We'll show you a world of Pain.

DeletedUser36716

Guest
David hoort bij mij in de stam sinds dag 1 van deze wereld (dat hij speelt) :D!
Al wie anders beweert :mad:

De aarde gaat ook niet plots de andere kant op draaien hoor :confused:
 

DeletedUser

Guest
En .Winter? Hij kwam ook meer van Para. Dat zijn 2 spelers. Daarbij ging Bram ook tenonder en bij mijn eerste aanval op die spelers die hen hadden neergehaald, was ik kleiner. Ik was misschien groter dan de 2 spelers afzonderlijk maar ik heb ze tesamen aangevallen en weggespeeld.

Je kunt zeggen wat je wilt maar als er 3 accounts op 1 week tijd verdwijnen is er verdomd weinig moeite gedaan vanuit de stam om hen te helpen. Dat was voor mij de druppel. Al helemaal nu ik alle dorpen die toen verloren zijn heroverd heb en alle aanvallende spelers op AC na gerimd heb.

En spreek met 2 woorden want alsjeblieft, er is wel genoeg drama in en rond C34 geweest de laatste weken.

Jij was de enige speler die in de buurt lag op dat moment. Spelers waren nog klein, het cluster absurd groot. En jouw co voor die week heeft toen amper ondersteuning geleverd. Dat kan geen kwaad, het zij zo.
Maar als je stam in 2 clusters verdeeld is, en het ene cluster volledig aangevallen wordt, dan is het lastig om al die spelers te redden van de ondergang. Momenteel zijn we een top 10 stam, met spelers die een top 10 stam waardig zijn. Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.

Bram was bij Para afgewezen, omdat hij simpelweg niet voldeed aan een speler die ver zou kunnen geraken. Jou hele opzet van deze wereld was om een stam te vormen, een stam met best veel leden, en dan vooral een leuke tijd te hebben. Dan is het logisch dat veel spelers niet voldoen aan de eisen om in midgame nog mee te kunnen.

Ik begrijp je besluit dat je naar Serve bent gegaan. Daar heb ik ook geen problemen mee. Maar het is makkelijk om je vertrek af te schuiven op leden die geedeld werden in toen der tijd een kansloos gebied.
Dat jou het gelukt is deze spelers te edelen (BTW, Al Capone was de grootste aanvaller, en hij is nu je stamgenoot, dus je hebt ze niet allemaal weggeveegd?), is knap. Maar onze stamleden kwamen niet eens in de buurt van jouw kaliber. Daar was de hele stam toen der tijd ook niet voor opgezet namelijk.

Wij zien je niet als een wegloper, zeker niet. Want onze 2 stammen waren nogal goed bevriend, tot het domme incident, maar wie weet komen we daar ook wel weer overheen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit topic kan ook dicht. Met deze statistieken lijkt mij het redelijk gespeeld.

Zijde 1:
Stammen: Serve
Zijde 2:
Stammen: Pain.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 975
Kant 2: 692
Verschil: 283

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 160
Kant 2: 9
Verschil: 151

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 7,505,384
Kant 2: 3,580,697
Verschil: 3,924,687

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,370,579
Kant 2: 76,275
Verschil: 1,294,304

chart
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Duidelijk wie hier gewonnen heeft. Netjes Serve. :)
 
Bovenaan