wel of niet

DeletedUser

Guest
Waar staat er ergens in de regels, beschrijving van het spel, ... of dit bestemd is voor mensen van oudere leeftijden of jongere leeftijden?
Een soortgelijk voorbeeld kan je stellen met het schaken en andere gezelschapspellen. het is voor alle leeftijden :eek:

nah strippoker is niet voor alle leeftijden :eek:
 

DeletedUser

Guest
Blabla, je hebt zelf ook gesolliciteerd voor BB kerel.

Blabla, gelukkig zit hij er niet, anders sprak ik er niet meer tegen ;)

ja oke maar ik werd niet gepest in rl hij dan wel ;)

Nu wel, ga even anders iemand uitlachen, want zelf stel je in het leven ook niet veel voor. Dit zie ik alleen al aan je quotes ;)

jup en aangezien ik ga spelen bij xillios op w23 is hij daar men leider :(

Succes, al betwijfel ik het dat je lang bij Zenon blijft. :)
 

DeletedUser

Guest
Einde discussie, dit gaat echt nergens over, deze discussie is nog een paar niveautjes lager en triester dan de bb/inf vs revo/viva discussies.
 

DeletedUser

Guest
Einde discussie, dit gaat echt nergens over, deze discussie is nog een paar niveautjes lager en triester dan de bb/inf vs revo/viva discussies.

Het komt op hetzelfde neer hoor.. Elkaar uitlachen en treiteren? ;)
 

DeletedUser

Guest
Blabla, gelukkig zit hij er niet, anders sprak ik er niet meer tegen ;)



Nu wel, ga even anders iemand uitlachen, want zelf stel je in het leven ook niet veel voor. Dit zie ik alleen al aan je quotes ;)



Succes, al betwijfel ik het dat je lang bij Zenon blijft. :)

hoezo?
 

DeletedUser

Guest
jullie denken dat jullie het zijn :(- hahah

@ perdox mijn muziek keuze is beter als heel jouw leve
 

DeletedUser

Guest
jullie denken dat jullie het zijn :(- hahah

@ perdox mijn muziek keuze is beter als heel jouw leve

wouter laat het zo man:rolleyes: en Aaron ik heb best respect voor je maar als je post zie dat het grappig is op zen minst:D, beetje Beerstyle dus:eek:
 

DeletedUser21830

Guest
Bierstyle ?

sorry, spam. ik had me al uitgesproken op de vraag van aron. Daarbij vind ik dat hij zich goed weet in te houden de laatste dagen.
 

DeletedUser21830

Guest
Bierstyle is synoniem met Beerstyle wobke:D
Ik weet het ;)
beer-bear-ship-water.jpg
 

DeletedUser21830

Guest
Ik zwom toevallig wat in de buurt rond en maakte wat natuurfoto's . Ook van blote beren.
steves_shark.jpg
 

DeletedUser21830

Guest
En aron heeft zich prima aan de wensen gehouden, dan kan hier volgens mij wel een slotje op. nIk merk al weer spamneigingen bij mijzelf :p
 
Bovenaan