Wereld 10, Symbool van lafheid?

DeletedUser

Guest
Wat hij daar post is overigens niet waar. Dat rapportje heeft ie verzonnen. :D

Of toch het onderste deel. Het bovenste heeft ie verkent. :p

ik ben veel maar niet scheel, ik zag deze op het forum staan tussen de fake rapporten en vond deze wel interessant, als die fake zou zijn geweest moet je niet bij mij wezen, ik vertrouw erop dat de gewoon niet fake is:)
verder kreeg ik pas daarna te horen dat hij stopte. hij had mij in een pm dat gemeld. natuurlijk jammer maar tevens ook veel succes gewenst in rl, hopelijk vinden jullie snel een nieuwe speler voor het account:)

gr. horus
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag niet wie de meeste grote bbdorpjes om zich heeft liggen,
ik vraag waar Camelgamer is..
Reageer nuttig, of reageer niet.

Er bestaat zoiets als clusteren, daarvoor heb ik gekozen :)
of is dat niet pro :(
Dan intern ik wel wat 10k dorpjes in m'n cluster?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je halve verhalen verteld, zeg dan niks :rolleyes:

De jouwe waren wel goed getimed...
maar ook daar geraakte nog ondersteuning tussen.
Jij had gewoon pech dat Divine Retribution ook kan timen.


EDIT: blijkbaar zou het om menster gaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De jouwe waren wel goed getimed...
maar ook daar geraakte nog ondersteuning tussen.
Jij had gewoon pech dat Divine Retribution ook kan timen.

Ik had pech dat die man net 's nachts uit een cafe kwam rollen en toch even tw aanzet :p Anders had ik zijn 10k dorp gewoon en waren zijn troepen die buiten zijn dorp waren ook weg (waaronder 4 edels) :cool:

Ach ja, tegenslaagjes horen erbij he.... En ik ga 's nachts niet nog 40 min langer opblijven om een clear ervoor te timen als ik in de aanval toch al uitging dat de man niet online was... Beetje onnodig, maar sommige snappen het waarschijnlijk niet :p

Maar wees zo vrij een IGM te sturen voor meer info, mag altijd en je krijgt ook nog antwoord zelfs :eek:
 

DeletedUser7869

Guest
Ik had pech dat die man net 's nachts uit een cafe kwam rollen en toch even tw aanzet :p Anders had ik zijn 10k dorp gewoon en waren zijn troepen die buiten zijn dorp waren ook weg (waaronder 4 edels) :cool:

Ach ja, tegenslaagjes horen erbij he.... En ik ga 's nachts niet nog 40 min langer opblijven om een clear ervoor te timen als ik in de aanval toch al uitging dat de man niet online was... Beetje onnodig, maar sommige snappen het waarschijnlijk niet :p

Maar wees zo vrij een IGM te sturen voor meer info, mag altijd en je krijgt ook nog antwoord zelfs :eek:

Dus jij zegt nu dat iemand die dronken was (of althans dat lees ik uit "net 's nachts uit een cafe kwam rollen") nog altijd ondersteuning tussen jou getimede aanvallen kon krijgen?
Applaus voor je timing ;)
 

DeletedUser

Guest
Hij kan ook door een paar mensen die dronken waren uit het café gerold zijn :rolleyes:
Komop mensen, serieus, maak er desnoods een apart topic voor want dit topic valt niet meer te redden ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik had pech dat die man net 's nachts uit een cafe kwam rollen en toch even tw aanzet :p Anders had ik zijn 10k dorp gewoon en waren zijn troepen die buiten zijn dorp waren ook weg (waaronder 4 edels) :cool:

Ach ja, tegenslaagjes horen erbij he.... En ik ga 's nachts niet nog 40 min langer opblijven om een clear ervoor te timen als ik in de aanval toch al uitging dat de man niet online was... Beetje onnodig, maar sommige snappen het waarschijnlijk niet :p

Maar wees zo vrij een IGM te sturen voor meer info, mag altijd en je krijgt ook nog antwoord zelfs :eek:

Nee, hij zegt dit.

Eerst kijken, dan...
 

DeletedUser

Guest
darkroom niet dat ik veel zinnigs post
maar ga lekker naar w12 en daar klagen over die kerk

niemand wie hier geïnteresseerd is in jou slechte ervaring
en zowel is dit niet eens het topic ervoor


en kan iemand me nu vertellen hoe het zit tussen cop en dispar
hoorde dat cop hun aanviel wat gaat dispar hier mee doen
en komt eindelijk de kern oorlog eraan ?? of moeten we in de rim een voorbeeld geven ;)
 
Bovenaan