Welke stam overleeft?

DeletedUser42482

Guest
In elke stam heb ik een ridder zitten. Samen vormen deze ridders de ridders van de ronde tafel! IK BEN DUS KING WHAT!

IK ZIE ALLES EN HOOR ALLES DUS VANDAAR DEZE BEKENDE FUSIES DIE ERAAN GAAN KOMEN!

@RAMALOKI!

Ik zal het met me ridders overleggen. Bij jullie zit ook een ridder van mij!
 

DeletedUser42482

Guest
@JOEPIE PEUR!

Dit is toch prachtig nieuws! Al deze prachtige fusies brengen vreugde met zich mee. Eindelijk zien we nog een keer daglicht :D

Ook is OCMW in aanmerking gekomen voor een fusie met ONLY! Wat zal het allemaal niet worden op w7.. We wachten het af:cool:
Nu ga ik jullie voorlopig over de nieuwste ontwikkelingen op de hoogte houden. Misschien word ik wel de nieuwe reporter van
w7:D
 

DeletedUser

Guest
Eindoorlog(en) zie ik gaan tussen Exe.! zij aan zij met Only tegen CN , TA! zie ik ook nog een tijdje rechtstaan!:rolleyes:
 

DeletedUser42482

Guest
Heel simpel eigenlijk! CN moet van de kaart zodra die weg zijn kunnen de bg die elkaar begin der tijden al hebben staan van w7 zich richten tegen exe.

Zo vertellen de ridders mij nog eens wat :D

Dit gaat dus mooi niet gebeuren ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Geen van de stammen .. ik zie exe nog wel een fusie met CN doen aangezien die tog wel gaat vallen door die noobjes daar ^^
Hehe en only heeft een te grote bek dat gaat hun val ook op een gegeven moment wel worden. Demo word ook een dagje ouder en geen kliniek die dan nog hier op hem zal wachten. Ze doen het goed toegegeven maar dat gaat nog wel een keer keren. Demo gaat een keertje de pan uit en dan iedereen tegen zich keren net als bij ins en dan zullen ze vallen ;) En ik denk dat demo net als zeeuwse alleen in een fantasiestammetje zal slijten.
 

DeletedUser

Guest
Geen van de stammen .. ik zie exe nog wel een fusie met CN doen aangezien die tog wel gaat vallen door die noobjes daar ^^
Hehe en only heeft een te grote bek dat gaat hun val ook op een gegeven moment wel worden. Demo word ook een dagje ouder en geen kliniek die dan nog hier op hem zal wachten. Ze doen het goed toegegeven maar dat gaat nog wel een keer keren. Demo gaat een keertje de pan uit en dan iedereen tegen zich keren net als bij ins en dan zullen ze vallen ;) En ik denk dat demo net als zeeuwse alleen in een fantasiestammetje zal slijten.

Was het niet InS dat daardoor viel en niet Demo?
 

DeletedUser

Guest
Misschien als je mn post ook goed gelezen had dan had je dit niet gevraagd. Daarbij is de vraag welke stam zal overleven dus ik heb mijn glazenbol op los gelaten. Demo leeft nog en zit nog in only en doet het nog uitstekend. ( tenminste laatste keer dat ik chekte )
 

DeletedUser47575

Guest
Only doet het goed met Demo, helaas is hij het nooit zat, en als hij alles goed op orde blijft houden zal Only erg taai zijn. Zeker als -TA- zich rustig houd aan de andere kant. Ik zou dat een mooie oorlog vinden in het westen. Twee goede stammen.

CN en EXE.! zullen ook op den duur oorlog krijgen, en dat zal ook spannend zijn. Al heeft EXE.! het voordeel van een groter/sterker cluster en het feit dat CN nog oorlog voert tegen TSG., Only en =OAD=
 

DeletedUser

Guest
Only doet het goed met Demo, helaas is hij het nooit zat, en als hij alles goed op orde blijft houden zal Only erg taai zijn. Zeker als -TA- zich rustig houd aan de andere kant. Ik zou dat een mooie oorlog vinden in het westen. Twee goede stammen.

CN en EXE.! zullen ook op den duur oorlog krijgen, en dat zal ook spannend zijn. Al heeft EXE.! het voordeel van een groter/sterker cluster en het feit dat CN nog oorlog voert tegen TSG., Only en =OAD=

Ja, Exe.!, heel veel safezone..
 

DeletedUser

Guest
Als wij =OAD= overleven of niet, wij hebben in onze ogen al gewonnen misschien niet in TW met oorlog maar wel met vriendschap onderling en dit neemt geen stam ons af meer.


Mvg,
Bull
 

DeletedUser

Guest
Als wij =OAD= overleven of niet, wij hebben in onze ogen al gewonnen misschien niet in TW met oorlog maar wel met vriendschap onderling en dit neemt geen stam ons af meer.


Mvg,
Bull

ik heb de tranen over mn wangen rollen... :rolleyes:
 

DeletedUser42482

Guest
In elke stam is er bouw je dat op met je stamgenoten. Jullie zijn dus niet de enige :D
 

DeletedUser

Guest
Als wij =OAD= overleven of niet, wij hebben in onze ogen al gewonnen misschien niet in TW met oorlog maar wel met vriendschap onderling en dit neemt geen stam ons af meer.


Mvg,
Bull


ik join jullie ook, ik win!
 
Bovenaan