Wereld 15 is backstabwereld nummer 1

DeletedUser14725

Guest
dat doet ie nog steeds hoor :p
@ Ownagezor1, hij kan gelijk hebben ... maar het topic is verder een spamtopic ...

Oh nee, het is een 'spam' topic.
99% van wat men hier post is spam.
En liever spam dan mensen die denken dat hun leven hier van afhangt :D.
 

DeletedUser

Guest
Wereld 15 is de minst populaire wereld om op te spelen.
Dat ligt opzich niet zozeer aan de wereld zelf, maar meer aan de deelnemers aan deze wereld.
Er wordt nog al flink ge-backstabbed. Er zijn veel spelers die van stam wisselen en dan plotseling veranderen van vriend in vijand.
Hoort uiteraard bij het spel, maar wel jammer dat je dit spel probeert te spelen met mensen die je vertouwd en dan blijken het achteraf backstabbers te zijn.

M.v.g. en een dikke vette kus voor iedereen die dit leest,

Knoestknakker

Have an issue? Take a tissue:eek:.
 

DeletedUser

Guest
is het hiet nou echt zoveel rustiger geworden of lijkt dat maar :p ? ontloopt elke stam tegenwoordig het AF? gezellig zooitje hiero :p
 

DeletedUser

Guest
Wouter terug op AF?^^
Eindelijk een andere Wouter dan st. Jimmy.
Godzijdank!! :p

Hahah :p , wat een verlossing, ik kom alleen ff kijken hoe het ervoor staat , is toch ruim 7 maanden geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb :D

mlp nog steeds lekker bezig zie ik, hoewel ik nog steeds niet snap waarom een aantal spelers daar nog steeds zitten (noem geen namen).. verassende comeback van gdb ook :eek:

p.s. Waarom hebben jij en st. jimmy hetzelfde plaatje ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
1. je kijkt teveel austin powers

2. het is "Have an issue? Heres a tissue*hands over a tissue*"

3. Knoest heeft een heel goed punt als je naar NOT!s veranderingen kijkt.


en dat is niet NOT! haar eigen schuld?
als je het er zelf naar maakt gebeurt dit idd ... tsja ... eigen schuld dikke buld zullen we maar heel kinderachtig zeggen he ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahah :p , wat een verlossing, ik kom alleen ff kijken hoe het ervoor staat , is toch ruim 7 maanden geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb :D

mlp nog steeds lekker bezig zie ik, hoewel ik nog steeds niet snap waarom een aantal spelers daar nog steeds zitten (noem geen namen).. verassende comeback van gdb ook :eek:

p.s. Waarom hebben jij en st. jimmy hetzelfde plaatje ? :rolleyes:

Nou dat is echt een puzzel... Wie zou jij toch nou bedoelen?! ^^
 
Bovenaan