Wereld 16: Door de eeuwen heen!

DeletedUser55242

Guest
Tussen de regels lezen, ik begrijp dat je pissig bent, maar het lijkt me duidelijk dat hier bedoeld wordt dat Pedik geen zin heeft 600 PA te betalen voor zo'n ronde. ;)

Als je met 20 speelt valt dat zeker mee :p
 

DeletedUser

Guest
Iedereen moet gewoon gezellig de W16 speed gaan spelen over een paar weken, kunnen jullie daar al jullie bitchfights op uitvechten..

Voor jou 1e opmerking: Multi-citaat. Het is niet heel ingewikkeld ofzo, gewoon op 'multi-citaat' klikken bij iedere post die je wilt citeren, et voilà! :) (Zo weer 1 goede daad gedaan vandaag, is mijn karma toch weer wat hoger).

En waarom zouden wij van server moeten veranderen & extra geld betalen om een bitchfight te mogen houden? Of bedoel je dat we onze bitchfights naar het speedforum uit moeten breiden?
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
goh, interessant. Dat wist ik nog helemaal niet!
Bedankt voor de informatie, die tot nog toe onbekend is bij iedereen.

Gaan we nu laatste woord hebben? Kom op zeg, houd je met andere dingen bezig, ipv overal op te reageren. Ga farmen!
 

DeletedUser

Guest
Gaan we nu laatste woord hebben? Kom op zeg, houd je met andere dingen bezig, ipv overal op te reageren. Ga farmen!

Zegt degene die overal loze opmerkingen bij plaatst :')
"600 PA :eek:"
"ik bedankt deze post"
"te veel lezen"

En farmen is voor mensen uit Curam, en ik zit, zoals iedereen weet, niet in Curam. En jouw account ook niet (meer) :D
 

DeletedUser

Guest
Gaan we nu laatste woord hebben? Kom op zeg, houd je met andere dingen bezig, ipv overal op te reageren. Ga farmen!

Moet jij nodig zeggen.. Bijna alles wat je tot nu toe gepost hebt is loze spam.. Ben je bang dat je geen aandacht krijgt?
 

DeletedUser35742

Guest
Daar kan je kijken wie beter is :p

@HoKuZ: Ze zijn gestopt en als juist als je zo doet
betekend dit dat je ze terug wil, dus stop met afkraken,
Lya en dragonshield3 hebben genoeg gedaan, veel VVs gedraait,
meer gedefft als jij in je hele leven zou kunnen doen, en vinden
het nu genoeg, eigen keus dus, stop dus met zeiken op ze...

Mvg,

Ik wil ze ook terug, puur om verder te gaan met van ze te winnen. Minder gedeft dan mij waarschijnlijk, overigens. Ze mogen stoppen wat ze willen, maar stoppen wanneer je aan het verliezen bent om nog net een heel klein beetje van je grote mond te mogen rechtvaardigen is zo...goedkoop. Zeker gezien ze zichzelf belangrijk genoeg achten om de leave van hun eigen account aan dit topic toe te voegen.

Misschien iets minder grote mond tegen de gozer die bij jouw co'de op w18;)
Die jouw vege lijfje heeft gered en maar claimen dat je alleen speelde rofl terwijl Ds3 gewoon bij je speelde.

Ken je het gezegde haal eerst de balk uit je eigen oog voordat je naar de splinter in die van een ander kijkt?;)

Ik heb eigenlijk aan niemand haat ,maar jij komt aardig dicht in de buurt:D
Zo grote mond en kan zo weinig presteren:eek:

Je praat terwijl je niet weet waar je het over hebt. DS3 is 2 dagen m'n co geweest op W18, en dat was niet tijdens m'n solo oorlog. Veeg lijf gered: nee. Solo gespeeld ja: 99% van de tijd. Zo'n grote mond ja. En zo'n goede resultaten. Ik wel, ja.

Het ging over abdelya vs nilva, niet over de top5 overnames van Nilva, right? Later een paar edels? Iets van een 360? Paar edels.. Leeggebeukt, nee, de os stond ergens anders die ik bijhield voor in het geval je treintjes stuurde, en laat dat nou net zijn toen we gestopt waren, ervoor stuurde je niks meer, niks:). Beetje zielige vertoning dat je je dan heel stoer komt voelen. Nee, moest nilva zich in de positie van astra* bevinden zou je een handje vol spelers hebben die het wel volhoudt aan het front, net zoals in astra*. Dus nee, gewoon nee=).



Loth, ik geef altijd eerlijk toe wanneer ik iemand beter vind als mij, dat weet je, in tegenstelling tot hokuz die op elke wereld waar die speelt claimt de beste speler te zijn, op W18 heeft meneer 2x verloren, 2x op een goed account met een goed front, 2 keer verloren. Ik vind mezelf niet beter als iedereen, maar wel als hem.

Het gaat over Lya versus Nilva, sure. Als jij dat wilt. Maar mijn reactie dat het abdelya account versus Nilva weinig bijzonder is doet zeker terzake. Je spreekt jezelf tegen. Je post mijn dode edels, maar ik stuurde enkel edels toen jullie al gestopt waren? Knap is dat. Temeer omdat ik je al edelde voor je gestopt was. Astra* is door Nilva in zijn positie gedrukt. Astra* is nooit goed genoeg geweest om Nilva in een dergelijke positie te brengen. Je statement is dus puur hypothetisch, het zou niet eens kunnen in werkelijkheid.

Je laatste alinea is niet waar. Ik heb enkel m'n laatste gevecht 'verloren' (niet echt, ik stond voor) en daar had jij niet eens mee te maken. Ik was dé smaakmaker van die wereld, net als hier op W16 en sinds kort heb ik W24 ook een proefje van mn kunnen gegeven. Ik ben 'het' nooit verleerd, jij hebt het nooit gekund.

Pardon? Nilva heeft deze geintroduceerd. Een speler genaamt Mickroz op een speler genaamt: Prehunted waarbij deze alles kapot schoot. Nilva ontkent dit natuurlijk, maar Mental is begonnen met kata's door hun.

Mickroz heeft nooit op Prehunted gespeeld, en je verhaal ten spijt: Nilva's gemiddelde punten per overname op Astra* ligt beduidend hoger dan vice versa: wat zegt dat? Juist...

Oh god ga alsjeblieft niet zeggen dat Curam iets voorstelt qua oorlogen. Het enige wat jullie doen is clearen voor Nilva, zelf edelen jullie nauwelijks iets. Okee, jullie hebben met 5 accounts, op holypunch wat 'successen' geboekt. En Npig hebben jullie wat dorpen van overgenomen.

Die Astra* en *sol speler die op delete is gegaan, is sinds vandaag. Dus helaas, dat argument is waardeloos. En gebruiken wij de stam B-R als schild? nee, dat is jullie intern stam. Dan nog even een willekeurig dorpje: 541|216.
Geen barbaar dorpje, gewoon een klein dorpje, bij een Astra* speler.

Volgend voorbeeldje dan: 674|460
Lijkt me niet echt een dorpje bij Astra*.

Jullie zijn gewoon aan het internen, omdat jullie liever zelf BB's edelen dan moeite te doen voor dorpjes, en kijken toe hoe anderen wel vechten voor dorpen. Dat noemen jullie 'diplomatiek'. Helaas, dat is gewoon laf.

En volgens mij gebruikte ik geen kata's, tot dat ze op mij werden gebruikt. Volgens mij was er maar 1 speler die kata's gebruikt*correctie, zie post hierboven., en zijn ze vervolgens massaal door Nilva tegen Astra* gebruikt. Just saying.

Verder, jullie hebben als lange termijn plan dat jullie véél meer punten hebben dan alle anderen. En zo dus alle dorpen aan puin kunnen schieten. Immers, als je meer dorpen dan de tegenstander hebt, kan je het makkelijk naar 100 punten schieten, en dan edelen. Zonder dat de tegenstander daar iets aan kan doen. Oftewel, laf.

Curam houdt zich nu verstandig buiten alle oorlogen, zodat ze de meeste dorpjes/kata's van w16 kunnen bouwen. Dat is niet 'diplomatiek' dat is ontzettend laf.

Curam kan amper van Astra* edelen, ironisch genoeg door regelovertredingen van Astra*, én het plaatsen van HolyPunsh in niet Astra*, maar Sol*. Overigens is Astra* begonnen met kata's op Nilva, niet andersom. Gelukkig is Astra* slecht en Nilva niet, dus het oneervolle handelen van je stam boeit geen flikker. Weet eens wat je wilt. Je begint met zeggen dat Curam voor ons cleart (i.e. ze hebben partij gekozen) en eindigt door te zeggen dat Curam zich buiten alle oorlogen houd:confused:



Mag ik mijn woordje doen over Palipali?

Een verhaaltje van zo'n 8maanden geleden!

In de tijd dat ik op 0wnz zat(Jaja!) was degene die altijd voor me klaarstond met Os en vv, altijd trepaulo, daarom nomineerde ik hem ook als beste vv'er van het jaar dacht ik? En zoniet, dan verdien je die titel zeker. Maar je kent het, mensen worden inactiever en krijgen effectief een leven, no way hoe dat uberhaupt kan, maar ze kunnen het! Dus trepje hier werd even inactiever met vv's en toen kwam ik op abdelya, en ging ik samen met lya ook eerlijk echt 85% van de vv's doen. Toen liep astra 'goed', elk lid was actief buiten its&dhbn, op dhbn&its heb ik me scheel gedeft en ook zo'n 300 dode edels winst gemaakt, maarja, zelfs ik kon het alleen niet halen op its&dhbn, nieuwe spelers op its&dhbn, allebei de teams faalde in 1week, meteen weg.

Palikir heeft veel voor astra* gedaan en mag dus(soms) kritiek leveren op astra, met de mensen met wie ik spreek op msn enzo die weten dat zelfs ik(jaja, engeltje<3) soms niet blij ben hoe het eraan toegaat in astra* en al zeker qua vv'en.

Aan de rest van de wereld, jullie weten niet hoe het is om door 3stammen worden aangevallen en zullen ook geen flauw benul hebben van hoe het is om echt bijna alle vv's te draaien.
Wij,trepje en overhung(ja die draaide soms vv waar nodig was) weten hoe dat is. Wij hoeven jullie oordeel over de vv's binnen astra* niet te krijgen of te willen ontvangen.
Ookal heeft astra* op diplomatisch punt een paar minpuntjes, nog steeds zijn en blijven we trouw aan onze bg's.(except Nilva, was ook een domme discussie).

Laulau

@ eerste alinea: Je scheel gedeft en '300 dode edels winst gemaakt' is in dit geval 'niet goed genoeg gedeft, waardoor beide accounts op delete zijn en we 1000 dorpen verloren', toch? Wat boeien 300 dode edels (300 pakketjes, dus een halve edel eigenlijk) nou op 1000 dorpen?:eek:

@ tweede alinea: kritiek leveren mag altijd.

@ 3e alinea. Je dat weten sommigen van ons wel. Daarnaast was je geen stam maar een account. Nilva is je BG niet, en Astra* nooit een 'stam' geweest. You're confused.
 

DeletedUser

Guest
Mickroz heeft nooit op Prehunted gespeeld, en je verhaal ten spijt: Nilva's gemiddelde punten per overname op Astra* ligt beduidend hoger dan vice versa: wat zegt dat? Juist...

Echt hokuz, jij kan niet lezen he. Mickroz heeft Prehunted kapot gekatapult.. Waar lees je dat ik heb gezegd dat mickroz op prehunted heeft gespeeld? waar haal je dat vandaan?

Je hele lul verhaal is op dit soort onzin feiten gebaseerd. je leest wat je wilt lezen en probeert zo argumenten te verzinnen..
 

DeletedUser35742

Guest
Draai dat eens om. Jij pikt 1 schoonheidsfoutje er uit en gebruikt dat als weerwoord op heel mn post. Ik was even vergeten dat Prehunted in Mental heeft gezeten, dacht dat je met 'Mickroz op Prehunted' bedoelde dat ie er heeft gespeeld:)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Het gaat over Lya versus Nilva, sure. Als jij dat wilt. Maar mijn reactie dat het abdelya account versus Nilva weinig bijzonder is doet zeker terzake. Je spreekt jezelf tegen. Je post mijn dode edels, maar ik stuurde enkel edels toen jullie al gestopt waren? Knap is dat. Temeer omdat ik je al edelde voor je gestopt was. Astra* is door Nilva in zijn positie gedrukt. Astra* is nooit goed genoeg geweest om Nilva in een dergelijke positie te brengen. Je statement is dus puur hypothetisch, het zou niet eens kunnen in werkelijkheid.

Je laatste alinea is niet waar. Ik heb enkel m'n laatste gevecht 'verloren' (niet echt, ik stond voor) en daar had jij niet eens mee te maken. Ik was dé smaakmaker van die wereld, net als hier op W16 en sinds kort heb ik W24 ook een proefje van mn kunnen gegeven. Ik ben 'het' nooit verleerd, jij hebt het nooit gekund.

Lolled, ik bedoelde dat je pas dorpen kon nemen nadat we gestopt waren. Het zou wel kunnen, alles kan namelijk:).

De smaakmaker? Voor een 5tal dagen was je idd de smaakwaren en daarna werd je het 'lachertje' van de wereld, en hier op w16 ben jij alles behalve de smaakmaker, na tomman heb je geen enkele 'goede' actie meer gedaan, dus hoezo smaakmaker? Nee, je staat niet altijd in het middelpunt.
En ofcourse heb ik het nooit gekund, laat dat maar gewoon vallen oke?:rolleyes:
 

DeletedUser55090

Guest
Hoeveel edels ik precies kan tellen die het licht hebben gezien is voor mij zeker niet bekend. Ik heb op meerdere frontaccounts gezetten, ik denk zo dat het niet de 1300 zal overgaan.

Eerlijk gezegd denk ik hier nog onder te zitten.

Het gene is gewoon dat jullie ongeacht 1000 of 10.000 dode edels beide toppers zijn in het defwereldje. Ik denk dat beide namen veelvoudig naar voren zullen komen als ik een lijst over de hele NL wereld naar van de deffers.

Ik ben zelf reeds ook gestopt, op dat moment verloor geen enkele dorpen en waren er ook geen incommings. Ik denk dat Abdelya naar mijn mening helemaal niet wegloopt, ik heb ook wel gevv't op dit account en een sterkdeff account. Weglopen lijkt me vreemd, ze weten me altijd te vinden ongeacht mijn status momenteel op W16 (OFF).

Jullie continu reageren op elkaar zal in beide gevallen niet veel opleveren. Te zien in jullie felheid richting elkaar, en het continu vasthouden van eigen gedachtengangen.

Nogmaals ik ben van mening dat het team zeer zeker niet bang is/vlucht voor incommings. Ze hebben een van de beste teams qua deffensie en indien nodig vele mensen beschikbaar rondom hun. Waaronder mij, als je daar iets aan zou hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Innocence Lost natuurlijk ook niet te vergeten. Die heeft er ook flink wat op zijn naam staan.
 

DeletedUser

Guest
In mijn lijstje zou 'Fido aka tha Bomb' op één staan als hij nog speelde maarja :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55090

Guest
Zou van de mijn naam een (K..) maken anders krijg je problemen met plantje..
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik denk dat innocence net ietsje beter was dan onze fido hier, maar ik zou mezelf zo op 3zetten van w16 deffers?
 
Bovenaan