Wel of niet top 20 waardig?

DeletedUser64683

Guest
hmmm, eazyaspie misschien kan jij hier lijstje maken? :p
jij draait al zeer lang mee met de top 20 dus :)
 

DeletedUser36258

Guest
Heb hier al een lijstje gepost, maar ik zal nog wel een lijstje plaatsen;) Beetje up to date, want er is wel hier en daar wat veranderd @ de top 20 :)
 

DeletedUser60542

Guest
Henry Ford Mustang (Stats)

Een ex-CoVa speler, en welke nu in Quiem! zit, eigen lid we gaan het is even analyseren.
Speler die al erg lang in de top staat. Heeft relatief weinig interns, ik zie er een paar waarvan 1 fusie was.
Met Pizza chicken kebab. Toch heeft hij een prachtige score staan in OD.
Rank 1 ODA met een score van 24,33 Mil., indrukwekkend erg netjes.
Ook zien we dat dit account erg veel aanvallen heeft gehad, van onder andere Qaa? met een rank 2 ODD score.
2 Henry Ford Mustang [Quiem!] 29,05 Mil.
Hier ook een mooi getal, we kunnen dus zeggen dat deze spelers goed gespeeld hebben en weinig verloren zijn.
Rank 1 dik verdiend(y)

nickodinho (Stats)

Ook een Quiem! speler, staat ook al een geruime tijd in de top, af en toe zelfs even 1e, stuivertje wisselen met onze HFM.
Als we de stats bekijken is hij lekker begonnen met op het oog weinig interns. Zijn 1e duidelijke intern was kranige samojeed, nja iedereen heeft dat wel is, zeker aan het begin is een intern altijd lekker! Daarna was er zo te zien een speler op barbaar gegaan, lekker bbdorpen gesnoept, altijd leuk. barbarendorpen bashen vereist vaak wel wat clear werk, toch is zijn ODA niet schrikbarend hoor slechts rank 33 met een ODA van 8,29 Mil.
Dan gaat het even goed met het account, hij is de strijd aangegaan met de stam tegen Qaa? hier pakte hij ook aardig wat dorpjes.
Nu zit het account een fusie af te ronden met eenbaas. Eens zien wat dit account de toekomst brengt, ik zie hier veel potentie in, ben blij deze speler in de stam hebben.
ook een thumps-up door dit account.

Smashingone (Stats)

De nummer 3 alweer, welke ook een Quiem! speler is. En ook mee gekomen is met de fusie van onze stammen.
Speler dit zuidelijk ligt van de stam, gezellig bij V V V onder andere, niet echt een bedreigende ligging maar dat heeft hij dat ook redelijk zelf goed uitgeschakeld.
Opzich vrij weinig interns, enkel patsers FTW zie ik ertussen staan en aardig wat bb dorpen. Maar ach ze liggen er en iemand moet ze pakken.
Ook deze speler staat goed in de ODA lijst 2e namelijk met een ODA van 22,78 Mil. erg netjes.
Naar mijn mening dan ook verdiend 3e.

Ammumu (Stats)

Dat brengt ons bij Ammumu.
Ja nu komt er een verhaal die al vaak is verteld.
Erg weinig ODA voor zijn punten aantal maar toch staat hij wel top 5.
Ook nog 1e groeilijst als ik mij niet vergis.
Zijn stam Gentle is ook zeker een stam met potentie.
Wie weet wanneer deze speler een beetje tegenstand krijgt hij zichzelf zal bewijzen.
Keep it up

Return of the Kings (Stats)

Mijn lieve buurman ROTK, stamgenoot vanaf het begin.
Erg leuke speler, speelt zijn eigen spel en gaat lekker door.
Mooie ODA maar toch ook wel wat interns. Hij vecht lekker tegen unitis en blijft stijgen.
Wie weet nieuwe rank 1 over tijdje.
Speler met klassa echt waar. Keep it up!

ZjiZje (Stats)

De tweede Gentle speler uit de top 20.
Echter is zijn groeilijn niet echt sterk meer, wat zeer jammer is.
Deze speler lijkt me zeer sterk in spel. Al 3 dagen geen dorp overgenomen en hiervoor 13 dagen niks.
Wie weet is hij wel zwaar edels aan het sparen voor een leuke aanval. Kan ook zo zijn.
Zijn top tegenstander was denk ik HGI waar wij erg veel winst op geboekt heeft, wat ook resulteerde op een mooie ODA rank wat een lange tijd rank 1 was. Nu echter wat afgezakt, door misschien de weinige activiteit.
Maar nog steeds erg mooi rank 3 met 22,62 Mil.

Verwacht dan ook nog erg veel van deze speler, en laten we hopen dat hij enkel edels spaart.

DarthVerneder (Stats)

Een speler waar ik erg weinig van hoor, maar toch al een geruime tijd ons vergezeld in de top 20.
Ook de enige speler uit Brain in de top 20.
Is even zijn stats bekijken en een objectief oordeel geven over deze speler.
op oog opslag vrij weinig speler interns, wel aardig wat barbarendorpen overgenomen.
Eens zien hoe goed deze speler in de ODA lijst staat.
11 DarthVerneder [Brain] 12,74 Mil.
Rank 11 met een 12,74 miljoen verslagen tegenstanders, redelijk niet te vergelijken met zijn rank, maar misshien spelers gehad die weinig deff troepen hadden.
Zijn lijn van groeien is netjes en ik denk dat als hij zo door gaat hij wel hoger komt.


Heisenberg (Stats)

Onze lieve I.
Oprichtster van (V)(R), een stam die al erg lang de top staat, met een schitterend cluster ook.
Maar nu is de speler zelf bekijken.
Rank 8 erg netjes top rank was 4. iets afgezakt, maar daar heeft iedereen wel is last van.
Overnamens (+417-2) slechts 2 dorpen verloren, waarvan er maar 1 niet in haar bezit is nu.
Interns zitten er bij haar ook wel, en ook erg veel barbarendorpen. Ach ieder zijn tactiek zij wilt misschien wel een sterk cluster met weinig gaten. Dan is het aan te raden ook te doen! Maar de laatste tijd zie ik allemaal Untitis dorpen erbij komen, erg leuk om te zien.
ODA rank 15. (11,259,671 score) mwa kan beter, maar ook niet geheel slecht. Wanneer je barbarendorpen overneemt die niet door een speler gekomen zijn is je ODA niet super natuurlijk.
Tactisch is zij erg sterk en verwacht dus met haar als leider van (V)(R) nog mooie resultaten.


Pirattack (Stats)

Bij deze speler lees ik altijd zijn naam verkeerd denk altijd pirateattack maar dat is dus weer zon leuke mind fuck.
Leuke naam dus!
Maar nu is kijken wat deze speler in het verleden/heden gedaan/aanhet doen is.
(+460-0) zozo, nog niks verloren aan een andere speler, dat is al een mooi eerste zicht op deze speler!
Of hij heeft weinig weerstand gehad of hij is een geweldige verdediger, we gaan het bekijken!
OD Aanvalsrang: 24.
(9,760,002 score)
OD Verdedigingsrang: 395.
(548,790 score)

Ik denk dat hij weinig tegenstand heeft gehad, niet erg veel ODA en zeer weinig ODD. Ach wie weet had hij geluk. Is zien of hij veel interns heeft.
Oeioei, ook al erg veel barbarendorpen overgenomen zo te zien. Voor de rest zie ik geen duidelijke interns.
Misschien wel een beleid binnen (V)(R) om je cluster zo mooi mogelijk te maken, je krijgt er zeer zeker een mooi cluster van, no doubt.
De groeilijn is ook erg mooi, gladde omhoog en blijven knallen.


OurTime
(Stats)

Let's create some time for ourtime.
OurTime ook een speler uit de rim. Ook aardig wat barbarendorpen gepakt zoals meerdere spelers uit de stam.
Maar ook vrijwel geen duidelijke interns gehad. Lekker gevochten om hoger te komen.
Wat leid tot een ODA 53. (6,171,557 score).
Juist ik trok dus misschien een verkeerde conclusie. Misschien geen duidelijke interns maar ze zijn er wel geweest waarschijnlijk.
Gyllie misschien? We weten het niet, we weten alleen dat hij vrij weinig ODA heeft, maar we weten nooit wat de toekomst gaat brengen.


Thor44 (Stats)

Thor, de man met de bijl.
Is kijken wat hij mij laat zien en waar ik mijn opinie over kan geven.
rank 11, brr net zo'n rot rank als 21e net niet top 10^^
Beste rang: 5 13th May 2012 tijdje terug nog top 5, oei is even checken.

Zijn stats hebben inderdaad een tijdje vlak gestaan, maar hij is weer terug aan het groeien.
Hij heeft nu weer een leuke stijgende lijn en wie weet zet hij deze wel weer door tot rank 5.
OD Aanvalsrang: 6. (14,001,508 score), netjes netjes.
Geen commentaar op zijn ODA, is even zijn interns checken.
OEI, deze speler heeft ook aardig wat interns zie ik. timo3333 +15, vaneror +81, en gerzzz +14, toch 110 dorpen intern, wat +/-1/3 van zijn dorpenaantal is.
maar aangezien zijn ODA goed is, wilt hij het vast goed maken door het lekker te bashen.

Lady Grazia (Stats)

Ja, wat valt er te zeggen, 95% intern, spelertje die afgemaakt moet worden denk ik zo..


VexX (Stats)

Geen commentaar



Ik maak hem nog af hoor;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60542

Guest
NowItsMyTurn (Stats)

Ja hoor nu is het jou beurt!
Laatste tijd niet echt een sterk stijgende lijn! Misschien ook aan het sparen voor edels, samen met Zjizje, who knows?
Een speler die op meerdere werelden in de top 20 staat met hetzelfde account. Wie weet dat hij ons gaat verassen en hup de top weer in schiet!
OD Aanvalsrang: 12. (12,450,848 score), ja is prima, geen commentaar erop!
Let's go, NowItsVVVsTurn!

V V V (Stats)

Zie je V V V is aan de beurt, of zoals je het kan lezen Veni Vidi Vici.
Ik kwam ik zag en ik overwon!, even kijken of dat echt zo is.
Hij heeft al een grote overwinning, want hij zit in Quiem!(wie wilt dat nou niet).
Schommelende grafiek bij zijn stats iig. ODA 29 (9,248,487 score).
Niet echt je van het, maar toch heeft hij het de laatste tijd flink gepusht tegen onze lieve Tribal Julian

Toch ook wel aardig wat interns, maar wel een speler met klassa welke niet in de stam mag ontbreken!
En sws iedere stam moet toch iemand als interner kunnen noemen, anders is een stam niet compleet(I still love you guys)

poekieboe (Stats)

Dat brengt ons bij poekieboe, AKA assaliant!
Moet zeggen toen ik opeens die naam zag dacht ik echt wtf die heb ik niet uitgenodigd in de stam!
Het account was flink gezakt door een ban:(
Was ff een klap maar de speler zette zich eroverheen en ging terug klimmen want je ook goed kunt zijn in zijn lijntje

Zoals je op de stats kunt zien is hij weer bijna gelijk aan zijn oude aantal punten nog maar 2k YEAAAHH!
Een respectvolle speler welke zich inzet voor de stam en daar ook zeer gewaardeerd wordt.
ODA rank 4 met (17,780,769 score), komt natuurlijk deels door het clearen van zijn oude dorpjes, maar desondanks een zeer mooie score!
Hij speelt weer lekker zichzelf terug naar de top waar hij uiteindelijk toch wel een beetje hoort!

willemurk (Stats)

Willemurk, bizarre naam vraag me af hoe je het verzint! Geef me het antwoord!:D
Wat opvalt aan deze speler is dat hij STAMLOOS is!
Enige speler uit top 20 zonder stam, hiervoor zat hij in de stam Qaa? waar hij om een of andere reden uit is gegaan, toch gaat het hem prima af zonder stam.
Wel een aantal interns achter de rug en nu maakt hij een speler in van divine! of hij internt hem dat weet ik niet.
Ik zie dat hij lekker stijgt en zich ook rustig aan omhoog werkt.

Fun fact, De speler van het account woont zon 10 minuten bij mij vandaan, kwamen we pas achter.
Toch grappig!:D

dehague (Stats)

Underdog? Speler die zich vaak laat zien in de top 20 maar er af en toe ook weer uit zakt. Lijkt me dat deze speler lekker zijn eigen spel speelt en zich lekker voelt in de stam waar hij zit.
Voor de rest weet ik weinig van deze speler dus gaan we maar weer de stats bekijken!
Zoals we kunnen zien is er niet echt een hard stijgende lijn, maar hij zakt ook niet(altijd positief)
OD Aanvalsrang: 23. (9,903,817 score) niet echt slecht maar kan beter wie weet ooit rank 1!

.NotOneMoreTime (Stats)

Mijn lieve daen! Account met potentie maar ook aardig wat interns achter de rug, waaronder de fusie van Godof War, robvanweert, en NOMT!
3 accounts op 1. De drie-eenheid, nou dat klnikt toch leuk^^
Is even de stats zien.
Ook Eos. als intern gehad, maar hierna ging hij knallen, zo heeft hij depapa van unitis redelijk kapot gemaakt. Ook zie dat hij in een oorlogje tegen !Time bezig is, gaat lekker!
ODA rank 44. (6,897,028 score) kan wel iets beter, maar daar zorgen wij wel voor!
Verder leider van Quiem! en doet dit met passie en plezier. Leden respecteren hem en ik ben blij dat hij het zo goed doet:)

Soela (Stats)

Last but not least, SOELAAAA:D
Klinkt leuk, is zien. Ken de speler niet goed af en toe is gesproken/gezien. Verdwijnt uit de top 20, komt weer in de top 20. Wie weet kan hij het nu volhouden hier te blijven staan.
De stats zijn netjes, je kan een mooie stijgende lijn zien en ze pakt dus lekker dorpjes en gelukkig het is geen intern. Toch wel een intern gehad maar over het algemeen toch mooie stats!

Ik zou zeggen succes allen.
dit was mijn lijstje veel lees plezier

De tekst die je invoerde is te lang (13275 tekens). Verkort de tekst tot maximaal 10000 tekens.
sorry van de dubbel post
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bedankt, mooi lijstje!

NowItsMyTurn
Laatste tijd niet echt een sterk stijgende lijn! Misschien ook aan het sparen voor edels, samen met Zjizje, who knows?

Druk bezig met de stamactie vs LWP. :)
Maar, het gaat zeker goed komen, die lijn gaat vanzelf omhoog wanneer we er weer klaar voor zijn ^.^
 

DeletedUser58335

Guest
Inderdaad een goed lijstje, ik zal vanavond is kijken als ik tijd heb ^^
 

DeletedUser5312

Guest
willemurk (Stats)

Willemurk, bizarre naam vraag me af hoe je het verzint! Geef me het antwoord!:D
Wat opvalt aan deze speler is dat hij STAMLOOS is!
Enige speler uit top 20 zonder stam, hiervoor zat hij in de stam Qaa? waar hij om een of andere reden uit is gegaan, toch gaat het hem prima af zonder stam.
Wel een aantal interns achter de rug en nu maakt hij een speler in van divine! of hij internt hem dat weet ik niet.
Ik zie dat hij lekker stijgt en zich ook rustig aan omhoog werkt.

Fun fact, De speler van het account woont zon 10 minuten bij mij vandaan, kwamen we pas achter.
Toch grappig!:D

De naam is eigenlijk vrij simpel :) De oprichter van het account heet Willem, en hij komt uit Urk ^^ In het begin van het spel was dat altijd erg leuk want dan kreeg Willem allemaal berichten van mede urkers vanwege zijn naam. Geniaal taaltje, ook om te lezen :p En bright is uiteraard geen intern, maar we moeten nu wel ff wat harder gaan edelen aangezien hij het heeft opgegeven en van de andere kant word geïnternt : /

Ik vraag me dan weer af hoe jij bij vexx bent beland, want voor zover ik nu weet kennen 2 van de ? spelers op vexx mijn broer, zij het persoonlijk of via tw. Is dat gewoon toeval of heb ik dat verkeerd? :confused:

verder weer een mooi lijstje :) nu moeten we maar weer even ons best doen om in de volgende lijst weer wat hoger te staan :p

Thom
 

DeletedUser64683

Guest
OurTime (Stats)

Let's create some time for ourtime.
OurTime ook een speler uit de rim. Ook aardig wat barbarendorpen gepakt zoals meerdere spelers uit de stam.
Maar ook vrijwel geen duidelijke interns gehad. Lekker gevochten om hoger te komen.
Wat leid tot een ODA 53. (6,171,557 score).
Juist ik trok dus misschien een verkeerde conclusie. Misschien geen duidelijke interns maar ze zijn er wel geweest waarschijnlijk.
Gyllie misschien? We weten het niet, we weten alleen dat hij vrij weinig ODA heeft, maar we weten nooit wat de toekomst gaat brengen.

gyllie was geen intern :)
ik had die gepakt op een zwak moment ^^
ik ga ook niet los gooien met clears ik ga er zorgvuldig mee om daarmee waarschijnlijk ook mijn lage ODA.
hoe minder je verliest hoe beter he ^^.
 

DeletedUser

Guest
Pirattack (Stats)

Bij deze speler lees ik altijd zijn naam verkeerd denk altijd pirateattack maar dat is dus weer zon leuke mind fuck.
Leuke naam dus!
Maar nu is kijken wat deze speler in het verleden/heden gedaan/aanhet doen is.
(+460-0) zozo, nog niks verloren aan een andere speler, dat is al een mooi eerste zicht op deze speler!
Of hij heeft weinig weerstand gehad of hij is een geweldige verdediger, we gaan het bekijken!
OD Aanvalsrang: 24.
(9,760,002 score)
OD Verdedigingsrang: 395.
(548,790 score)

Ik denk dat hij weinig tegenstand heeft gehad, niet erg veel ODA en zeer weinig ODD. Ach wie weet had hij geluk. Is zien of hij veel interns heeft.
Oeioei, ook al erg veel barbarendorpen overgenomen zo te zien. Voor de rest zie ik geen duidelijke interns.
Misschien wel een beleid binnen (V)(R) om je cluster zo mooi mogelijk te maken, je krijgt er zeer zeker een mooi cluster van, no doubt.
De groeilijn is ook erg mooi, gladde omhoog en blijven knallen.

je hebt gedeeltelijk gelijk, ik lig in het centrum van de stam, wat betekend dat je weinig kanten op kan.
hetgeen betekend dat als je iedereen al uit zijn dorpen hebt gejaagd er weinig overblijft dan de laag moraal spelers
De ODA en ODD zijn ook niet om naar huis te schrijven mede veroorzaakt door bovengenoemd.
Boek inmiddels wel goede resultaten om laag moraal dorpen te vernietigen en al tegen diverse katapult dorpen gelopen met ridderitem en die krijg ik echt wel klein, niet door daar zomaar troepen op de gooien maar het wel doordacht te doen.
Van dat lage moraal heb ik echt wel last de grootste vijand zit op 55-65% moraal, dus ik loer op de kerkdorpen om dat te ontlopen.
En voor de rest is het vooral de stamgenoten verder helpen als het moraal het toelaat.
Mijn resultaten zal je dus niet terugzien in ODA of ODD maar wel in het geheel van de stam
Misschien is dat laatste wel de redenen dat omliggende stamgenoten niet stoppen ( weinig tot bijna geen intern mogelijkheden ) , omdat ze een goed buffer achter zich hebben.

Wat mij nu gebeurd is heel normaal dat zal een ieder die TW speelt ooit overkomen, en dan is het gewoon wachten tot betere tijden en je cluster uitbouwen en hopen op weinig tegenslag op de laag moraal dorpen.
Het is geen beleid van (V)(R) om dat te doen, maar ik heb gewoon te weinig ruimte om echt te kunnen groeien.
Zit dus al te denken om me elders te vestigen mits de looptijden niet te ver uit elkaar komen te liggen

Overigens heb ik nog nooit een zo aaneengesloten cluster gehad, ze waren meestal bij een dorp of 160 al gebroken
 

DeletedUser65601

Guest
hehe ik ben niet van plan om in de top 5 te blijven hoor :)

Ga het wat rustiger aandoen wat niet wilt zeggen minder actief, gewoon edelsparen en 75% van de clears voor stamacties gebruiken zodat ik de kleinere spelers wat kan helpen of de echte front spelers van dienst kan zijn met mijn mooie cleartjes :D

Heb top 5 bereikt nu wat gas terug nemen en gewoon wat ronddwalen en aan die ODA werken, want is nodig :p
 

DeletedUser

Guest
Ach bb's komen er om drie redenen:

1. tacktisch beter is om kerkje te zetten
2. spelers die je al tijdje lastig maakt die knopje drukken, laat ik die niet liggen
3. spelers die ban kregen om één of andere reden, laat ik ook niet liggen

Verder moet ik misschien dringend eens cluster sluiten met alle bb's die er wel liggen maar is saai. En ik heb nog spelers genoeg om daar weg te vegen in m'n kerkjes.

Verder mooi lijstje tik 'em aan ouwe. Proficiat!

ake Heisenberg
 

DeletedUser

Guest
Mooi lijstje Vexx :) ben toendertijd uit de top 20 verdwenen omdat ik een x-aantal weken te maken had met een privésituatie. Nu gaan we ons weer lekker opknokken naar ten minste top 15 ;)
 

DeletedUser

Guest
Thor, de man met de bijl, shame on you, nooit gehoord van Thor's Hamer?
Verder erg mooi lijstje, was het lezen zeker waard.
 

DeletedUser14450

Guest
De naam is eigenlijk vrij simpel :) De oprichter van het account heet Willem, en hij komt uit Urk ^^ In het begin van het spel was dat altijd erg leuk want dan kreeg Willem allemaal berichten van mede urkers vanwege zijn naam. Geniaal taaltje, ook om te lezen :p En bright is uiteraard geen intern, maar we moeten nu wel ff wat harder gaan edelen aangezien hij het heeft opgegeven en van de andere kant word geïnternt : /

Ik vraag me dan weer af hoe jij bij vexx bent beland, want voor zover ik nu weet kennen 2 van de ? spelers op vexx mijn broer, zij het persoonlijk of via tw. Is dat gewoon toeval of heb ik dat verkeerd? :confused:

verder weer een mooi lijstje :) nu moeten we maar weer even ons best doen om in de volgende lijst weer wat hoger te staan :p

Thom

Beste,

De naam en speler VexX is begonnen op w3.. In alle online games zoals cs 1.6 is dit mijn game tag, al sinds is jong was. Als ik het goed heb bent u het broertje van Niels? Ik lag samen naast hem op w3 en is een goede speler en kerel. Veel met hem meegemaakt en erna begonnen op w8 de stam CdM opgericht. Hier zijn we met een aantal w3 spelers begonnen en daar hebben wij Gerard het spelletje geleerd en nu is hij één van de beste.

Sinds die tijd veel contact gehad met Gerard. Heb toen een lange tijd niet meer gespeeld en dacht toen nog eens te beginnen. Daarom neergedaald op w26. Hier de stam Quiem! opgericht. Nadat ik teveel bezig was met werk, vriendin etc. Gevraagd of Gerard samen wilt spelen en zo komen wij nu hier op VexX en kennen we beide je broer. Waarvan G. nog naast jullie woont..

Groet,

VexX Aka. Rob
 
Bovenaan