wel of niet

DeletedUser

Guest
hey mensen,

aangezien ik heel veel negatieve reacties krijg over wat ik doe enzo. ik weet van me zelf dat ik ook niet van e rustigste posters ben maar toch een testje:

wie me weg wilt zeg ja
wie me niet weg wilt of dat ik minder hard post zeg nee.

als ik veel ja krijg dan zal ik een week niet meer posten op w14 topic
 

DeletedUser

Guest
ben je nu serieus ?--'

aaron,het AF draait niet allemaal rond jouw

dus stop nu met topics te openen over jouw AF gedrag
 

DeletedUser

Guest
Als je over jezelf al een post opent over of je irritant bent of niet zegt mijn inziens al genoeg :eek:
 

DeletedUser21830

Guest
Voor ik je antwoord:
- jij bent OK
- wat de post is heel vaak niet OK

Normaal antwoord ik helemaal niet op dit soort topics, maar een goedbedoelde raad:

- post geen grappige opmerkingen van je, ze zijn bijna nooit leuk.
- maak je zelf niet belachelijk. Dat is nergens voor nodig.
- post geen commentaar met nietszeggende opmerkingen.
- probeer eens een stukje te schrijven onder een van de topics. Niet over je zelf, maar wat je er van vind.
- post niet meer dan 1x per dag

ps.
En je wist dat je alle bovenstaande negatieve reacties zou krijgen. En dat is volgens mij niet wat je wilt.
Negatieve aandacht is ook aandacht. Dat heb je genoeg gehad. Probeer nu maar eens positieve aan dacht te krijgen.
 

DeletedUser21830

Guest
Je kan beleefd blijven maar we zijn allemaal mensen en denken hetzelfde. Ik zeg het voor deze keer gewoon recht voor zijn raap.
Heeft niks met beleefdheid te maken bij mij. Je weet dat ik perfect iemand kan afbranden. Maar als er een serieuze vraag komt, is een simpel nee niet voldoende. Zeg dan ook wat voor gedrag je wel waardeert.
 

DeletedUser23694

Guest
hey mensen,

aangezien ik heel veel negatieve reacties krijg over wat ik doe enzo. ik weet van me zelf dat ik ook niet van e rustigste posters ben maar toch een testje:

wie me weg wilt zeg ja
wie me niet weg wilt of dat ik minder hard post zeg nee.

als ik veel ja krijg dan zal ik een week niet meer posten op w14 topic

Gewoon lekker blijven posten knul. Komt vanzelf goed met die etters hier.

Heeft niks met beleefdheid te maken bij mij. Je weet dat ik perfect iemand kan afbranden. Maar als er een serieuze vraag komt, is een simpel nee niet voldoende. Zeg dan ook wat voor gedrag je wel waardeert.

Wobke, dit past veel beter bij jou.

geraniums-windowsill.jpg
 

DeletedUser

Guest
hey mensen,

aangezien ik heel veel negatieve reacties krijg over wat ik doe enzo. ik weet van me zelf dat ik ook niet van e rustigste posters ben maar toch een testje:

wie me weg wilt zeg ja
wie me niet weg wilt of dat ik minder hard post zeg nee.

als ik veel ja krijg dan zal ik een week niet meer posten op w14 topic

ga jij gewoon even dood
ga vrienden zoeken op het schoolplein ofzo
je wordt zeker gepest,... EN TERECHT!!


hallo xilios, oh nee je zit er niet op !! :eek::eek:
 

DeletedUser51306

Guest
De enige reden is, Zorg dat je posts van enig belang zijn -gerelateerd met het topic in kwestie waarin je reageert of dergerlijke. Ook de topic's door jouw geopent met als gevolg je een ban krijgt of berisping heeft te maken met je gedrag aan posten.

Het door jouw geopende topic "Mijn excuses" Heeft een gemeenschappelijk doel zoals dit topic, Juist in een andere context. Ook het topic "Te strenge Mod W14" Kan mensen ergeren aangezien je de Forumregels ook niet zo goed kent, Buiten dat zie ik niet echt in waarom anderen je zouden haten, Terwijl sommige die je haten even grote spammers zijn.

Zoals Corien1978 & Wobkovitz al zeiden, Het Af draait niet rond jou. Andere mensen moeten je gedrag niet beoordelen. Dat kan jij & Alleen jijzelf.

Vergeet niet dat wat ik hierboven geschreven heb, Opbouwende kritiek is. Geen negatieve of dubbelzinnige verwijten.
 

DeletedUser14549

Guest
wat moon zei, niet op hen letten, post gewoon maar probeer het dan ook, zoals wobko al zei, tw-relatief/on-topic te houden :)
 
Bovenaan