Wereld 30 Gigga Dikke Vette Schwoele Forumquiz

DeletedUser

Guest
Ik heb ook maar meegedaan (onder het mom meedoen is belangrijker dan ...)

Ik wist zeker niet alles, en heb ook niet de moeite gedaan om dingen op te zoeken of te vragen aan mensen, zolang ik alle vragen over +/- juist heb ben ik al tevreden :D
 

DeletedUser68086

Guest
Ik heb ook maar meegedaan (onder het mom meedoen is belangrijker dan ...)

Ik wist zeker niet alles, en heb ook niet de moeite gedaan om dingen op te zoeken of te vragen aan mensen, zolang ik alle vragen over +/- juist heb ben ik al tevreden :D

Valt me tegen
 

DeletedUser

Guest
Nog een paar dagen, maar er zijn nog niet veel inzendingen binnen! Meedoen mensen! :)
 

DeletedUser68252

Guest
Heb me maar eens ingeschreven, Ben blij als ik de 15 vragen die ik zelf wist goed heb. Derest was terug zoek werk wat ik niet altijd kon vinden. :)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
Antwoorden worden denk ik morgen gepresenteerd. Dame Mar en ik zijn bijna klaar met afronden van de antwoorden, maar ze is vandaag ziekjes geworden. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
De tweede post is geüpdated met de resultaten!
 

DeletedUser68252

Guest
Uitslag Quiz:

#1: Liptonia; 18 punten.
#2: TheCountofMonteCristo; 16 punten.
#3: Conabita; 13 goed.
#4: .Jack Daniels; 12 goed.
#5: ildraco; 12 punten.
#6: Midnightkillers; 11 punten.
#7: Karel9; 11 punten.
#8: Bengaalse Hijgtijger; 0 punten.

De prijzen worden overmaakt in de loop van de dag! En, de volgende lijst krijgt de Nominatie van de Lijpste Antwoordenlijst OOIT:

1. Op welke dag is Wereld 30 gestart?
1 september 1939
2. Welk account won de eerste clustercontest van Wereld 30 Algemeen Forum?
Lone Soul
3. Wie speelden op het account Stelvio? Noem ten minste 2 RL-Namen.
Barry en Henk
4. Uit welke stammen bestond de fusiestam Global en wat was de volledige naam van deze stam? Noem de tags van de desbetreffende stammen.
Glo en Bal, de naam stond voor Grote Luuk Owned Beestelijk Achter Luiken.
5. Op welke account speelde Krepox?
Op Noire
6. Hoe heette het account “Ezio Auditore da Firenze” voor de naamswijziging?
Castielispro69
7. Waaruit bestond het eerste leidersteam van ODA?
Noire, Lavalya en Diedisback
8. Flash is korte tijd geleden eventjes uit mekaar gevallen. Welke speler wordt hiervoor verantwoordelijk gesteld? Noem RL-naam en huidig account waar deze speler op zit.
Pedro, de wispelturige mexicaan.
9. Welke stam van de top 5 bestaat op dit moment het langst?
+/-
10. Welk land is wereldrecorder geen regering hebben, en voor hoelang was dit? Je mag maximaal 5 dagen afwijken van het correcte antwoord.
Nederland, 2 dagen + 38 maanden + 2 eeuwen + 3 etmalen.
11. Wie op Wereld 30 heeft een ban aan zijn neus gehangen gehad, omdat hij/zij z’n broer EN zus wilde leren TW’en. Noem accountnaam.
Jordi (Noire) die zijn kleine broertje Diederik TW wou leren op diedisback
12. Noem alle drie de huidige leideraccounts van +/-.
Diedisback, DutchDingo en Scooby-Doo
13. Door wie werd de pre-made XVIII geleid? Noem RL-naam, IG-naam en AF-naam van beide personen.
Pedro, PedrosPalace, ProHoe
Fatima, Hockey123, DAMEmar
14. Hoe heette het account dat geboost werd om Krepox te ownen?
Noire
15. Uit welke twee stammen bestaat de fusiestam +/-? Noem de tags van de desbetreffende stammen.
Global en Ravage
16. Wie spelen er op het account Door De Muur Om 7 Uur?
Jordi en Sander
17. Een van de spelers van Nyx911 is een befaamd plaatjesmaker. Noem RL-naam en AF-naam.
Matthijs, DameMAR
18. Wereld 30 kent de aparte instelling dat muntjes goedkoper zijn en er een maximale afstand voor edelmannen is. Hier is echter een ingame enquête voor geweest. Wat was de andere mogelijkheid?
Om edelmannen en speervechters om te ruilen.
19. Welk lid van Vertigo werd altijd belachelijk gemaakt om het feit dat hij/zij veel deed internen? Zowel RL-Naam als AF-Naam voldoet.
Door De Muur Om 7 Uur
20. Met welke twee personen trok Ash door de regio Kantho?
Luuk en Luuk

Succes tevens aan Liptonia met het winnen van de 1e prijs en het goedscoren van maar liefst 18 vragen! Nog even de goede antwoordenlijst:

1. Op welke dag is Wereld 30 gestart?
Maandag, 5 November 2012.
2. Welk account won de eerste clustercontest van Wereld 30 Algemeen Forum?
LittleMuppets.
3. Wie speelden op het account Stelvio? Noem ten minste 2 RL-Namen.
Heiko, Eli & Gerard zijn juiste antwoorden.
4. Uit welke stammen bestond de fusiestam Global en wat was de volledige naam van deze stam? Noem de tags van de desbetreffende stammen.
Global bestond uit twee stammen namelijk, Megali Idea met als tagg: Megali & Loyalty met als tagg: Loyal. Deze 2 stammen zijn zoals je het zelf zegt gefuseerd tot Global die als volledige naam Global Offensive Initiative heette.
5. Op welke account speelde Krepox?
La Comadreja
6. Hoe heette het account “Ezio Auditore da Firenze” voor de naamswijziging?
Vodianova
7. Waaruit bestond het eerste leidersteam van ODA?
Thijs91 & Mc Dome.
8. Flash is korte tijd geleden eventjes uit mekaar gevallen. Welke speler wordt hiervoor verantwoordelijk gesteld? Noem RL-naam en huidig account waar deze speler op zit.
Roy, hij heeft vele accounts gehad op deze wereld maar speelt nu op .Molotov
9. Welke stam van de top 5 bestaat op dit moment het langst?
ODA - Organised destructive army
10. Welk land is wereldrecorder geen regering hebben, en voor hoelang was dit? Je mag maximaal 5 dagen afwijken van het correcte antwoord.
België, 541 dagen
11. Wie op Wereld 30 heeft een ban aan zijn neus gehangen gehad, omdat hij/zij z’n broer EN zus wilde leren TW’en. Noem accountnaam.
Xetic.
12. Noem alle drie de huidige leideraccounts van +/-.
Lavalya, Ildraco, La Comadreja
13. Door wie werd de pre-made XVIII geleid? Noem RL-naam, IG-naam en AF-naam van beide personen.
- Auseinandersetzung - Revelation XVIII ( later name change door een start op een andere wereld naar The North Rememberz )
Jordi - Conceived by Communism - Noire

14. Hoe heette het account dat geboost werd om Krepox te ownen?
Out of Proportions
15. Uit welke twee stammen bestaat de fusiestam +/-? Noem de tags van de desbetreffende stammen.
New World Order & Trinity Force, NWO & ~TRI~.
16. Wie spelen er op het account Door De Muur Om 7 Uur?
Robin, Nick & Timo.
17. Een van de spelers van Nyx911 is een befaamd plaatjesmaker. Noem RL-naam en AF-naam.
Rl: Glenn
Af: glenn485

18. Wereld 30 kent de aparte instelling dat muntjes goedkoper zijn en er een maximale afstand voor edelmannen is. Hier is echter een ingame enquête voor geweest. Wat was de andere mogelijkheid?
Gelimiteerd farmen
19. Welk lid van Vertigo werd altijd belachelijk gemaakt om het feit dat hij/zij veel deed internen? Zowel RL-Naam als AF-Naam voldoet.
Stef14.
20. Met welke twee personen trok Ash door de regio Kanto?
Misty en Brock.


Er is maar over één vraag een discussie moigelijk en dat is vraag #16, omdat ik begrepen heb dat T. inmiddels ervanaf gegooid is. Ik heb de vragenlijst ruim 1,5 week geleden gemaakt, en toen was hij naar mijn info nog lid van het team. Timo hoort dus nog bij de antwoordenlijst.

Danku voor het meedoen en tot 'n volgend ideetje van mij!


Alle winnaars gefeliciteerd, tsss bij vraag 13 mijn antwoord gebruiken omdat hij nog correcter en vollediger was dan die van jullie zelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.789
Hoewel ik dat zelf ook wel wist hoor stinkie. :D
 
Bovenaan