Wereld 15 is backstabwereld nummer 1

DeletedUser13579

Guest
KLopt. Nu nog steeds dus doe ik heel lief tegen ze.

En nu ben ik bang van lopelaz want die stuurt maarliefst 3 aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
KLopt. Nu nog steeds dus doe ik heel lief tegen ze.

En nu ben ik bang van lopelaz want die stuurt maarliefst 3 aanvallen.

Voor de lol stuur ik een paar aanvallen en ik krijg metteen een pm van : zie ik daar nou een aanval ? :eek:
 

DeletedUser13579

Guest
Voor de lol stuur ik een paar aanvallen en ik krijg metteen een pm van : zie ik daar nou een aanval ? :eek:

Klopt. Ik wist niet dat jij zo'n le had. Maar ja NOT! is sws ontzettend goed. Dus schrik ik :O
 

DeletedUser27722

Guest
Klopt. Ik wist niet dat jij zo'n le had. Maar ja NOT! is sws ontzettend goed. Dus schrik ik :O

NoT! is niet perfect, maar het bestaat tenminste uit mensen met een ruggengraat die niet bang zijn om te vechten.
Ooit maakte jij daar deel van, nu ben je aan lagere wal geraakt om niet te hoeven vechten.

Waarom speel jij eigenlijk dit spel nog? Ik bedoel maar, je lag aan het front, je viel aan en nu... :eek:
TribalWARS is duidelijk niet voor jou bestemd en het is een torenhoog cliché, maar niet minder hard van toepassing.
 

DeletedUser13579

Guest
NoT! is niet perfect, maar het bestaat tenminste uit mensen met een ruggengraat die niet bang zijn om te vechten.
Ooit maakte jij daar deel van, nu ben je aan lagere wal geraakt om niet te hoeven vechten.

Waarom speel jij eigenlijk dit spel nog? Ik bedoel maar, je lag aan het front, je viel aan en nu... :eek:
TribalWARS is duidelijk niet voor jou bestemd en het is een torenhoog cliché, maar niet minder hard van toepassing.

Voor zover ik weet hebben alle mensen een ruggengraat. Och, MERC wint het nog steeds van NOT! dus wat dat betreft zit ik goed. Och, aan jou inderdaad wel. Altijd maar ruzie zoeken met dat eeuwige gelul van je. Maar ook mensen die niet geschikt zijn kunnen er deel van uit maken. Het is namelijk toegankelijk voor IEDEREEN. Dus zelfs voor mij, prohomo.
 

DeletedUser

Guest
NoT! is niet perfect, maar het bestaat tenminste uit mensen met een ruggengraat die niet bang zijn om te vechten.
Ooit maakte jij daar deel van, nu ben je aan lagere wal geraakt om niet te hoeven vechten.

Waarom speel jij eigenlijk dit spel nog? Ik bedoel maar, je lag aan het front, je viel aan en nu... :eek:
TribalWARS is duidelijk niet voor jou bestemd en het is een torenhoog cliché, maar niet minder hard van toepassing.

Zegt de grootste schijtkakker van geheel TW.
Mr. "ik speel zelf niet op mijn account maar log wel nog in en heb een grote bek tegen al de rest".
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Zegt de grootste schijtkakker van geheel TW.
Mr. "ik speel zelf niet op mijn account maar log wel nog in en heb een grote bek tegen al de rest".

Schijtkakker? Zegt degene die ook zelf naar de vijand trok omdat hij dan niet meer moet deffen? :eek:
Eerder Mr. "Ik ben gestopt, maar er zijn geen actieve vervangers dus ben ik genoodzaakt dit zelf nog in handen te houden'.
Trouwens, ik log alleen maar in zodat Yoeri niet komt klagen van gele bolletjes.. :p

En wat is daar trouwens schijterd aan? Er is nu niet bepaald veel angst te hebben van mijn omgeving, merendeel zijn stamleden op pbg's.
Maar dat heb ik al 100x verteld, hopelijk ben je deze keer een stukje minder achterlijk om het dit keer Wél te onthouden? :eek:

Voor zover ik weet hebben alle mensen een ruggengraat. Och, MERC wint het nog steeds van NOT! dus wat dat betreft zit ik goed. Och, aan jou inderdaad wel. Altijd maar ruzie zoeken met dat eeuwige gelul van je. Maar ook mensen die niet geschikt zijn kunnen er deel van uit maken. Het is namelijk toegankelijk voor IEDEREEN. Dus zelfs voor mij, prohomo.

Ja, ik dacht dit ook, maar toch bezit jij dit niet hoor, een medisch onderzoek is toch wel van toepassing. :)
En als NOT! wel wint van MErc, stap je dan weer over? :eek:

Ruzie zoeken? Volgens mij was jij degene die ruzie zocht met je pm. ;) Trouwens leuk dat je eerst mij de schuld geeft en op een PM naar Vendoux staat dat alles zijn fout is. ^^
Je bent inderdaad niet geschikt, goed dat je het al zelf weet. En je bent inderdaad slechts deel van IEDEREEN, een meeloper pure sang. :)

Owh dus ik ben laf?

Ooh jij bent ook al gejoined, figures. :)
Jij moest ook nooit naar NOT! gekomen zijn, maar blijven rotten in Hypo, jou 'super' stam. ;)
 

DeletedUser19123

Guest
Schijtkakker? Zegt degene die ook zelf naar de vijand trok omdat hij dan niet meer moet deffen? :eek:
Eerder Mr. "Ik ben gestopt, maar er zijn geen actieve vervangers dus ben ik genoodzaakt dit zelf nog in handen te houden'.
Trouwens, ik log alleen maar in zodat Yoeri niet komt klagen van gele bolletjes.. :p

En wat is daar trouwens schijterd aan? Er is nu niet bepaald veel angst te hebben van mijn omgeving, merendeel zijn stamleden op pbg's.
Maar dat heb ik al 100x verteld, hopelijk ben je deze keer een stukje minder achterlijk om het dit keer Wél te onthouden? :eek:



Ja, ik dacht dit ook, maar toch bezit jij dit niet hoor, een medisch onderzoek is toch wel van toepassing. :)
En als NOT! wel wint van MErc, stap je dan weer over? :eek:

Ruzie zoeken? Volgens mij was jij degene die ruzie zocht met je pm. ;) Trouwens leuk dat je eerst mij de schuld geeft en op een PM naar Vendoux staat dat alles zijn fout is. ^^
Je bent inderdaad niet geschikt, goed dat je het al zelf weet. En je bent inderdaad slechts deel van IEDEREEN, een meeloper pure sang. :)



Ooh jij bent ook al gejoined, figures. :)
Jij moest ook nooit naar NOT! gekomen zijn, maar blijven rotten in Hypo, jou 'super' stam. ;)

Hmm zeiken op iedereen terwijl jezelf vergeet.... wie heeft gezorgd dat Dico viel? en vervolgens naar de vijand ging? (V.)

Je wil het maar niet leren eej kerel....
 

DeletedUser27722

Guest
Zegt de grootste schijtkakker van geheel TW.
Mr. "ik speel zelf niet op mijn account maar log wel nog in en heb een grote bek tegen al de rest".

Grootste schijtkakker? Haha. Die is leuk. ;)
Ik heb volgens mij nog nooit weggelopen? Ik ben dit spel nu eenmaal beu gezien dit op den duur niets meer inhoud.
Dus eigenlijk Mr. 'Ik heb geen actieve vervanger voor mij account, dus ik moet wel inloggen voor geen geel bolletje te krijgen anders zaagt Yoeri tegen me.. :p'

Anders dan sommigen wens ik mijn account (nog niet) op delete te zetten. ;)
Zonde van al de PA die er al ingestoken werden..

Trouwens over schijtkakker gesproken, wie is het hier die naar de vijand overloopt om niet te moeten vechten? :eek:
(Jij. Gezien je niet bepaald snugger bent, vul ik het antwoord zelf in)

PS: Mijn 'bek' is gedurende 2 jaren niet veranderd, ik ben wie ik ben en als ik dit spelletje nu speel of niet, dit verandert niets aan mijn mening. ;)
PPS: Ik heb dit 'verhaaltje' van de situatie van The void, nu al 100x (understatement) uitgelegd. Ben jij nu werkelijk zo achterlijk om het niet te onthouden dat ik me telkens moet herhalen? (tot vervelens toe) Je hebt niet eens een ruggengraat nodig, maar ook hersenen. (en een geheugen) ;)

Voor zover ik weet hebben alle mensen een ruggengraat. Och, MERC wint het nog steeds van NOT! dus wat dat betreft zit ik goed. Och, aan jou inderdaad wel. Altijd maar ruzie zoeken met dat eeuwige gelul van je. Maar ook mensen die niet geschikt zijn kunnen er deel van uit maken. Het is namelijk toegankelijk voor IEDEREEN. Dus zelfs voor mij, prohomo.

Ja, ik dacht dat ook hoor, maar er zijn plots van die gevallen opgedoken van mensen zonder ruggengraat... :eek:
Misschien toch eens laten checken?

Winnen? Who cares? De manier waarop is gewoon zielig, als je de helft van die stam recruit is het niet zo verbazingwekkend dat je dan aan het winnen bent.
Vooral als je het hele front hebt overgenomen. :eek:

Ruzie zoeken? Jij zocht het eerst ruzie met je pm 'het is door jouw gezeik dat ik weg ben' en simultaan naar Yoeri sturen 'Het is jouw schuld dat ik weg ben'.
Om de echte reden niet te hoeven noemen: 'Het is omdat ik laf en zielig ben dat ik weg ben en omdat ik geen ruggengraat heb.' ;)

Je bent inderdaad niet geschikt, goed dat je het tenminste zelf weet.
Het is toegankelijk voor IEDEREEN, waar jij ook deel van maakt, meeloper zijnde. ;)
Oh en prohomo is best mooi gevonden hoor, maar jij hebt niet eens een naam, jij bent maar een nummer, dat is een pak zieliger dan welke verbastering van mijn naam je ook kunt bedenken.
Weet je, ze gaven de joden een nummer zodat ze een deel van hun persoonlijkheid verliezen. (depersonalisatie) Maar jij hebt geen persoonlijkheid/ruggengraat, dus daarom ben je ook maar een nummer. Leuk dat je jezelf zo goed kent. ^^

Owh dus ik ben laf?

Hmm.. Overlopen naar de vijand.... Ja! ;)

Hmm zeiken op iedereen terwijl jezelf vergeet.... wie heeft gezorgd dat Dico viel? en vervolgens naar de vijand ging? (V.)

Je wil het maar niet leren eej kerel....

Ik heb nooit gezorgd dat Dico viel, dat is een mythe. ;)
Ik was trouwens al lang geen leider meer toen dico viel en ik ben tot een van de laatste gebleven. (Samen met patapon)

Vervolgens als Dico al gevallen was ging ik naar V.
Maar, ik heb nooit tegen V gevochten want ik lag niet eens aan het front.
Het is een groot verschil tussen overstappen als je stam gevallen is, of tijdens de oorlog nog bezig is.
En dan nog maar zwijgen van als je een frontaccount hebt. :rolleyes:

Leren? Ah, ik wil best wel dingen leren hoor, maar jij hebt mij jammer genoeg niets te leren, Jack. :)
(Behalve misschien 'Hoe moet ik internen om nummer 1 te blijven')

Ik heb jou nu al 3 keer in de stam gehad.
Hoewel je altijd het meeste punten hebt, doe je ook altijd het minste in de stam. :)
Ik heb jou slechts 1x een reactie zien plaatsen, in het prille begin.
Dan bij massas laat je je nooit horen, net als bij OS.
Dan vroeg ik mij altijd af 'Wat is het nu van NoordTer in de stam te hebben?' En de conclusie was: Geen. :)
MLP heeft nu gewoon punten erbij, geen spelers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50691

Guest
Owh dus ik ben laf?

Jij bent een apart geval weet je net als mij

Wat ik en schimmel allemaal wel niet hebben geclear voor Schammetje kan je niet vergelijken...
En dan op de ene andere dag naar MERC toe waar we al maanden tegen vochten:mad:
 

DeletedUser

Guest
Promo ... je reageert 2 x achter elkaar met een vrij grote tekst op hetzelfde :p

Verder meng ik me niet in deze discussie.
 
Bovenaan