Wereld 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
25
Dank je wel aan iedereen om die vlaggen concreet uit te leggen, het zal wel duidelijk worden tijdens het spel.
 

DeletedUser

Guest
Vlaggen + kerk + snelheid ect is echt dramatisch :ram:

Het is nog maar de eerste keer dat ik TW ga spelen op de Nederlandse versie, tot nu toe alleen op de Franse gespeeld en die is gemakkelijker (minder mensen die met 2 of 3 spelen, minder hoog niveau, minder mensen die timen etc. Rustiger dus). Dus op opzich is het voor mij misschien geen slecht idee als het niet te snel zal gaan :)

Maar ik begrijp wel dat ervaren spelers dit wel niets zullen vinden. Die vlaggen vind ik trouwens iets belachelijk en oneerlijk, maar wie ben ik natuurlijk :D
 

DeletedUser49603

Guest
Het is nog maar de eerste keer dat ik TW ga spelen op de Nederlandse versie, tot nu toe alleen op de Franse gespeeld en die is gemakkelijker (minder mensen die met 2 of 3 spelen, minder hoog niveau, minder mensen die timen etc. Rustiger dus). Dus op opzich is het voor mij misschien geen slecht idee als het niet te snel zal gaan :)

Maar ik begrijp wel dat ervaren spelers dit wel niets zullen vinden. Die vlaggen vind ik trouwens iets belachelijk en oneerlijk, maar wie ben ik natuurlijk :D

het is dat ik geen frans kan anders had ik het geprobeerd :)
 

DeletedUser

Guest
Wat voor instellingen hebben jullie in Frankrijk eigenlijk, heb je daar ok die nieuwe premiumfuncties, ik kan toch geen Frans maargoed.
 

DeletedUser

Guest
Wat voor instellingen hebben jullie in Frankrijk eigenlijk, heb je daar ok die nieuwe premiumfuncties, ik kan toch geen Frans maargoed.

Ja, eigenlijk wel. In Frankrijk zitten ze nog maar aan wereld 19, die is 14 maart gestart, ik ben 15 maart gejoined. Ook met vlaggen enzo, gelukkig zijn er precies weinig mensen die ook vlaggen kopen.

Réglages
Vitesse de jeu: 1
Vitesse des unités: 1
Démolir bâtiment: actif
Moral : actif (points)
Règle de la ferme : inactif
Défense de base: 20
Millisecondes: actif
Limite de feinte: inactive
Système de recherche: recherche simplifiée
Église: désactivée
Récompenses: actives
villages barbares en développement autonomes: actif (jusqu'à 1000 points)
Villages bonus: villages bonus améliorés
Délai pour annuler les attaques: 10 Minutes
Délai pour annuler les commerçants: 5 Minutes
Bonus de nuit: inactif
Protection des débutants: 5 jours
Ratio max. d'attaquants/défenseurs: désactivé
Butin limité : inactif


Unités
Archers: actifs
Système d'éclaireurs: L'éclaireur peut repérer des troupes, des bâtiments, des ressources et les unités situées en dehors du village.
Paladin: activé (avec objets)
Milice: désactivé

Noble
Prix croissants pour les nobles : pièces d'or
Recréer des nobles pour une bouchée de pain: non actif
Portée maximale des nobles: 500 Champs
Baisse de la loyauté par attaque de noble: 20-35
Loyauté augmentée par heure: 1

Configuration
Limite de membres par tribu: 60
Classements des adversaires battus actif, selon les points
Sitting: actif
Restriction du sitting de compte pour cause de sitting permanent actif, débute après avoir dépassé 60 jours de sitting sur un total de 120 jours.
Libre échange: actif, la restriction de temps est basée sur le démarrage de chaque joueur.
Fin de monde : Domination
Choisis une direction: actif
Assistant de pillage: actif
Gestionnaire de compte: actif
Divisé le temps de construction par 2: actif
Construction instantanée: actif
Construire à coût réduit: actif
+20% de production de ressources supplémentaires: actif
Échange Marchand: actif
Drapeaux: activés

Hm, eens zien. Denk dat het meeste wel duidelijk is. Het is een gewone wereld, snelheid 1, troepensnelheid ook 1. Moraal is actief, er is geen boerderijlimietregel. Er is geen kerk. Met boogschutters en ridder (met items).

Het is met het muntensysteem, dus niet met pakketjes. 60 leden max. per stam, de wereld eindigt als een bepaalde stam de wereld domineert.

"+20% de production de ressources supplémentaires: actif"

20 procent meer grondstoffen, dit vind ik echt belachelijk. Maar goed, ik ga daar geen geld in steken :p
 
Reactiescore
31
Zullen we het bij wereld 32 houden, en dat jullie het gesprek in privébericht voort gaan zetten? :)
Merci!
 

DeletedUser

Guest
Niet slecht, die wereld instellingen - @lady sophie.

Maar even om terug tekomen op w32, niet iedereen is blij met de wereldinstellingen.

Waarom dan toch nog zoveel aanmeldingen?

- Er zijn een hoop noobs die niet eens kijken naar de instellingen, dit deed ik vroeger ook hoor :p
- Sommige mensen gaan toch maar spelen, ze zien wel hoe het loopt.
- Mensen die de instellingen wel goed vinden.

Toch?
 
Reactiescore
5.701
Ik ben gewoon eigenwijs! :D
 

DeletedUser

Guest
haha rainbow je hebt gelijk met je 3 punten :p
naja ik denk dat ik bij punt 2 hoor ben niet groot fan van de vlaggen maar voor op de casual doe ik het meer :p en ik zie wel hoe loopt wil gewoon rustig beginnen nu eerst :)

Ik ben gewoon eigenwijs! :D

dit is ook nog een mogelijkheid :p
 

DeletedUser

Guest
Dan hoor je bij puntje 2, sommige mensen gaan toch maar spelen, omdat ze eigenwijs zijn ^^
 

DeletedUser

Guest
Niet slecht, die wereld instellingen - @lady sophie.

Maar even om terug tekomen op w32, niet iedereen is blij met de wereldinstellingen.

Waarom dan toch nog zoveel aanmeldingen?

- Er zijn een hoop noobs die niet eens kijken naar de instellingen, dit deed ik vroeger ook hoor :p
- Sommige mensen gaan toch maar spelen, ze zien wel hoe het loopt.
- Mensen die de instellingen wel goed vinden.

Toch?

4de categorie: Er zijn een hoop noobs die wél kijken naar de instellingen maar geen idee wat er mee moeten aanvangen xD

Nou goed, dat klopt niet helemaal :p Het is vooral die vlaggenhistorie waar ik me aan erger, ik wil dus maar zeggen dat ik weinig bekend ben met instellingen anders dan de basisinstellingen :)
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk, er zijn er wel een paar meer, maar dit zijn de 3 grootste catogorieën, ik heb niet zoveel tegen die instellingen, alleen die kerk mag wel is weg :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan