Welke stam overleeft

DeletedUser7975

Guest
tis ook eerlijk te zeggen dat die 'elite' stammen steeds weer hun heil moeten zoeken in een nieuwe fussie's en eveneens hun inaktieve (cq verliezende) acc dumpen:D
verschil is alleen dat DTW dit doet in een voorwaartse spiraal en de vermeende 'elite' in een neerwaardse:cool:



Durf je dit ook te zeggen zonder te lachen?
Kom op zeg een stam met 61 leden, stel dat jullie allemaal actief zijn. Dan heb je al een dag nodig om alleen dat forum te lezen.
Is van de zotte een stam met zoveel leden, niemand kent mekaar daar.
Nee laat mij lekker in dat kleine stammetje zitten. Zou gek worden in zo,n massa stam.
Ben benieuwd hoeveel leden er in DTW er onder vv staan. Ik denk heel veel.
 

DeletedUser19263

Guest
jullie hebben ook heel veel fusies moeten doorstaan om dit te bereiken en wij dus ook, dit is ook meer dan logisch want je blijft altijd leden houden die op den duur er mee stoppen, jullie hebben gewoon het geluk gehad dat jullie een goede bg gehouden hebben( dtw en cervix)
 

DeletedUser51298

Guest
ach jullie lullen toch hoe het voor jullie uitkomt, eerst toen b0rg nog meer als 50 leden had was dat ineens massa en konden wij alleen zo bestaan
nu doen jullie het en is dat ineens goed en verstandig:cool:

B0RG verloor massa, wij niet.

Kom op zeg een stam met 61 leden, stel dat jullie allemaal actief zijn. Dan heb je al een dag nodig om alleen dat forum te lezen.

Niet bepaald, maar ik ben alvast blij dat ik niet in het "actieve" EP zit.

Is van de zotte een stam met zoveel leden, niemand kent mekaar daar.
Nee laat mij lekker in dat kleine stammetje zitten. Zou gek worden in zo,n massa stam.

Ikzelf ken elk lid en de verschillende regio's werken ook zeer hecht samen met elkaar.
Daar waar jij teamplay in een grotere stam in vraag stelt, zijn wij als stam net gebaseerd op teamplay.
Dan vraag ik mij eerder af hoe er in godsnaam over teamplay kan gesproken worden bij EP.

Bij *DTW* is het front zo vaak verschoven dat je in één continent een heleboel frontspelers krijgt met een compact front en die door samenwerking terreinwinst boeken.
Bij EP spelen de meeste spelers nog steeds clustergericht. Als je daar 4 oorlogstabbladen zou maken met noord, oost, zuid en west, dan zou dat praktisch een tabblad per speler zijn. Als ieder zo'n groot cluster heeft, dan concludeer ik dat EP een kleine stam is die op oorlogsvlak ten eerste niets presteert en waarvan ten tweede de spelers elk individueel hun ding doen.

Nou, geef mij dan maar teamwork.

Ben benieuwd hoeveel leden er in DTW er onder vv staan. Ik denk heel veel.

Minder dan 5 leden, voornamelijk leden op reis.
(geef ik hiermee teveel info? ik ben er trots op)

jullie hebben ook heel veel fusies moeten doorstaan om dit te bereiken en wij dus ook, dit is ook meer dan logisch want je blijft altijd leden houden die op den duur er mee stoppen, jullie hebben gewoon het geluk gehad dat jullie een goede bg gehouden hebben( dtw en cervix)

Diplomatie heeft nada met geluk te maken.
Het gaat hem allemaal om inzicht en anticiperen op bepaalde situaties.
*DTW* en Cervix hebben steeds op elkaar kunnen rekenen omdat ze samen een visie hadden en deze tot nu proper is opgevolgd.
De noordelijke stammen zijn allen vijand en BG van elkaar geweest. Telkens omdat ze op een bepaald punt doorhadden dat ze moesten samenspannen tegen het zuiden ipv tegen elkaar te strijden, maar ze waren telkens te laat.

Leg mij daar het geluk eens van uit. Ik zie het namelijk niet.
 

DeletedUser51298

Guest
Ik staaf mijn mening over EP even:

yeeves BB-dorpen
miky internt
G.TH serrius
Tettingsje internt
wimbeelen internt
john doe1 internt + BB-dorpen
Ichfertig gadjet
bertsali zbustermega +BB-dorpen
Netherlord internt
emiel1234 internt
kdeb BB-dorpen
tgruwez BB-dorpen
vandammefan niets
yscocity internt
crazyDT BB-dorpen
awoudex internt
rataplan61 Lordmaxxer + BB-dorpen
simpsondorp gadjet


Het enige dat op samenwerking kan lijken, is gadjet.
Nuja, go EP!
 
Reactiescore
28
Ik het het ook niet over klagen...

Maar hoevaak hebben alliantie leden ons genaaid?

Door bvb op andere accounts in te loggen en deze hierna te verkloten ... ?

Kan je dit even specifiëren aub?

Ik vind het trouwens grappig dat de Noordelijke Alliantie nu opeens valt over een 'dumpstam', gezien elke (grote) topstam de voorbije jaren dit wel had, al dan niet als reststam van een fusie of het resterende gedeelte van een opleidingsstam o.i.d.

Er is geen enkel teken dat erop wijst dat DTW faalt in zijn beleid of de recruits nodig heeft om aan een bepaald niveau/activiteitslevel te voldoen. Meer zelfs, de laatste maanden spelen zij op een zeer hoog niveau, net zoals Cervix.

Maak je geen zorgen om ons, als je zelf genoeg problemen hebt ;-)
 
Reactiescore
1.735
is geen lullen.
het zijn feiten.
al die samenvoegingen (DJV/BORG/FIRM/AND/TFT) hebben de neerwaardse spiraal van dorpen verliezen niet doorbroken.
DTW voegt samen op het moment om meer dorpen te blijven pakken.
dit is een heeeeel groot verschil als je een vergelijking wil maken met de 'nood' fussies van de 'elite':cool:

Je vergat IRB :)
 

DeletedUser

Guest
Durf je dit ook te zeggen zonder te lachen?
Kom op zeg een stam met 61 leden, stel dat jullie allemaal actief zijn. Dan heb je al een dag nodig om alleen dat forum te lezen.
Is van de zotte een stam met zoveel leden, niemand kent mekaar daar.
Nee laat mij lekker in dat kleine stammetje zitten. Zou gek worden in zo,n massa stam.
Ben benieuwd hoeveel leden er in DTW er onder vv staan. Ik denk heel veel.

zoals je dtw beschrijft moet het toch een makkie zijn om hen te verslaan , niet ? waar blijf je dan ? de balans helt over naar de andere zijde , zolang dat zo is , is er geen reden voor kritiek op het aantal leden of wat dan je maar kan bedenken ...

en kwestie van het forum te lezen , man , als je alles mooi structureert en relevante posts plaats is dat forum in 5 minuutjes gelezen .

a
 

DeletedUser

Guest
Uiteraard, als we het niet in de strijdvelden kunnen winnen gaan we het weer over een andere boeg gooien... Het tekent ook wel een beetje de wanhoop bij de Noordelijke stammen, waar het kraakt aan alle kanten en ze zelf geen oplossing hebben voor hun drastisch slinkende ledental.

Dat massa automatisch betekent dat het "elite" karakter afneemt is natuurlijk klinkklare onzin. Een actieve groep houdt de stam gezond en biedt toekomstperspectief. Blijven teren op accounts waar vroeger goede spelers op zaten die nu gestopt zijn is een domme keuze. Je moet durven te vernieuwen en anderen kansen te bieden.
En dat wij altijd hebben gezorgd voor een goede kweekvijver getuigt van voortschrijdend inzicht, iets waar anderen denk ik gewoon jaloers op zijn. DTW zal daarom blijven bestaan en overleven (om ontopic te blijven)

john doe zei:
Ben benieuwd hoeveel leden er in DTW er onder vv staan. Ik denk heel veel.
Ik ga heel eerlijk zijn: 3. En dit zijn zeer tijdelijke vv's omdat deze mensen heel even weg zijn.
 

DeletedUser

Guest
De Alliantiezijde van *DTW* bestond uit 3 lagen.
1- *DTW* met als doel naar het westen te trekken en noordelijk standhouden.
2- SPARTA met als doel het zuiden volledig te veroveren en alle dreiging daar weg te nemen.
3- FORZA! = internstam

SPARTA bereikte zijn doel en zijn functie is dus vervuld. Daarmee bezit SPARTA zoals het was geen enkele bestaansreden meer. Vandaar de overstap naar DTW van alle leden die mee wilden werken aan het doel van DTW: naar het noorden trekken. Dat we daarmee een grote groep, actieve spelers hebben is een feit maar ze zijn actief, veroveren dorpen of voorzien frontaccounts van os terwijl ze helpen opkuisen in het zuiden. Dat jij het onmogelijk ziet om zoiets te organiseren, zegt meer over jou dan over mij/ons. Ik vind het immers een compliment voor DTW, want we doen het toch maar hé.

Trouwens is het minder werk dan vroeger om de fora te lezen want er zijn minder doel die moeten behaald worden. Er is niets leukers dan met een goed werkend team aan 1 doel te werken, dus kwestie van fun en ambiance: er is zeker geen te kort.

Als iemand twijfelt aan de activiteit van *DTW* stamleden, kijk op stats: Overzicht activiteit *DTW*'ers.
Dan kun je van de eerste keer zien wie stilstaat en wie niet. We hebben dus 6 mensen die op vakantie zijn, eventjes rustig aan doen omdat ze net met het academiejaar begonnen zijn en 1 iemand doet zijn doktersstage. Dus afhankelijk van week of weekend ligt de vv's tussen de 3 en de 6. Er zit ook GEEN enkele permanente vv in *DTW* ... GEEN ENKEL!!!

Ik durf zelfs te stellen dat de Alliantie nog nooit zo sterk stond als nu. Onze aanvalskracht bereikt ongekende hoogtes, defensief kunnen we niet klagen en met de 40 beste spelers van beide hoofdstammen van de Alliantie hebben meer dan 1 miljard punten. De Alliantie bezit 49,28% van alle dorpen die in handen zijn van de top 20 stammen. Dus nog een klein duwtje en de Alliantie bezit meer dan een fusie van alle andere top-20-stammen zou kunnen. Daarenboven bezit de Alliantie 44,22% van ALLE dorpen van de wereld. Aan het huidige tempo van groeien bezit de Alliantie dus meer dan 50% van ALLE dorpen van deze wereld tegen Kerstmis. Dan mag je een stam maken van alle accounts op de wereld die geen Alliantie zijn + alle barbaren erbij nemen en dan nog haal je niet meer dorpen dan die van de Alliantie. Eigenlijk is de Alliantie dan virtueel WINAAR van w3. Ik vermoed dat we dan nog een tijdje zullen moeten doorduwen omdat nog niet iedere tegenstander tot het besef gekomen is dat ze verloren zijn maar dat is een kwestie van tijd.

Slecht beleid??? 1 grote verzameling van grote accounts die niet actief zijn??? ... bekijk de stats, doe een beetje rekenwerk ... kom daarna nog eens posten op het AF.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7533

Guest
Durf je dit ook te zeggen zonder te lachen?
Kom op zeg een stam met 61 leden, stel dat jullie allemaal actief zijn. Dan heb je al een dag nodig om alleen dat forum te lezen.
Is van de zotte een stam met zoveel leden, niemand kent mekaar daar.
Nee laat mij lekker in dat kleine stammetje zitten. Zou gek worden in zo,n massa stam.
Ben benieuwd hoeveel leden er in DTW er onder vv staan. Ik denk heel veel.

ik heb dit nu al 4x gelezen en de :D wordt steeds groter:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:

blijf jij maar lekker daar waar je bent, dat werken we in de toekomst wel weg.

jullie hebben ook heel veel fusies moeten doorstaan om dit te bereiken en wij dus ook, dit is ook meer dan logisch want je blijft altijd leden houden die op den duur er mee stoppen, jullie hebben gewoon het geluk gehad dat jullie een goede bg gehouden hebben( dtw en cervix)

blijft het verschil dat wij voor de fusies kozen.
jullie werden er grotendeels in gedwongen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19263

Guest
op sommige punten hebben jullie gelijk maar jullie beginnen nu toch een beetje te hoog van de toren te blazen
 

DeletedUser7533

Guest
op sommige punten hebben jullie gelijk maar jullie beginnen nu toch een beetje te hoog van de toren te blazen

dat komt door onze nieuwe leden.
1 van hen is paragnost en heeft voor ons het verloop van W3 voorspeld.
helaas wat die niet positief voor jullie en nu voelen wij (DTW) ons allemaal onoverwinnelijk:cool:
 

DeletedUser

Guest
nou ik ben psychopaat en ik voorspel...

dat jij pas over ongeveer 8 jaar bij mij zult zijn en ik dat dan bekend sta als rimowner en dat jij zo bang wordt dat je meteen weer teruggaat naar je C44 (was t toch?):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


doe ik DTW goed na of niet:confused:
 

DeletedUser7533

Guest
nou ik ben psychopaat en ik voorspel...

2) dat jij pas over ongeveer 8 jaar bij mij zult zijn en ik dat dan bekend sta als rimowner en dat jij zo bang wordt dat je meteen weer teruggaat naar je C44 (was t toch?):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


1) doe ik DTW goed na of niet:confused:

1) nee, want ik kan nog steeds nergens vinden wie je ben (bang om jezelf prijs te geven????)

2) IK hoef niet naar jou toe (daar hebben we nog 60 andere leden voor:cool:).
maar evengoed zou ik voor jou niet bang zijn (wat een kennis van W3 heb je toch) zodat ik mij terug zou trekken.
ps, K54 in oorsprong en ja, inmiddels tot in K74/73/64/53/52/44/54/43/45 (en mischien een Ktje vergeten) doorgedrongen):D

edit: 35 was ik vergeten:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19263

Guest
ollie kom eerst maar eens langs mij, want je had me belooft om me uit c42 te vegen maar tot nog toe groei ik daar alleen maar:eek:
 

DeletedUser7533

Guest
ollie kom eerst maar eens langs mij, want je had me belooft om me uit c42 te vegen maar tot nog toe groei ik daar alleen maar:eek:

ja sorry, ik ben ff aan het internen in K74 en 44.
mijn edels kunnen niet overal zijn he;)

edit: maar ik zal de komende dagen wat cleartjes versturen voor het gevoel dat ik het probeer:D deal?
 

DeletedUser

Guest
1) nee, want ik kan nog steeds nergens vinden wie je ben (bang om jezelf prijs te geven????)

2) IK hoef niet naar jou toe (daar hebben we nog 60 andere leden voor:cool:).
maar evengoed zou ik voor jou niet bang zijn (wat een kennis van W3 heb je toch) zodat ik mij terug zou trekken.
ps, K54 in oorsprong en ja, inmiddels tot in K74/73/64/53/52/44/54/43/45 (en mischien een Ktje vergeten) doorgedrongen):D

edit: 35 was ik vergeten:D

uhmm ik sta gewoon in de W3 ranglijsten en idd, persoonljke info geef ik niet:)
net zo goed als ik niet bang ben voor DTW, we onderschatten elkaar en gaan samen ten onder:rolleyes:
en als je zoveel K's hebt, kan er nog wel eentje bijXD
 

DeletedUser51298

Guest
nou ik ben psychopaat en ik voorspel...

dat jij pas over ongeveer 8 jaar bij mij zult zijn en ik dat dan bekend sta als rimowner en dat jij zo bang wordt dat je meteen weer teruggaat naar je C44 (was t toch?):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



doe ik DTW goed na of niet:confused:

Zeker! Hoewel die emoticons vooral een ollie-imitatie zijn.
Nu moet je ook nog die stats achter je krijgen.

ollie kom eerst maar eens langs mij, want je had me belooft om me uit c42 te vegen maar tot nog toe groei ik daar alleen maar:eek:

En jij beschuldigt ons van hoog van de toren te blazen.
Na teruggeduwd te worden uit C53 pak je bijna 20 dorpen terug in je eigen continent, terwijl TFT op andere fronten ondertussen alreeds 150+ dorpen is kwijtgespeeld.
Hoeraatje voor TFT dan?
 
Bovenaan