Welke stam overleeft

DeletedUser7533

Guest
En jij beschuldigt ons van hoog van de toren te blazen.
Na teruggeduwd te worden uit C53 pak je bijna 20 dorpen terug in je eigen continent, terwijl TFT op andere fronten ondertussen alreeds 150+ dorpen is kwijtgespeeld.
Hoeraatje voor TFT dan?

kleine correctie, 6 of 8 dorpen winst op aois en de rest internt hij gewoon:rolleyes:
 

DeletedUser19263

Guest
ik zat al te achten op zo'n reactie:p

ja gefeliciteerd jullie hebben mij bijna uit c53 gespeeld, mag ik dan ook vragen hoeveel off dit dan wel niet gekost heeft? man als wij het zelfde aantal off in c42 gebruiken vegen we daar ook zo door, jullie hebben er maanden overgedaan om mij daar weg te krijgen, terwijl ik daar gegroeid ben door dtw dorpen en bb's

verder ollie verover ik nog steeds dorpen op aoi, heb ik nu dan een beetje bewezen dat ik het ook kan wanneer de speler er zelf ook is of is aoi toevallig weer een paar dagen afwezig en kan ik enkel daarom dorpen pakken?
 

DeletedUser

Guest
ik zat al te achten op zo'n reactie:p

ja gefeliciteerd jullie hebben mij bijna uit c53 gespeeld, mag ik dan ook vragen hoeveel off dit dan wel niet gekost heeft? man als wij het zelfde aantal off in c42 gebruiken vegen we daar ook zo door, jullie hebben er maanden overgedaan om mij daar weg te krijgen, terwijl ik daar gegroeid ben door dtw dorpen en bb's

verder ollie verover ik nog steeds dorpen op aoi, heb ik nu dan een beetje bewezen dat ik het ook kan wanneer de speler er zelf ook is of is aoi toevallig weer een paar dagen afwezig en kan ik enkel daarom dorpen pakken?

Daar heb je o.a een reden voor het vallen van AND. Wij hadden ook ongeveer zoveel clears, maar bij ons werd er niks meegedaan.

Alliantie daarentegen maakt er wel handig gebruik van, om 3 weken wel een aanval van 1500 aanvallen.
 

DeletedUser7533

Guest
ik zat al te achten op zo'n reactie:p

1) ja gefeliciteerd jullie hebben mij bijna uit c53 gespeeld, mag ik dan ook vragen hoeveel off dit dan wel niet gekost heeft? man als wij het zelfde aantal off in c42 gebruiken vegen we daar ook zo door, jullie hebben er maanden overgedaan om mij daar weg te krijgen, terwijl ik daar gegroeid ben door dtw dorpen en bb's

2) verder ollie verover ik nog steeds dorpen op aoi, heb ik nu dan een beetje bewezen dat ik het ook kan wanneer de speler er zelf ook is of is aoi toevallig weer een paar dagen afwezig en kan ik enkel daarom dorpen pakken?

paar kleine dingetjes heb ik maar te zeggen hoor.

1) daar hebben we jou al zo vaak voor gecomplimenteerd hier op het AF (tis schaamteloos dit te vernoemen in 1 zin met jullie off (wat loopt/liep er nu op aois (en met hoeveel winst op ex antispam dorpen??))

2) dat ik zeg dat je 6/8 dorpen op aois hebt verovert is al heel wat voor mij om toe te geven:)
chapau dat je 1ste veldslag op een aktieve speler positief verloopt:rolleyes:
wel jammer dat daar 1300 clears van je stam voor nodig zijn (voor die 8 dorpen).

3) (niet uit jou quote) sonnie je weet nu toch wel hoe ik in elkaar steek?
mijn respect heb jij allang verdient.
jij bent voor mij het grote voorbeeld van doorzettingsvermogen.
hier op het AF mag ik je alleen wel is graag in de zeik proberen te zetten (maar dat alleen omdat je in de verkeerde stam zit:))
zoals beloofd stuur ik de komende dagen nog wel weer wat clears zodat je je niet ondergesteld voeld aan Mc Chicken;)
 

DeletedUser19263

Guest
lol, ollie ik hou ook van jou hoor:eek:

verder zijn die clears naar mijn aanval ingezet en komen ze het meest aan in c43 waar ik helemaal niet lig

ook is de aanval nog niet afgelopen

en zit idd eens te wachten op jou clears want de koffie begint koud te worden
 

DeletedUser

Guest
ik zat al te achten op zo'n reactie:p

ja gefeliciteerd jullie hebben mij bijna uit c53 gespeeld, mag ik dan ook vragen hoeveel off dit dan wel niet gekost heeft? man als wij het zelfde aantal off in c42 gebruiken vegen we daar ook zo door, jullie hebben er maanden overgedaan om mij daar weg te krijgen, terwijl ik daar gegroeid ben door dtw dorpen en bb's

verder ollie verover ik nog steeds dorpen op aoi, heb ik nu dan een beetje bewezen dat ik het ook kan wanneer de speler er zelf ook is of is aoi toevallig weer een paar dagen afwezig en kan ik enkel daarom dorpen pakken?

Sonnie, het staat je vrij om te geloven dat jullie het daar prima doen. Feit is echter gewoon dat: DTW steeds verder is opgerukt naar het westen, inmiddels tot aan K60 zit. Dat DTW steeds verder oprukt noordelijk, en inmiddels al in de 40 regionen verblijft.

Mits jij je echter wil troosten met de gedachte dat daar veel offence voor nodig is geweest, en dat jij het hen zo moeilijk mogelijk hebt gemaakt, is dat prima. Maar bedenk wel dat het een illusie is om te denken dat er daar ook maar 1 groep is geweest die DTW op lange termijn heeft teruggedrongen, of zelfs ook maar stand heeft gehouden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Naar het oosten trekken daar zouden wij nog niet aan durven denken :p
 

DeletedUser7533

Guest
Maar bedenk wel dat het een illusie is om te denken dat er daar ook maar 1 groep is geweest die DTW op lange termijn heeft teruggedrongen, of zelfs ook maar stand heeft gehouden.

oeh, gevoelig.
laatste was CDM, maar he, waar zitten die spelers nu?:D:D
 

DeletedUser7533

Guest
Mja, mijn nieuwe jaartelling begint vanaf dat punt :p Ik ben de deceptie nog steeds niet helemaal te boven dus dat is verdrongen ollie :p


ik weet het, sommige moesten een iets groter offer brengen dan een stamnaam verandering;)
 

DeletedUser19263

Guest
je hebt gelijk dat jullie winst boeken maar je moet ook eerlijk toe geven dat b0rg destijds in een heel moeilijk pakket zat

het zuiden was gewoon al zo goed als van jullie en jullie krijgen tft ook nog zover om bg te worden, wij hadden bijna geen safe gebied en hebben het toch naar mijn weten aardig stand gehouden tot dat de inactiviteit kwam opdagen, als jullie dit hadden(ik weet zeker dat jullie ook inactieven hadden) viel het niet op omdat niemand daar bij kon maar bij ons lag geen enkel acc 100%safe

nu zou het cdm verhaal wel weer komen maar toen waren de tijden enz heel anders
 

DeletedUser

Guest
Je ziet wel dezelfde zaken als wij maar in mijn opinie redeneer je niet verder. Je stelt het als een feit, als iets waar je als stam (B0RG of AND) niets aan kon doen. Het tegendeel is waar. Dat heel het zuiden van ons was, is er niet zomaar gekomen. Dat wij nu in deze positie zitten, is geen puur geluk of toeval.

Neem nu het voorbeeld van FCD in ons achterland - een prachtige strategische zet, dit kon een echte bedreiging worden maar uiteindelijk werd het niets ... ligt dit aan de spelers die in die stam zaten? Ik denk het niet ... ik zie ze nu zelf functioneren in DTW, goede spelers. Als je weet wat er in dit voorbeeld fout gelopen is dan weet je eigenlijk ook wat er fout gelopen is in het beleid van die opeenvolgende stammen.
 

DeletedUser4045

Guest
je hebt gelijk dat jullie winst boeken maar je moet ook eerlijk toe geven dat b0rg destijds in een heel moeilijk pakket zat

het zuiden was gewoon al zo goed als van jullie en jullie krijgen tft ook nog zover om bg te worden, wij hadden bijna geen safe gebied en hebben het toch naar mijn weten aardig stand gehouden tot dat de inactiviteit kwam opdagen, als jullie dit hadden(ik weet zeker dat jullie ook inactieven hadden) viel het niet op omdat niemand daar bij kon maar bij ons lag geen enkel acc 100%safe

nu zou het cdm verhaal wel weer komen maar toen waren de tijden enz heel anders

In principe waren onze tijden met CdM niet anders. Je moest toen enkel de wereld een slag kleiner zien. In verhouding vochten jullie tegen 3 en wij toentertijd al tegen 4 (Imo DJV/B0RG, DTW, Cervix en Exodus (of iets in die hoek), waar later IRB nog bij kwam..

Men had toen minder troepen in de off, maar ook in de deff en de stammen die toen aan de ''rim'' lagen, liggen nu iets centraler.
 
Reactiescore
1.731
Als ik het me goed herinner was Exodus gevallen en toen naar CDM gesloekt. Maar ik denk dat je FIRM bedoeld.
 

DeletedUser

Guest
In principe waren onze tijden met CdM niet anders. Je moest toen enkel de wereld een slag kleiner zien. In verhouding vochten jullie tegen 3 en wij toentertijd al tegen 4 (Imo DJV/B0RG, DTW, Cervix en Exodus (of iets in die hoek), waar later IRB nog bij kwam..

Men had toen minder troepen in de off, maar ook in de deff en de stammen die toen aan de ''rim'' lagen, liggen nu iets centraler.

k56 en k56tr :D
 

DeletedUser50499

Guest
Om een lang verhaal kort te maken, Cervix blijft over :D

____________________
W3 - Hobbit1
W18 - Mr. Joke?

Timon en pumba
Ro1997
 

DeletedUser

Guest
ze hebben zeker een goede kans, persoonlijk (vind ik) is die kans misschien nog zelfs beter dan die van DTW.

al kun je stammen als TFT en co. en EP zeker ook niet helemaal kansloos noemen.
 

DeletedUser

Guest
een kans hebben ze allemaal , wat ze met die kans doen ...... voortgaande op inhoud van stammen en diens spelers kun je toch al redelijk schiften , niet ?
 
Bovenaan