Wereld 15 awards 2010!

DeletedUser36645

Guest
omdat het triest is dat bij iemand te doen misschien?
gewoon laag bij de grond ...
Gewoon de vraag ... hoe zou jij het vinden als iemand nu NOT! op zou heffen?

ten eerst ik weet aan wie ik me vv geef
ten 2de indien het gebeurt zou het kut zijn ja
Ten 3de waarom is het triest ik moet V. ownen nja dit was de snel manier

conclusie: Het is DE manier om het te doen:D

bewijs het tegendeel maar dat het niet effectief was:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ten eerst ik weet aan wie ik me vv geef
ten 2de indien het gebeurt zou het kut zijn ja
Ten 3de waarom is het triest ik moet V. ownen nja dit was de snel manier

conclusie: Het is DE manier om het te doen:D

bewijs het tegendeel maar dat het niet effectief was:rolleyes:

ik zeg niet dat het niet effectief is ...
dat hoor je mij nergens zeggen ...
Ik zeg dat het triest is tegenover de leider en de leden van V. ... respectloos
Ik en vele andere ( onder andere Promo ) hadden enorm veel tijd in die stam gestoken en enorm veel moeite gedaan voor die stam ...
De manier hoe hij is geeindigt is gewoon nep ... als je een beetje na zou denken zou jij ook wel snappen hoe erg dit zou moeten zijn voor de stam ... voor haar leden en voor de leider.

Dus had je je VV kunnen afgeven aan die andere leider destijds, mij dus. :rolleyes:
Dan was dit niet gebeurd.

dit kon net zogoed ...
hoe moest ik weten dat Weedhead zoiets in zijn kop ging halen? wist jij ook niet ... wist niemand in V. ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Ja want jou leidersrechten geven ging ook zo goed in Dico. :p

Bwa, ik heb misschien fouten gemaakt ja, maar dat doet iedereen en het was mijn eerste keer.
Ik ben best kritisch genoeg om mezelf te evalueren en ik had sowieso geen afstand moeten doen en OMT maar wat kinderlijk laten lullen.
Dico mocht nooit gefuseerd hebben met Ants en dico was feitelijk al gevallen toen Kyle/Mido dit onverwacht aankondigde, alles wat ik,luuk en Pata daarna gedaan hebben was louter tijdrekken. :)

Maar, Hypo doet het nu ook niet bijster goed, is dat dan ook 100% jouw fout? :eek:
Of het feit dat je hem in de steek wil laten en naar NOT! trekken? :rolleyes: Verwacht van mijn zijde geen hypocriet 'welkom', want dat ben je niet. ;)

dit kon net zogoed ...
hoe moest ik weten dat Weedhead zoiets in zijn kop ging halen? wist jij ook niet ... wist niemand in V. ...

Je weet best dat ik je al zei dat ik die weedhead... raar vond.
Ik noemde hem al instabiel en ik kreeg een paar dagen later jammer genoeg gelijk.
Je kon dit half voorzien, je stak teveel vertrouwen in iemand die dat vertrouwen nog niet bewezen/verdient had.
 

DeletedUser

Guest
Nja ik kan niet geheel ontkennen dat ik er niks mee te maken heb maar ik was de vijand dus tja ja waarom zou ik robin niet het laatste zetje geven ;)

Lol, mispunt dat je bent... Ook nog trots erop wezen "tja ja waarom zou ik robin niet het laatste zetje geven ;)"...

Ook voor vijanden kan je nog respect hebben en welke stam dan ook zoiets gun je een stam niet.

*Edit*: En dan ook nog een grote mond hebben in mijn richting dat ik mijn account heb lopen barsten terwijl jij zulke acties uithaalt. Je reageert niet eens op mijn reactie. Je bent schijnheilig persoontje Yoeri.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36645

Guest
Lol, mispunt dat je bent... Ook nog trots erop wezen "tja ja waarom zou ik robin niet het laatste zetje geven ;)"...

Ook voor vijanden kan je nog respect hebben en welke stam dan ook zoiets gun je een stam niet.

*Edit*: En dan ook nog een grote mond hebben in mijn richting dat ik mijn account heb lopen barsten terwijl jij zulke acties uithaalt. Je reageert niet eens op mijn reactie. Je bent schijnheilig persoontje Yoeri.

pfff een beetje zinloze discussie houden over of je account gefaald heb of niet ik heb wel wat beters te doen...

en tja ja wie zeg dat ik geen respect voor me vijand heb...?

en zoiets gun je een stam niet ligt eraan wat er is voorgevallen of niet...?
En ik had een hekel aan V. en als er dan opeens zo snuggere sjonnie komt van "zal ik de stam deleten" dan ga ik hem niet met volle kracht tegenhouden.
 

DeletedUser

Guest
pfff een beetje zinloze discussie houden over of je account gefaald heb of niet ik heb wel wat beters te doen...

Een zinloze discussie? Jij beschuldig mij ervan dat ik mijn eigen account "liet barsten" en ik wel lekker verder ging op een ander account. Jij weet helemaal niets van de situatie af en ik leg het je haarfijn uit. Dan is het ineens in jou ogen een zinloze discussie. Jij bent geheel zinloos als jij je eigen woorden niet eens kan onderbouwen.
 

DeletedUser36645

Guest
Een zinloze discussie? Jij beschuldig mij ervan dat ik mijn eigen account "liet barsten" en ik wel lekker verder ging op een ander account. Jij weet helemaal niets van de situatie af en ik leg het je haarfijn uit. Dan is het ineens in jou ogen een zinloze discussie. Jij bent geheel zinloos als jij je eigen woorden niet eens kan onderbouwen.

dat doe je toch ook...?

want als ik gestopt ben en ik kom terug en me account ligt er nog ga ik proberen me account te redden of heb je die zelf waarde niet...?
 

DeletedUser

Guest
Nee, daarom zit ik op The void

Ik zit bij jullie omdat Promo Ranger noob is:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
pfff een beetje zinloze discussie houden over of je account gefaald heb of niet ik heb wel wat beters te doen...

en tja ja wie zeg dat ik geen respect voor me vijand heb...?

en zoiets gun je een stam niet ligt eraan wat er is voorgevallen of niet...?
En ik had een hekel aan V. en als er dan opeens zo snuggere sjonnie komt van "zal ik de stam deleten" dan ga ik hem niet met volle kracht tegenhouden.


Ik zou hem wel tegenhouden ... en ik denk met mij heel veel andere spelers hier ...
Het is toch logisch? De leider van de stam heeft het recht de stam op te heffen en verder niemand ... je gaat niet zomaar een stam opheffen terwijl dit niet jou stam is omdat je ''er een hekel aan heb'' ...
Zelfs al haat ik een stam nog zo erg zo ik het respect hebben om de speler die zoiets wil doen hiervan af te praten ...

Het is gewoon triest omdat het niet zijn recht is zoiets te doen ... ook niet jou recht ... Je hebt er veel mensen verdriet en pijn mee gedaan ... Dat is wat ik wil benadrukken ...
 

DeletedUser

Guest
dit kon net zogoed ...
hoe moest ik weten dat Weedhead zoiets in zijn kop ging halen? wist jij ook niet ... wist niemand in V. ...

Een vraagje, had/was weedhead in die tijden een leidinggevend figuur waar je je v.v. aan gaf?
 

DeletedUser

Guest
Een vraagje, had/was weedhead in die tijden een leidinggevend figuur waar je je v.v. aan gaf?

weedhead deed op dat moment heel veel voor de stam, je kan het niet egt leiderdingetjes noemen maar hij heeft wel hier en daar wat geregeld jah
 

DeletedUser

Guest
Ik zou hem wel tegenhouden ... en ik denk met mij heel veel andere spelers hier ...
Het is toch logisch? De leider van de stam heeft het recht de stam op te heffen en verder niemand ... je gaat niet zomaar een stam opheffen terwijl dit niet jou stam is omdat je ''er een hekel aan heb'' ...
Zelfs al haat ik een stam nog zo erg zo ik het respect hebben om de speler die zoiets wil doen hiervan af te praten ...

Het is gewoon triest omdat het niet zijn recht is zoiets te doen ... ook niet jou recht ... Je hebt er veel mensen verdriet en pijn mee gedaan ... Dat is wat ik wil benadrukken ...

nu klinkt het echt alsof dit geen spelletje meer is
 

DeletedUser36645

Guest
Ik zou hem wel tegenhouden ... en ik denk met mij heel veel andere spelers hier ...
Het is toch logisch? De leider van de stam heeft het recht de stam op te heffen en verder niemand ... je gaat niet zomaar een stam opheffen terwijl dit niet jou stam is omdat je ''er een hekel aan heb'' ...
Zelfs al haat ik een stam nog zo erg zo ik het respect hebben om de speler die zoiets wil doen hiervan af te praten ...

Het is gewoon triest omdat het niet zijn recht is zoiets te doen ... ook niet jou recht ... Je hebt er veel mensen verdriet en pijn mee gedaan ... Dat is wat ik wil benadrukken ...

Het leven is hard niemand heeft gezegd dat het leven makkelijk zou zijn :rolleyes:
 
Bovenaan