Wereld 15 awards 2010!

DeletedUser

Guest
Ik zal ook serieus doen, en NIET aan vriendjespolitiek doen, wat ik hier veels te veel zie.

Is waarschijnlijk vooral omdat niet iedereen de andere kant van de wereld in de gaten houd, teminste dat is bij mij zo. je hoeft aan mij egt geen vragen te gaan stellen over GDB of 300!. We hebben ook bjina nooit een tww en op het AF zitten meestal maar een paar mensen uit een stam en van 300!(bijvoorbeeld) al helemaal niemand volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
Is waarschijnlijk vooral omdat niet iedereen de andere kant van de wereld in de gaten houd, teminste dat is bij mij zo. je hoeft aan mij egt geen vragen te gaan stellen over GDB of 300!. We hebben ook bjina nooit een tww en op het AF zitten meestal maar een paar mensen uit een stam en van 300!(bijvoorbeeld) al helemaal niemand volgens mij.

Tuurlijk zit er altijd een subjectieve kant aan, dat is ook echt niet verkeerd. Maar als ik sommigen alleen maar vriendjes zie nomineren, verbaasd me dat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stumper van het jaar: matroos aka cias aka schipper. Te veel gespam over bomen :(.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben toch wel trots dat wij zonder vriendjes politiek zo vaak op meerdere lijstjes (zelfs van de vijanden) voorkomen:)
 

DeletedUser

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- IK ZOU DIT NIET WETEN
2- ER ZIJN ZOVEEL GOEDE SPELERS
3- OP WERELD 15

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- M.L.P
2- 300!
3- N.O.T

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- .Anonymous
2- reina blanco
3- NYC aapie

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- OOK DIT IS MOEILIJK TE ZEGGEN
2- IEDERE STAM HEEFT ZIJN KWALITEITEN IN HUIS
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- leiders M.L.P
2- leiders 300!
3- leiders N.O.T

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- GEEN COMMENTAAR
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- SPELERS DIE NA EEN AANVAL , HUN ACCOUNT OP DELETE HEBBEN GEZET
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- OORLOGSVERKLARING 300!/EIT
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- HEEL VEEL SPELERS OP WERELD 15
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- 300!
2- M.L.P
3- N.O.T
 

DeletedUser27722

Guest
Jaja het is eindelijk zo ver!
Na talloze berichten (en die van yoeri moest ik wel nakomen) voor deze post heb ik het dan toch maar eens gedaan..


Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Boka, kreeg 3 massa's op zich, gaf geen krimp en blijft 1 van de toppers op deze wereld.
2- Daan, Ub.
3- Vendoux

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- MLP, goede stam en ook de enige constante...
2- V., voor ze naar Initia gingen. (Eigenlijk vooral het V voor de delete door Weedhead)
3- Dico, geen verduidelijking nodig.

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Kris, beste verdedigingstactiek sinds jaren.
2- Koaieus, ging eervol ten onder.
3- Rebellis, ging door tot het laatste dorpje. (gaf niet op)

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- MLP, voltallig MLP gewoon, niet 1 speler. ^^
2- Vendoux
3- Elijah.

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Vendoux
2- Wiz-tes ft Martijn (aka BenIkHet? -Ja, jij bent het helemaal! :cool:)
3- Baba, vooral in de V-periode dan, over het geheel jaar gezien krijgt hij dan net genoeg stemmen. (Ik ben helaas objectief. :()

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Mezelf. :cool: Objectief gezien heb ik ook het recht mezelf aan te duiden.. (Ja het is zielig. :() Ik was er gewoon over het hele jaar gezien het meest en deed over het hele jaar gezien ook het meest posten en het meest activiteit. (Postief/negatief.)
2- Ken. (Just-ice)
3- Luna. :)p)

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
Maar 3? :eek:
1- Peevee. :p Grote mond, maar gaf snel op en liet hiermee ook zijn stam in de steek.
2- Daan (cas), heeft nu al 2 vernielde accounts op zijn geweten. (Of waar hij eigenaar van was)
3- Het voltallige huidige front van EiT. (-Mochtor want die heeft amper 30 dorpen front. :eek:)

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Legandarische rivaliteit tussen Child en Dico.
2- Val internia. ^^ Dé topstam en nummmer 1. :eek:
3- Negatief dan, weedhead die de stam ophief. (Blijkbaar zou Yoeri er een hand in gehad hebben? :eek:)

Beste moment 2011:
1- Val EiT. :D

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- The void, fantastisch team. (Zonder ik dus, want ik ben gestopt en moest ik terug komen dan al helemaal zeker n1)
2- Boka, moet je gewoon blijvend mee rekening houden.
3- Goelous, bewees zich schitterend tegen EiT en kan de lijn doortrekken naar 2011.

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- NOT!, atypische, gericht op groeien,activiteit en een grote dosis fun. ^^
2- MLP, blijft gewoon hun lijn doortrekken, ik zie ze niet verdwijnen in een oorlog.. (Tenzij een wereldwijde boycot, maar dat zie ik niet gebeuren, daarvoor zijn de leiders te sterk diplomatisch. ^^)
3- 300!, na hun overwinning tegen EiT is er maar de vraag wat hun volgende 'move' is. Ik zie ze nog ver komen, tenzij ze op een nog betere stam stuiten. (Of onderling kraken)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Lol, Koaieus ging niet eervol ten onder hoor Promo Ranger:) Het front werd zelfs leeg gezet met GDB door de nieuwe spelers die ik had volgezet. Daar is de ellende uiteindelijk mee begonnen...

Maar he, zo heeft iedereen een eigen visie en mening...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27722

Guest
Lol, Koaieus ging niet eervol ten onder hoor Axel :) Het front werd zelfs leeg gezet met GDB door de nieuwe spelers die ik had volgezet. Daar is de ellende uiteindelijk mee begonnen...

Maar he, zo heeft iedereen een eigen visie en mening...

Kijk eens naar alle anderen die er bij staan? :p
Allemaal uiterst ironisch hoor. ^^ (Een leuke toets mocht niet ontbreken. :D)
 

DeletedUser14725

Guest
Lol, Koaieus ging niet eervol ten onder hoor Axel :) Het front werd zelfs leeg gezet met GDB door de nieuwe spelers die ik had volgezet. Daar is de ellende uiteindelijk mee begonnen...

Maar he, zo heeft iedereen een eigen visie en mening...

True.. Nieuwe spelers hebben het wat verpest.
Achja, genoeg over gezeverd. Zo een dingen kunnen nu eenmaal gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Kijk eens naar alle anderen die er bij staan? :p
Allemaal uiterst ironisch hoor. ^^ (Een leuke toets mocht niet ontbreken. :D)

Haha, ik had verder niet echt naar de andere namen gekeken... Zag alleen Koaieus ineens staan.

My bad Axel ;)
 

DeletedUser36645

Guest
Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Legandarische rivaliteit tussen Child en Dico.
2- Val internia. ^^ Dé topstam en nummmer 1.
3- Negatief dan, weedhead die de stam ophief. (Blijkbaar zou Yoeri er een hand in gehad hebben? )

Nja ik kan niet geheel ontkennen dat ik er niks mee te maken heb maar ik was de vijand dus tja ja waarom zou ik robin niet het laatste zetje geven ;)
 

DeletedUser

Guest
Nja ik kan niet geheel ontkennen dat ik er niks mee te maken heb maar ik was de vijand dus tja ja waarom zou ik robin niet het laatste zetje geven ;)

omdat het triest is dat bij iemand te doen misschien?
gewoon laag bij de grond ...
Gewoon de vraag ... hoe zou jij het vinden als iemand nu NOT! op zou heffen?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het toch gewoon als de vv van oprichter wordt gegegeven dat ie geen leidersrechten meer heeft ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het toch gewoon als de vv van oprichter wordt gegegeven dat ie geen leidersrechten meer heeft ;)

er was maar 1 oprichter in V. ... mijn account ...
Verder was er 1 speler met leidersrechten en 2 extra die op het Leidersforum konden, 2 adviseurs ...
Dat was het ... dus bleven mijn rechten ongewijzigd
 

DeletedUser27722

Guest
er was maar 1 oprichter in V. ... mijn account ...
Verder was er 1 speler met leidersrechten en 2 extra die op het Leidersforum konden, 2 adviseurs ...
Dat was het ... dus bleven mijn rechten ongewijzigd

Dus had je je VV kunnen afgeven aan die andere leider destijds, mij dus. :rolleyes:
Dan was dit niet gebeurd.
 
Bovenaan