Wereld 45 & Premium Beurs

DeletedUser76381

Guest
Deze wereld ga ik zeker spelen :)
Maar wel ff zien hoe dat zit met die premium beurs zit
 

DeletedUser

Guest
das ook juist de bedoeling niet een normale wereld maar iets bijzonders :)

Dus omdat classic en normale werelden sowieso niet te vergelijken zijn ongeacht de instellingen (wat je als classic speler toch wel minimaal opgevallen zou moeten zijn), is het onnodig om instellingen op normale werelden af te wisselen verplaats constant hetzelfde te doen.

Fuck logic.
 
Reactiescore
372
Echt niet. Classics zijn veel intensiever en solo niet te doen. Op een speed 4 classic zijn clears binnen 3 a 4 dagen vol. Dat is niet te vergelijken met werelden waar dat een week tot veertien dagen duurt.
 

DeletedUser

Guest
Dat zeg ik helemaal niet ik zeg enkel dat er telkens word gezegd dat er alleen maar pp werelden zijn en dat er nooit is een ander soort wereld is dat is gewoon niet waar want we hebben classics.
En ze zijn wel degelijk te vergelijken met normale werelden.

Er wordt gezegd dat elke gewone wereld constant dezelfde instellingen komen, dat ook gewoon zo is beseffend dat w24 de laatste normale wereld was met boerlimiet. Zoals al gezegd, classics zijn gewoonweg niet te vergelijken met normale werelden. Snelheid is al een verschil dat niet te overbruggen is, normale werelden lopen 4x zo lang minimaal vergeleken de classics. Daarbij is de gehele sfeer op classics totaal anders dan menig normale wereld.

Daarbij zeg je dat wel, slechts niet met directe woorden. :D
 
Reactiescore
430
Inno voert dit in om ook de geblokkeerde PP punten uit te kunnen geven. Leuk verhaaltje over die eerlijke spelers Duck, we kunnen Inno wel wat langer :D Zeker nu Paypal op begint te komen als betaalmiddel moet Inno daar ook hun winst uit halen. Ik geef ze geen ongelijk,

Ik zal wel een accountje aanmaken en de boel gaan testen, maar ik verwacht er niet al te veel van.
 

DeletedUser69389

Guest
Inno voert dit in om ook de geblokkeerde PP punten uit te kunnen geven. Leuk verhaaltje over die eerlijke spelers Duck, we kunnen Inno wel wat langer :D Zeker nu Paypal op begint te komen als betaalmiddel moet Inno daar ook hun winst uit halen. Ik geef ze geen ongelijk,

Ik zal wel een accountje aanmaken en de boel gaan testen, maar ik verwacht er niet al te veel van.

Het is gewoon de opmaat voor gs kopen bij Innogames met pp.;)
 

DeletedUser68252

Guest
Iemand die nu al stal heeft, het is nog erger dan gs kopen via de markt voor pp. :eek: Innogames failed again, man wat kunnen jullie een spel volledig naar de kloten helpen.
 

DeletedUser64734

Guest
Even een vraag m.b.t. de beurs. Wordt deze nou dagelijks automatisch aangevuld of niet? Zo ja hoelaat ongeveer?
 
Reactiescore
1.145
Waar jij het over hebt is eigenlijk een wereldinstelling tegen 'push-accounts'. Deze is inderdaad van W39 - W43 gedeactiveerd geweest (optie A hieronder); en op W44 opnieuw geactiveerd (optie B)

Dus even kort de opties:
A/ Verhandelen/vrij versturen op de markt is mogelijk (eender welke ratio)
B/ Verhandelen is mogelijk binnen ratio X / Y, vrij versturen is onmogelijk
C/ Verhandelen is mogelijk binnen ratio X / Y, vrij versturen enkel binnen stam mogelijk.

B & C kunnen uitgebreid worden met een 'tijdsbasis' waarop het sturen binnen de stam / vrij pas na X tijd mogelijk is.

Voor W45 gaan we naar Optie B -> Vrij versturen onmogelijk, verhandelen mogelijk binnen ratio 0.5 en 2. Na 720 uur is vrij versturen binnen de stam mogelijk, na 1440 uur is vrij versturen 'altijd' mogelijk.

Dit is echt om push-accounts tegen te gaan in het begin van het spel.



Er zijn eigenlijk verschillende redenen om dit in te voeren, zoals ook aangekondigd. Het grootste probleem is de 'geblokkeerde' premium punten. (De ik speel x jaar TW punten, of punten aangekocht via VISA / PAYPAL EDM.) Op dit moment zijn deze punten niet bruikbaar omdat er regelmatig betaald wordt met 'gefraudeerde' gegevens en dus niet betaald wordt. Het terughalen bij andere spelers is dan onmogelijk.

Dit gaf voor eerlijke spelers echter problemen omdat zij geen gebruik kunnen maken van deze functionaliteit. Dit nieuwe spelelement heeft dan tot bedoeling dit wel mogelijk te maken en daarnaast ook een tactisch element te introduceren. Veel spelers van het team hebben de functie al een tijdje uitgetest en het is een erg goede & uitgebalanceerde functie waar je met een beetje tactisch denken meer premium uithaalt dan in het huidige systeem.

Ik raad jullie aan het eerst te proberen voordat je echt feedback (of klachten) geeft hierover.

Dit is mis gegaan? of toch aangepast?
 

DeletedUser76203

Guest
Hoe zit het met de verhouding van verkenningsaanvallen?
Gewoon 1:1?
 
Reactiescore
430
Het was toch weer tijd voor een snelle wereld? Ik heb nog nooit zon langzame wereld gezien :eek:
 
Reactiescore
372
Even een opmerking over de instellingen van W43. In de aankondiging van W43 staat dat barbarendorpen groeien tot 5.000 punten maar dat is niet het geval. Ze groeien echt maar tot 3.000 punten. :p
 
Reactiescore
1.015
Even een opmerking over de instellingen van W43. In de aankondiging van W43 staat dat barbarendorpen groeien tot 5.000 punten maar dat is niet het geval. Ze groeien echt maar tot 3.000 punten. :p

Zeker Maick? Verwar je het niet met w42 of zouden ze echt moeten meegroeien? Hoe dan ook, laat dat maar of ze edelen al de barbs op.
 

DeletedUser76330

Guest
Begrijp ik het nou verkeerd of hebben de spelers die nu beginnen en PP willen abusen een ontzettend groot nadeel t.o.v de spelers die direct zijn gestart en toen wat PP hebben ge-abused? Neem als voorbeeld Squirtle the Turtle.

Stel ik begin nu opnieuw, dan is die beurs niet meer vol en kan ik dus ook niet net zoveel PP gebruiken als zij hebben gedaan? Ik heb die beurs sindsdien namelijk geen enkele keer meer met ook maar een klein beetje GS er in zien staan. En dan heb ik hem niet 1x op een dag gechecked maar zo' n 24x op een dag ;).... Als dit zo is zou het echt de grootste faal zijn die je maar kunt maken, over oneerlijk gesproken :eek:
 
Bovenaan