Wereld 10, Symbool van lafheid?

DeletedUser

Guest
Wereld 10, Symbool van lafheid?



Inleiding.
Ja, tegenwoordig wordt het steeds meer gezegd. De termen: 'De kern doet niks', 'Interner' en 'Fuseren' komen steeds meer voor. Meerdere mensen denken meerdere dingen en daarom even een overzicht van feiten en dan kan je hier je appel en ei kwijt. (Dat is een gezegde.)

Stelling: De kern doet niks.
Als we even naar een kaartje kijken waar onder andere allemaal stammen in de kern opstaan, dan kan je je afvragen of je niet naar een vat buskruit staat te kijken.

top10stammen.png

Ik vraag me nu dus af of ze het elkaar wel moeilijk hebben gemaakt. Ik kijk nu naar Dispar en Smurf. die belabberde clusters hebben. Waarom vallen ze niet aan? Zijn ze bang om hun dure edels te verliezen? Zijn ze bang om hun rang kwijt te raken? Ben je nog niet overtuigt dat ze uit hun neus lopen te eten?

Side 1:
Tribes: Smurf.
Players:

Side 2:
Tribes: Dispar
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 0
Verschil: 1

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,849
Kant 2: 0
Verschil: 9,849

image.php

Ja, hier kan iedereen z'n vraagtekens bij zetten. Verder gaat het gerucht in de ronde dat Dispar en Smurf. een bondgenoot aan zijn gegaan. Dit is niet bevestigt, maar dat zou het alleen maar erger maken.



Interners.

Een ander kenmerk van lafheid is alleen maar slappe spelers aanvallen of gratis dorpjes edelen. Bij mij is er geen andere wereld met zulke extreme interners.

screenyt8.jpg

Dit is dan ook de trots van Smurf.. Hoe je het ook wendt of keert, Smurf. is trots op deze speler, omdat hij voor punten zorgt en bovenal het stamgemiddelde omhoog krikt. 10k ODA voor 31 dorpen is tamelijk laag.

Over Miniplayboy valt ook veel over te zeggen. Hij 'fuseert' zich de top 20 in, vervolgens zegt Dashba dat hij na 2 weken weer buiten de top 20 ligt en krijgt nog gelijk ook. Miniplayboy is onlangs weer verschenen binnen de top 20, onder de naam Speed3. R.I.P horen we niet klagen, hun stamgemiddelde stijgt lekker. Ook Hatsjie, BoRmSiE (uitgaande dat Cuneo een vriendje was), De Ijzeren Hertog en Belgium4ever doen er ook alles aan om aan punten te komen.

Ik kan zo wel doorgaan met de top 20, maar hopelijk begrijpen jullie nu al waar ik naartoe wil. Natuurlijk zullen de spelers en stammen in kwestie hun weerwoord al klaar hebben, wil ik dit toch even naast elkaar leggen voor de gemiddelde forumgebruiker.


Stelling: Is wereld 10 laffer dan andere werelden?
Discussieer hier over. Ik bedoel, we hebben het op dit forum meer over wie er internt dan we het hebben over oorlogen. Oorlogen mogen naar mijn mening wel plaatsvinden in deze fase.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zit wat in, naar mijn weten gebeurt er in de rimboe bijna meer als in centrum.
Hier word iig gevochten met stammen die hoog staan in het kontinent, en niet de kleintjes opgeruimd.
 

DeletedUser23137

Guest
ik wordt hier zo moe van...hebben jullie echt niks beters tedoen?

mischien gewoon eens een keer gaan werken of gewoon buiten spelen...en als je tw wilt spelen laat je farms dan gewoon nog een keer lopen maar hou deze onzin voor je....

tim...volgens mij speel je niet eens op w10 so let it go!
 

DeletedUser

Guest
Je hebt wel gelijk, smurf en dispar hebben een soort bg.
Waarom zouden hatsjiie en bastalion van dispar anders gatebuster niet aanvallen, terwijl hij bijna geen troepen had, voordat hij massa's ondersteuning kreeg.
En waarom hatsjiie gatebuster nu helpt, omdat hij het alleen niet af kan :D

Nee smurf en dispar, jullie kunnen niet ontkennen dat er een vorm van samenwerking of bg is
 

DeletedUser

Guest
ik wordt hier zo moe van...hebben jullie echt niks beters tedoen?

mischien gewoon eens een keer gaan werken of gewoon buiten spelen...en als je tw wilt spelen laat je farms dan gewoon nog een keer lopen maar hou deze onzin voor je....

tim...volgens mij speel je niet eens op w10 so let it go!

Ik had op een tegenargument gerekend, maar dit is wel heel zwak.
Zelfs voor jouw doen. :eek:
 

DeletedUser23137

Guest
Ik had op een tegenargument gerekend, maar dit is wel heel zwak.
Zelfs voor jouw doen. :eek:

ik heb al zo veel 'tegenargumenten'gegeven....ik wordt er opeengeven moment een beetje moe van....

ik ga lekker verder spelen...veel suc6 op het AF..
 

DeletedUser

Guest
Je hebt wel gelijk, smurf en dispar hebben een soort bg.
Waarom zouden hatsjiie en bastalion van dispar anders gatebuster niet aanvallen, terwijl hij bijna geen troepen had, voordat hij massa's ondersteuning kreeg.
En waarom hatsjiie gatebuster nu helpt, omdat hij het alleen niet af kan :D

Nee smurf en dispar, jullie kunnen niet ontkennen dat er een vorm van samenwerking of bg is

Moeilijk eah......luisteren!

Dispar en Smurf. hebben géén BG!!


Verder mooi topic -Tim-, maar het zal weinig uithalen.:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wereld tien is niet laffer dan andere werelden. Rustiger misschien voorlopig, maar niet laffer. Trouwens, als er dan ooit eens oorlog komt, zal die waarschijnlijk des te groter zijn. :)

Moet ik erbij zetten: Smurf. is te laf voor enige propaganda. :rolleyes:
Lekker generaliseren.

Lekker uitdagen ja, wat ook de bedoeling was van dit topic hier. ;)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt wel gelijk, smurf en dispar hebben een soort bg.
Waarom zouden hatsjiie en bastalion van dispar anders gatebuster niet aanvallen, terwijl hij bijna geen troepen had, voordat hij massa's ondersteuning kreeg.
En waarom hatsjiie gatebuster nu helpt, omdat hij het alleen niet af kan :D

Nee smurf en dispar, jullie kunnen niet ontkennen dat er een vorm van samenwerking of bg is

Ik heb 12 woorden met hatsjie gesproken .. hij vertelde me alleen dat hij even zijn faketool ging testen.. sowhat.?

En we hebben géén bg, believe it or not.

En waar maak je je druk om qian?
 

DeletedUser

Guest
ga weg man, kreeg gisteravond weer een scout, en dat ging niet om zijn fake tool testen :)
Verder, ik maak me niet druk, waar baseer jij dat op. Het enige wat ik doe is op dit topic reageren, en een voorbeeld geven.

En verder zullen jullie dit toch nooit bekennen
 

DeletedUser

Guest
ga weg man, kreeg gisteravond weer een scout, en dat ging niet om zijn fake tool testen :)
Verder, ik maak me niet druk, waar baseer jij dat op. Het enige wat ik doe is op dit topic reageren, en een voorbeeld geven.

En verder zullen jullie dit toch nooit bekennen

Ga nou niet huilen als je een scout van dispar krijgt als je iemand van smurf aanvalt :eek:

Waar ik het op baseer dat je je druk maakt, je maakt de hele tijd opmerkingen over smurf en dispar, je bent toch wel erg nieuwsgierig hé.

We hebben al bekent dat wij geen bg hebben.
 

DeletedUser

Guest
Vind de titel zeer pakkend... :D

Iedereen mag er het zijne van vinden hoor... Maar ik vind het wel jammer dat je hier wat probeert te forceren. Ik zie er geen reden in, immers zoals je al zei gaat het wel vaker zo op werelden. Jullie moeten geduld hebben voor actie, anders moeten jullie het creeeren bij jullie zelf. En niet gaan zitten manipuleren bij andere stammen... Anders meot je gewoon stoppen als je het laf vind maar dat doe je ook niet.... :edelman:

Heb R E S P E C T
 

DeletedUser17359

Guest
Lekker boeiend topic^^

Het is toch belachelijk dat smurf en dispar eerst een oorlog moeten hebben om door jou(tim) niet laf genoemd te worden. In de afgelopen 5 dagen waren er actie's tegen 2 top 20 spelers... Dat lees ik hier dan niet! Als je wil weten over wie het gaat bekijk dan even de nummer 1 en 2 van OD def. Nee nee smurf en dispar zijn laf... Wien is hier laf tim...

Er word steeds maar gezegd dat smurf en dispar samen werkt... Lijkt me logich als je weet dat veel spelers van de verschillende stammen goed bevriend zijn uit vorige werelden. Is er daarom een dîplomatieke betrekking? NEE!

Als we even de stamkaart bekijken zien we nog 2 stammen, waarom worden deze nooit eens genoemd... Samen hebben deze 92 leden. Kan je meer mee doen dan met de 51 van smurf/ dispar.

1 Smurf. 5.981.097 5.981.097 29 206.245 721 8.296
2 -CM- 4.912.696 5.527.677 52 106.301 695 7.953
3 R.I.P. 4.717.906 4.717.906 40 117.948 638 7.395
4 Dispar 4.686.783 4.686.783 22 213.036 595 7.877

succes nog met je topic.
 

DeletedUser

Guest
En dan hebben we het nog niet eens over je timing gehad Qian:D
 

DeletedUser

Guest
......
Ik heb in totaal 3 posts gedaan op 't w10 forum..
Daarvan heb ik 0x gezegd dat ik een edel heb gestopt .. :)
 

DeletedUser19099

Guest
En dan hebben we het nog niet eens over je timing gehad Qian:D

Wow 1 edel geblokt... maar je hebt het dorp als nog verloren :D

Side 1:
Tribes: ~Vae~
Players:

Side 2:
Tribes: Smurf.
Players:

Timeframe: Voor altijd


Kant 1: 4
Kant 2: 0
Verschil: 4

image.php




Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30,887
Kant 2: 0
Verschil: 30,887

image.php
 

DeletedUser23578

Guest
Wawwww mooi als je zo verder doet ben je overvolgend jaar nog niet klaar :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
En dan hebben we het nog niet eens over je timing gehad Qian:D

Jij bent gatebuster?
Ga nou niet stoer doen over dat ene edeltje dat je geblokt hebt, ik had je daar iets onderschat.
Ik vind het al helemaal niet op zn plaats om dat te zeggen, aangezien ik 6 dorpjes heb. (4 van jou, en 2 van je maatje waar je mee gaat fuseren)
 
Bovenaan