Wereld 22 - 2011 awards

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Even gejat van wereld 17 :) Het leek mij een zeer leuk topic!


Notitie van de moderators: ook hier zijn RL-Namen niet toegestaan!


Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Allemachtig... nog niemand... ik zal hem vanavond zelf wel invullen als eerste ^^
 

DeletedUser36068

Guest
Welke awards kun je hiervan al echt goed invullen dan? Laten we dit volgend jaar maar doen;)
 

DeletedUser

Guest
Naar eer en geweten ingevuld:

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Vorteks - van beginners tot pro... in nog niet eens één jaar ^^
2- Bruintje Beer - hij is uniek, als persoon en in zijn spel en was nr. 1 ODA toen hij stopte
3- -Lissecity- om precies dezelfde reden als Vorteks... alleen was hun prestatie ietsje minder, omdat ze nu met drie spelen (eerder duo) en bij Vorteks was dat max. met 2 spelers.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Modus. - nr. 1 gehaald - grootste accounts - kleinste groep spelers - 1 ODA - OD etc. etc.
2- ~FP~ <--> ze zijn er nog steeds!
3- InS - gevallen of niet... ze waren een topstam

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks - met veel minder steun dan Lisse, aangevallen door veel meer punten en ervaring dan Lisse. En nr. 1 ODD bij far...
2- -Lissecity- - Stevige massa gehad, misschien niet allemaal even goed... flink wat OS, maar je moet het toch maar doen als rookies zijnde ^^
3- HighTechnology.. - ik weet te weinig van de aanvallen en de aanvallers... maar van wat ik hoorde, moet deze account in de top 3!

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Gerard (van Grumpy old Noob) - uitstekende planner, uitvoerder etc.
2- Timon2 - mooie strakke aanvallen op TheWidowmaker., zelfs als je niets veroverd kunnen je aanvallen nog wel pro zijn!
3- Bruintje Beer, zijn tactiek is volhouden en de ander murw beuken... maar daarmee was hij effectief als geen ander...

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Miss.Lovely. - Ja, dat zal men gek vinden. Maar zie je stam maar eens op de been te houden als je elke 2-3 weken of bezoek krijgt van Modus ^^ Maar zij motiveert iedereen.
2- Sharbelsz - dat behoeft geen uitleg. Is die je stamleider (m/v) geweest, dan weet je zelf wat ik bedoel.
3- ===ik heb geen echte nummer drie=== sorry.... maar als ik er toch een paar moet noemen die in aanmerking komen: -Lissecity-, Devilish Mama, en een leider van Huh? die is gestopt.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Antho. er is er maar één die de leukste is!
2- Braafjes... altijd on-topic en nooit op de persoon.
3- Holland-Jan - Of je hem nu leuk vind of niet, of hij nu on-topic post of niet, of je van hem baalt of niet: hij is prominent genoeg aanwezig om de derde plaats te verdienen.

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- De meeste pech voor het hangen van de toestemming.... was The Fool Fighter :) Als hij zijn ridder mee stuurde met de scepter, haalde hij het standaard niet :D hahaha....
2- Het gebrek aan skills qua aanvallen liet zich het meeste gelden (eigen ervaring) bij Billekoek? Totaal niet verwacht... maar hoe is deze speler in Godsnaam zo groot geworden?
3- Geen echte nr. 3... daar zijn echt veel meer kandidaten voor.

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Try Dying counter defence - zijn enige dorp werd aangevallen door verschillende spelers van de Fame stam. Hij pakte ze allemaal met een backtime terug en zette ze troepenloos! Topactie!
2- De stamactie op Absurd. Precies wat een nieuwe stam nodig heeft om zelfvertrouwen te krijgen en samen te werken (vanaf het begin). Door de leden heel goed uitgevoerd!
3- Geen nummer drie.. dat kunnen er namelijk velen zijn!

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- -Lissecity- - door de derde man nog sterker en nog steeds goed bezig.
2- Vorteks - blijft hij Modus van zich afhouden en lukt het hen om dorpen te blijven edelen van die stam ^^
3- Henk de Held - groeit als kool in een iets gemakkelijker gebied, maar dan nog: ook dit WAS een minder ervaren speler, die hier doorgebroken is!

