Wereld 30 Gigga Dikke Vette Schwoele Forumquiz

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
Dat wist ik ook nog wel dat jij dat wist, echter was je volgens mij wel vergeten het erbij te zetten. :p

Omdat het gros van de w30 spelers het niet zou weten. :p
 

DeletedUser

Guest
Alle winnaars gefeliciteerd, tsss bij vraag 13 mijn antwoord gebruiken omdat hij nog correcter en vollediger was dan die van jullie zelf.

maar het is geen correct antwoord op de vraag, ik zie nergens de RL naar van ausje staan:eek:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
maar het is geen correct antwoord op de vraag, ik zie nergens de RL naar van ausje staan:eek:

Was wel een correct antwoord.. Mod had 'm weggehaald ivm RL-naam en de rest laten staan.. Staat er weer. :D
 
Reactiescore
86
J. erover nagedacht dat Aus nu mod is op W30 en misschien zijn RL-naam niet op het AF wilt hebben en het daarom veranderd heeft..

Daarnaast; LOL, 2e geworden en dat met 5 min werk:p
Ik wil eigenlijk nog wel het lijstje van de winnaar zien, welke ik bij deze feliciteer.
 

DeletedUser68252

Guest
J. erover nagedacht dat Aus nu mod is op W30 en misschien zijn RL-naam niet op het AF wilt hebben en het daarom veranderd heeft..

Daarnaast; LOL, 2e geworden en dat met 5 min werk:p
Ik wil eigenlijk nog wel het lijstje van de winnaar zien, welke ik bij deze feliciteer.

Rl Naam: Sven ( Samen gemaakt met mijn mede speler Yorick )
Account: DutchDingo

1. Op welke dag is Wereld 30 gestart?
Maandag, 5 November 2012.
2. Welk account won de eerste clustercontest van Wereld 30 Algemeen Forum?
LittleMuppets.
3. Wie speelden op het account Stelvio? Noem ten minste 2 RL-Namen.
Eli & Gerard & Heiko
4. Uit welke stammen bestond de fusiestam Global en wat was de volledige naam van deze stam? Noem de tags van de desbetreffende stammen.
Global bestond uit twee stammen namelijk, Megali Idea met als tagg: Megali & Loyalty met als tagg: Loyal. Deze 2 stammen zijn zoals je het zelf zegt gefuseerd tot Global die als volledige naam Global Offensive Initiative heette.
5. Op welke account speelde Krepox?
La Comadreja
6. Hoe heette het account “Ezio Auditore da Firenze” voor de naamswijziging?
Vodianova
7. Waaruit bestond het eerste leidersteam van ODA?
Volgens mijn eigen gedachte waren het prinsesje, thijs91 en mc dome maar ik heb een bevestiging gehad van Prinsesje dat hij in het begin geen leider was dus zal ik Thijs91 & Mc Dome antwoorden.
8. Flash is korte tijd geleden eventjes uit mekaar gevallen. Welke speler wordt hiervoor verantwoordelijk gesteld? Noem RL-naam en huidig account waar deze speler op zit.
Roy, hij heeft vele accounts gehad op deze wereld maar speelt nu op .Molotov
9. Welke stam van de top 5 bestaat op dit moment het langst?
ODA - Organised destructive army
10. Welk land is wereldrecorder geen regering hebben, en voor hoelang was dit? Je mag maximaal 5 dagen afwijken van het correcte antwoord.
België, 541 dagen
11. Wie op Wereld 30 heeft een ban aan zijn neus gehangen gehad, omdat hij/zij z’n broer EN zus wilde leren TW’en. Noem accountnaam.
Ik zou het echt niet weten en denk dat jullie bij deze vraag niet goed geïnformeerd zijn maar ik geef als antwoord: Xetic.
12. Noem alle drie de huidige leideraccounts van +/-.
Lavalya, Ildraco, La Comadreja
13. Door wie werd de pre-made XVIII geleid? Noem RL-naam, IG-naam en AF-naam van beide personen.
Auseinandersetzung - Revelation XVIII ( later name change door een start op een andere wereld naar The North Rememberz )
Jordi - Conceived by Communism - Noire

14. Hoe heette het account dat geboost werd om Krepox te ownen?
NynX
15. Uit welke twee stammen bestaat de fusiestam +/-? Noem de tags van de desbetreffende stammen.
New World Order & Trinity Force, NWO & ~TRI~.
16. Wie spelen er op het account Door De Muur Om 7 Uur?
Robin & Davey & Alex.
17. Een van de spelers van Nyx911 is een befaamd plaatjesmaker. Noem RL-naam en AF-naam.
Rl: Glenn
Af: glenn485

18. Wereld 30 kent de aparte instelling dat muntjes goedkoper zijn en er een maximale afstand voor edelmannen is. Hier is echter een ingame enquête voor geweest. Wat was de andere mogelijkheid?
Gelimiteerd farmen
19. Welk lid van Vertigo werd altijd belachelijk gemaakt om het feit dat hij/zij veel deed internen? Zowel RL-Naam als AF-Naam voldoet.
Als ik het goed heb is het Stef14, wiens af naam en ingame naam voldoen er anders tegelijk. Dus bij deze Stef14.
20. Met welke twee personen trok Ash door de regio Kanto?
Ik denk dat het een strik vraag is maar goed, Misty en Brock


Niet opletten bij de vraag over het boost account, die had ik natuurlijk moeten weten maar ik met mijn dronken kop ging ik het aan Howlin vragen die natuurlijk wist dat er een quiz gaande was. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Niet opletten bij de vraag over het boost account, die had ik natuurlijk moeten weten maar ik met mijn dronken kop ging ik het aan Howlin vragen die natuurlijk wist dat er een quiz gaande was. :p

En je kon dat niet aan mij vragen :(
 
Reactiescore
86
Niet opletten bij de vraag over het boost account, die had ik natuurlijk moeten weten maar ik met mijn dronken kop ging ik het aan Howlin vragen die natuurlijk wist dat er een quiz gaande was. :p

En je dacht niet van he 1) het is Howlin 2) ik check het accoun op nl.twstats.com:p?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787
PA is overgemaakt!
 
Bovenaan