Wereld 47 + Nieuwe questline!

DeletedUser69459

Guest
Pp abusers gaan toch na een tijd weg, want ze sucken. En tegenwoordig heeft bijna iedereen massas pp, of toch voldoende, waardoor je als je toch perse met de top meewilt, je ook wat pp kan gebruiken.
 

DeletedUser73082

Guest
Ik vind het prima, mid/late game vind ik deze instellingen perfect (moraal, snelheid, geen boog en ms) afgezien van een boerderijlimiet regel maardat moet ik maar gewoon voor lief nemen. Ik haat farmen sowieso, dus dat wordt gewoon GS-rushen en benadrukt extra tactiek qua diplomatiek in de start. Uit ervaringen vind ik pp-boosters helemaal niet zo hinderlijk als er vaak gezegd wordt, voor mij prima instellingen en ik zal zeker starten.
 

DeletedUser74559

Guest
g86dj6uwq3i.png


Op naar wereld 48 en we hebben wat te vieren! :eek:
 
Reactiescore
661
g86dj6uwq3i.png


Op naar wereld 48 en we hebben wat te vieren! :eek:

Wel heel mooi gemaakt. Al begrijp ik dat pp verdienen wel. Het moet natuurlijk wel kunnen blijven leven.
Maar knap gemaakt hoor.
Top.
 

DeletedUser54299

Guest
Vraagje voor CoMa: Is het op w47 mogelijk om de plunderaar award te halen? Ik heb me er op w33 altijd aan geergerd hoe die award de awardranglijst verpestte (niet dat dat een veelzeggende ranglijst is...).
 
Reactiescore
980
Pp abusers gaan toch na een tijd weg, want ze sucken. En tegenwoordig heeft bijna iedereen massas pp, of toch voldoende, waardoor je als je toch perse met de top meewilt, je ook wat pp kan gebruiken.

Je eigen standpunt ontkrachten in dezelfde post met 2 zinnen. Knap. :D
 
Reactiescore
1.168
Prima instellingen eigenlijk, enkel gewoon ontzettend kut om die pp beurs in combinatie met LH te doen.
 
Reactiescore
31
Goed ik ga het hier nog een keer typen, al te vaak gedaan maar goed:
Het TW-Team heeft geen ZAK te vertellen over de instellingen.
We kunnen ook suggesties doen maar het is altijd een mengeling tussen wat de community wil, wij zouden zien(met in het achterhoofd de community) en voornamelijk wat Innogames wil.

Innogames is een commercieel bedrijf.
Wat doet een commercieel bedrijf? Winst maken.
Wat maakt winst? Premium functies. Wat wordt dus altijd geactiveerd, ondanks protest? Premium functies. Gaat dat ooit veranderen? Ik persoonlijk denk van niet. Waarom niet? Innogames moet winst maken. Waarom? Anders wordt Tw opgedoekt.

Goed, het kan nooit goed zijn qua instellingen. Echter wordt er nu weer eens wat anders gedaan, incluis de pp-instellingen die altijd actief zijn. Het zij zo, oprecht accepteer het maar, het gaat echt niet veranderen mijns inziens.
En het is eens wat anders en ik vind het wel leuk.

Dit alles zeg ik als community speler en als nuchter lid van de community.
 
Reactiescore
661
Goed ik ga het hier nog een keer typen, al te vaak gedaan maar goed:
Het TW-Team heeft geen ZAK te vertellen over de instellingen.
We kunnen ook suggesties doen maar het is altijd een mengeling tussen wat de community wil, wij zouden zien(met in het achterhoofd de community) en voornamelijk wat Innogames wil.

Innogames is een commercieel bedrijf.
Wat doet een commercieel bedrijf? Winst maken.
Wat maakt winst? Premium functies. Wat wordt dus altijd geactiveerd, ondanks protest? Premium functies. Gaat dat ooit veranderen? Ik persoonlijk denk van niet. Waarom niet? Innogames moet winst maken. Waarom? Anders wordt Tw opgedoekt.

Goed, het kan nooit goed zijn qua instellingen. Echter wordt er nu weer eens wat anders gedaan, incluis de pp-instellingen die altijd actief zijn. Het zij zo, oprecht accepteer het maar, het gaat echt niet veranderen mijns inziens.
En het is eens wat anders en ik vind het wel leuk.

Dit alles zeg ik als community speler en als nuchter lid van de community.





Om het in Coma termen te zeggen. Haters gonna hate. Niet zo zeuren zeg. We kunnen niet iedereen (lees: vooral niet de forumgangers) tevreden stellen. We hebben aangevoeld dat de w47 instellingen leven onder de spelende mensen. En daar hebben we op ingespeeld. Daarbij hebben we als coma van .nl geen keuzes. Die worden boven ons hoofd gemaakt en wij kunnen enkel bepaalde details bepalen. Ook moeten we rekening houden met het feit dat door die pp functies het spel wel levend kan blijven. W47 zal blijven zoals we die nu hebben aangekondingd. Het zijn ZEER uitdagende instellingen waar iedereen die een beetje van tw snapt zich volledig in kan uitleven.

;) (deze even niet vergeten)

Veel succes iedereen en moge het alweer een prachtige wereld worden.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kom ik al wat in de buurt????


ik zie vgl punten
 

DeletedUser65147

Guest
Goed ik ga het hier nog een keer typen, al te vaak gedaan maar goed:
Het TW-Team heeft geen ZAK te vertellen over de instellingen.
We kunnen ook suggesties doen maar het is altijd een mengeling tussen wat de community wil, wij zouden zien(met in het achterhoofd de community) en voornamelijk wat Innogames wil.

Innogames is een commercieel bedrijf.
Wat doet een commercieel bedrijf? Winst maken.
Wat maakt winst? Premium functies. Wat wordt dus altijd geactiveerd, ondanks protest? Premium functies. Gaat dat ooit veranderen? Ik persoonlijk denk van niet. Waarom niet? Innogames moet winst maken. Waarom? Anders wordt Tw opgedoekt.

Goed, het kan nooit goed zijn qua instellingen. Echter wordt er nu weer eens wat anders gedaan, incluis de pp-instellingen die altijd actief zijn. Het zij zo, oprecht accepteer het maar, het gaat echt niet veranderen mijns inziens.
En het is eens wat anders en ik vind het wel leuk.

Dit alles zeg ik als community speler en als nuchter lid van de community.


Ik heb echter altijd het idee dat er ook nooit acties worden ondernomen tegen innogames. Net zoals die classic world. Nou wat classic wat is die wereld 4x zo snel dat is geen classic dat is een afgewaardeerde speed
 
Reactiescore
31
ik zie vgl punten

Je maakt het jezelf oprecht gewoon te moeilijk door zo te reageren. Je bent al ik weet niet hoelang lid van de community, uitgerekend jij zou toch wel moeten weten hoe het onderhand zit.
@Denko.
Wat denk je nu oprecht, maar dan ook oprecht, wat er uitgehaald kan worden? Wees eens realistisch. Dat is net zoiets als vragen aan Apple of de prijzen van de iPhone 7 wat lager kunnen. Maakt niet uit of je klant, of verkoopmedewerker bent, "it ain't gonna happen".
 

DeletedUser75778

Guest
Goed ik ga het hier nog een keer typen, al te vaak gedaan maar goed:
Het TW-Team heeft geen ZAK te vertellen over de instellingen.
We kunnen ook suggesties doen maar het is altijd een mengeling tussen wat de community wil, wij zouden zien(met in het achterhoofd de community) en voornamelijk wat Innogames wil.

Innogames is een commercieel bedrijf.
Wat doet een commercieel bedrijf? Winst maken.
Wat maakt winst? Premium functies. Wat wordt dus altijd geactiveerd, ondanks protest? Premium functies. Gaat dat ooit veranderen? Ik persoonlijk denk van niet. Waarom niet? Innogames moet winst maken. Waarom? Anders wordt Tw opgedoekt.

Goed, het kan nooit goed zijn qua instellingen. Echter wordt er nu weer eens wat anders gedaan, incluis de pp-instellingen die altijd actief zijn. Het zij zo, oprecht accepteer het maar, het gaat echt niet veranderen mijns inziens.

Dit alles zeg ik als community speler en als nuchter lid van de community.

Ik wil er één ding over kwijt. En dat is dat een Limited Haul hetgeen is waar we over vallen. Dat pp-functies niet afwezig kunnen zijn, dat begrijp ik na zoveel jaar ook wel. Bewaar die LH dan gewoon voor w50, wat een non-premium wereld schijnt te worden.
 

DeletedUser

Guest
En waarom openen ze in duitsland nog gewoon werelden zonder al deze Premium functies naast de werelden die dat wel hebben en kunnen ze dat hier niet?
 

DeletedUser65147

Guest
Je maakt het jezelf oprecht gewoon te moeilijk door zo te reageren. Je bent al ik weet niet hoelang lid van de community, uitgerekend jij zou toch wel moeten weten hoe het onderhand zit.
@Denko.
Wat denk je nu oprecht, maar dan ook oprecht, wat er uitgehaald kan worden? Wees eens realistisch. Dat is net zoiets als vragen aan Apple of de prijzen van de iPhone 7 wat lager kunnen. Maakt niet uit of je klant, of verkoopmedewerker bent, "it ain't gonna happen".

Waarom kan het dan wel op tw.net

w85 is geen pp beurs etc

Het kan dus wel
 
Reactiescore
31
En waarom openen ze in duitsland nog gewoon werelden zonder al deze Premium functies naast de werelden die dat wel hebben en kunnen ze dat hier niet?

Hoeveel groter is de Duitse community, + het feit dat het spel van origine Duits is? Heeft ook wel veel invloed daarop.
@Leaving behind, men wilde wat anders, LH it is. Ik kan er niets meer aan veranderen, en CoMa ook niet.
Ik probeer alleen erop te wijzen dat het allemaal niet zo simpel ligt.
@Denko, community groter. Hier is, meen ik, op oudere werelden ook geen pp-beurs. Vandaar.
 
Reactiescore
980
Goed ik ga het hier nog een keer typen, al te vaak gedaan maar goed:
Het TW-Team heeft geen ZAK te vertellen over de instellingen.
We kunnen ook suggesties doen maar het is altijd een mengeling tussen wat de community wil, wij zouden zien(met in het achterhoofd de community) en voornamelijk wat Innogames wil.

Innogames is een commercieel bedrijf.
Wat doet een commercieel bedrijf? Winst maken.
Wat maakt winst? Premium functies. Wat wordt dus altijd geactiveerd, ondanks protest? Premium functies. Gaat dat ooit veranderen? Ik persoonlijk denk van niet. Waarom niet? Innogames moet winst maken. Waarom? Anders wordt Tw opgedoekt.

Goed, het kan nooit goed zijn qua instellingen. Echter wordt er nu weer eens wat anders gedaan, incluis de pp-instellingen die altijd actief zijn. Het zij zo, oprecht accepteer het maar, het gaat echt niet veranderen mijns inziens.
En het is eens wat anders en ik vind het wel leuk.

Dit alles zeg ik als community speler en als nuchter lid van de community.

Dus limited haul is gekozen door innogames?

Btw League of Legend, Guildwars 2. Spel dat gratis is zonder pay to win en een spel dat eenmalig geld kost. Beide spellen verdienen zat en groeien altijd nog in populariteit. Veel MMO's worden naar verloop ook gratis om het spel levend te houden, verplaats er extra kosten erop te leggen dat een averechts effect heeft zoals bij tw wel is gebleken.

Niet dat jullie er iets aan kunnen doen, maar het is echt niet zo dat dit de enige weg is die innogames gekozen kon hebben. :D
 

DeletedUser65147

Guest
Hoeveel groter is de Duitse community, + het feit dat het spel van origine Duits is? Heeft ook wel veel invloed daarop.
@Leaving behind, men wilde wat anders, LH it is. Ik kan er niets meer aan veranderen, en CoMa ook niet.
Ik probeer alleen erop te wijzen dat het allemaal niet zo simpel ligt.
@Denko, community groter. Hier is, meen ik, op oudere werelden ook geen pp-beurs. Vandaar.

Op oudere werelden kan je niet meer spelen

En ik vind dat je er te makkelijk over denkt. Deze reactie laat zien dat er niks is geprobeerd.

Ook LH is niet gekomen door de poll die is geweest. Uit de poll bleek dat 60 procent met farmen wou volgens mij
Dus je verraad je eigen mensen er nog mee ook
 

DeletedUser68252

Guest
Goed ik ga het hier nog een keer typen, al te vaak gedaan maar goed:
Het TW-Team heeft geen ZAK te vertellen over de instellingen.
We kunnen ook suggesties doen maar het is altijd een mengeling tussen wat de community wil, wij zouden zien(met in het achterhoofd de community) en voornamelijk wat Innogames wil.

Innogames is een commercieel bedrijf.
Wat doet een commercieel bedrijf? Winst maken.
Wat maakt winst? Premium functies. Wat wordt dus altijd geactiveerd, ondanks protest? Premium functies. Gaat dat ooit veranderen? Ik persoonlijk denk van niet. Waarom niet? Innogames moet winst maken. Waarom? Anders wordt Tw opgedoekt.

Goed, het kan nooit goed zijn qua instellingen. Echter wordt er nu weer eens wat anders gedaan, incluis de pp-instellingen die altijd actief zijn. Het zij zo, oprecht accepteer het maar, het gaat echt niet veranderen mijns inziens.
En het is eens wat anders en ik vind het wel leuk.

Dit alles zeg ik als community speler en als nuchter lid van de community.

Iedereen met een beetje inzicht en kennis van economie ziet wel in dat Innogames een commercieel bedrijf is. Dat de premium functies aanstaan ondanks geklaag hebben we voor lief te nemen (Al zijn er genoeg andere manieren om een spel als tw in de running te houden zoals Howlin al verwoorde). Eens in de zoveel werelden een premium loze wereld starten zou overigens nog altijd niet misselijk zijn en kan nog steeds genoeg winst opleveren voor Innogames gezien de andere werelden welke wel deze premium functies bevatten. Dit even buiten beschouwing gelaten kan ik het volkomen begrijpen dat de premium beurs aan staat gezien Innogames een commercieel bedrijf is zoals je al verwoorde, echter is het jammer dat een dergelijke premium beurs dan tegelijk word aangezet met een limited haul. Dit levert mensen nog een groter voordeel op die er veel pp in steken, waar het standpunt van de community juist is om dit zoveel mogelijk te beperken. Als Innogames de premium beurs wilt aanzetten prima, maar doe het dan gewoon in combinatie met farmen zodat de andere spelers de kopers sneller terug kunnen inhalen, nu geef je hen simpelweg een te groot voordeel, en houd je binnen dit aspect geen rekening met de community maar enkel met de bankrekening van het bedrijf zelf. Uit de premium functies word al genoeg winst gemaakt, waarom dan nog eens tegen de community haar mening in proberen nog meer winst te maken?

Ik zou de limited haul voor bijvoorbeeld W50 gebruiken als er inderdaad een premium loze wereld gaat komen zoals aangekondigd. Dit maakt W50 gebalanceerd, en het nu aanzetten van farmen balanceert deze wereld weer.
 
Bovenaan