Wereld 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser36170

Guest
Haha;)
Ja dat soort dingen kan je altijd tegenkomen:p Maar dat maak je meer mee in de kern. Beste is aan de rand van de kern heb je wat minder tegenstand. Maarja dat is mijn mening;)
Wil je me nu overtuigen om in de RIM te gaan spelen voor die mindere tegenstand ofzo... :p:D
 

DeletedUser36170

Guest
Neehoor:)
Ik ga ook geen rim spelen. Maar probeer niet echt in de kern kern te komen als je begrijpt wat ik bedoel:)
Hier hetzelfde man :p
Hopelijk liggen we dan niet in dezelfde windrichting... :eek:

Heb je al een premade? Of wacht je liever even met het joinen van een stam? Of richt je er zelf één op?
 

DeletedUser

Guest
Hier hetzelfde man :p
Hopelijk liggen we dan niet in dezelfde windrichting... :eek:

Heb je al een premade? Of wacht je liever even met het joinen van een stam? Of richt je er zelf één op?

Mwaa half half:p
Ik heb wel conact met een premade maar heb opzich wel interesse in die stam van science:$
Maarja we zien wel:)
Haha we kunnen ook samenwerken hea;)
Maargoed we zien wel joh:p
 

DeletedUser

Guest
Het ziet ernaar uit dat jullie allemaal een spannende wereld tegemoet gaan, succes aan iedereen. Ik kom af en toe nog eens een kijkje nemen:p
 

DeletedUser38856

Guest
Ik ook, en allemaal banned door mijn truck :D
Dat was wel balen toen, want we hadden helemaal geen drol aan die truc van jou in principe :eek:

maarja toch hebben we in die korte tijd een behoorlijke naamsbekendheid gekregen wat natuurlijk wel tof was :D

En ook ik ben op w17 weer van de partij! Ga maar weer is een keer solo proberen en met mijn premade gaat het ook helemaal goed komen dus heb er zin in!
 

DeletedUser

Guest
Dat was wel balen toen, want we hadden helemaal geen drol aan die truc van jou in principe :eek:

maarja toch hebben we in die korte tijd een behoorlijke naamsbekendheid gekregen wat natuurlijk wel tof was :D

En ook ik ben op w17 weer van de partij! Ga maar weer is een keer solo proberen en met mijn premade gaat het ook helemaal goed komen dus heb er zin in!

Ik behoor ook tot een premade van 4 personen.. ^^
Je zal het wel merken!
Naam: "Clown Avec Cravate".
 

DeletedUser36170

Guest
Mwaa half half:p
Ik heb wel conact met een premade maar heb opzich wel interesse in die stam van science:$
Maarja we zien wel:)
Haha we kunnen ook samenwerken hea;)
Maargoed we zien wel joh:p
Ik heb al een premade :D toch bedankt ^^

Ik behoor ook tot een premade van 4 personen.. ^^
Je zal het wel merken!
Naam: "Clown Avec Cravate".
Ik kijk ernaar uit! Zal je in de gaten houden man! :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb al een premade :D toch bedankt ^^


Ik kijk ernaar uit! Zal je in de gaten houden man! :p

Bwoa, ik ga niet al te serieus! ;)
Even checken wat de nieuwe updates zijn en die legerkampen eens met enkele personen uittesten.
Instellingen zijn bagger.
 

DeletedUser38219

Guest
Ja ik heb al gezien op plaatjes forum...
Ik zit in een premade met helft spelers altijd top 20, en de rest potentiële toppers en zeer leuke persoonlijkheden. Ik kijk er al naar uit
 

DeletedUser38856

Guest
Bwoa, ik ga niet al te serieus! ;)
Even checken wat de nieuwe updates zijn en die legerkampen eens met enkele personen uittesten.
Instellingen zijn bagger.

Haha dan kunnen onze premades goed concurreren ^^ wij hebben ook 4 leden :D
en ik zal je goed in de gaten houden dan ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja ik heb al gezien op plaatjes forum...
Ik zit in een premade met helft spelers altijd top 20, en de rest potentiële toppers en zeer leuke persoonlijkheden. Ik kijk er al naar uit

En ik kijk er ook naar uit als de ligging straks waardeloos is, dan lach ik pas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan