Wereld 15 is backstabwereld nummer 1

DeletedUser

Guest
@ Promo, als jou stamleden me MERC boven NOT aanraden sjah.
Heb het verder netjes met Yoeri besproken + ik ga niet naar MERC "omdat ik dan niet meer moet deffen", integendeel, heb nu meer defwerk door vv's te draaien (iets wat jij ook nog nooit hebt gedaan.).

Verder heb ik geen vijandigheid met NOT en de mensen die niet met een zwart-wit bril kijken snappen me maar al te goed, natuurlijk is dat voor mensen van jou manier van denken moeilijk te vatten.
Want ook in de toekomst denken en mogelijkheden zien is voor heel wat mensen een probleem hier.

En als laatste blijf je gewoon een grote schijtluis, je hebt niks bereikt hier, toch niet zelf, nooit zelf gedeft/vv gedraait, misschien wat OS gestuurd destijds maar elke aap kan OS sturen.

Je blijft een grote nul op deze wereld tot het tegendeel bewezen is.
 

DeletedUser13579

Guest
Ja, ik dacht dit ook, maar toch bezit jij dit niet hoor, een medisch onderzoek is toch wel van toepassing.
En als NOT! wel wint van MErc, stap je dan weer over?

Ruzie zoeken? Volgens mij was jij degene die ruzie zocht met je pm. Trouwens leuk dat je eerst mij de schuld geeft en op een PM naar Vendoux staat dat alles zijn fout is. ^^
Je bent inderdaad niet geschikt, goed dat je het al zelf weet. En je bent inderdaad slechts deel van IEDEREEN, een meeloper pure sang.

-----------
Ja, ik dacht dat ook hoor, maar er zijn plots van die gevallen opgedoken van mensen zonder ruggengraat...
Misschien toch eens laten checken?

Winnen? Who cares? De manier waarop is gewoon zielig, als je de helft van die stam recruit is het niet zo verbazingwekkend dat je dan aan het winnen bent.
Vooral als je het hele front hebt overgenomen.

Ruzie zoeken? Jij zocht het eerst ruzie met je pm 'het is door jouw gezeik dat ik weg ben' en simultaan naar Yoeri sturen 'Het is jouw schuld dat ik weg ben'.
Om de echte reden niet te hoeven noemen: 'Het is omdat ik laf en zielig ben dat ik weg ben en omdat ik geen ruggengraat heb.'

Je bent inderdaad niet geschikt, goed dat je het tenminste zelf weet.
Het is toegankelijk voor IEDEREEN, waar jij ook deel van maakt, meeloper zijnde.
Oh en prohomo is best mooi gevonden hoor, maar jij hebt niet eens een naam, jij bent maar een nummer, dat is een pak zieliger dan welke verbastering van mijn naam je ook kunt bedenken.
Weet je, ze gaven de joden een nummer zodat ze een deel van hun persoonlijkheid verliezen. (depersonalisatie) Maar jij hebt geen persoonlijkheid/ruggengraat, dus daarom ben je ook maar een nummer. Leuk dat je jezelf zo goed kent. ^^
--------------------------------------------------------
Leuk dat je 2 reacties doet, 1 is blijkbaar niet sterk genoeg. Leuke grap, medische onderzoeken. Snap je jezelf nog wel? Medische onderzoeken voor een TW gebeurtenis :p Noob.

Nop, MERC is 20 x beter dan NOT! aangezien daar geen prohomo zit.

OH? ruzie zoeken met een pm 'wat doe jij nou?', idd ontzettend ruziezoekend toontje. Oh welnee, ik heb precies tegen Vendoux vertelt waarom ik weg ben. En heb denk ik minstens 40 x de naam Axel genoemd. En voor zover ik weet, heet yoeri geen axel.

Doe pm naar Yoeri? Daar vroeg hij zelf naar? Waarom ben je weg. Dus leg ik het uit schat.

Jij bent geen deel van iedereen dan? Volgens mij is iedereen dat. Ik ben TW001, jij maakt daar geen eens deel van uit. :)
 

DeletedUser50691

Guest
iedereen weet wat in die pm stond nico hij heeft bij ons gewoon op fora gestaan ;)
 

DeletedUser50691

Guest
Wil je echt de pm terug lezen???

want zet hem zo neer hier ;)
 

DeletedUser27722

Guest
Promo ... je reageert 2 x achter elkaar met een vrij grote tekst op hetzelfde :p

Verder meng ik me niet in deze discussie.

Ah! true! :D
Mijn computer crashte net toen ik op antwoord versturen drukte en toen ik herstarte, had ik alle quotes zuiver staan..
DUsja, niet opgemerkt, maar het komt allemaal wat op hetzelfde neer. :p

@ Promo, als jou stamleden me MERC boven NOT aanraden sjah.
Heb het verder netjes met Yoeri besproken + ik ga niet naar MERC "omdat ik dan niet meer moet deffen", integendeel, heb nu meer defwerk door vv's te draaien (iets wat jij ook nog nooit hebt gedaan.).

Verder heb ik geen vijandigheid met NOT en de mensen die niet met een zwart-wit bril kijken snappen me maar al te goed, natuurlijk is dat voor mensen van jou manier van denken moeilijk te vatten.
Want ook in de toekomst denken en mogelijkheden zien is voor heel wat mensen een probleem hier.

En als laatste blijf je gewoon een grote schijtluis, je hebt niks bereikt hier, toch niet zelf, nooit zelf gedeft/vv gedraait, misschien wat OS gestuurd destijds maar elke aap kan OS sturen.

Je blijft een grote nul op deze wereld tot het tegendeel bewezen is.

Nog nooit? Ah ah, you should know. :)
Ik speel dan ook niet hé. Wel, dan is je keuze nog een pak minder begrijpelijk als je daar dan nog extra gaat deffen voor de vijand.

Die vijandigheid veroorzaak je zelf en hoewel jij nu niet de boeman wil spelen, dat ben je toch door je keuzes in het spel, niet door woorden dan.

Ik heb nog nooit weggelopen hoor. :) Dat mijn omgeving nooit sterk is, daar kan ik ook niets aan doen.
Voor je aanvaring met MERC had je zelf ook nog nooit iets gedaan, het is een kwestie van omgeving. :)
Gedeft? Ik ben nog nooit aangevallen.. :p Net zoals jij nooit werd aangevallen voordat MERC aankwam.
En Vv's draaien deed ik als ik er tijd voor had, anders dan jij misschien heb ik meestal nog wat beters te doen dan dit spelletje spelen.

--------------------------------------------------------
Leuk dat je 2 reacties doet, 1 is blijkbaar niet sterk genoeg. Leuke grap, medische onderzoeken. Snap je jezelf nog wel? Medische onderzoeken voor een TW gebeurtenis :p Noob.

Nop, MERC is 20 x beter dan NOT! aangezien daar geen prohomo zit.

OH? ruzie zoeken met een pm 'wat doe jij nou?', idd ontzettend ruziezoekend toontje. Oh welnee, ik heb precies tegen Vendoux vertelt waarom ik weg ben. En heb denk ik minstens 40 x de naam Axel genoemd. En voor zover ik weet, heet yoeri geen axel.

Doe pm naar Yoeri? Daar vroeg hij zelf naar? Waarom ben je weg. Dus leg ik het uit schat.

Jij bent geen deel van iedereen dan? Volgens mij is iedereen dat. Ik ben TW001, jij maakt daar geen eens deel van uit. :)

Ja, zoals ik al zei, mijn computer was gecrasht net toen ik op antwoord versturen drukte en toen ik inlogde had ik blanco quotes staan, dus antwoordde ik opnieuw.
Allemaal zelfde lijn hoor. Sterk genoeg? Afzonderlijk zijn ze sowieso al sterker dan al jouw antwoorden samen. :rolleyes:

Ik ben amper deel van NoT! gezien ik niet eens actief ben, maar ok. :rolleyes:
Nee, niet die PM slimmerd, ik heb trouwens nog geen 'wat doe je nou' pm gekregen, wel toen ik vroeg waarom je overstapte zei je dat het mijn fout is waarom je vertrok etc..

Axel? lol, ik ben inactief dus dan zeg je redenen die geen redenen zijn.
Mijn laatste grote post op het forum dateert van een 2 maanden voor je vertrek, dus dit kan onmogelijk een factor zijn.
Hoe kan ik dan zeiken als ik niet eens een bericht post op het forum? :rolleyes: Makes no sence.

Nee, ik ben een apart individu die zijn eigen mening kan formuleren en die volgen.
Als ik geen deel van TW maak, waarom dan vertrekken voor mij? Nogmaals, jouw redenering houdt geen steek. ;)
 

DeletedUser

Guest
woohoo :D er zijn een keer lange teksten en ik doe er niet aan mee :p
 

DeletedUser51595

Guest
waarom wordt er zoveel getypt?

in de hoop dat mensen het niet lezen en je gelijk geven? :eek:
 

DeletedUser

Guest
waarom wordt er zoveel getypt?

in de hoop dat mensen het niet lezen en je gelijk geven? :eek:

waarom reageer jij hier nog?
jou posts hebben totaal geen meerwaarde dus denk dat weinig mensen ze überhaupt zullen lezen ;) dan nog liever promo zijn teksten dan jou nutteloze posts.
 

DeletedUser14725

Guest
waarom reageer jij hier nog?
jou posts hebben totaal geen meerwaarde dus denk dat weinig mensen ze überhaupt zullen lezen ;) dan nog liever promo zijn teksten dan jou nutteloze posts.

Ach, laat hem in de waan dat hij toch nog een beetje interessant is.
Krijgt thuis al helemaal geen aandacht, dus denkt hij met nutteloze posts toch wat aandacht te krijgen.. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
waarom reageer jij hier nog?
jou posts hebben totaal geen meerwaarde dus denk dat weinig mensen ze überhaupt zullen lezen ;) dan nog liever promo zijn teksten dan jou nutteloze posts.

Gelieve hem niet meer quoten :p


Bekijk bericht Vandaag, 20:45
Verwijder gebruiker van negeerlijststekelvarken
Dit bericht is verborgen omdat stekelvarken op jouw negeerlijst staat.
 

DeletedUser51595

Guest
waarom reageer jij hier nog?
jou posts hebben totaal geen meerwaarde dus denk dat weinig mensen ze überhaupt zullen lezen ;) dan nog liever promo zijn teksten dan jou nutteloze posts.


het is maar wat je wilt lezen...

Ach, laat hem in de waan dat hij toch nog een beetje interessant is.
Krijgt thuis al helemaal geen aandacht, dus denkt hij met nutteloze posts toch wat aandacht te krijgen.. :rolleyes:

ga mij niet in jou leven plaatsen jonas...:eek:
 

DeletedUser19123

Guest
Grootste schijtkakker? Haha. Die is leuk. ;)
Ik heb volgens mij nog nooit weggelopen? Ik ben dit spel nu eenmaal beu gezien dit op den duur niets meer inhoud.
Dus eigenlijk Mr. 'Ik heb geen actieve vervanger voor mij account, dus ik moet wel inloggen voor geen geel bolletje te krijgen anders zaagt Yoeri tegen me.. :p'

Anders dan sommigen wens ik mijn account (nog niet) op delete te zetten. ;)
Zonde van al de PA die er al ingestoken werden..

Trouwens over schijtkakker gesproken, wie is het hier die naar de vijand overloopt om niet te moeten vechten? :eek:
(Jij. Gezien je niet bepaald snugger bent, vul ik het antwoord zelf in)

PS: Mijn 'bek' is gedurende 2 jaren niet veranderd, ik ben wie ik ben en als ik dit spelletje nu speel of niet, dit verandert niets aan mijn mening. ;)
PPS: Ik heb dit 'verhaaltje' van de situatie van The void, nu al 100x (understatement) uitgelegd. Ben jij nu werkelijk zo achterlijk om het niet te onthouden dat ik me telkens moet herhalen? (tot vervelens toe) Je hebt niet eens een ruggengraat nodig, maar ook hersenen. (en een geheugen) ;)



Ja, ik dacht dat ook hoor, maar er zijn plots van die gevallen opgedoken van mensen zonder ruggengraat... :eek:
Misschien toch eens laten checken?

Winnen? Who cares? De manier waarop is gewoon zielig, als je de helft van die stam recruit is het niet zo verbazingwekkend dat je dan aan het winnen bent.
Vooral als je het hele front hebt overgenomen. :eek:

Ruzie zoeken? Jij zocht het eerst ruzie met je pm 'het is door jouw gezeik dat ik weg ben' en simultaan naar Yoeri sturen 'Het is jouw schuld dat ik weg ben'.
Om de echte reden niet te hoeven noemen: 'Het is omdat ik laf en zielig ben dat ik weg ben en omdat ik geen ruggengraat heb.' ;)

Je bent inderdaad niet geschikt, goed dat je het tenminste zelf weet.
Het is toegankelijk voor IEDEREEN, waar jij ook deel van maakt, meeloper zijnde. ;)
Oh en prohomo is best mooi gevonden hoor, maar jij hebt niet eens een naam, jij bent maar een nummer, dat is een pak zieliger dan welke verbastering van mijn naam je ook kunt bedenken.
Weet je, ze gaven de joden een nummer zodat ze een deel van hun persoonlijkheid verliezen. (depersonalisatie) Maar jij hebt geen persoonlijkheid/ruggengraat, dus daarom ben je ook maar een nummer. Leuk dat je jezelf zo goed kent. ^^



Hmm.. Overlopen naar de vijand.... Ja! ;)



Ik heb nooit gezorgd dat Dico viel, dat is een mythe. ;)
Ik was trouwens al lang geen leider meer toen dico viel en ik ben tot een van de laatste gebleven. (Samen met patapon)

Vervolgens als Dico al gevallen was ging ik naar V.
Maar, ik heb nooit tegen V gevochten want ik lag niet eens aan het front.
Het is een groot verschil tussen overstappen als je stam gevallen is, of tijdens de oorlog nog bezig is.
En dan nog maar zwijgen van als je een frontaccount hebt. :rolleyes:

Leren? Ah, ik wil best wel dingen leren hoor, maar jij hebt mij jammer genoeg niets te leren, Jack. :)
(Behalve misschien 'Hoe moet ik internen om nummer 1 te blijven')

Ik heb jou nu al 3 keer in de stam gehad.
Hoewel je altijd het meeste punten hebt, doe je ook altijd het minste in de stam. :)
Ik heb jou slechts 1x een reactie zien plaatsen, in het prille begin.
Dan bij massas laat je je nooit horen, net als bij OS.
Dan vroeg ik mij altijd af 'Wat is het nu van NoordTer in de stam te hebben?' En de conclusie was: Geen. :)
MLP heeft nu gewoon punten erbij, geen spelers.

hahaha je verward noordter met mij kerel^^
Ik hielp pieter met zijn oda en het slopen van niet met punten, punten hebben me nooit wat gezegd en dat zal ook nooit gebeuren. Ik had op w15 terug op noordter kunnen gaan en heb daar bewust niet voor gekozen.

Weer blijkt dat je een hoop onzin verteld en de waarheid achterwege laat.
 

DeletedUser13579

Guest
Ah! true! :D
Mijn computer crashte net toen ik op antwoord versturen drukte en toen ik herstarte, had ik alle quotes zuiver staan..
DUsja, niet opgemerkt, maar het komt allemaal wat op hetzelfde neer. :p



Nog nooit? Ah ah, you should know. :)
Ik speel dan ook niet hé. Wel, dan is je keuze nog een pak minder begrijpelijk als je daar dan nog extra gaat deffen voor de vijand.

Die vijandigheid veroorzaak je zelf en hoewel jij nu niet de boeman wil spelen, dat ben je toch door je keuzes in het spel, niet door woorden dan.

Ik heb nog nooit weggelopen hoor. :) Dat mijn omgeving nooit sterk is, daar kan ik ook niets aan doen.
Voor je aanvaring met MERC had je zelf ook nog nooit iets gedaan, het is een kwestie van omgeving. :)
Gedeft? Ik ben nog nooit aangevallen.. :p Net zoals jij nooit werd aangevallen voordat MERC aankwam.
En Vv's draaien deed ik als ik er tijd voor had, anders dan jij misschien heb ik meestal nog wat beters te doen dan dit spelletje spelen.



Ja, zoals ik al zei, mijn computer was gecrasht net toen ik op antwoord versturen drukte en toen ik inlogde had ik blanco quotes staan, dus antwoordde ik opnieuw.
Allemaal zelfde lijn hoor. Sterk genoeg? Afzonderlijk zijn ze sowieso al sterker dan al jouw antwoorden samen. :rolleyes:

Ik ben amper deel van NoT! gezien ik niet eens actief ben, maar ok. :rolleyes:
Nee, niet die PM slimmerd, ik heb trouwens nog geen 'wat doe je nou' pm gekregen, wel toen ik vroeg waarom je overstapte zei je dat het mijn fout is waarom je vertrok etc..

Axel? lol, ik ben inactief dus dan zeg je redenen die geen redenen zijn.
Mijn laatste grote post op het forum dateert van een 2 maanden voor je vertrek, dus dit kan onmogelijk een factor zijn.
Hoe kan ik dan zeiken als ik niet eens een bericht post op het forum? :rolleyes: Makes no sence.

Nee, ik ben een apart individu die zijn eigen mening kan formuleren en die volgen.
Als ik geen deel van TW maak, waarom dan vertrekken voor mij? Nogmaals, jouw redenering houdt geen steek. ;)


Een zeikpost hoeft geen lange post te zijn. Jij kan al zeiken met één kort zinnetje.


Wil je echt de pm terug lezen???

want zet hem zo neer hier ;)

Doe wat jij handig vindt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
hahaha je verward noordter met mij kerel^^
Ik hielp pieter met zijn oda en het slopen van niet met punten, punten hebben me nooit wat gezegd en dat zal ook nooit gebeuren. Ik had op w15 terug op noordter kunnen gaan en heb daar bewust niet voor gekozen.

Weer blijkt dat je een hoop onzin verteld en de waarheid achterwege laat.

Jij bent toch altijd deel van NoordTer geweest?
Misschien ben je er nu niet meer bij, maar Jack was altijd een deel van het NoordTer team geweest, of toch het team dat ik in gedachten heb.

Wat is de waarheid dan? Jij bent altijd en nog steeds een associatie met NoordTer, dat je daar nu geen deel meer uit van maakt wil niets zeggen.
NoordTer is over zijn gehele geschiedenis altijd een asociale bende spelers geweest en dat is alom geweten.
De enige keer dat men initiatief nam was in Initia waar men in de leiding zetelde, but we all know how that turned out.. :rolleyes:

Een zeikpost hoeft geen lange post te zijn. Jij kan al zeiken met één kort zinnetje.




Doe wat jij handig vindt :)

Ok dan, een zin dan? Een zin is ook een post. :rolleyes:
Ik heb er de voorbije maanden geen gepost, dus dit klopt langs geen kanten.
 

DeletedUser13579

Guest
Jij bent toch altijd deel van NoordTer geweest?
Misschien ben je er nu niet meer bij, maar Jack was altijd een deel van het NoordTer team geweest, of toch het team dat ik in gedachten heb.

Wat is de waarheid dan? Jij bent altijd en nog steeds een associatie met NoordTer, dat je daar nu geen deel meer uit van maakt wil niets zeggen.
NoordTer is over zijn gehele geschiedenis altijd een asociale bende spelers geweest en dat is alom geweten.
De enige keer dat men initiatief nam was in Initia waar men in de leiding zetelde, but we all know how that turned out.. :rolleyes:



Ok dan, een zin dan? Een zin is ook een post. :rolleyes:
Ik heb er de voorbije maanden geen gepost, dus dit klopt langs geen kanten.

Nee hoor. Toen ik vertrok zeker ook niet hehe? Je weet die PM toch ook. + toen lunat vertrok wijze reactie, + toen high vertrok wijze reactie, toen 13 en ice vertrokken, allemaal zogezegd moed putten geeft niks jongens we gaan verder ;)

Als je dat ontkent ben je wel heel dom want er stond met lettertype 20 PROMO onder. :cool: dat niet uiteraard, maar je snapt wel, die posts waren van jou ;) A. zette je volgens my er altijd achter
 

DeletedUser

Guest
Lekker boeiend allemaal jongens!

Dammetje jij zit nou in MERC dus hou je lekker bezig met MERC zaken...

Axel vreet geen reet uit op zijn account! Al tijden niet meer en dat is gewoon een feit.
Misschien ga ik het account binnenkort maar eens internen. Heeft het account tenminste toch nog nut! :cool:
 
Bovenaan