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Fear! - Elke stam van Sharbelsz is veelbelovend en een factor om mee rekening te houden!
2- Modus - Gaan ze plek 1 heroveren? of glijden ze langzaam verder af op de ranglijst.
3- Toast - staan toch op nr. 1 en het aantal leden verminderd... dus wie gaat ze in 2012 testen? Ik denk dat het weleens ernstig kan meevallen ^^ en dat ze beter zijn dan de meeste denken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36068

Guest
Véél objectiever dan ik gedacht had:p

Mooi lijstje, kan me in veel dingen zeker vinden!;)
 

DeletedUser59173

Guest
Leuk idee,maar denk dat het niet goed gaaat werken en dat simpelweg omdatde meeste spelers toch wel dingen invullen uit hun eigenomgeving.

En je heb zelf net het voorbeeld gezegd van wat ik in deze post bedoel.
 
Reactiescore
8
Leuk idee,maar denk dat het niet goed gaaat werken en dat simpelweg omdatde meeste spelers toch wel dingen invullen uit hun eigenomgeving.

En je heb zelf net het voorbeeld gezegd van wat ik in deze post bedoel.

ik denk dat 24-7 Offline toch de belangrijkste dingen van w22 heeft opgesomd en erg objectief is geweest
 

DeletedUser59173

Guest
ik denk dat 24-7 Offline toch de belangrijkste dingen van w22 heeft opgesomd en erg objectief is geweest

Ik lig zelf in het westen en daar zijn ook wel mooie dingen gebeurd maar daar weet hij niet zoveel vanaf.dus die zie je ook niet terug.
 
Reactiescore
8
Oke daar heb je wel gelijk in als je het zo bekijkt:rolleyes:
maar het staat je vrij er zelf een in te vullen hè
 

DeletedUser

Guest
24/7 is in kerstsfeer blijkbaar ... hij een beetje neutraler (toch nog natrappen op de GON-dames ... 't is sterker dan hemzelf :rolleyes: )

maar de allergrootste staat niet eens in het lijstje ... atomic skull is zonder enige twijfel een van de "grootste" tw spelers ... en dan heb ik het zelfs niet enkel over zijn afgetekende eerste plaats.

Atomic is bescheiden maar met heeft visie, talent, inzet en volharding :)
 

DeletedUser

Guest
24/7 is in kerstsfeer blijkbaar ... hij een beetje neutraler (toch nog natrappen op de GON-dames ... 't is sterker dan hemzelf :rolleyes: )

maar de allergrootste staat niet eens in het lijstje ... atomic skull is zonder enige twijfel een van de "grootste" tw spelers ... en dan heb ik het zelfs niet enkel over zijn afgetekende eerste plaats.

Atomic is bescheiden maar met heeft visie, talent, inzet en volharding :)
Niks natrappen Stores... niet de account, maar Gerard was het meesterbrein en dat weten alle spelers die op die account gezeten hebben (incl. Pie) best.

En als je andere namen hebt... gewoon een lijstje invullen ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat 24/7 hier toch eerlijk op reageert.
En dat is niet alleen omdat er spelers van Modus tussen staan..
Want de dame en heer op Sharbelz zijn inderdaad goede spelers.. --> dit is maar een voorbeeld
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- hoe het ook went of keert.. hij houdt het enorm lang vol in het midden van een van de top stammen.. vorteks
1- De bruine beer.. is een kleurrijke speler.. vind um een topper.
1- de oude eigenaar van El Terror Amenaza.. het is af en toe ik kwast ( sorry Edwin ), maar hij is een legende.. kwalitatief is het een monster.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Modus Operandi
2- Ins
3- ~FP~

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks.. veel massa's gehad.
2- Lissecity.. evenals GROTE MASSA GEHAD.
3- thewidowmaker.. die hebben het de laatste keer ook goed gedaan.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Bruintje beer.
1- Gerard ( GON )
1- Atomic Skull

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- ( oude eigenaar ) El terror Amenaza.. simpelweg een top leider.
2- Gerard ( GON ).. evenals enorm goed.
3- Atomic skull.. respect Rico.

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- no comment
2- no comment
3- no comment

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- wereldspeler.. simpelweg hilarisch
2- TSP.. vond de gebeurtenis omtrent het account maar raar.
3- ....

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- De val van InS
2- het opstappen van de 2 topleiders van Modus Operandi
3- ...

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Henk de held inderdaad...
2- quintkiller.. ik houd hem af en toe in de gaten.. en dat doet me wel iets.. mooie aanvallen af en toe..
3- ...

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- [BP]
2- CAS!
3- Fear!
__________________

there you go.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier is mijn lijstje

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Timon2 kan prachtig deffen en aanvallen en is een vreselijk goede leider wat kan je nog meer wensen van de speler van het jaar :p
2- Grumpy old noob geweldig team die er echt voor werken om in de top mee te draaien
3- Antoe na een rim start naar de 5de plaats geraakt

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Modus
2- huh?
3- Toast

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Vorteks
2- Hightechnology
3- Lissecity

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Atomic skull
2- Grumpy old noob
3- Lissecity

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Atomic skull
2- Timon2
3- voor de rest zou ik het niet weten :p

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- 24/7-offline omdat die er toch in geslaagd is om dit saaie forum terug wat leven heeft weten in te blazen met wat scheldpartijen en grootspraak :D
2- Anto. als hij gebanned is :p
3- kevin seeldrayers

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- 24/7-offline omdat die als die aanvalt op een grotere speler hij al zijn clears verliest ;)
2- De speler die eerst mijn 2de dorp had omdat die zijn troepen dodgde wanneer ik met een trein kwam :p
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val van Ins omdat het voor de buitenwereld zo onverwachts kwam
2- Try dying die 2 spelers ownt met 1 dorp :p
3- het vertrek van de originele speler van ETA

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Timon2
2- Antoe
3- Henk de held

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Modus
2- huh?
3- fear!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Even gejat van wereld 17 :) Het leek mij een zeer leuk topic!


Speler van het Jaar - Wie heeft in 2011 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Atomic Skull - 100% zeker, topspeler, leuke speler, teamspeler, eerste plaats zeker waard.
2- Grumpy Old Noob - Deze 2 héél bevallige dames hebben bewezen dat ze ook iets kunnen, zonder de hulp van Gerard.
3- Try Dying - Zeer sterk gestart op deze wereld.

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Modus - Weinig leden, hoge activiteit, mooie acties. Topstam.
2- InS - Ookal zijn ze niet meer, toch veel bereikt.
3- ~FP~ - Omdat ze nog steeds blijven spelen.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Thewidowmaker. - Hij bood al weerstand aan timon2, WaK, SPQR en GodBlessYoux zonder enige problemen. Ook grotendeels met zijn eigen def.
2- Vorteks - Hoewel hij bij velen op nr. 1 zal staan vanwege de stats, zet ik hem toch op nr. 2. Dit omdat ze de laatste aanvallen niet zelf verdedigden en tot nu toe zijn we nog niet vol gegaan.
3- -Lissecity- - Omdat ze goed gedeft hebben :p.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Grumpy Old Noob - Meermaals zijn kwaliteiten bewezen met uitstekende aanvalsplannen.
2- Gedeelde plaats Atomic Skull en Bruintje Beer, beide zeer getalendeerd en mooie ODA.
3- -Lissecity- Mooie aanvallen reeds gezien.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Atomic Skull & Timon2 - Heel intelligente spelers en topleiders.
2- Sharbelsz - Geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
3- HaveYouEverBeenMellow - Houdt al heel lang de touwtjes in handen in Huh?

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- /
2- /
3- /

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- TSP - From Hero to Zero.
2- /
3- /

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Vertrek van Edwin (of moet ik zeggen 24/7 omdat ik anders weer een waarschuwing krijg? :p) en Gerard
2- Comeback van 24/7
3- Stamsfeer

Meest Veelbelovende Speler van 2011 - Met welke speler moeten in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Timon2
2- Oklock
3- Grumpy Old Noob

Atomic Skull natuurlijk ook, maar dit is zo voor de hand liggend :p.

Meest Veelbelovende Stam van 2011 - Met welke stam moeten we in 2012 serieus rekening mee houden?
1- Modus
2- Fear! - ~FP~
3- [BP]

Hier heb je'm.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61917

Guest
Er heeft nog niemand vv gedaan tijdens massa aanvallen van Modus.

Alsof je een genie moet zijn om jouw aanvallen tegen te houden^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan