Welke stam overleeft

Reactiescore
28
kansloos is niemand.
Maar EP is met 20 mensen en weinig ervaring in oorlogen met topstammen (correct me if I'm wrong, pls) geen favoriet.
En TFT, tjah... het zal maar moeten gaan blijken hoe dat gaat lopen, al die mensen die enkele maanden geleden nog onverzoenbaar waren en "elkaar kapotmaken" als missie hadden, die nu samen een vuist moeten maken tegen de geoliede machinde van de Alliantie... Geen simpele opdracht.
 

DeletedUser

Guest
kansloos is niemand.
Maar EP is met 20 mensen en weinig ervaring in oorlogen met topstammen (correct me if I'm wrong, pls) geen favoriet.
En TFT, tjah... het zal maar moeten gaan blijken hoe dat gaat lopen, al die mensen die enkele maanden geleden nog onverzoenbaar waren en "elkaar kapotmaken" als missie hadden, die nu samen een vuist moeten maken tegen de geoliede machinde van de Alliantie... Geen simpele opdracht.

Maar nooit geschoten is ook altijd mis.

In iedergeval houdt EP zich nu beetje in het hoekie en internt het hier en daar wat. Maar ieder zo zijn tactiek.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
kansloos is niemand.
Maar EP is met 20 mensen en weinig ervaring in oorlogen met topstammen (correct me if I'm wrong, pls) geen favoriet.
En TFT, tjah... het zal maar moeten gaan blijken hoe dat gaat lopen, al die mensen die enkele maanden geleden nog onverzoenbaar waren en "elkaar kapotmaken" als missie hadden, die nu samen een vuist moeten maken tegen de geoliede machinde van de Alliantie... Geen simpele opdracht.

EP vind ik persoonlijk wel een kans maken tegen cervix...
Waar ze liggen domineren ze alles.
er is inderdaad geen respectabele tegenstander voor hun geweest, of je moet -res- meerekenen. dit komt echter compleet uit het feit dat ze geen groot front hebben met een grote topstam, niet door diplomatie.

en in TFT is de spirit goed hoor, je vergeet dat de meeste spelers ooit al een keer bij elkaar in een stam zaten.
 

DeletedUser

Guest
EP vind ik persoonlijk wel een kans maken tegen cervix...
Waar ze liggen domineren ze alles.
er is inderdaad geen respectabele tegenstander voor hun geweest, of je moet -res- meerekenen. dit komt echter compleet uit het feit dat ze geen groot front hebben met een grote topstam, niet door diplomatie.

en in TFT is de spirit goed hoor, je vergeet dat de meeste spelers ooit al een keer bij elkaar in een stam zaten.

Geen respectabele tegenstander?
Als je hun vraagt grens met Cervix te nemen wijzen ze dat ook af, dus waar een wil is, is een weg.
 

DeletedUser

Guest
Wanneer is dat dan gebeurd??

Nooit geschoten is altijd mis misschien?
Wat niet betekent dat je zomaar alles kan proberen zonder inschatting.

Goed opgemerkt, keek even op de lezers hier beetje scherp zijn, aangepast.

Maar jij bent er trouwens weer uit ... ?
 

DeletedUser

Guest
Ik ben er terug ingesleept door iemand aan wie ik mijn account had toevertrouwd...
 

DeletedUser

Guest
dat vergeten we niet, maar toen ging het niet goed, waarom nu ineens wel:confused::confused:

Wanneer is dat dan gebeurd??

om op beide quotes te beantwoorden:
oud-TFT (voor de uiteenval in FoF, ONE en return)
E-C en RR

al de spelers van TFT voor het laten joinen van AND hebben wel 3-4 mensen die ze goed kennen in de stam.

vergeet niet dat TFT viel door inactiviteit, niet door interne ruzies (hier zit ik misschien fout, verbeter me als dat zo is)
 

DeletedUser

Guest
das dan jammer voor jou... ik voel me er allerminst door geraakt:)
 

DeletedUser50499

Guest
De meest speler uit TFT kwamen uit AND, als AND viel holeang gaat dat dan bij TFT duren met gedeeltelijk de zelfde speler :confused:
 

DeletedUser

Guest
Geef die mensen een kans hé , we zien wel hoelang ze het uithouden , misschien komt er wel een keerpunt in de strijd en worden we overompeld , je weet dat niet hé :rolleyes:

hoe dan ook , de oud leden van TFT zullen wel de touwtjes in handen hebben zeker , hen kennende zullen ze er wel wat van maken , hoop ik ...
 

DeletedUser51298

Guest
EP vind ik persoonlijk wel een kans maken tegen cervix...
Waar ze liggen domineren ze alles.
er is inderdaad geen respectabele tegenstander voor hun geweest, of je moet -res- meerekenen. dit komt echter compleet uit het feit dat ze geen groot front hebben met een grote topstam, niet door diplomatie.

en in TFT is de spirit goed hoor, je vergeet dat de meeste spelers ooit al een keer bij elkaar in een stam zaten.

Ik kan nog begrijpen dat je TFT niet kansloos noemt, maar het internzieke EP niet.
De positie waar EP in verkeert dwingt hen zich voor te bereiden voor een onafwendbare oorlog.
In plaats daarvan gaan ze door met het zogenaamd neutraal zijn en krijgen ze verdiend het imago lafste stam op w3 ooit.

om op beide quotes te beantwoorden:
oud-TFT (voor de uiteenval in FoF, ONE en return)
E-C en RR

al de spelers van TFT voor het laten joinen van AND hebben wel 3-4 mensen die ze goed kennen in de stam.

vergeet niet dat TFT viel door inactiviteit, niet door interne ruzies (hier zit ik misschien fout, verbeter me als dat zo is)

De leiding van TFT kickte een hele resum mensen, omdat slechts de harde kern van de stam actief meehielp in de oorlog in zich inzette voor de stam. (de spelers die in ONE terechtkwamen)
Nu krijg je enkele van die waardeloze spelers waardoor TFT destijds is gevallen wederom in dezelfde stam. Spelers waar je niets aan hebt, die enkel internen aan de rim. Als dat het fundament van TFT is, moet ik daar best eens goed om lachen.

Misschien is er geen rechtstreekse ruzie geweest, ik kan mij niet voorstellen dat de leiding destijds onbezonnen TFT ophief, terwijl het voor buitenstaanders ogenschijnlijk nog vrij gezond leek en dat ze dan nu geen enkele rancune meer voelen.
Als leider ben je gebonden aan je stam, het kan je iets schelen wat ermee gebeurt. De gehele leiding besliste dat het zo niet verder kan en schuift dan ook de schuld op de leden, die stuk voor stuk hun stam lieten vallen in de oorlog. Ga jij mij dan zeggen dat de reünie tussen stamverraders en geërgerde stamleiders sfeervol is? Okej...

@ billy, deze is voor jou, zodat je gespaard wordt om zelf een soortgelijke moet typen :)
 

DeletedUser

Guest
je vergeet dat de meeste "riminterners" naar FCD gingen, die nu stuk voor stuk aan het vallen zijn.
het TFT van nu bestaat uit de actieve ONE kern, en enkele AND spelers...
het is een andere groep dan eerst, maar begrijp jullie visie wel hoor:)
 

DeletedUser

Guest
je vergeet dat de meeste "riminterners" naar FCD gingen, die nu stuk voor stuk aan het vallen zijn.
het TFT van nu bestaat uit de actieve ONE kern, en enkele AND spelers...
het is een andere groep dan eerst, maar begrijp jullie visie wel hoor:)

lol, "enkele". De helft van TFT betstaat uit ex AND, en dan hbebben jullie FlyHi er ook nog eens bij gepakt. per saldo zijn heel AND en TFT gefuseerd, en zijn de gestopte AND accounts achtergelaten, maar die worden gewoon verder geinterd.
 

DeletedUser7533

Guest
lol, "enkele". De helft van TFT betstaat uit ex AND, en dan hbebben jullie FlyHi er ook nog eens bij gepakt. per saldo zijn heel AND en TFT gefuseerd, en zijn de gestopte AND accounts achtergelaten, maar die worden gewoon verder geinterd.

het is gewoon de geschiedenis die zich steeds weer herhaald.
iedere keer komt er weer zo'n nood fusie en worden de verliezende (inactieve) acc gedumt zodat de stats weer een poosje neuraal/positief zijn.
tis logisch dat de vijand eerst hun aanvallen op hun oude targets afwerkt en zo de stats ff positief zijn..
oeps, deze keer niet:D

Side 1:
Tribes: , *DTW*
Side 2:
Tribes: , TFT

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 226
Kant 2: 43
Verschil: 183

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,218,928
Kant 2: 436,123
Verschil: 1,782,805

chart
 
Bovenaan