We'll show you a world of Pain.

DeletedUser

Guest
De ene geilt op awards, de ander op oda, nog een ander op punten.
De beteren geilen op alles wat.

Sommigen op uitlokkende AF posts; het is maar waar je zelf het liefst op geilt denk je niet Candle ? :D

Dat is dan ook niet mijn punt, of wel soms?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hoe je het draait of keert, die 'posts' die DPV hier plaatst, daar wil ik wel es reactie op zien.

Zelf weet P. dat ik het recruitbeleid van Serve te laks vind, maar ik wil nu wel eens zien hoe jullie zomaar spelers die vijand zijn van elkaar, beiden naar de stam halen? Of is het zand erover en allemaal vriendjes?

Verder, je moet eerst rang 1 halen he david;)
Als Serve zo verder doet, zie ik ze dat niet doen.

2 spelers die vijand zijn zeg je,
Ik zelf ben nooit vijand geweest van Serve in tegendeel het waren toen al mijn maten en nu nog, dus waar je die onzin vandaan haalt is voor mij een raadsel, miss de volgende keer beter je huiswerk doen :)

Dan die pm's van Sj44kie, zijn idd harde woorden, maar snap ook (ik kan dat wel teminste) dat het een stuk frustratie was dat bij Sj44kie lag en het ietwat onhandig uitte.

Nu worden die pm's hier geplaatst wat voor mij het niveau aangeeft van de plaatser, want het waren prive berichten en die hoor je in mijn beleving niet hier te plaatsen.

Ik heb dit met Sj44kie uitgepraat en ook heeft hij daarvoor excuus gemaakt, dus deze zogenaamde propaganda die jullie nu proberen te voeren raakt kant nog wal want zal geen effect hebben.
 

DeletedUser

Guest
2 spelers die vijand zijn zeg je,
Ik zelf ben nooit vijand geweest van Serve in tegendeel het waren toen al mijn maten en nu nog, dus waar je die onzin vandaan haalt is voor mij een raadsel, miss de volgende keer beter je huiswerk doen :)

Dan die pm's van Sj44kie, zijn idd harde woorden, maar snap ook (ik kan dat wel teminste) dat het een stuk frustratie was dat bij Sj44kie lag en het ietwat onhandig uitte.

Nu worden die pm's hier geplaatst wat voor mij het niveau aangeeft van de plaatser, want het waren prive berichten en die hoor je in mijn beleving niet hier te plaatsen.

Ik heb dit met Sj44kie uitgepraat en ook heeft hij daarvoor excuus gemaakt, dus deze zogenaamde propaganda die jullie nu proberen te voeren raakt kant nog wal want zal geen effect hebben.

Het zegt alleen heel veel over sj44kie.
2 andere stammen niet inkomen en dan met de staart tussen de benen naar serve toe.
En des te lachwekkender zet jij hem hier neer door te zeggen dat hij het ietwat onhandig uitte terwijl hij er elk woord van meende.
Excuses zijn alleen gemaakt omdat hij nergens anders meer terecht kon :p

Miss moet serve eens niet recruten op punten ;)
 

DeletedUser

Guest
Aanvaller: Bouwtijden Halveren
Herkomst: 039 #Karthus (454|458) C44

Aantal: 0 0 7000 0 300 2725 0 0 220 0 1
Verliezen:


helaas voor bouwtijden net niet als 3de 100 dorpen :D:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Het zegt alleen heel veel over sj44kie.
2 andere stammen niet inkomen en dan met de staart tussen de benen naar serve toe.
En des te lachwekkender zet jij hem hier neer door te zeggen dat hij het ietwat onhandig uitte terwijl hij er elk woord van meende.
Excuses zijn alleen gemaakt omdat hij nergens anders meer terecht kon :p

Miss moet serve eens niet recruten op punten ;)

je had het ook over dat ze 2 vijanden binnenhaalde ? alleen dan krijg ik geen response over het geen ik daar over zei, miss dat je bij dit stilzwijgen toegeeft dat het geen handige vingerwijzen was van je.

Maar goed dit is voorlopig mijn laatste post hier want ik ben het AF nu alweer zat.
Hier kennen alle grote monden opengetrokken worden en er een wedstrijdje worden gedaan wie het best een ander kan afzeiken.

ik zeg laat het zien op het veld
 

DeletedUser

Guest
3BBdorpen edelen om de award te halen?
Helaas nog steeds falen?
Wat vind je van mijn rijm?
Van het lachen viel ik haast in zwijm.
Wij waren je "helaas" voor.
Maar no hard feelings hoor.

<3
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
je had het ook over dat ze 2 vijanden binnenhaalde ? alleen dan krijg ik geen response over het geen ik daar over zei, miss dat je bij dit stilzwijgen toegeeft dat het geen handige vingerwijzen was van je.

Maar goed dit is voorlopig mijn laatste post hier want ik ben het AF nu alweer zat.
Hier kennen alle grote monden opengetrokken worden en er een wedstrijdje worden gedaan wie het best een ander kan afzeiken.

ik zeg laat het zien op het veld

miss moet je eens naar de poster kijken.
Daarnaast bedoelde careless dat ze 2 vijanden van elkaar binnenhaalde waar hij gewoon volkomen gelijk in heeft.

Volgens mij zwijg jij over mijn post waarmee je mij dus gelijk geeft ;)
 

DeletedUser

Guest
2 spelers die vijand zijn zeg je,
Ik zelf ben nooit vijand geweest van Serve in tegendeel het waren toen al mijn maten en nu nog, dus waar je die onzin vandaan haalt is voor mij een raadsel, miss de volgende keer beter je huiswerk doen :)

Dan die pm's van Sj44kie, zijn idd harde woorden, maar snap ook (ik kan dat wel teminste) dat het een stuk frustratie was dat bij Sj44kie lag en het ietwat onhandig uitte.

