Wereld 22 - 2011 awards

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser36068

Guest
Ik zal dan ook maar een poging doen:

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- 24/7 Offline, is het niet ingame, dan wel op het Af waar hij veel liet tonen
2- .ReJoin, als je solo top10 kunt halen, ben je gewoonweg top!
3- AnToe, ik weet nog dat ik hem helemaal begin deze wereld zijn eerste dorpje overgenomen heb, en als je dan ziet waar hij nu staat.. Om zo'n reactie te brengen, moet je zéér gemotiveerd zijn, kan ik enkel respect voor opbrengen!

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Modus, volgens mij de enige stam die iets getoont heeft.
2- ~FP~, houdt zeer mooi stand!
3- Huh?, na een zeer onstabiele periode, is het nu een mooie stam geworden!

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- HighTechnology.., heeft toch indertijd mooi Defwerk geleverd;)
2- Voor de rest te weinig op de hoogte.
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- 24/7 Offline dan maar alweer, waarom spreekt voor zich..
2- Voor de rest niets noemenswaardig..
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Hyebm? , fantastisch werk geleverd in Huh?
2- 24/7 Offline, hij heeft Modus "gemaakt" tot wat het nu is, en het is nu toch al een hele tijd de stam die in de spotlights staat dusja.
3- Sharbelsz, had ze nu op het eind, als leidster de stam niet geleaved (InS), was/is zij gewoon de perfecte leiding. Véél werk verricht, weet waar ze mee bezig is,..

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- 24/7 Offline
2- -UnknownSoldier-
3- Antho:rolleyes:

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Cpt. Picard, zéér spijtig van zijn ligging, anders had deze zeker nog langere tijd meegedraait in de top
2- Speed of Sound, omringt door allemaal vijanden, zeer spijtig, want dit waren topspelers!
3- Ik denk niet meteen aan nog iemand.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Iets meer persoonlijks maar goed: De eerste gesprekken met Crime Nation, waar een zeer hechte samenwerking uit voort vloeide!
2- De val van InS, heeft naar mijn inziens, enkel positieve gevolgen had voor deze wereld..
3- Toast., een massastam die nog steeds overleeft..

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- .ReJoin, heb ik hier boven al ergens uitgelegt, en nu heeft ie er ook nog eens een goede co erbij!
2- Papsnoete, domineert heel zijn omgeving! Zeer late start, maar elk dorpje daar in de rim is nu van hem, gaan we nog veel dingen van zijn!
3- Mijn accountje:D

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- [BP], deze stam heeft een zalige ligging, zitten genoeg ervaren spelers in, en hebben geen schrik om iets uit te voeren, zeker rekening mee houden!
2- Fear! , een ijzersterk groepje uit InS, ervaring in overvloed, goede leiding, compact cluster, goed samenspel, alles wat een stam top maakt!
3- Huh? , denk wel dat wij veel kunnen laten tonen komend jaar..



Het is niet dat alle awards goed genummert staan, bepaalde nummer 3's konden even goed op nummer 1 staan.
 

DeletedUser

Guest
Mijn lijstje dan maar, ook al ben ik pas vanaf september/oktober aanwezig op W22 ;-) Dit zal dus vooral over de laatste deel van 2011 zijn ;-)

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Natuurlijk de nummer 1 van de wereld Atomic skull
2- 24/7 offline als vv'er op verschillende accounts en toch maar een minimaal aan dorpen verloren
3- henk de held -> groeit als een speer de laatste tijd !
Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Modus toen ik hier net toekwam was het modus vs 6 stammen, modus is er nog en staat er goed voor.
2- [BP] wordt niet zo heel vaak over gesproken maar lijkt me wel een top stammetje ;-)
3- Fear

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks, ODD spreekt vanzelf en verliest weinig dorpen..
2- hightechnology.. Haalde als eerste 25 mio verslagen tegenstander, veel door ODD -> geluk dat hij veel aangevallen werd? Of goed gedeft? nu zo goed als van de wereld maar veel ODD behaald.
3- -lissecity- ( zit ik zelf op weet ik, niet over je zelf praten enzo maar kan niet ander) Massa over ons gehad van de hele stam FP dan. Geen enkel dorp verloren en die dag ODA en ODD van de dag behaald met toen in der tijd een nieuw wereldrecord ODD van 870+

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Bruintje Beer, had de hoogste ODA toen die stopte.
2- GON -> heeft nu met 32 mio de hoogste ODA score en loopt daarmee redelijk hard voor op Atomic skull en de rest.. mooie score dus zullen ook kunnen aanvallen hé..
3- Sharbelz, staat ook al een tijdje bovenaan de ODA ranglijst ;-)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Het leidersduo Atomic skull en Timon2
2- 24/7 & Gerard van GON
3-

Geen andere leidingen gehad of gekend dus kan ik niet veel meer invullen.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- .antho
2- Hollandjan
3- 24/7 offline (jawel soms vermakelijke post waar ik mee gelachen heb)

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- De spelers van [BP] die gaan voor de plunderaar award met onder meer oog voor wanderzande die 40.000 dorpen op 1 dag plunderde.. #waarSlaatDatNouOp? wat ben je met plunderaar als je geen rover hebt...
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- 24/7 offline die w22 wakker schud door de ondergang van MODUS aan te kondigen en dit probeert waar te maken.
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Antoe nummer 2 op de groeiranglijst..
2- Atomic Skull, speler van 2011, nummer 1 van de wereld.
3- .Rejoin

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- [BP], deze stam heeft de schijn van een hechte stam te zijn. Ik zie ze nog ver geraken ;-)
2- Fear! , een ijzersterk groepje uit InS, ervaring in overvloed, goede leiding, compact cluster, goed samenspel, alles wat een stam top maakt!
3- Modus.. Als we de strijd winnen tegen FP en compagnons dan zullen we blijken de allerbeste stam te zijn !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21972

Guest
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- De spelers van [BP] die gaan voor de plunderaar award met onder meer oog voor wanderzande die 40.000 dorpen op 1 dag plunderde.. #waarSlaatDatNouOp? wat ben je met plunderaar als je geen rover hebt...

Hheheeh Lang en complex verhaal :D
 

DeletedUser51459

Guest
Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- [BP], deze stam heeft de schijn van een hechte stam te zijn. Ik zie ze nog ver geraken ;-)
2- Fear! , een ijzersterk groepje uit InS, ervaring in overvloed, goede leiding, compact cluster, goed samenspel, alles wat een stam top maakt!
3- Modus.. Als we de strijd winnen tegen FP en compagnons dan zullen we blijken de allerbeste stam te zijn !
__________________

we zien wel wat de toekomst ons brengt:p
 

DeletedUser58239

Guest
hier mijn lijstje


Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Vorteks
2- 24 / 7 offline (op ETA en nu)
3- Atomic skull

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Modus
2- ~FP~
3- [BP]

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks
2- -lissecity
3- HighTechnology..

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- 24 / 7 offline
2- Atomic Skull
3- GoN (omdat dit acc meeste ODA heeft)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- 24 / 7 offline (hoe hij modus heeft gemaakt is ofc geweldig)
2- mss. lovely
3- wil ik opdragen aan Devilish mama, ze was een geweldige leidster van TRE

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- .Antho
2- 24 / 7 offline
3 iedereen die voor de rest heeft meegedaan met moddergooien:D

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Iedereen maakt foute, maar zou niet weten wie een echte stumper is
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val van Ins
2- De (tijdelijke) onrust in modus
3- het moddergooien naar elkaar

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- heb geen idee, ik wens iedereen gewoon veel succes om zich te laten zien
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- [bp]
2- ~FP~
3- toast (hoop dat ze laten zien dat ze meer dan een massa stam zijn. anders word het niks met deze stam)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hier mijn lijstje


Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Vorteks
2- 24 / 7 offline (op ETA en nu)
3- Atomic skull

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Modus
2- ~FP~
3- [BP]

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks
2- -lissecity
3- HighTechnology..

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- 24 / 7 offline
2- Atomic Skull
3- GOM (omdat dit acc meeste ODA heeft)

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- 24 / 7 offline (hoe hij modus heeft gemaakt is ofc geweldig)
2- mss. lovely
3- wil ik opdragen aan Devilish mama, ze was een geweldige leidster van TRE

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- .Antho
2- 24 / 7 offline
3 iedereen die voor de rest heeft meegedaan met moddergooien:D

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Iedereen maakt foute, maar zou niet weten wie een echte stumper is
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val van Ins
2- De (tijdelijke) onrust in modus
3- het moddergooien naar elkaar

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- heb geen idee, ik wens iedereen gewoon veel succes om zich te laten zien
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- [bp]
2- ~FP~
3- toast (hoop dat ze laten zien dat ze meer dan een massa stam zijn. anders word het niks met deze stam)

Welke speler is dat GOM? :p
 

DeletedUser

Guest
Allereerst, bedankt dat jullie mij altijd(toch redelijk vaak) nomineerden voor spammer van het jaar :D!
Ik ben echt trots op.

Hier is mijn lijstje!
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- 24/7 Offline ,altijd zitten l*llen op het AF, hoe goed hij het wel niet deed tegen Modus :), maar deed dus wel degelijk dingen.
2- Hollandjan, hij had altijd wel iets te zeggen! Weet het niet zeker, maar als ik me niet vergis, speelde hij ook niet slecht op w22 ;)
3- /

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-Modus, zodra de stam van TSP (naam al vergeten :rolleyes:) gevallen was, bleek Modus de enige echte 'top'stam te zijn, en staan sindsdien imo op #01, ondanks alles.
2- ~FP~ (fairplay) houden langer stand als ik dacht, Huray!
3- Toast. De enige echte massastam op w22 die stand houd! Niet omdat ze daar helemaal in de rim liggen ofso, neen het zijn echte pros :rolleyes:

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks(/vortex?) naar mijn weten
2-/
3- HighTechnology.. [1ste 25mil verslagen tegenstanders, wilt dus wel wat zeggen ..
maar verloor wel veel dorpen :(]

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
Geen idee.
Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Grumpy old noob
2- Sharbelsz
3- Monique?:)

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Carette?
2- cpt.Picard
3- 24/7 Offline
idd, niet echt spammers genomineerd, maarja :)
de overige spammers op w22 zien er maar noob uit :rolleyes:
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- .Gandhi
2- The Striped Pyjama
3- Track flagg ??

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Het gedoe rond Track flagg, de almachtige email hacker?:p
2- De modus scriptjes, ook die waren zo leuk om mee te mogen maken. :(
3- De val van InS
Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Modus leden
2- Fair play leden(maar zij recruiten gelijk zottekes imo)
3- Huh? leden als ze eindelijk deftig beginnen te spelen
> onderling afspreken met elkaar enz, stamacties dus

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
zie post hierboven
 

DeletedUser48223

Guest
Allereerst ook bedankt voor wat nominaties.
Ook namens High Tech voor het Def gebeuren :D [BP] heeft er wat van geleerd.


Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- 24/7 offline Met kop en schouders steekt die er boven uit zowel op ETA als nu
2- Atomic skull
3- xXx Extreme stille wateren XD

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Modus
2- FEAR
3- [BP]

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks
2- -lissecity
3- HighTechnology..

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- 24 / 7 offline (zoals gewoonlijk, tactisch niet te evenaren)
2- Atomic Skull
3- IamFamous

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- ETA maakte toch vrij snel een mooie stam van Modus
2- Gup 21, Altijd vriendelijk
3- Zal toch een leider van toast moeten zijn, knap hoe je met zoveel leden de boel draaiende weet te houden

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- .Antho
2- 24 / 7 offline, is elke keer weer een genot om te lezen
3 - Braafjes voor de finishing touch

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- TSP
2- Track Flagg
3- High Technoligy (Bedankt dat de vv's de brokjes mochten oprapen)

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Modus van superstabiel naar een wankeler positie maar toch weer de boel op de rails gekregen
2- oorlog tegen 6 stammen, XD wat een staaltje propaganda
3- Het farmen :mad:

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Atomic Skull
2- Iamfamous
3- xxx Extreme en ik weet er nog zoveel meer

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Modus
2- [BP] doorzetters
3- hmm eigen stam even niet noemen dan twijfel ik tussen Huh? of ~FP~
 

DeletedUser

Guest
Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- TSP

Ik hoop dat je het niet over de oorspronkelijke TSP heb, want dan heb je het over mij. XD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan