Wereld 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Mss handig om tw zo een bericht ook ingame te laten vertsuren.
 
Reactiescore
31
Constructieve reacties of geen reacties. Die ook over wereld 32 gaan...
Het maakt ons geen zak uit of je wel of niet te lui bent om te lezen..
 
Reactiescore
31
Laten we het daarom deze laatste avond voor de grote opening van w32 het maar zoveel mogelijk over deze topwereld w32 hebben! :)
 

DeletedUser

Guest
* Hoe verwachten jullie het niveau ?
* Hoe verwachten jullie de druk op het AF ?
* Hoe is dit aantal pre-registraties mogelijk ?
 
Reactiescore
372
* Hoe verwachten jullie het niveau ?
* Hoe verwachten jullie de druk op het AF ?
* Hoe is dit aantal pre-registraties mogelijk ?

Deze vragen hoeven niet beantwoord te worden. Troll gaat hoe dan ook deze wereld domineren dat lijkt me wel duidelijk met die kwaliteiten.
 

DeletedUser

Guest
Ik was van plan na 3 jaar zonder tw om weer eens mijn rentree te maken. Ben nu even op w31 aan het kijken hoe het ook alweer allemaal werkt.

Nou was ik van plan weer serieus te gaan spelen op wereld 32 maar als ik de instellingen zo zie en ik zie de mening van het gros van de forumgebruikers hier dan verdwijnt die kriebel die ik had weer totaal. I.p.v. Dat ze het spel interessanter maken voor de spelers maken ze het duurder. Erg jammer dat een goed spel zo onderuit wordt gehaald...
 

DeletedUser62766

Guest
Deze vragen hoeven niet beantwoord te worden. Troll gaat hoe dan ook deze wereld domineren dat lijkt me wel duidelijk met die kwaliteiten.

Pfff wat een grap :p

Ik was van plan na 3 jaar zonder tw om weer eens mijn rentree te maken. Ben nu even op w31 aan het kijken hoe het ook alweer allemaal werkt.

Nou was ik van plan weer serieus te gaan spelen op wereld 32 maar als ik de instellingen zo zie en ik zie de mening van het gros van de forumgebruikers hier dan verdwijnt die kriebel die ik had weer totaal. I.p.v. Dat ze het spel interessanter maken voor de spelers maken ze het duurder. Erg jammer dat een goed spel zo onderuit wordt gehaald...

Dit is al zo'n 80x keer gezegd in deze discussie, desalniettemin ben ik het met je eens.
 

DeletedUser48745

Guest
Ik was van plan na 3 jaar zonder tw om weer eens mijn rentree te maken. Ben nu even op w31 aan het kijken hoe het ook alweer allemaal werkt.

Nou was ik van plan weer serieus te gaan spelen op wereld 32 maar als ik de instellingen zo zie en ik zie de mening van het gros van de forumgebruikers hier dan verdwijnt die kriebel die ik had weer totaal. I.p.v. Dat ze het spel interessanter maken voor de spelers maken ze het duurder. Erg jammer dat een goed spel zo onderuit wordt gehaald...

Je kan altijd nog proberen serieus te spelen op w32 :). Ik heb anders nog wel een leuk team + P-made in de aanbieding voor je. Ik zat zelf ook in Select ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan