpele vrijetijdsmoderator hier!



Zeker, alleen de markt is nu totaal anders dan vroeger en kan ook niet teruggegaan worden. De huidige 12/13 jarigen, ofja, zo oud was ik toen ik hier begon, zijn totaal anders qua mentaliteit dan wij vroeger.

@Vanquisher, ik zou het ook graag zien maar ja, ze verdienen er toch wel iets op anders zou het er ook niet zijn.

De 12 en 13 jarige zijn niet veranderd naar mijn mening. Is precies nog het zelfde. De meeste geven geen geld uit aan spelletjes want dat mag niet van papa en mama. Ik was 14 toen ik begon. Heb nooit geld uit gegeven aan het spel. Je kan zien waar ik sta op w46. Dit komt puur door premium beurs. Meestal ben ik een speler voor speeds of snelle werelden. Maar met premium kan je hedendaags zo'n groot voordeel er uit halen dat als spelers geen pp meer hebben ook automatisch niet meer spelen. Dit is met de oudere garde die als 6 jaar speelt anders. Die zijn gewend zonder premium beurs te spelen en weten hoe je het moet doen zonder pa. Door alle premium functies creëer je korte termijn spelers en geen spelers voor 6 jaar of langer
 
Reactiescore
982
Je weet best wat ik bedoel. Slechte spelers die pp gebruiken zullen een tijdje hoog staan, maar ze gaan er na een tijd wel uit. Goede spelers hebben de keuze om wel of niet pp punten te gebruiken. Als ze perse vanaf het begin hoog willen staan, gebruiken ze ook pp punten, maar opzich heeft dit niet veel invloed, alleen staan ze sneller bovenaan dan de goede spelers die geen pp gebruiken. De goede spelers die geen pp gebruiken vanaf het begin, zullen uiteindelijk ook bovenaan komen, maar alleen trager.

Bijgevolg heeft pp abusen geen grote invloed op lange termijn, na een aantal maanden. Alleen als je puur voor het starten speelt, dan kan je idd klagen over pp abusen.

PA abusen om PA abusers voor te blijven. Dan heb je opeens een groep betere spelers die PA abusen die daarentegen wel door blijven spelen tot het einde, dus je hele standpunt dat ze later afvallen vervalt al na je 2de zin. Daarbij besef je dat als twee serieuze goeie teams naast elkaar liggen degene die PA abused altijd nog zal winnen, of is je kijk erop zo bekrompen om 2 stappen vooruit te denken?

Domino effect noemen ze dat. Alles wordt uiteindelijk gedwongen tot PA abusen om serieus mee te spelen in de start of je moet op goed geluk spelen dat er geen (redelijke) PA abuser in je buurt zit.

True, maar eeh, ik oordeel daar niet over en ik participeer ook niet in tw2! :D
Ik probeer het iig nog zo leuk mogelijk te houden hier, mja, zijn lastige tijden

True. Maar het is vrij logisch gezien het tw-team/cm de enige link is tussen de comunity en innogames. En zodra er weinig officieels wordt vertelt welke invloed er nu precies is en wat er achter de schermen wordt besproken of hoeveel moeite er nu precies wordt gedaan, zal grotendeels het tw team/cm als passief beschouwen en daarbij als boosdoener van minder mooie zaken als de PA opties.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
31
PA abusen om PA abusers voor te blijven. Dan heb je opeens een groep betere spelers die PA abusen die daarentegen wel door blijven spelen tot het einde, dus je hele standpunt dat ze later afvallen vervalt al na je 2de zin. Daarbij besef je dat als twee serieuze goeie teams naast elkaar liggen degene die PA abused altijd nog zal winnen, of is je kijk erop zo bekrompen om 2 stappen vooruit te denken?

Domino effect noemen ze dat. Alles wordt uiteindelijk gedwongen tot PA abusen om serieus mee te spelen in de start of je moet op goed geluk spelen dat er geen (redelijke) PA abuser in je buurt zit.



True. Maar het is vrij logisch gezien het tw-team/cm de enige link is tussen de comunity en innogames. En zodra er weinig officieels wordt vertelt welke invloed er nu precies is en wat er achter de schermen wordt besproken of hoeveel moeite er nu precies wordt gedaan, zal grotendeels het tw team/cm als passief beschouwen en daarbij als boosdoener van minder mooie zaken als de PA opties.

Zeker waar, en het zal ook nooit mogelijk worden om precies te vertellen wat voor en in hoeverre invloed er is. Maar daar leef ik mee.
Goedenacht allen, en laten we een nuttige discussie voortzetten.
 
Reactiescore
982
Zeker waar, en het zal ook nooit mogelijk worden om precies te vertellen wat voor en in hoeverre invloed er is. Maar daar leef ik mee.
Goedenacht allen, en laten we een nuttige discussie voortzetten.

Meer openheid erover zou juist een positief effect hebben op de community in zijn totaal. Das vooral mijn punt. Al als innogames dat ook bepaald, ben je inderdaad snel klaar en is het CM/tw team eerder aangesteld door innogames nu als zondebok, met alle respect uiteraard. :D
 
Reactiescore
264
Limited haul + premium beurs is de slechtste combo ooit! Come on!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74005

Guest
Het is ook nooit goed he? Komt er eindelijk een limited haul, wordt er nog over gezeurd.

Denk dat de instellingen van deze wereld zeker een vooruitgang zijn op die van de vorige werelden. Limited Haul lijkt me heerlijk, zo hoef ik niet heel mijn dag te verspillen aan het farmen en kan ik me focussen op zaken die er echt toe doen. Daarnaast is het erg fijn, dat er de snelheid van de wereld zo hoog ligt :)

Ik had ook graag een boerlimiet (en het liefst uiteraard géén of een beperkt aantal extra premiumfuncties) gezien, maar denk dat deze wereld verder zeker de moeite waard is.
 

DeletedUser68252

Guest
Het is ook nooit goed he? Komt er eindelijk een limited haul, wordt er nog over gezeurd.

Denk dat de instellingen van deze wereld zeker een vooruitgang zijn op die van de vorige werelden. Limited Haul lijkt me heerlijk, zo hoef ik niet heel mijn dag te verspillen aan het farmen en kan ik me focussen op zaken die er echt toe doen. Daarnaast is het erg fijn, dat er de snelheid van de wereld zo hoog ligt :)

Ik had ook graag een boerlimiet (en het liefst uiteraard géén of een beperkt aantal extra premiumfuncties) gezien, maar denk dat deze wereld verder zeker de moeite waard is.

Niet gek dat er nog altijd over gezeurd word gezien er altijd maar half of gewoon helemaal niet naar de community geluisterd word. We snappen heus wel dat niet alles in ons voordeel kan zijn en naar ons zin en respecteren het dat die premium beurs naar aanleiding van Innogames haar strategie aan moet zijn maar zet het farmen dan ook gewoon aan en creeer met de limited haul welke misschien wel uit wil van de ervaren spelers was niet in je eigen voordeel. Innogames verdient al genoeg zonder dat het extra investeren van pp aangemoedigd word omdat er niet gefarmt kan worden gezien je daarmee een nog groter voordeel creeert voor de betaler. Ik ben er van overtuigd dat deze ervaren spelers welke om een limited haul of no haul vroegen hier namelijk voor meer dan 80% tegen waren geweest als de premium beurs dan aan zou staan. Hiermee verziek je de balans in de wereld, iets wat normaal al gebeurt door de premium beurs en andere functies, echter word het hiermee nog eens uitgemolken.

Ik hoop dat de community managers nog in conclaaf willen gaan met Innogames om het farmen wel aan te zetten en daarmee meer balans aan te brengen in W47 voor de spelers die W47 gaan starten. Dan zou je punt een een stuk minder geklaag hebben, en ten tweede een wereld met meer balans waar de strijd ook eerlijker zal zijn (iets waar je toch naar zou moeten streven op een competitief spel). De nieuwe features in deze wereld welke we lange tijd niet gehad hebben zijn echt super en de community is zeker blij dat er eindelijk verbetering in zit, op naar W50 zou ik zeggen, maar er is nog zeker wel plaats voor verbetering in W47, welke zowel Innogames als de community tegemoet komt.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.796
Het is ook nooit goed he? Komt er eindelijk een limited haul, wordt er nog over gezeurd.

Denk dat de instellingen van deze wereld zeker een vooruitgang zijn op die van de vorige werelden. Limited Haul lijkt me heerlijk, zo hoef ik niet heel mijn dag te verspillen aan het farmen en kan ik me focussen op zaken die er echt toe doen. Daarnaast is het erg fijn, dat er de snelheid van de wereld zo hoog ligt :)

Ik had ook graag een boerlimiet (en het liefst uiteraard géén of een beperkt aantal extra premiumfuncties) gezien, maar denk dat deze wereld verder zeker de moeite waard is.

Ik denk dat je het punt mist.

Veel mensen zullen geen problemen hebben met de Limited Haul hier, alleen in combinatie met de Premiumbeurs vrezen veel mensen voor het feit waar ik ook voor vrees.
Limited Haul betekent dat veel mensen weinig kunnen farmen en iedereen hetzelfde farmt. Je omgeving gaat dus niet veel uitmaken (of het moet echt dondersslecht zijn). De enige manier waarop je echt kan uitlopen zou zonder de Premiumbeurs zijn: goede keuzes maken en vooral niemand op de zenuwen werken. Nu is er een extra factor bijgekomen, de Premiumbeurs.

In combinatie met de Premium Beurs is deze wereld erg gevaarlijk voor iedereen, meer dan anders.

Desondanks vind ik het wel leuke instellingen moet ik zelf zeggen. Het is weer eens wat anders, precies waar ik zelf om gevraagd had. Zelf had ik liever bij deze wereld de PP functies uit gehad, maar het zijt zo.
 
Bovenaan