Nu worden die pm's hier geplaatst wat voor mij het niveau aangeeft van de plaatser, want het waren prive berichten en die hoor je in mijn beleving niet hier te plaatsen.

Ik heb dit met Sj44kie uitgepraat en ook heeft hij daarvoor excuus gemaakt, dus deze zogenaamde propaganda die jullie nu proberen te voeren raakt kant nog wal want zal geen effect hebben.

Zoals DPV al aangaf, ik doelde op 2 vijanden tov elkaar.
En uiteraard zal hij nu toegeven, omdat hij eindelijk een stam heeft die hem wel aannam. Nogmaals een teken dat het recruitbeleid van Serve niet echt doordacht is. De leden worden in dermate snel tempo aangenomen. Uiteraard zal er vooraf wel contact zijn, echter laat dat niet uit dat die reacties van sj44kie ronduit vijandig zijn, en enkel nadelig kunnen werken in stamverband. Maar goed. BTH zit in Serve, dat zegt al meer dan voldoende over hun beleid. Zelfst hun eigen leden kunnen niet om het ego van bartje heen ;). Je kunt een ego @ AF hebben, maar in de stam mag er daar niets of flink minder van te merken zijn. Bij bartje blijft het gelijk (Dit voorzijnde voor borno weer komt whinen dat ik en oa. DPV ook een gigantisch ego hebben).
 

DeletedUser

Guest
Zoals DPV al aangaf, ik doelde op 2 vijanden tov elkaar.
En uiteraard zal hij nu toegeven, omdat hij eindelijk een stam heeft die hem wel aannam. Nogmaals een teken dat het recruitbeleid van Serve niet echt doordacht is. De leden worden in dermate snel tempo aangenomen. Uiteraard zal er vooraf wel contact zijn, echter laat dat niet uit dat die reacties van sj44kie ronduit vijandig zijn, en enkel nadelig kunnen werken in stamverband. Maar goed. BTH zit in Serve, dat zegt al meer dan voldoende over hun beleid. Zelfst hun eigen leden kunnen niet om het ego van bartje heen ;). Je kunt een ego @ AF hebben, maar in de stam mag er daar niets of flink minder van te merken zijn. Bij bartje blijft het gelijk (Dit voorzijnde voor borno weer komt whinen dat ik en oa. DPV ook een gigantisch ego hebben).

Wat knap van je dat je weet hoe Bart zich binnen Serve gedraagd. :)
 

DeletedUser

Guest
3BBdorpen edelen om de award te halen?
Helaas nog steeds falen?
Wat vind je van mijn rijm?
Van het lachen viel ik haast in zwijm.
Wij waren je "helaas" voor.
Maar no hard feelings hoor.

<3

is toch normaal dat men alles edeld om die award te halen?
 

DeletedUser36716

Guest
Zoals DPV al aangaf, ik doelde op 2 vijanden tov elkaar.
En uiteraard zal hij nu toegeven, omdat hij eindelijk een stam heeft die hem wel aannam. Nogmaals een teken dat het recruitbeleid van Serve niet echt doordacht is. De leden worden in dermate snel tempo aangenomen. Uiteraard zal er vooraf wel contact zijn, echter laat dat niet uit dat die reacties van sj44kie ronduit vijandig zijn, en enkel nadelig kunnen werken in stamverband. Maar goed. BTH zit in Serve, dat zegt al meer dan voldoende over hun beleid. Zelfst hun eigen leden kunnen niet om het ego van bartje heen ;). Je kunt een ego @ AF hebben, maar in de stam mag er daar niets of flink minder van te merken zijn. Bij bartje blijft het gelijk (Dit voorzijnde voor borno weer komt whinen dat ik en oa. DPV ook een gigantisch ego hebben).

Je ontkent dat je een enorm ego uit op het forum :D ?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.787

DeletedUser36716

Guest
Ik maak dat niet op uit die post hoor..

Het was dan ook vooral om nog maar eens te whinen zoals hij het mooi verwoord ;).

Dat valt best mee bij Bart, moest hij daarin overdrijven zou hij door de juiste spelers daar op gewezen worden
en levert dat geen problemen op.
 

DeletedUser

Guest
Wat knap van je dat je weet hoe Bart zich binnen Serve gedraagd. :)

Thaha :p
Blijkbaar besef je niet goed hoe ik speel. Ik hoor overal wel iets. Dus ja, ik vang ook af en toe wel wat op van serve binnenshuis ja. Dus ken zijn gedrag in de stam ook wel :)

In Pain had die zijn eigen rovertopic om op aandacht te geylen. Zegt genoeg, niet? ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet proberen te stoken Fre, lukt je namelijk niet echt. Alles is prima binnen Serve, geen zorgen ;)
 

DeletedUser

Guest
Niet proberen te stoken Fre, lukt je namelijk niet echt. Alles is prima binnen Serve, geen zorgen ;)

Ik stook niet hoor ;)
Echter weet je dat ik inga op een uitdaging ^^. En wat radical me gaf, is een uitermate aantrekkelijke uitdaging ;). Zorg dat ik Serve geen 2x makkelijk beat he
 

DeletedUser

Guest
Oh komt genoeg uitdaging, daar heb je deze niet voor nodig ;)
Komt goed hoor! Ik zie je waarschijnlijk binnenkort wel als vv bij jullie Nap verschijnen :)
 
Bovenaan