Wereld 10, Symbool van lafheid?

DeletedUser7252

Guest
Barbarendorp (632|488) K46 52


Dorpjes van 52 punten. Man man, ik heb hier barbaren dorpen van 3000 en ben er nog niet toe gekomen die te edelen :)

Ik vraag niet wie de meeste grote bbdorpjes om zich heeft liggen,
ik vraag waar Camelgamer is..
Reageer nuttig, of reageer niet.
 

DeletedUser

Guest
Even een persoonlijke vraag: Weet jij wat denken is? :rolleyes:
Hoe moet ik ooit aanvallen op een ander account zien aankomen?

Ik weet wat denken is. Sorry dat ik veronderstelde dat jij het zou doen. ;)
In het vervolg zal ik erbij vermelden dat CoP dispar aanvalt, maar dat jij het nog niet kan zien. Dan begrijp je het misschien iets beter?
 

DeletedUser

Guest
CoP valt dispar aan! :eek:

Ik weet wat denken is.

Eerst allemaal zitten huilen dat er niets gebeurd, en wanneer er eens iets gebeurd is het ineens oninteressant? :rolleyes:

Ja, na die indrukwekkende melding van je, moeten we meteen aan je lippen hangen.

Oh, ik zie niks gebeuren. :rolleyes:

Misschien omdat het beginnende aanvalletjes zijn, en omdat je niet goed genoeg kijkt?

Dus hier beweer je dat ik niet goed genoeg kijkt. Ik zie nergens aanvallen door je gepost en ik kan niet op Dispar-acci's. :rolleyes:

Ik weet wat denken is. Sorry dat ik veronderstelde dat jij het zou doen. ;)

Ja, ik geloof je bijna. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja, na die indrukwekkende melding van je, moeten we meteen aan je lippen hangen.

Misschien moet je er dan niet op reageren? Of reageer jij op alle oninteressante posts op het AF?

Dus hier beweer je dat ik niet goed genoeg kijkt. Ik zie nergens aanvallen door je gepost en ik kan niet op Dispar-acci's. :rolleyes:

Ik beweerde dat jij niet genoeg keek, NADAT jij het volgende zei:

Oh, ik zie niks gebeuren. :rolleyes:

Je had duidelijk geen moeite gedaan om jezelf te informeren. Hier mag je me wel even verbeteren, als jij vindt van wel. ;)

Ja, ik geloof je bijna. :rolleyes:

Ok, goed zo!
Ik ga hier geen woorden meer aan vuilmaken, want is allemaal een grote hoop onzin. Als je het wilt horen:

Mijn excuses Tim! Hoe dom kon ik zijn om tegen je in te gaan. Als jij geen aanvallen ziet, dan zijn er ook geen. Sorry voor mijn onwetendheid! :(
 

DeletedUser

Guest
Je had duidelijk geen moeite gedaan om jezelf te informeren. Hier mag je me wel even verbeteren, als jij vindt van wel. ;)

Je zegt dat Dispar wordt aangevallen, ik vraag om bewijs en jij zegt dat ik beter moet kijken. Ik ben niet degene die hier loopt te verkondigen dat CoP Dispar aanvalt.
 

DeletedUser

Guest
Je zegt dat Dispar wordt aangevallen, ik vraag om bewijs en jij zegt dat ik beter moet kijken. Ik ben niet degene die hier loopt te verkondigen dat CoP Dispar aanvalt.

Ik heb je nergens om bewijs zien vragen volgens mij. Maar dat zal wel aan mij liggen. Maar als je bewijs wilt, ik zal even een paar interessante berichtjes uit mijn inbox halen. ;)

http://nl10.tribalwars.nl/public_report/ef1c8a792724de40d149ffac1aed3125

http://nl10.tribalwars.nl/public_report/0a75560d20f91cce13157b82482569f0

http://nl10.tribalwars.nl/public_report/a645a8a77b56bf4f5f025eb8a6dbe1dd

http://nl10.tribalwars.nl/public_report/527838f775e6b662d45513d7968a0166

Misschien zelfs nog een screenshot als je dat ook wilt. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7252

Guest
Ik heb je nergens om bewijs zien vragen volgens mij. Maar dat zal wel aan mij liggen. Maar als je bewijs wilt, ik zal even een paar interessante berichtjes uit mijn inbox halen. ;)

http://nl10.tribalwars.nl/public_report/ef1c8a792724de40d149ffac1aed3125

Misschien zelfs nog een screenshot als je dat ook wilt. :)

Chantage, wanneer men het niet af kan gaan ze chanteren.

Laag van je Ormazd, wel een heel erg zwak tegenargument was dit tevens.
Jij kondigt aan dat CoP de aanval geopend heeft op Dispar, /Care :rolleyes:

Als jij nieuwslezer zou zijn van SBS6, kwamen alle oorlogen van W1 t/m 9 in het nieuws voor?
 

DeletedUser

Guest
Chantage, wanneer men het niet af kan gaan ze chanteren.

Laag van je Ormazd, wel een heel erg zwak tegenargument was dit tevens.
Jij kondigt aan dat CoP de aanval geopend heeft op Dispar, /Care :rolleyes:

Als jij nieuwslezer zou zijn van SBS6, kwamen alle oorlogen van W1 t/m 9 in het nieuws voor?

Ik heb geen flauw benul waarom je mij associeert met een nieuwslezer. En ik begrijp al helemaal niet waar ik iemand chanteer. Chanteren heeft toch als doel iets te verkrijgen van iemand anders, dacht ik?

Je hebt rapportjes nu, verder heeft Harismachis een dorpje veroverd. Hij zal het vast wel apprecieren als ik dat ook zeg. ;)
 

DeletedUser7252

Guest
Ik heb geen flauw benul waarom je mij associeert met een nieuwslezer. En ik begrijp al helemaal niet waar ik iemand chanteer. Chanteren heeft toch als doel iets te verkrijgen van iemand anders, dacht ik?

Je hebt rapportjes nu, verder heeft Harismachis een dorpje veroverd. Hij zal het vast wel apprecieren als ik dat ook zeg. ;)

Misschien omdat ik toen geen bewijzen las?
Enkel een Ormazd die zei dat CoP de aanval opende op Dispar, zo belangrijk is dat niet.
Nu komt er al een overname ter oren, go on, go on..

Ik noem dit niet echt aanvallen maar zelfmoord.
Heeft hij werkelijk een treintje zonder clear gestuurd?

En dat Harmachis een dorpje heeft gepakt, kan gebeuren hè.
Verhaal achter de aanvallen?
 

DeletedUser

Guest
Misschien omdat ik toen geen bewijzen las?

Ik noem dit niet echt aanvallen maar zelfmoord.
Heeft hij werkelijk een treintje zonder clear gestuurd?

En dat Harmachis een dorpje heeft gepakt, kan gebeuren hè.
Verhaal achter de aanvallen?

Nope, er zaten een vijftal clear bij, in dezelfde seconde, en de muur stond op nul. Maar ik zit op een laptop, en heb geen muis, duurt eeuwen om een rapportje te kopieren. Dus stuur ik gewoon de highlights. ;)

Maar wacht tot ik terug thuis ben, zal ik een screenie posten. :)
 

DeletedUser7252

Guest
Nope, er zaten een vijftal clear bij, in dezelfde seconde, en de muur stond op nul. Maar ik zit op een laptop, en heb geen muis, duurt eeuwen om een rapportje te kopieren. Dus stuur ik gewoon de highlights. ;)

Maar wacht tot ik terug thuis ben, zal ik een screenie posten. :)

Ik wacht in spanning af, ben benieuwd wat deze aanvallen gaan brengen. :rolleyes:
Tegenaanval, niks?
Zullen deze stammen oorlog krijgen, of blijft het bij onderlinge ruzie's?

We zullen het spoedig weten.
 

DeletedUser

Guest
Ik wacht in spanning af, ben benieuwd wat deze aanvallen gaan brengen. :rolleyes:
Tegenaanval, niks?
Zullen deze stammen oorlog krijgen, of blijft het bij onderlinge ruzie's?

We zullen het spoedig weten.

Ik hou je op de hoogte :D
 

DeletedUser23188

Guest
Bovenaan