Wereld 45 & Premium Beurs

Reactiescore
746
Gaan jullie spelen of niet?
Laat het ons weten! Vergeet overigens ook niet dat je 7 dagen gratis premium kan winnen door het aantal pre-registraties te raden!

Wereld 45

Beste spelers,

Na veel vraag naar een nieuwe wereld, is het eindelijk zo ver! Wereld 45 komt eraan! Hieronder vind je de instellingen voor deze wereld! De preregistratie is alreeds begonnen, dus schrijf je alvast in!

Wereld 45 start op 10 september 2015 omstreeks 14:00

Zonder jullie langer in spanning te houden:

Wereld 45: Details

  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 125% (1.25)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 80% (0.66)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Actief
    - Ridder/Standbeeld: Actief, met normale items
    - Bonusdorpen: Actief, verbeterd
    - Kerk en geloof: Inactief
    - Burgerwacht: Geactiveerd, 20 burgerwachters per boerderijlevel; deactivatie vanaf 2 dorpen.
    - Prestaties: Ja
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): Groeien mee tot 3.000 punten
    - Edelmanproductie: Goudmuntensysteem
    - Technologieën: Simpel systeem
    - Beginnersbescherming: 4 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Inactief

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 00:00 tot 07:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Niet mogelijk
    - Aanvalstiming: Milliseconden
    - Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 60 velden

  • Extra (Anders dan anders):
    - Overwinningsvoorwaarden: Dominantievoorwaarden, Een stam moet 70% dominantie verkrijgen en deze voor 90 dagen behouden.
    - Ledenlimiet Stam: 30
    - Vlaggen: Geactiveerd

  • Premium-Functies
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Geactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen:Geactiveerd
    - Direct afbouwen: Geactiveerd
    - Bouwkostreductie: Geactiveerd
    - +20% productie: Geactiveerd
    - Ruilen met de handelaar:Geactiveerd
    - Grondstoffen ruilen voor premium: Gedeactiveerd
    - Premium Beurs: Geactiveerd (lees verder voor meer informatie)

Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen of de startdatum te wijzigen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus uitgespeeld zoals hij gestart is.

Ga jij spelen of sla je over? Laat het weten in het Feedbacktopic

Wedstrijd: Weet jij hoeveel preregistraties er zullen zijn? Raad het aantal nu in onze blog en win 7 dagen gratis premium!

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser54299

Guest
Ben wel benieuwd hoe die beurs het spel gaat beinvloeden...

Snelheid 1.25 met troepensnelheid 0.66 :(
 

DeletedUser75237

Guest
Domme vraag wellicht, maar als de basissnelheid 1,25 is, is de troepensnelheid dan 0,66 van die 1,25 of is dat vergeleken met snelheid 1 en lopen ze dus maar aan 2/3de van de gewone snelheid (de troepen)?

Verder vind ik het Premiumbeurs-idee niet verkeerd. Misschien zorgt dat ervoor dat exorbitante prijzen worden vermeden. Zal afhangen van de precieze implementatie en hoeveel GS waard zal worden als de beurs bvb bijna leeg is.
 
Reactiescore
510
Geen PP abusers :S
Wilde ik net PA gaan verdienen :p

Maar maakt de wereld wel beter!
 
Reactiescore
746
Domme vraag wellicht, maar als de basissnelheid 1,25 is, is de troepensnelheid dan 0,66 van die 1,25 of is dat vergeleken met snelheid 1 en lopen ze dus maar aan 2/3de van de gewone snelheid (de troepen)?

Verder vind ik het Premiumbeurs-idee niet verkeerd. Misschien zorgt dat ervoor dat exorbitante prijzen worden vermeden. Zal afhangen van de precieze implementatie en hoeveel GS waard zal worden als de beurs bvb bijna leeg is.

Hoi!

Geen domme vraag ;)
De snelheid 0.66 is tov de 1.25-snelheid. :)
 
Reactiescore
1.145
Vraagje toen pp voor gs handelen werd ingevoerd is ook de maximale verhouding van 2 met handelen verhoogt omdat dit toch niet meer uitmaakte immers kon er al geboost worden met pp.
Nu deze functie er is, is de maximale verhouding met handelen dan ook weer 2 om boosten te voorkomen of is deze nog steeds enorm groot.
 
Reactiescore
746
Vraagje toen pp voor gs handelen werd ingevoerd is ook de maximale verhouding van 2 met handelen verhoogt omdat dit toch niet meer uitmaakte immers kon er al geboost worden met pp.
Nu deze functie er is, is de maximale verhouding met handelen dan ook weer 2 om boosten te voorkomen of is deze nog steeds enorm groot.

Bedankt om het te vragen; het antwoord is simpel:
Er is geen maximale verhouding. En nu zeg jij: wtf zegt die kerel nu

Er is geen maximale verhouding omdat jij zelf geen wisselratio kan kiezen. Deze wordt opgelegd door de beurs.
De beurs kijkt naar wat er beschikbaar is, en zal daarop de prijs baseren.

Dus om je vraag te beantwoorden; de kans dat er 'abused' kan worden is enorm verkleind.
Bekijk overigens de wiki pagina hierover eens. Die kan misschien wat duidelijkheid scheppen (de afbeeldingen)
 

DeletedUser75237

Guest
Hoi!

Geen domme vraag ;)
De snelheid 0.66 is tov de 1.25-snelheid. :)

Juist, dat dacht ik al :p Ik dacht dat die verhoudingen vroeger al tussen haakjes gezet werden (dus bvb in dit geval 1,25*0,66 reeds tussen haakjes, dus 0,825). Wel jammer dat troepensnelheid niet gewoon 1 (dus hier 0,8) is gemaakt :(. Wordt traag lopen zo!
 
Reactiescore
372
Joris volgens mij stond er in die post dat de afstand tussen dorpen vergroot zou zijn. Dat is nu weggehaald? Zit dat dan wel of niet in de instellingen? En zoja aan wat voor een afstand moeten we dan denken, twee keer zoveel dan normaal oid?
 

DeletedUser76206

Guest
Wel prima die beurs om pp abusers en dergelijke te verminderen. Maar anderzijds wou ik pp komen verdienen daar. Maar een nieuw systeem is wel eens interessant.
 
Reactiescore
746
Juist, dat dacht ik al :p Ik dacht dat die verhoudingen vroeger al tussen haakjes gezet werden (dus bvb in dit geval 1,25*0,66 reeds tussen haakjes, dus 0,825). Wel jammer dat troepensnelheid niet gewoon 1 (dus hier 0,8) is gemaakt :(. Wordt traag lopen zo!

Ik heb het even gecorrigeerd. Er was inderdaad een foutje in de aankondiging. Het getal tussen de haakjes is de vermenigvuldigingsfactor.
Het percentage is de uiteindelijke snelheid. Gecorrigeerd dus. Bedankt voor de melding!
 

DeletedUser75237

Guest
Ik heb het even gecorrigeerd. Er was inderdaad een foutje in de aankondiging. Het getal tussen de haakjes is de vermenigvuldigingsfactor.
Het percentage is de uiteindelijke snelheid. Gecorrigeerd dus. Bedankt voor de melding!

Ah goed, zat ik er toch niet helemaal naast. Geen probleem :)
 

DeletedUser73082

Guest
Benieuwd naar die beurs, lijkt me een eerlijkere manier van een verpeste functie :)
 

DeletedUser71581

Guest
Joris volgens mij stond er in die post dat de afstand tussen dorpen vergroot zou zijn. Dat is nu weggehaald? Zit dat dan wel of niet in de instellingen? En zoja aan wat voor een afstand moeten we dan denken, twee keer zoveel dan normaal oid?

Ik dacht dit inderdaad ook te zien en ben wel benieuwd wat hier dan mee bedoelt word
 

DeletedUser75237

Guest
Misschien hebben ze die afstand kunstmatig geschept door de loopafstand groter te maken per vakje (snelheid 0,825).

Of was het idee achter meer afstand tussen de dorpen dat de wereld terug groter zou worden?
 
Reactiescore
746
Joris volgens mij stond er in die post dat de afstand tussen dorpen vergroot zou zijn. Dat is nu weggehaald? Zit dat dan wel of niet in de instellingen? En zoja aan wat voor een afstand moeten we dan denken, twee keer zoveel dan normaal oid?

Heeft op zich weinig tot geen invloed, en daarom wordt het niet vermeld. Het wordt al jaren gebruikt. ;)
Zoals W44 is het hier. :)
 

DeletedUser75625

Guest
Deze instellingen zijn perfect! Ben benieuwd naar de beurs.
 
Bovenaan