Wereld 17

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hee allemaal:)
Ik maak gewoon een topic over wereld 17, om te bespreken wie er gaat spelen en wie niet en wie plannen hebben enz.. De mods zullen dit wel willen verwijderen maar ik denk dat dit ook gewoon een discussie topic is. En dat past gewoon bij het discussie forum. Gelieve dit dan ook niet te verwijderen en ons door te verwijzen naar het topic "Wat zijn jouw favoriete wereld instellingen". Waarom? Omdat je daar niet kan praten over wat jij denkt wat voor instellingen wereld 17 heeft. En al die andere dingen die je daar niet kan bespreken.

Naja ik kan niet wachten tot deze wereld begint in iedergeval:)

Ik denk persoonlijk dat dit een normale snelheids wereld is. En daarbij dan nieuwe upgrades gaat krijgen van spelversie 6.0 waarvan duckje al zei dat die binnenkort zou worden ingevoerd. Ik denk hierbij dus aan een soortgelijke W11.

En wat denken jullie?:p
 

DeletedUser

Guest
ik hoop dat er ridder, boog is snelheid 2 maar ik geloof dat die er pas binnen 2-3maanden zal komen dan omdat w15 en w16 snel achter elkaar kwamen en er nog niet lang zijn(zoals w11 en w12) dus er kan nog veel gebeuren ondertussen
 

DeletedUser

Guest
Voorlopig heb ik genoeg aan 2 werelden, dus ookal komt hij binnen 3 maand, op deze ga ik niet spelen. Maar volgens mij kan je in het topic "favoriete instellingen" toch gewoon ff vermelden dat je je favo-instellingen ook voor w17 wilt.
 

DeletedUser

Guest
ik hoop dat er ridder, boog is snelheid 2 maar ik geloof dat die er pas binnen 2-3maanden zal komen dan omdat w15 en w16 snel achter elkaar kwamen en er nog niet lang zijn(zoals w11 en w12) dus er kan nog veel gebeuren ondertussen

Nou dat denk ik niet hoor;)
Aangezien in het jaar 2009 , 5 nieuwe werelden zijn gekomen, dat is gemiddeld om de 2.4 maanden. Nou wereld 16 begon 1 december dus hij is al bijna 2 maanden bezig. Oftewel W17 zou als ik op het gemiddelde af zou moeten gaan deze maand moeten worden aangekondigd:)
 

DeletedUser

Guest
W14 instellingen zonder de Kerk, zalige wereld wordt dat dan!
 

DeletedUser

Guest
jeej, een speculatie thread met absoluut geen informatie :)

ik geef jullie dus een kans om hier over w17 te spreken.

zodra de spam/offtopic discussie begint wordt de thread gesloten :)
 

DeletedUser

Guest
Mag je hier van alles over W17 zeggen :D?

Wie wilt er dan in mijn premade :p
 

DeletedUser38219

Guest
er zijn toch al redelijk wat premades naar ik weet, maar de meeste staan echter nog niet op papier
 

DeletedUser

Guest
Ik zoek nog één co.
Het moet iemand zijn die niet naar school gaat of hij kan nachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan