Wereld 32

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
waar kan je eigenlijk het beste klachten brief indienen?

Zou inogame's toch is willen vragen warrom ze tribalwars aan het verpesten zijn
 

DeletedUser

Guest
Nee idd duckje de slari0n heeft sneaky nog ff een limimetje van 250 mensjes gedaan de boef.
 

DeletedUser

Guest
ik las iets over mensen die net beginnen en niet alle wijsheid kunnen halen uit de wiki. het kost immers veel tijd(jaren) om alles skills onder de knie te krijgen.

wat veel mensen niet weten is dat er innogames teachers zijn. dat zijn ook gewoon spelers op nl werelden maar deze zijn leraar. je kunt dan een vraag indienen en een van hun pakt deze op en helpt je ermee
 

DeletedUser

Guest

Mooie blog btw ;)

Nee idd duckje de slari0n heeft sneaky nog ff een limimetje van 250 mensjes gedaan de boef.

In principe zou dit ook niet mogen, bij iedere aankondiging van een nieuwe wereld staat er dat de instellingen ongewijzigd kunnen worden. Zelfs dit word volgens mij niet na gevolgd? :confused:

Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen te wijzigen of de starttijd te leren kennen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus afgespeeld zoals hij gestart is.

Staat zwart op wit bij iedere aankondiging :)
 
Reactiescore
372
In principe zou dit ook niet mogen, bij iedere aankondiging van een nieuwe wereld staat er dat de instellingen ongewijzigd kunnen worden. Zelfs dit word volgens mij niet na gevolgd? :confused:

Open geen supportaanvragen of topics om deze instellingen te wijzigen of de starttijd te leren kennen. De instellingen van deze wereld zullen gedurende de wereld NIET gewijzigd worden. Hij wordt dus afgespeeld zoals hij gestart is.

Staat zwart op wit bij iedere aankondiging :)

Hehe naar mijn weten zat hij maar te grappen xD..

Ik had daarnet een hele post gemaakt over die premium functies. Het vage is, dat ze toen W19 & W20 uitkwamen, hebben gezegd dat het zou blijven bij het halveren. Daarna doken er screenshots en dergelijke van de beta op, waar je 20% extra gs zou kunnen kopen. Er werd ons verzekerd dat dit niet op .NL zou komen. 3x raden wat er een paar werelden later kwam...

Mjah, heeft weinig zin om erover te discussieren, over een aantal werelden zijn er weer functies bij etc.. Er gaat niet heel veel aan gedaan worden. :/
 

DeletedUser

Guest
kan ik gelijk iets toevoegen aan die brief.

maar weet iemand waar ik het beste een klachte brief kan inleveren?
 

DeletedUser

Guest
ligt eraan waarvoor

1 iemand gaat het verschil niet maken. start een online petitie zou ik zeggen en zorg dat 30000 spelers het ondertekenen;)
 
Reactiescore
372
ligt eraan waarvoor

1 iemand gaat het verschil niet maken. start een online petitie zou ik zeggen en zorg dat 30000 spelers het ondertekenen;)

Om die 30k spelers te bereiken zou je het TW team zover moeten krijgen om ingame een PM te laten versturen, of je moet op alle servers gaan adverteren, wat je waarschijnlijk een ban oplevert wegens spammen ^^ nice try tho
 

DeletedUser

Guest
er is eens een petitie gestart om duckje te laten ontslaan hebben iets van 9000 mensen ondertekend.

afijn ik zie een of andere massa stam met 248 leden whahaha
 

DeletedUser

Guest
Waarom duckje laten ontslaan?
Iedere mod doet volgens mij zijn werk en als ik support stuur krijg ik toch op tijd een antwoord en meestal ook door duckje.

Maargoed die massa stam ga ik afblazen ik ga voor de top buiten de massa stam :)
 

DeletedUser

Guest
omdat hij iets onterecht had gedaan maar is denk ik voor jou tijd gebeurt^^
 

DeletedUser

Guest
Hier, anders misschien telefoontje naar innogames of iets dergelijks, maar k geef je geen kans

die kende ik ;)
als we allemaal doen moet er iemand op het idee komen om een leuke wereld te openen.
soms wil ik gewoon mijn acounten op delete gooien omdat ik me zo irriteer. (dit ga ik er ook inzette)
 

DeletedUser

Guest
Extra pa betalen zodat je een dag niet aangevallen kan worden. Eenheid productie halvering in ruil voor 10 pa punten. Edelmannen kopen met pa punten, goudmunten reductie in ruil voor 50 pa punten kun je een week lang voor de helft van de gs prijs goudmunten slaan. Buit pa, in ruil voor premium punten krijg je 50% extra buit per eenheid. En zo kan ik nog wel meer bedenken, ze zijn er gek genoeg voor. Wat er nu al bestaat is al te belachelijk voor woorden, een paar jaar geleden had je die extra pa opties die er nu zijn voor kunnen stellen op 1 April en was het een leuke grap geweest.

Zullen we het even houden bij Wereld 32 en niet over PA functies die er niet(?????) gaan komen..? :)

Hehe naar mijn weten zat hij maar te grappen xD..

Ik had daarnet een hele post gemaakt over die premium functies. Het vage is, dat ze toen W19 & W20 uitkwamen, hebben gezegd dat het zou blijven bij het halveren. Daarna doken er screenshots en dergelijke van de beta op, waar je 20% extra gs zou kunnen kopen. Er werd ons verzekerd dat dit niet op .NL zou komen. 3x raden wat er een paar werelden later kwam...

Mjah, heeft weinig zin om erover te discussieren, over een aantal werelden zijn er weer functies bij etc.. Er gaat niet heel veel aan gedaan worden. :/

Ik zie een verband hier, ja straks moet je maar gewoon stoppen met tw het wordt een betaalspelletje zoals er al zovelen zijn. En dit is ontopic want het gaat over instellingen van W32 die toevallig ook aanwezig zijn op een paar andere recente werelden. Op W35 zal het me niets verbazen als een van mijn voorstellen waarheid wordt. Denk niet dat als iemand dergelijke ideeen zou hebben dat veel stemmen op zou leveren.

Dit is gewoon chronisch liegen wat bij jou dikgedrukt staat Quon. Dat gebeurt in de politiek ook zo vaak, gewoon ontkennen en als mensen weer overgaan tot de orde van de dag toch nog invoeren. Zeg dan dat je het niet weet of er geen invloed op hebt oid. De mods hier kunnen er natuurlijk niks aan doen dat dit is ingevoerd.

Die vlaggen maken het nog extra zuur. Werelden moet je sowieso los van elkaar zien vind ik, wat jij op wereld x presteert zou je geen voordelen moeten opleveren op wereld y. Maar je kunt natuurlijk ook vlaggen kopen, ik hoop dat de mensen zich hier niet zo snel laten afzetten.

Mijn voorstel: Maak de gewone pa duurder en zorg dat FA en AM standaard in het gewone pa pakket zitten, bouw er eventueel wat scripts in die veel worden gebruikt. Ok PA wordt duurder maar de meeste mensen met een groter acc zullen het alsnog kopen en je hebt niet die gekke premiumfuncties.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
Ik zie een verband hier, ja straks moet je maar gewoon stoppen met tw het wordt een betaalspelletje zoals er al zovelen zijn. En dit is ontopic want het gaat over instellingen van W32 die toevallig ook aanwezig zijn op een paar andere recente werelden. Op W35 zal het me niets verbazen als een van mijn voorstellen waarheid wordt. Denk niet dat als iemand dergelijke ideeen zou hebben dat veel stemmen op zou leveren.

Dit is gewoon chronisch liegen wat bij jou dikgedrukt staat Quon. Dat gebeurt in de politiek ook zo vaak, gewoon ontkennen en als mensen weer overgaan tot de orde van de dag toch nog invoeren. Zeg dan dat je het niet weet of er geen invloed op hebt oid. De mods hier kunnen er natuurlijk niks aan doen dat dit is ingevoerd.

Die vlaggen maken het nog extra zuur. Werelden moet je sowieso los van elkaar zien vind ik, wat jij op wereld x presteert zou je geen voordelen moeten opleveren op wereld y. Maar je kunt natuurlijk ook vlaggen kopen, ik hoop dat de mensen zich hier niet zo snel laten afzetten.

Mijn voorstel: Maak de gewone pa duurder en zorg dat FA en AM standaard in het gewone pa pakket zitten, bouw er eventueel wat scripts in die veel worden gebruikt. Ok PA wordt duurder maar de meeste mensen met een groter acc zullen het alsnog kopen en je hebt niet die gekke premiumfuncties.

En dan de mensen benadelen die deze extra functies niet gebruiken? Nee danku.
 

DeletedUser

Guest
En dan de mensen benadelen die deze extra functies niet gebruiken? Nee danku.

Iedereen gebruik FA neem ik aan, anders wordt dat farmen wel heel erg langdradig. AM gebruiken minder mensen, maargoed je moet toch iets he. Ik kom tenminste met een alternatief, als je die extra pa opties schrapt dan moet je dat geld ergens anders vandaan halen en mijn voorstel is denk ik minder schadelijk voor het spel dan wat je nu allemaal hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan