Wereld 10, Symbool van lafheid?

DeletedUser

Guest
Nou ja.. 1 veegje die 1 uur van te voren kwam en dan een edeltreintje in 2 seconde, en een fake treintje in 3 seconde.. lol..

Uhh, waar heb jij leren tellen? 6 dorpen? lol..?
 

DeletedUser

Guest
Nou ja.. 1 veegje die 1 uur van te voren kwam en dan een edeltreintje in 2 seconde, en een fake treintje in 3 seconde.. lol..

Uhh, waar heb jij leren tellen? 6 dorpen? lol..?

Treintje kwam om 4 of 5 uur aan 's nachts.
Ik wist dat jij niet online zou zijn, ik had alleen niet verwacht dat jij je vv aan terrorRSD gaf.
Die moet natuurlijk wel 's nachts op te blijven, om op zoek te gaan naar gratis dorpen.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het in ieder geval wel een mooie verzorgde post

Wat Smurf en Dispar uitspoken zal me eigenlijk een worst zijn, er zitten daar genoeg degelijke spelers die weten waarmee ze bezig zijn en het zal alleen maar een kwestie van tijd zijn voordat wij iets moois mogen aanschouwen van hun.

Wij hebben ook een klein onderonsje met een Smurf lid mogen aanschouwen en dat was gewoon in een zucht en een scheet voorbij ... met al het respect voor Smurf

Het is altijd makkelijk om de grote jongens maar het voortouw te laten nemen en wachten wat hun gaan doen ... kies gewoon je eigen toekomst en als je op die weg leden van Dispar en Smurf tegenkomt wees dan zelf een grote jongen en kijk dan zelf waarvan ze gemaakt zijn.

Hoe wil je er anders achter komen ... door al dat gezanik op het forum?
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gewoon weg heel veel geluk gehad dat mijn co die nacht weg was.
De helft van onze def stond bij stamgenoten en je viel in de nacht aan, we hadden dus maar een paar K troepen om te schuiven, dus ga je eigen nu niet populair maken op het algemeen forum.
Ga ook niet denken dat wij met z'n 3en geen co hebben die snachts niet online is.. :)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt gewoon weg heel veel geluk gehad dat mijn co die nacht weg was.
De helft van onze def stond bij stamgenoten en je viel in de nacht aan, we hadden dus maar een paar K troepen om te schuiven, dus ga je eigen nu niet populair maken op het algemeen forum.
Ga ook niet denken dat wij met z'n 3en geen co hebben die snachts niet online is.. :)

Ga weg man, ga je nou ontkennen dat je een vv had?
En verdediging bij stamgenoten?
Idd ik zag bij een paar dorpen 2k-2k buiten het dorp, wow dat is idd wel heel veel.
Je had gewoon erg weinig troepen, TE weinig, daarom heb je ook massale ondersteuning gekregen, en kan je het niet alleen af.
 

DeletedUser

Guest
Ga weg man, ga je nou ontkennen dat je een vv had?
En verdediging bij stamgenoten?
Idd ik zag bij een paar dorpen 2k-2k buiten het dorp, wow dat is idd wel heel veel.
Je had gewoon erg weinig troepen, TE weinig, daarom heb je ook massale ondersteuning gekregen, en kan je het niet alleen af.

Of je kunt gewoon zeggen dat Smurf. elkaar gewoon goed helpt? :).

& trouwens, waar ben jij nou trots op? op je 'pro' clear legertjes? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Of je kunt gewoon zeggen dat Smurf. elkaar gewoon goed helpt? :).

& trouwens, waar ben jij nou trots op? op je 'pro' clear legertjes? :rolleyes:

Sommigen doen ook nog iets anders dan internen, niet iedereen heeft allemaal volle dorpen he?

En ja, dat kan je zeggen ja, maar wel een beetje lachwekkend dat hij het zelf niet kan redden.
 

DeletedUser

Guest
ik heb nog een leuke tim

waarom vindt shinpu (child) zich zo geweldig en zeggen ze dat dispar en smurf. o zo laf zijn als ze het zelf ook zijn. zijn ze bang voor deze stammen en denken ze de lachende derde te kunnen zijn. over het internen, je doet het zelf anders ook.

014 | | Just playing! (327|467) K43 8,094 vonkje666 [»RnS«] Incorruptible [Shinpü] 16th February 2009 - 00:15:24
013 | | Just playing! (315|460) K43 4,010 Verlaten Incorruptible [Shinpü] 13th February 2009 - 21:51:16
CM|010 Radiation! (331|472) K43 7,683 Incorruptible [Shinpü] Kernkop [-CM-] 11th February 2009 - 07:08:19
004 | | Just Playing! (315|457) K43 5,329 Verlaten Incorruptible [Shinpü] 10th February 2009 - 23:53:29
005 | | Just Playing! (325|467) K43 4,254 Pietrius [hwin] Incorruptible [Shinpü] 21st January 2009 - 02:24:06
CM|010 Radiation! (331|472) K43 5,161 dragonneke [CHAOS] Incorruptible [Shinpü] 17th January 2009 - 20:07:47
003 | | Just playing! (332|471) K43 5,917 dragonder [CHAOS] Incorruptible [Shinpü] 16th January 2009 - 14:18:43
002 | | Just playing! (331|461) K43 4,635 smitsharm1 [hwin] Incorruptible [Shinpü] 10th January 2009 - 21:23:15
001 | | Just playing! (328|470) K43 4,228 turkification [CHAOS] Incorruptible [Shinpü] 08th January 2009 - 12:16:07
006 | | Just playing! (325|471) K43 3,967 HokezPokez [.AW] Incorruptible [Shinpü] 06th January 2009 - 18:17:40
007 | | Just playing! (328|467) K43 3,988 HokezPokez [.AW] Incorruptible [Shinpü] 05th January 2009 - 07:00:17
008 | | Just playing! (315|474) K43 4,665 troetelbeertjes [Shinpü] Incorruptible [Shinpü] 03rd January 2009 - 06:40:00
009 | | Just playing! (323|475) K43 5,689 troetelbeertjes [Shinpü] Incorruptible [Shinpü] 30th December 2008 - 08:32:26
012 | | Just playing! (330|462) K43 3,721 ann.y.one [hwin] Incorruptible [Shinpü] 28th December 2008 - 02:59:05
011 | | Just playing! (327|463) K43 2,344 sc heerenven [-TSA-] Incorruptible [Shinpü] 16th December 2008 - 22:04:18

incorruptible toepasselijke naam voor een speler die iedereen probeert te manipuleren op AF.
 

DeletedUser

Guest
-Tim- zet graag mensen tegen elkaar op om er dan met Shinpu vandoor te gaan.

-Tim- als Dispar en Smurf. zin hebben in een oorlog komt die er vanzelf, ik denk niet dat jij daaraan bijdraagt.
 

DeletedUser7869

Guest
je hebt het erover dat de centrumstammen niets tegen elkaar doen, hierbij haal je dispar en smurf eruit en "bewijs" je dat ze niets doen door hun statistieken tegen elkaar.

Terwijl als je de statistieken van alle afzonderlijke top-10 stammen tegen de overige top-10 stammen bekijkt smurf. en dispar er het beste uit komen. De getallen zijn niet groots dat geef ik ook eerlijk toe, maar je moet je niet zo op smurf. en dispar focussen want dit zijn niet de enige stammen die er liggen.

De stats hieronder zullen niet geheel een goed beeld geven, meer een indicatie. Dit aangezien bepaalde stammen verder van de kern afliggen.
-----------------------------------------------

Side 1:
Tribes: Smurf.
Players:

Side 2:
Tribes: FOF -CM- R.I.P. Dispar K.I.S BoRn ~Vae~ D~ O-LAND
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 27
Kant 2: 4
Verschil: 23

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 197,636
Kant 2: 30,887
Verschil: 166,749

image.php


------------------
Side 1:
Tribes: Dispar
Players:

Side 2:
Tribes: -CM- R.I.P. K.I.S BoRn ~Vae~ D~ O-LAND Smurf. FOF
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 30
Kant 2: 5
Verschil: 25

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 225,199
Kant 2: 39,158
Verschil: 186,041

image.php

------------------

Side 1:
Tribes: FOF
Players:

Side 2:
Tribes: -CM- R.I.P. K.I.S BoRn ~Vae~ D~ O-LAND Smurf. Dispar
Players:

Timeframe: Laatste maand

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 14
Verschil: 12

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 14,916
Kant 2: 80,999
Verschil: 66,083

image.php


---------------------

Side 1:
Tribes: -CM-
Players:

Side 2:
Tribes: R.I.P. K.I.S BoRn ~Vae~ D~ O-LAND Smurf. Dispar FOF
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1
Kant 2: 1
Verschil: 0

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,536
Kant 2: 6,923
Verschil: 2,613

image.php



Side 1:
Tribes: R.I.P.
Players:

Side 2:
Tribes: K.I.S BoRn ~Vae~ D~ O-LAND Smurf. Dispar FOF -CM-
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 4
Verschil: 4

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 24,036
Verschil: 24,036

image.php



Side 1:
Tribes: K.I.S
Players:

Side 2:
Tribes: BoRn ~Vae~ D~ O-LAND Smurf. Dispar FOF -CM- R.I.P.
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 7
Verschil: 5

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 79,793
Kant 2: 49,719
Verschil: 30,074

image.php


Side 1:
Tribes: BoRn
Players:

Side 2:
Tribes: ~Vae~ D~ O-LAND Smurf. Dispar FOF -CM- R.I.P. K.I.S
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 41
Verschil: 38

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 22,374
Kant 2: 319,064
Verschil: 296,690

image.php



Side 1:
Tribes: ~Vae~
Players:

Side 2:
Tribes: D~ O-LAND Smurf. Dispar FOF -CM- R.I.P. K.I.S BoRn
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 19
Kant 2: 8
Verschil: 11

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 121,462
Kant 2: 58,542
Verschil: 62,920

image.php


Side 1:
Tribes: D~
Players:

Side 2:
Tribes: O-LAND Smurf. Dispar FOF -CM- R.I.P. K.I.S BoRn ~Vae~
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 14
Verschil: 10

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 28,655
Kant 2: 90,243
Verschil: 61,588

image.php


Side 1:
Tribes: O-LAND
Players:

Side 2:
Tribes: Smurf. Dispar FOF -CM- R.I.P. K.I.S BoRn ~Vae~ D~
Players:

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 0
Verschil: 0

image.php
 

DeletedUser

Guest
hieruit blijk dat qua centrum-stammen born het meeste verliest..
 

DeletedUser

Guest
Ja Tim, je hebt hier serieus je tijd ingestoken, helaas slaagt het werkelijk nergens op.

-Tim- zei:
Ik vraag me nu dus af of ze het elkaar wel moeilijk hebben gemaakt. Ik kijk nu naar Dispar en Smurf. die belabberde clusters hebben. Waarom vallen ze niet aan? Zijn ze bang om hun dure edels te verliezen? Zijn ze bang om hun rang kwijt te raken? Ben je nog niet overtuigt dat ze uit hun neus lopen te eten?

Ik vind net dat beide stammen een goede cluster hebben, lekker veel uitbreidingsmogelijkheden, en net daar ligt dan de oorzaak dat we elkaar niet zoveel aanvallen, er zijn nog meer dan genoeg doelwitten.
Mijn grens is bv 10% Smurf. en 40% AW., dan weet ik wel wie ik ga aanvallen hoor ;)

En als we "bang" zijn om onze rang te verliezen, hadden we al lang gerecruteerd, kom op kerel niet zeveren hé..

-Tim- zei:
Verder gaat het gerucht in de ronde dat Dispar en Smurf. een bondgenoot aan zijn gegaan. Dit is niet bevestigt, maar dat zou het alleen maar erger maken.

Niet bevestigd, maar wel al 50 keer ontkend.
Mss moet ik het nog een keer zeggen voordat je het gelooft, wij hebben geen bondgenootschap.

-Tim- zei:
Een ander kenmerk van lafheid is alleen maar slappe spelers aanvallen of gratis dorpjes edelen. Bij mij is er geen andere wereld met zulke extreme interners.

Haha, wat is er nu laf aan slappe spelers aanvallen?
Als jij het niet doet, doet iemand anders het wel.. Dan heb je toch liever zelf die dorpjes?
Direct je account op het spel zetten door sterke spelers aan te vallen, als je nog maar 10 dorpen hebt, is gwn dom.

Dat je heel W10 over dezelfde kam scheert vind ik wel zwak van je, er zijn genoeg spelers die vechten voor hun dorpen.

Btw, deze wereld heeft extreme interners?
Check andere werelden eens, een paar vb
W6 - wijde
W9 - -=Python=-
En dat was dan nog maar random gekozen, ik ga niet elke wereld afgaan, maar je snapt men punt vast wel :)

-Tim- zei:
Discussieer hier over. Ik bedoel, we hebben het op dit forum meer over wie er internt dan we het hebben over oorlogen. Oorlogen mogen naar mijn mening wel plaatsvinden in deze fase.

Komt vast omdat de meeste forumgangers liever kritiek geeft dan iemand te feliciteren met wat hij/zij bereikt heeft, dit topic is daarvan het beste voorbeeld.
 

DeletedUser17359

Guest
hieruit blijk dat qua centrum-stammen born het meeste verliest..

Ja smurf en dispar doet niets he:). Even de verloren dorpen van born van de laatste 9 dagen... Bekijk aan welke stammen ze verloren worden.

(ps blond, Had je me een 3weken gelden geen noob genoemd omdat ik zij dat deze stam niet zou slagen?)

d505db28353b2bc3bd22b0ee98b80a87.jpg


Ligt dat nu aan ik of is het vooral smurf en dispar die dorpen neemd...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ja smurf en dispar doet niets he:). Dit is nog maar op 1 speler maar zowat heel die stam krijgt rake klappen.

(ps blond, Had je me een 3weken gelden geen noob genoemd omdat ik zij dat deze stam niet zou slagen?)

d505db28353b2bc3bd22b0ee98b80a87.jpg


Ligt dat nu aan ik of is het vooral smurf en dispar die dorpen neemd...

ze werken dus wel samen:)(dispar/smurf.)
en gedeeld forum is ook een feit.

maar het is blijkbaar effectief zie indd mr.nobody.
denk ook dat het aan die stam ligt. tijdje terug weer wat vertrokken..
 
Bovenaan