wel of niet

DeletedUser23694

Guest
Je mag van mij blijven:
- Als je niet bij elke opmerking van bv SammyBoy zegt van sorry oppermachtige sam of goedzo sam dat gekontelikker kan ik niet tegen x)
- Niet bij zowat elke post een bedankje geeft xd



Kerel doe es ff normaal hij is 12 jaar.
Omdat hij gepest word komt hij hier aandacht zoeken en dan kraak jij hem zo af xd

Maar als je zo bezig blijft gaan hoe je nu doet haat iedereen jou zo dat kan ik wel zeggen ;)
En dan kan je niet meer vragen Wel of Niet dan is het gwn niet en geeft de mod je een ban :D

Sam is zijn oppermachtige broer, dus ja, die hoort hij te adoreren ;) Jelly omdat hij jou niet adoreert, terwijl jij de nieuwe co van Sam bent wellicht :D

Het afgelopen jaar zijn perdox' posts hier op het AF niet boven dit niveau uitgekomen, niet om kritiek op de forum mods te leveren, maar het verbaast me dat hij hier zomaar zijn gang kan blijven gaan.

En aron, volgens mij ligt het heel eerlijk gewoon aan je leeftijd en jouw persoonlijkheid zelf. Je zegt vaker dat je wil beteren etc etc. maar ik zie geen enkele vorm van evolutie.

Mij verbazen ook zoveel dingen, maar laat ik daar geen boekje over open doen ;)
 

DeletedUser

Guest
Het feit dat iemand veel jonger is dan de rest en daarom wat meer van die 'mindere posts' post, geeft een ander nog niet het recht die persoon 'dood te wensen'. Kom op zeg, het is tenslotte maar een spelletje. Bovendien door dit topic aan te maken geeft hij op zijn manier aan jullie aan, dat hij er wat aan wilt doen. En in plaats van aron af te zeiken, kan je hem beter is een tip geven of iets dergelijk. En wat betreft het overbodige topic gedoe, dat is iets wat de forum moderator af hoort te handelen.

P.S. Al die persoonlijke aanvallen zijn overbodig, vervelend en zorgen voor een slechte sfeer. Of te wel: niet doen.
 

DeletedUser23694

Guest
Het feit dat iemand veel jonger is dan de rest en daarom wat meer van die 'mindere posts' post, geeft een ander nog niet het recht die persoon 'dood te wensen'. Kom op zeg, het is tenslotte maar een spelletje. Bovendien door dit topic aan te maken geeft hij op zijn manier aan jullie aan, dat hij er wat aan wilt doen. En in plaats van aron af te zeiken, kan je hem beter is een tip geven of iets dergelijk. En wat betreft het overbodige topic gedoe, dat is iets wat de forum moderator af hoort te handelen.

Eigenlijk vind ik het best knap hoe de post van Spek verbasterd is naar een dood verwensing en dat iedere sukkel deze aanname ook nog eens volgt :D Goed staaltje van hoe de mens in wezen een kuddedier is ;)
 

DeletedUser

Guest
jullie kunnen wel comentaar geven op iemand van 12 .bla bla
maar wat zijn jullie eigenlijk voor mensen
40 jaar ? tw spelen terwijl dat voor de jeugd is bestemd ?
geen werk ? vrouw weggelopen . wtf
 

DeletedUser23694

Guest
Zullen wij als oprichter altijd nog moeten goedkeuren he ;)

Btw, leer eerst die naam eens goed te spellen :D
 

DeletedUser

Guest
jullie kunnen wel comentaar geven op iemand van 12 .bla bla
maar wat zijn jullie eigenlijk voor mensen
40 jaar ? tw spelen terwijl dat voor de jeugd is bestemd ?
geen werk ? vrouw weggelopen . wtf

haha

kan je net hetzelfde zeggen van jouw zeggen;)

mag je nog niet uitgaan?geen school? nog geen vriendin?

tw is niet voor een bepaalde leeftijd
 

DeletedUser

Guest
haha

kan je net hetzelfde zeggen van jouw zeggen;)

mag je nog niet uitgaan?geen school? nog geen vriendin?

tw is niet voor een bepaalde leeftijd

ik ben 16 ;) elke normale volwassa speeld dit niet dit
is enkel voor het laag kut volk
 

DeletedUser

Guest
Je niveau is altijd nog hoger dan moon, gewoon blijven. Heb lekker schijt aan de rest.
 

DeletedUser

Guest
zo erg ben ik nog niet ;-)

@ Perdow ik durf er voor wedden dat je zelf gepest werd vroeger haha

hahaha goeie!!! :D:D:D
ik durf te wedden dat je moeder nog steeds wordt gepest :D
oh wat zeg ik nou

Eigenlijk vind ik het best knap hoe de post van Spek verbasterd is naar een dood verwensing en dat iedere sukkel deze aanname ook nog eens volgt :D Goed staaltje van hoe de mens in wezen een kuddedier is ;)

das ook de enige reden dat ik het doe,... :boer:

jullie kunnen wel comentaar geven op iemand van 12 .bla bla
maar wat zijn jullie eigenlijk voor mensen
40 jaar ? tw spelen terwijl dat voor de jeugd is bestemd ?
geen werk ? vrouw weggelopen . wtf

jou woordkeuze is evengoed als je muzieksmaak, heumeu,..
 

DeletedUser

Guest
Perdox jammer dat je geen stammaat van me werd, had graag met je samen gespeeld.
 

DeletedUser

Guest
ik ben 16 ;) elke normale volwassa speeld dit niet dit
is enkel voor het laag kut volk

Laag kut-vol....16 jaar... knul je hebt nog nix gepresteerd, je bent nog geen vakman/fatsoenlijk kantoorpikkie. IG heb je nix gepresteerd, en hier hang je, iig mij, de keel uit.

Dus log-out, en kom terug als je wel een plaatsje in de maatschappij hebt.
 

DeletedUser

Guest
aron reageert al amper niet meer.
dus ja hij vatte alles op als een nee :(
 

DeletedUser14549

Guest
jullie kunnen wel comentaar geven op iemand van 12 .bla bla
maar wat zijn jullie eigenlijk voor mensen
40 jaar ? tw spelen terwijl dat voor de jeugd is bestemd ?
geen werk ? vrouw weggelopen . wtf

Waar staat er ergens in de regels, beschrijving van het spel, ... of dit bestemd is voor mensen van oudere leeftijden of jongere leeftijden?
Een soortgelijk voorbeeld kan je stellen met het schaken en andere gezelschapspellen. het is voor alle leeftijden :eek:
 
Bovenaan