Wereld 15 awards 2010!

DeletedUser

Guest
Ik zag zo'n topic nog niet staan, dus ik dacht: laat ik hem dan maar posten :D
Probeer hier niet al te veel in spammen, lijstjes zijn leuker ^^


Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1-
2-
3-

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1-
2-
3-

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1-
2-
3-

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1-
2-
3-

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1-
2-
3-

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1-
2-
3-

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-
2-
3-

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1-
2-
3-
 

DeletedUser

Guest
Mijn lijstje:

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Noordter
2- McCullen
3- Boka

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mlp
2- Hypo
3- Ants

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Rotspartij
2-Vendoux
3-/

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Yoeri(Vendoux)
2-13LaD3R
3- De wangzakkers

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Renzo
2- Sax
3- Ken(just-ice)

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Glenn(Marriel)
2- Zolid
3- Wouter (Chipito)

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-/
2-/
3-/

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- McCullen naar Hypo. Waar we een leuke tijd hebben gehad.:)
2- Tijd in [.R!.]. Leuke tijd. :)
3-/

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- McCullen
2- highwaytohell
3- Boka
4- alle hypo leden :p
Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- MLp
2-Hypo
3-EiT
(4- Not!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32664

Guest
Mijn lijstje:

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- Noordter
2- McCullen
3- Boka

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Mlp
2- Hypo
3- Ants

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Rotspartij
2-Vendoux
3-/

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Yoeri(Vendoux)
2-13LaD3R
3- De wangzakkers

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Renzo
2- Sax
3- Ken(just-ice)

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Glenn(Marriel)
2- Zolid
3- Wouter (Chipito)

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1-/
2-/
3-/

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- McCullen naar Hypo. Waar we een leuke tijd hebben gehad.:)
2- Tijd in [.R!.]. Leuke tijd. :)
3-/

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- McCullen
2- highwaytohell
3- Boka

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- MLp
2-Hypo
3-EiT
(4- Not!)

he dank je!
 

DeletedUser

Guest
Ok, nu ff serieus

Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- NoordTer
2- Elijah Falconcrest
3- mighty ikke 15

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- Ants
2- *MLP*
3- GDB

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- boka (nuff said)
2- mighty ikke 15 (heel goede verdedigd tegen -EiT-)
3- vast wel iemand van een andere stam, maar daar weet ik het niet van.

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Elijah Falconcrest (constant bashen, bashen, bashen, bashen, bashen, bashen. Er komt geen eind aan, niet echt een meesterbrein maar toch deze positie waardig)
2- bette2, aanvallen en geweldig kletsen <3

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- Ken
2- BaBa, misschien niet de beste reputatie maar hij houd toch een stam heel goed in het gareel

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Just-Ice
2- Promo Ranger, meestal post hij niet zoveel interessants. Alleen soms heeft hij van die posts dan denk je "Wow, dat klopt helemaal!"

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Pure Ivo (Nofi)
2- rientje (Door externe factoren verloren :( )

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Mijn eerste 150ms trein snipe :D
2- Val van Dico.
3- De keuze om te stoppen.

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
Werkelijk geen idee, het spel heet dan ook tribalwars.

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- *MLP*, duidelijk.
2- 300!, toch een goede tweede
3- GDB, zal nog heel lastig gaan zijn
Ik vermoed dat -EiT- en NOT! geen blijvers zijn. We moeten er misschien wel rekening mee gaan houden, maar ik denk dat ze uiteindelijk niet meer bestaan en vervormen naar andere stammen.
 

DeletedUser27722

Guest
Ehm NOT! is wel degelijk een blijver, niets wijst erop dat die het moeilijk gaat krijgen..
300!/GDB en eit vallen mekaar aan, dus minstens 1 gaat uiteindelijk vallen, jij denkt aan EiT, zou ik ook denken. :p

Maar NOT! is een blijver hoor, traag gegroeid, leden op elkaar ingespeeld en dergelijke.
Ze kunnen nog ver komen. ;)
 

DeletedUser

Guest
en met traag gegroeid bedoelt promo niet dat er niet geedeld wordt, maar dat er een hechte groep als basis is die steeds een paar leden aan neemt. vervolgens is er in delen een hechte groep uit sym bijgekomen zodat er steeds een goede gewenning was etc.

(dit was even voor de mensen die het niet goed snappen;))
 

DeletedUser44825

Guest
Speler van het Jaar - Wie heeft in 2010 het meeste van zichzelf laten zien?
1- .Nosympathy
2- OneMoreTime
3- 13LaD3R

Stam van het Jaar - Welke stam heeft/had dit jaar het meeste bereikt?
1- *MLP*
2- GDB (houd zich mooi staande tussen 300! en -EiT-
3- Ants (veel & goed verdedigd)

Verdediger van het Jaar - Wie heeft dit jaar het beste standgehouden tijdens massa-aanvallen?
1- Rotspartij
2- Mighty ikke 15
3- Generaal Kebo (zelf ook nog gevv't )

Aanvaller van het Jaar - Wie is dit jaar het aanvallende meesterbrein gebleken?
1- Plasticpuuter
2- 13LaD3R
3- Elijah Falconcrest

Leider van het Jaar - wie heeft zijn/haar stam dit jaar het beste weten te leiden?
1- DORUS says (Sax)
2- /
3- /

Forumposter van het Jaar - Wie had dit jaar de beste/leuke/meeste ontopic posts?
1- Promo
2- /
3- /

Stumper van het Jaar - Welke speler heeft het dit jaar, vanwege pech of gebrek aan skills, erg moeilijk gehad?
1- Pure Ivo (goede pbg geweest, helaas heeft ie het niet volgehouden tegen Hypo)
2- Generaal Kebo
3- Gaorgian (mlp die in vakantie tijd aanvalt... pure pech)

Beste moment van het Jaar - Wat is je het meeste bijgebleven van dit jaar?
1- Val Initia (had ik al zien aankomen toen V. en Hypo gingen fuseren :p )
2- SMILE. fuseert met 300!
3- *MLP* die elke massa-aanval laat lukken.

Meest Veelbelovende Speler van 2010 - Met welke speler moeten in 2011 serieus rekening mee houden?
1- De Wangzakkers
2- McCullen
3- 13LaD3R

Meest Veelbelovende Stam van 2010 - Met welke stam moeten we in 2011 serieus rekening mee houden?
1- *MLP*
2- 300!
3- GDB

(geen -EiT- of NOT! omdat ze nog te kort bestaan om te beoordelen.)
 

DeletedUser27722

Guest
en met traag gegroeid bedoelt promo niet dat er niet geedeld wordt, maar dat er een hechte groep als basis is die steeds een paar leden aan neemt. vervolgens is er in delen een hechte groep uit sym bijgekomen zodat er steeds een goede gewenning was etc.

(dit was even voor de mensen die het niet goed snappen;))

Ahja, dat leek vanzelfsprekend toch? :p
Maar goed dat je het toelicht dan. ^^
 

DeletedUser

Guest
@ricktop talentjes bestaan meestal nog niet zo lang:p
eubicilio (hoe je het ook schrijft) is best wel een talentje op de linksvoor bij ajax. speelt echter nog maar 1 wedstrijd met het 1e maar is zeker een talentje en als hij het kan doortrekken zeker veelbelovend:p
maargoed mooie top 3;)

enne promo niet iedereen is even slim dus ik weet zeker dat je er een foute reactie op had gekregen:p
 

DeletedUser44825

Guest
@ricktop talentjes bestaan meestal nog niet zo lang:p
eubicilio (hoe je het ook schrijft) is best wel een talentje op de linksvoor bij ajax. speelt echter nog maar 1 wedstrijd met het 1e maar is zeker een talentje en als hij het kan doortrekken zeker veelbelovend:p
maargoed mooie top 3;)

enne promo niet iedereen is even slim dus ik weet zeker dat je er een foute reactie op had gekregen:p

Iemand die 1 wedstrijd goed speelt kan ook geluk hebben ;) we zullen zien hoe hij 2e wedstrijd speelt.. want dan staat er minder druk op hem aangezien hij zijn debut al heeft gemaakt:p
 

DeletedUser

Guest
haha ik bedoelde meer dat hij gewoon ajax A1 zit en nu in het 1e zijn debuut heeft gemaakt, daarvoor moet je al talent hebben;)
of hij het waar kan maken weet ik niet, maar hij heeft zeker talent en kan zeer zeker een gevaarlijk mannetje worden daar links voor:p
 

DeletedUser27722

Guest
Ik heb geen intentie om een lange lijst te maken maar..
Speler van het jaar moet echt wel Glenn: Mariel/P.I.M.P zijn hoor.. :p
Hij leerde namelijk in dit jaar spelen en in no-time is hij er goed in gekomen..

Dusja, dat is mijn speler van het jaar. ;)
 

DeletedUser44825

Guest
Dat klopt ;) maar dat is niet bij iedereen zo, kijk maar naar Nijland, speelde bij Groningen goed, is naar psv gegaan, en is daar zo goed dat hij niet eens speelt!

En dat was dan ook een talent die een verkeerde move maakt, en dan kun je zo behoorlijk op je *** gaan :rolleyes:
 

DeletedUser40402

Guest
Ik heb geen intentie om een lange lijst te maken maar..
Speler van het jaar moet echt wel Glenn: Mariel/P.I.M.P zijn hoor.. :p
Hij leerde namelijk in dit jaar spelen en in no-time is hij er goed in gekomen..

Dusja, dat is mijn speler van het jaar. ;)

:) dank je :D
 

DeletedUser

Guest
idd maar not en eit hebben tot nu toe geen slechte move gemaakt (of ja miss de oorlog van eit, maar dat zal de tijd leren)
dus ik beschouw onszelf nog wel als talentjes:p

kloet57 heeft ook dit jaar leren spelen en pikt alles zeer snel op en zet zich 100% in voor de stam. vind ik ook wel goed
 

DeletedUser27722

Guest
Dat klopt ;) maar dat is niet bij iedereen zo, kijk maar naar Nijland, speelde bij Groningen goed, is naar psv gegaan, en is daar zo goed dat hij niet eens speelt!

En dat was dan ook een talent die een verkeerde move maakt, en dan kun je zo behoorlijk op je *** gaan :rolleyes:

Kijk naar alle spelers die Real Madrid vorig seizoen aankocht (niet onder Mourinho)..
Benzema, lyon stop, madrid zwak, idem voor een pak andere spelers als kaka, ac milan top, real zwak.
En Henri was top bij Arsenal, flop bij Barca, Ibrahimovic, top bij ehm, inter zeker? Flop bij barca.
 
Bovenaan