Wereld 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser36170

Guest
Ik hou van die samenvatting die je hele tekst in 2 zinnen samenwerpt! :p
Ook voor jou (en je stam?) veel succes gewenst! Het zal weer een heuglijke wereld worden naar mijn mening :rolleyes::D
 

DeletedUser

Guest
Om even te reageren op wat er op de vorige pagina gezegd is geweest.

Persoonlijk lig ik ook liever in de volgens somigen 'rim' (niet de 4 middelste continenten) maar net op de grens gewoon omdat het volgens mij het mooie evenwicht is tussen de goede edeldorpen van de kern en de vele farms waar de rim rijk aan is.
Dat gebied vind ik nu ook niet bepaald de rim maar eerder een tussengebied, de eerste 24 uur van de wereld zal men dat al wel gevult hebben.

Zo zit dat!:p
 

DeletedUser

Guest
Gek boeltje precies :p ik wou dat ik toen nog speelde :D
Denk dat het wel een moment moest geweest zijn waarop veel gelachen werd xD (door iedereen behalve jullie stam dan :p)

Ik zat niet in die stam, maar had Julian er eens naar gevraagd.
 

DeletedUser

Guest
Het is dan eindelijk bijna zover over een uurtje of 13.5 zal wereld 17 startten. Over 24 uur zullen wij als W17 spelers al aan het discussiëren (lees spammen) zijn op het nieuw aangemaakte W17 forum. Iedereen gaat zijn/haar zegje doen en probeert zijn eigen reputatie hoog te houden of misschien nog wel te verhogen door alleen al loos- forum- gezwats. Alleen al in dit topic hebben wij met z’n allen bijna 2000 nutteloze posts gemaakt en is het morgen precies een maand geleden dat PlayerWithStyle ons liet verheugen op de nieuwe aankomende wereld.
Maar jongens en meisjes, W17 word niet zomaar een wereld nee… Het word een wereld met legerkampen:eek: Wat moeten we er ons nou precies van voorstellen, ik snap er echt niks van als ik eerlijk moet zijn maar ik heb er mijn vertrouwen in dat als ze eenmaal van toepassing komen dat ik dan inmiddels wel weet hoe het in elkaar zit.
Zodra de wereld is gestart zullen er honderden golden awards worden uitgereikt zoals altijd en mensen krijgen van andere spelers awards zonder dat ze iets bewezen hebben op W17, alleen nog maar dat ze goed kunnen startten.

Ook deze wereld kent weer een aantal pre mades, pre mades die 99% toch zullen failen. Maar we blijven het toch proberen of zijn de pre mades er nu daags nog alleen voor de snelle start, het hele stam gebeuren hoeft allemaal niet meer…? Njah sommige premades zullen falen omdat er teveel druk van buiten af komt, andere door interne problemen negen van de tien keer gaat het erom (zoals al eerder gezegd op dit forum) Dat sommige alle nacht vv’s doen of overdag de vv en andere stamleden daar nog niet eens een klein bedankje aan kunnen toe brengen (Lekker sociaal zijn we weer met z’n allen bezig) Deze wereld kan naar mijn weten een nieuw record op zijn buik schrijven namelijk het vallen van een pre made voordat de wereld eigenlijk al is gestart (Ik dacht dat het vorige record op 2 dagen stond op W16?)
En natuurlijk ook niet te vergeten de stam van onze wetenschapper die al als een topstam is bestempeld voor dat hij al bestaat (weer een nieuw record:D)
Ik hoop dat er van W17 veel records in de prijzen kast komen te staan (vooral positieve natuurlijk) maar we zijn al op weg dames en heren :D

Om dit lange nutteloze :)$) verhaal kort te maken: Ik wens iedereen heel veel plezier en succes toe op W17 en ik hoop dat wij er met z’n alleen een leuke wereld van kunnen maken/

Je hebt groot gelijk en zelf zou ik er een schepje bovenop doen:
Elke situatie is anders en de kans op falen is veel groter dan slagen in de eerste maand maakt niet uit welke leider en met welke leden. Je kunt enkel je best doen je kansen te verhogen en ik hoop gewoon dat ik daar een beetje in slaag. Om een stam tot topstam te kronen voor ie bestaat is onzin voor hetzelfde geld vind ik geen leden in de juiste omgeving en dan sta ik daar met mijn grote plan.

Het enige wat ik probeer is een stam te maken die toch een 'redelijke' kans heeft op slagen want net zoals je zei zijn voor velen stammen in het begin gewoon een plaats om je vv te droppen. Ik geloof nog in het spelen in functie van de stam en daarom heb ik al op voorhand beslist dat zelfs mocht ik in het begin gerimmed worden ik de stam die ik opricht niet zal achterlaten dan moet ik maar een ander account zoeken.
 

DeletedUser40933

Guest
dang.
Nouja, ik ga hier niet op antwoorden we zien wel wat ervan komt.

Het is toch zo :)

Tel eens op hoeveel spelers van zichzelf zeggen dat ze top 20 zijn. Onwaarschijnlijk gewoon.
En van die hele horde zijn er bijzonder weinig die het wereld na wereld doen hoor.
 

DeletedUser36170

Guest
Het is toch zo :)

Tel eens op hoeveel spelers van zichzelf zeggen dat ze top 20 zijn. Onwaarschijnlijk gewoon.
En van die hele horde zijn er bijzonder weinig die het wereld na wereld doen hoor.
Helemaal akkoord.
Ze noemen zichzelf dan een top 20 speler als ze in de dagen van de beginnersbescherming een uurtje in de top 20 gestaan hebben...
What a strange world this is... :rolleyes:
 

DeletedUser8159

Guest
Het is toch zo :)

Tel eens op hoeveel spelers van zichzelf zeggen dat ze top 20 zijn. Onwaarschijnlijk gewoon.
En van die hele horde zijn er bijzonder weinig die het wereld na wereld doen hoor.
Starten is niet moeilijk, met een beetje activiteit haal je zo top 20.
Maar vrij weinig van de "topstarters" staan na een jaar nog ergens in de top 20.
 

DeletedUser40933

Guest
Starten is niet moeilijk, met een beetje activiteit haal je zo top 20.
Maar vrij weinig van de "topstarters" staan na een jaar nog ergens in de top 20.

De vraag is of ze daar ontbreken uit onkunde of uit verveling.
Persoonlijk geraak ik toch echt wel dodelijk verveeld na een te lange tijd. In een start kan zoveel meer mislopen en dat trekt me aan :)
 

DeletedUser

Guest
ik ga slapen, morgen ochtend flink veel refreshen.

Iedereen veel suc6 toegewenst!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan