Wereld 22 - 2011 awards

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Er heeft nog niemand vv gedaan tijdens massa aanvallen van Modus.

Alsof je een genie moet zijn om jouw aanvallen tegen te houden^^

Dus dan beken je dat 24/7 op jullie acc zit? Busted :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61917

Guest
24/7 zit niet op dit acc.

toch bedankt voor het compliment!

Jullie zitten hem altijd af te schilderen als een opschepper die niets doet / kan.

Maar toch denken jullie bij het minste dat --- het gedaan heeft :)

Nogal contraductief lijkt me.

Bovendien zou --- zichzelf niet in de lijst zetten, in tegenstelling tot jij...
Blijven doorbeuken en niks nemen, lijkt me niet echt rang 3 in aanvaller waard.

TMB was een account waar niemand op zat...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
24/7 zit niet op dit acc.

toch bedankt voor het compliment!

Jullie zitten hem altijd af te schilderen als een opschepper die niets doet / kan.

Maar toch denken jullie bij het minste dat Edwin het gedaan heeft :)

Nogal contraductief lijkt me.

Bovendien zou Edwin zichzelf niet in de lijst zetten, in tegenstelling tot jij...
Blijven doorbeuken en niks nemen, lijkt me niet echt rang 3 in aanvaller waard.

TMB was een account waar niemand op zat...

Grove fout, hij stond nog in m'n vriendenlijst toen en het bolletje was bijna altijd groen. De vv werd gedaan door ML en mr.reaper (ex modus) alles werd gesniped in het begin, dus kom nu niet af met die flauwekul. Het is trouwens dankzij mij dat je dorpjes mocht internen van hem ^^.

En het zou me verbaasd hebben mochten jullie nu al dorpen verloren hebben ;) We hebben nog maar 1x echt proberen edelen, en dat was de eerste keer (toen jullie nog het meeste def hadden).

Contraductief bestaat niet, bedoel je niet contradictorisch meneer unief? :p
 

DeletedUser61917

Guest
ja de meeste van je dorpen zijn genomen toen er niemand opzat, toe het acc al hopeloos was.
+ het acc bestond zeker voor 70 % uit aanval.

En over internen moet jij veel zeggen :)

even een statistiekje van Voodoo.

Leden:

Meeste overnames (geen interne veroveringen) (1,097 totaal)

#1 Vorteks 63 overnames 5,74%
#2 Bruno Brazil 60 overnames 5,47%
#3 .lost cause. 56 overnames 5,1%

Leden: Meeste overnames (1,097 totaal)

#1 .lost cause. 112 overnames 10,21%
#2 Vorteks 90 overnames 8,2%

ik doelde op contradictief...^^
als je het inhoudelijk niet kan halen moet je maar op spellingsfouten beginnen vitten =p

btw ik geloof dat de stand tussen ons 2-0 is?
Terwijl ik 20-30 clears heb gestuurd en jij minstens 150 ( waarvan een stuk of 10 na de edels, jaja rang 3 aanvaller!)

het zou je verbaast hebben moesten we al dorpen verloren hebben lol ?
1 verliezen bij een massa van 400 clears is noob, één verliezen terwijl je hoog en al 10 clears krijgt is pro? rare redenering.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ja de meeste van je dorpen zijn genomen toen er niemand opzat, toe het acc al hopeloos was.
+ het acc bestond zeker voor 70 % uit aanval.

En over internen moet jij veel zeggen :)

even een statistiekje van Voodoo.

Leden:

Meeste overnames (geen interne veroveringen) (1,097 totaal)

#1 Vorteks 63 overnames 5,74%
#2 Bruno Brazil 60 overnames 5,47%
#3 .lost cause. 56 overnames 5,1%

Leden: Meeste overnames (1,097 totaal)

#1 .lost cause. 112 overnames 10,21%
#2 Vorteks 90 overnames 8,2%

Enja ik studeer geen nederlands aan de unief ^^
Gelukkig zat ik daar wie had anders je vv gedaan toen...

btw ik geloof dat de stand tussen ons 2-0 is?
Terwijl ik 20-30 clears heb gestuurd en jij minstens 150 ( waarvan een stuk of 10 na de edels, jaja rang 3 aanvaller!)

het zou je verbaast hebben moesten we al dorpen verloren hebben lol ?
1 verliezen bij een massa van 400 clears is noob, één verliezen terwijl je hoog en al 10 clears krijgt is pro? rare redenering.

Laten we even onze interns vergelijken ;). Wel jammer dat ik weet dat jij MrWolf & Marioncatwoman geïnternd hebt he ^^ dat vertelde hij me eens in een PM. Hij had te weinig tijd en stopte dus kreeg jij de dorpen...

Dan kom ik aan ongeveer 114 dorpen, dus 43% van je dorpen is van een intern... Zo een hoge percentage krijg je totaal niet bij mij, dus ik zou maar zwijgen mocht ik jou zijn wat betreft internen :rolleyes:

En wat die vv betreft, heb je het weer totaal mis, waarom zou je m'n vv gedaan hoeven hebben? Het is totaal omgekeerd, toen je voor het eerst belaagd werd door ETA kwam je om OS en def-tips smeken, WIJ betaalden jou PA (toch raar dat je daar niks over zegt?) en deden jou VV, of ga je nu ook de waarheid ontkennen en verdraaien?

En ja, als je de aanvallen dagen van tevoren ziet binnen komen, heb je massas tijd idd.

En TPMB wat betreft het hopeloos zijn, het acc moet een keer hopeloos zijn he ;) Dus ja, dat steunt nergens op.

EDIT: Nu pas je je eigen post aan en verwijder je het vv-gedoe, dus beken maar dat je aan het liegen was ;). Jammer dat ik je quotete ;)

Blijf maar gewoon van het AF vandaan met je leugens ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61917

Guest
Dit zijn allemaal leugens,
ik heb jou nooit iets gevraagd enkel de oorspronkelijke --- van lost cause. Daar was ik goede maatjes mee :)
ik hem hem tips heb gevraagd en hij zelfs mn vv heeft gedaan, maar wat doet dat ertoe? :)

Bewijs nu maar eens ingame iets.
Want tot nu toe pak je niets , speel je dorpen kwijt.

het blijft 2-0 :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind jullie discussie vermakelijk :) en het is waar, ik heb Vorteks nog nooit ge-VV't... waar ik speel horen jullie 15 januari. Verder zijn er nog twee opvallende zaken aan de lijstjes die ik tot nu toe gezien heb!

Eerste:

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Thewidowmaker. - Hij bood al weerstand aan timon2, WaK, SPQR en GodBlessYoux zonder enige problemen. Ook grotendeels met zijn eigen def.

3x raden wie toen de VV deed en er voor zorgde dat er geen dorpen verloren gingen... hahaha... ja, idd. ikke ;) Dus dank je wel kid :p

Tweede:

1- 24/7-offline omdat die als die aanvalt op een grotere speler hij al zijn clears verliest

Leg uit... geen flauw idee wat je hier mee bedoeld. Volgens mij heb ik nog niet 1x een grotere speler aangevallen op deze wereld. Zowel niet op de oude account (2e en de nr. 1 zit in je eigen stam), als op mijn nieuwe.

Maar wss. kan jij het uitleggen J.

En verder... lijstjes, lijstjes en nog eens lijstjes i.p.v. hele lange discussies! Tuurlijk mag je die bespreken... maar maak er geen gebed zonder einde van ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind jullie discussie vermakelijk :) en het is waar, ik heb Vorteks nog nooit ge-VV't... waar ik speel horen jullie 15 januari. Verder zijn er nog twee opvallende zaken aan de lijstjes die ik tot nu toe gezien heb!

Eerste:

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Thewidowmaker. - Hij bood al weerstand aan timon2, WaK, SPQR en GodBlessYoux zonder enige problemen. Ook grotendeels met zijn eigen def.

3x raden wie toen de VV deed en er voor zorgde dat er geen dorpen verloren gingen... hahaha... ja, idd. ikke ;) Dus dank je wel kid :p

Tweede:

1- 24/7-offline omdat die als die aanvalt op een grotere speler hij al zijn clears verliest

Leg uit... geen flauw idee wat je hier mee bedoeld. Volgens mij heb ik nog niet 1x een grotere speler aangevallen op deze wereld. Zowel niet op de oude account (2e en de nr. 1 zit in je eigen stam), als op mijn nieuwe.

Maar wss. kan jij het uitleggen J.

En verder... lijstjes, lijstjes en nog eens lijstjes i.p.v. hele lange discussies! Tuurlijk mag je die bespreken... maar maak er geen gebed zonder einde van ;)

was de aanvallen op de stam voodoo enzo ;)
 

DeletedUser41642

Guest
En verder... lijstjes, lijstjes en nog eens lijstjes i.p.v. hele lange discussies! Tuurlijk mag je die bespreken... maar maak er geen gebed zonder einde van ;)

Houd je hier dan ook aan en respecteer ieder z'n persoonlijke lijst en ga dit nu ook niet wederom naar jezelf trekken en jezelf weer schouderklopjes geven. Je zult zo langzamerhand daar genoeg blauwe plekken hebben zitten van dat geram erop.
Lijstjes zijn persoonlijk en laat het daar dan ook bij.
 

DeletedUser55852

Guest
Ik vind jullie discussie vermakelijk :) en het is waar, ik heb Vorteks nog nooit ge-VV't... waar ik speel horen jullie 15 januari. Verder zijn er nog twee opvallende zaken aan de lijstjes die ik tot nu toe gezien heb!

Eerste:

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Thewidowmaker. - Hij bood al weerstand aan timon2, WaK, SPQR en GodBlessYoux zonder enige problemen. Ook grotendeels met zijn eigen def.

3x raden wie toen de VV deed en er voor zorgde dat er geen dorpen verloren gingen... hahaha... ja, idd. ikke ;) Dus dank je wel kid :p

Tweede:

1- 24/7-offline omdat die als die aanvalt op een grotere speler hij al zijn clears verliest

Leg uit... geen flauw idee wat je hier mee bedoeld. Volgens mij heb ik nog niet 1x een grotere speler aangevallen op deze wereld. Zowel niet op de oude account (2e en de nr. 1 zit in je eigen stam), als op mijn nieuwe.

Maar wss. kan jij het uitleggen J.

En verder... lijstjes, lijstjes en nog eens lijstjes i.p.v. hele lange discussies! Tuurlijk mag je die bespreken... maar maak er geen gebed zonder einde van ;)

Prima mag best iedereen weten hoor:) Edwin was vv tijdens de aanvallen van GodBlessYoux btw Godbless heeft J ook nog grotendeels gedeffed en timon2 ja en stiekem ook tijdens WaK:rolleyes: maar verder heb ik het helemaal zelf gedaan hoor^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Houd je hier dan ook aan en respecteer ieder z'n persoonlijke lijst en ga dit nu ook niet wederom naar jezelf trekken en jezelf weer schouderklopjes geven. Je zult zo langzamerhand daar genoeg blauwe plekken hebben zitten van dat geram erop.
Lijstjes zijn persoonlijk en laat het daar dan ook bij.
Wat is er onduidelijk aan: Tuurlijk mag je die bespreken... ???

Prima mag best iedereen weten hoor:) Edwin was vv tijdens de aanvallen van GodBlessYoux btw Godbless heeft J ook nog grotendeels gedeffed en timon2 ja en stiekem ook tijdens WaK:rolleyes: maar verder heb ik het helemaal zelf gedaan hoor^^
Pure onzin en een zwaar overtrokken reactie... terwijl het voor mij allemaal fun is... en ik nog steeds buiten de propaganda om, een onpartijdig lijstje kan produceren... zit het bij jullie schijnbaar heel, heel diep.

Dus voor wat het waard is: Ik heb alleen op jullie account tegen Timon2 ge'VV't. Meer niet ^^
 

DeletedUser55852

Guest
Wat is er onduidelijk aan: Tuurlijk mag je die bespreken... ???


Pure onzin en een zwaar overtrokken reactie... terwijl het voor mij allemaal fun is... en ik nog steeds buiten de propaganda om, een onpartijdig lijstje kan produceren... zit het bij jullie schijnbaar heel, heel diep.

Dus voor wat het waard is: Ik heb alleen op jullie account tegen Timon2 ge'VV't. Meer niet ^^

Dit lijkt mij geen zwaar overtrokken reactie. Jij doet alleen alsof je alle aanvallen op ons account gedeffed hebt en dat heb je dus niet.
 

DeletedUser

Guest
I
Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Thewidowmaker. - Hij bood al weerstand aan timon2, WaK, SPQR en GodBlessYoux zonder enige problemen. Ook grotendeels met zijn eigen def.

3x raden wie toen de VV deed en er voor zorgde dat er geen dorpen verloren gingen... hahaha... ja, idd. ikke ;) Dus dank je wel kid :p
Welk deel is dikgedrukt? Waar zou ik het dan alleen over hebben? En jij was er toen niet... en de verdwenen co-speler ook niet. Alleen J. was er... en ik heb toen verdedigd. Punt. Meer niet. Over de rest heb ik het niet... en je reageert wel degelijk overdreven... misschien moet je maar even veranderen in je alter-ego Babs... dan ben je een stuk beter te verhapstukken ^^

Anywaytjes... geen gebed zonder einde... dus ik stop hier over dit onderwerp.

LIJSTJES <--> chagrijnen doe je maar in het praat topic :p
 

DeletedUser55852

Guest
Welk deel is dikgedrukt? Waar zou ik het dan alleen over hebben? En jij was er toen niet... en de verdwenen co-speler ook niet. Alleen J. was er... en ik heb toen verdedigd. Punt. Meer niet. Over de rest heb ik het niet... en je reageert wel degelijk overdreven... misschien moet je maar even veranderen in je alter-ego Babs... dan ben je een stuk beter te verhapstukken ^^

Anywaytjes... geen gebed zonder einde... dus ik stop hier over dit onderwerp.

LIJSTJES <--> chagrijnen doe je maar in het praat topic :p

Babs is er alleen in het weekend he;)
 

DeletedUser

Guest
Dit zijn allemaal leugens,
ik heb jou nooit iets gevraagd enkel de oorspronkelijke Martijn van lost cause. Daar was ik goede maatjes mee :)
ik hem hem tips heb gevraagd en hij zelfs mn vv heeft gedaan, maar wat doet dat ertoe? :)

Bewijs nu maar eens ingame iets.
Want tot nu toe pak je niets , speel je dorpen kwijt.

het blijft 2-0 :D

Of je het nu aan --- vroeg of aan mij, je vroeg het aan .lost cause. en dat komt dan op hetzelfde neer.

Wat dat ertoe doet? Eerst kom je aandraven met het feit dat jij de vv van .lost cause. verzorgd zou hebben, wat helemaal van de pot gerukt is, en zoals ik al eerder quote (jammer dat je niet op tijd aanpaste :p) bewijst dat dat je aan het liegen bent. Dat doet dat ertoe. Je leugen keert terug als een boemerang in je gezicht ^^.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
GASTEN STOP NOU IS EEN KEER MET ZEIKEN.
Er wordt hier respectievelijk gevraagd om lijstjes.. en hoe erg jullie --- ook haten, ga nou is een keer niet tegen hem liggen zeiken.
Gedraag jezelf nou is een keer ''godverdomme''.. jullie lijken wel een kippenhok.

dus lijstjes lijstjes lijstjes, niet zeveren zeveren zeveren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59173

Guest
Hier dan ook mijn lijstje

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Vorteks,spreekt voor zich
2- Sharbelsz ,zowel als stamleider al speler heeft zij het goed gedaan
3- -Lissecity-, is oook wel bekend

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Modus,spreekt voor zich
2- Huh?,veel meegemaakt maar ze bestaan nog steeds
3- ~FP~, na zoveel aanvallen bestaan ze nog steeds

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks
2- -Lissecity-
3- Thewidowmaker.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- .Rejoin (Daniel),heb zeer mooie aanvallen van deze speler gezien
2- ETA (edwin,wete hoe die moet aanvallen
3- Boendal dubelking,heeft toch een Tanasja op de knieën gekregen

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-ETA (edwin) toch de speler die modus heeft gemaakt tot wat het nu is.
2- HYEBM,Doet het prima met huh?
3- sharbelsz,doet het ook prima

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Carette
2- .Antho
3- 24/7 offline

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- The striped pyjama,iedereen kan hoog inn de ranglijst komen door veel te farmen
2- Track Flag,als de acties die ik heb gehoord kloppen ....
3- tthhss,tja een aanbd doen voor een fsie omdat je in de top 20 wil staan...

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De van van INS
2- de wederopstanding van huh?
3-De oorlogs verklaring tegen Modus

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- IamFamous.,gewedige speler heeft alleen een co nodig.
2- Vorteks,heeft bewezen een mooie aanval af te slaan dus wat houd hem nog tegen ?
3- .Rejoin,Daniel is solo op plek 8 gekomen en dat met een rim start.

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Huh? ,hechte stam met alleen maar teamplayers erin.
2- Fear ,stam met ervaren spelers die moeilijk door de nieen zijn te krijgen
3- [BP], hebben het mooi gedaan in 2011 en denk dat ze alleen maar beter worden.

Hier is dan mijn lijstje :)
 
Reactiescore
8
Je had inderdaad gelijk want hier zie ik ook spelers die ik niet ken maar daar lig jij natuurlijk dichter bij:)
 

DeletedUser

Guest
Laten we terug gaan on-topic, verdere off-topic word verwijdert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan