[Speeltopic] Weerwolven van Woerden #270

DeletedUser74597

Guest
Wees op je hoede dat Dirk kickt op aandacht met vrouwen via skype. Hij gebruikt zelfs vrouwelijke bots om aan zijn trekken te komen en gaat dan met hen in een groepsgesprek. Geilt op ieder vorm van contact met shemale @firedrakan en heeft ooit met een nep vrouwen account in een vrouwenstam gezeten. Grote kans dat alle vrouwen de wolven zijn bij Dirk, zodat hij eindelijk met een echte vrouw kan praten.

Vandaar dat de wolven zijn:
Yasminii
Serenity
Laila
JessicaVD
Loyalpsycho
indien ze ook een vrouw is.
Kan me herinneren dat ik ook erbij was en jij ook Sander jij wilde als wolf tussen de schaapjes zitten in je vermomming
Dus neig mij deze uitspraak van jou dat je meer zeggen wil dat je weer wolf ben .
Zet mij maar in het blauw ipv rood want rood is niet mijn kleur ... blauw is mooier .
 
Reactiescore
976
Gezien Dirk op Westkip reageerde en hij het in een Wolvenchat privé kon doen: Westkip dirkie heeft bevestigd dat kieken geen wolf is:)

Da's wat makkelijk ;) Dirk wil met die post gewoon aan iedereen bewijzen dat jij ermee tussen zat. Los daarvan een logische BM stem ofcourse.
 
Reactiescore
559
Wees op je hoede dat Dirk kickt op aandacht met vrouwen via skype. Hij gebruikt zelfs vrouwelijke bots om aan zijn trekken te komen en gaat dan met hen in een groepsgesprek. Geilt op ieder vorm van contact met shemale @firedrakan en heeft ooit met een nep vrouwen account in een vrouwenstam gezeten. Grote kans dat alle vrouwen de wolven zijn bij Dirk, zodat hij eindelijk met een echte vrouw kan praten.

Vandaar dat de wolven zijn:
Yasminii
Serenity
Laila
JessicaVD
Loyalpsycho
indien ze ook een vrouw is.

dat zou wel heel voor de hand liggen.
en ik denk niet dat hij het risico zou nemen dat de wolven mss elkaar zouden afmaken :D:D
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik stel me uiteraard weer beschikbaar voor het BM schap :) Veel kandidaten dit potje heb ik al gezien. Ik denk dat ik voor Westkip ga. Heeft vorig potje weer sterk gespeeld en laat altijd zien van grote waarde te kunnen zijn in de potjes waar hij mee doet :)
 

DeletedUser74005

Guest
Ik stel me uiteraard weer beschikbaar voor het BM schap :) Veel kandidaten dit potje heb ik al gezien. Ik denk dat ik voor Westkip ga. Heeft vorig potje weer sterk gespeeld en laat altijd zien van grote waarde te kunnen zijn in de potjes waar hij mee doet :)

Waarom kies je voor iemand die de vorige ronde 'sterk' gespeeld heeft als slechtje?
 

DeletedUser72524

Guest
Bij deze mijn excuses aan @Mylove voor het vergeten te benoemen van haar bij de dames. Daarnaast merk ik dat er niet echt wordt gezocht, dus vindt iedereen mijn theorie over vrouwen als wolventeam aannemelijk en stemmen we allemaal op één vrouw?
 

DeletedUser8414

Guest
Over het algemeen zijn de BM-kandidaten tegenwoordig:

1. Jenskeuh (al is hij dat niet meer sinds een een aantal bijzondere uitspraken van hem, die niet wvw-gerelateerd zijn)
4. Sander
6. Westkip
8. Mylove, terug van een pauze van één jaar.
9. Castiel., terug van een pauze van één jaar.
12. Time
14. WatBlaasJeInMijnOor?

Kan je dit even uitleggen? Waarom ben ik geen BM kandidaat meer omdat ik een aantal rare uitspraken heb gedaan? Ik dacht dat jij de persoon was die zei dat je wvw altijd neutraal en onpersoonlijk moet spelen? Als ik een degelijke wvw speler ben heb ik nu toch nog altijd evenveel recht daarop als vroeger? Het is dat ik op Wbjimo ga stemmen anders kreeg jij ze hoor door zulke onzin te verkopen. :eek:

Ik ben dus wel verkiesbaar voor bm he mensjes, ik heb ook al de eerste wolf gevangen.

Eerst en vooral mijn bm stem.

Wbjimo -> Jessica

Jessica is de beste wvw speler die hier al tijden meegaat, ze moet bm worden!

Om jullie even op weg te zetten het eerste wolfje, ik heb hem beetje zitten trollen en uit zijn (niet) reacties leid ik duidelijk af dat hij wolf is, dit weet ik omdat ik hem zo goed ken. Ik zal jullie zelfs meer zeggen, als we hem DEZE nacht lynchen en hij blijkt geen wolf doe ik NOOIT meer mee met wvw op dit forum, ik ben dus vrij zeker. Sorry wolfje Jordy.

Wbjimo
 

DeletedUser74005

Guest
Bij deze mijn excuses aan @Mylove voor het vergeten te benoemen van haar bij de dames. Daarnaast merk ik dat er niet echt wordt gezocht, dus vindt iedereen mijn theorie over vrouwen als wolventeam aannemelijk en stemmen we allemaal op één vrouw?

Ga je nu echt dit soort opmerkingen blijven maken tot iemand in je val trapt? :d

Kan je dit even uitleggen? Waarom ben ik geen BM kandidaat meer omdat ik een aantal rare uitspraken heb gedaan? Ik dacht dat jij de persoon was die zei dat je wvw altijd neutraal en onpersoonlijk moet spelen? Als ik een degelijke wvw speler ben heb ik nu toch nog altijd evenveel recht daarop als vroeger? Het is dat ik op Wbjimo ga stemmen anders kreeg jij ze hoor door zulke onzin te verkopen. :eek:

Bedoel er puur mee te zeggen dat het niet aannemelijk is dat jij BM wordt.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Waarom kies je voor iemand die de vorige ronde 'sterk' gespeeld heeft als slechtje?

Ik heb wel meer potjes met Kipje gespeeld en weet wat voor waarde hij heeft als goedje. Ik acht hem om die reden een zeer geschikt persoon om BM te zijn. Dat hij sterk speelde vorig potje als slechtje klopt, en dat is ook zeker iets dat ik mee heb genomen in mijn beslissing. Ik denk namelijk dat indien hij gewoon goed is hij opnieuw sterk zal spelen, hij heeft zijn niveau duidelijk gemaakt vorig potje en ik denk niet dat hij daarin zal verslappen. Vandaar de keuze.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik heb wel meer potjes met Kipje gespeeld en weet wat voor waarde hij heeft als goedje. Ik acht hem om die reden een zeer geschikt persoon om BM te zijn. Dat hij sterk speelde vorig potje als slechtje klopt, en dat is ook zeker iets dat ik mee heb genomen in mijn beslissing. Ik denk namelijk dat indien hij gewoon goed is hij opnieuw sterk zal spelen, hij heeft zijn niveau duidelijk gemaakt vorig potje en ik denk niet dat hij daarin zal verslappen. Vandaar de keuze.

Met andere woorden; het maakt jou niet uit dat de BM niet te 'lezen' valt? Westkip is duidelijk een sterk slechtje, maar vorige ronde laat niks zien van zijn capaciteiten als goedje.
 
Reactiescore
976
Om jullie even op weg te zetten het eerste wolfje, ik heb hem beetje zitten trollen en uit zijn (niet) reacties leid ik duidelijk af dat hij wolf is, dit weet ik omdat ik hem zo goed ken. Ik zal jullie zelfs meer zeggen, als we hem DEZE nacht lynchen en hij blijkt geen wolf doe ik NOOIT meer mee met wvw op dit forum, ik ben dus vrij zeker. Sorry wolfje Jordy.

Wbjimo

Ik begrijp totaal niet van waar dit komt. Blaasje heeft met jou zitten trollen want hij zette zijn lynchstem op je, waarna jij je BM stem op hem zette en een like ontving van Blaasje. Einde gesprek. Quid?

woow, meteen een wolf gevangen, dat verdiend bm stem.

Wbjimo
 

Deleted User - 2075062

Guest
Met andere woorden; het maakt jou niet uit dat de BM niet te 'lezen' valt? Westkip is duidelijk een sterk slechtje, maar vorige ronde laat niks zien van zijn capaciteiten als goedje.

Dat ik Kipje vorig potje niet kon lezen betekent niet dat dat nu weer het geval is. Ik heb Westkip geregeld als slechtje mee gemaakt en denk dat ook hij te lezen is. Ik denk dat ik kipje beter kan lezen dan bijvoorbeeld jou op dit moment, dus dan geef ik hem liever mijn BM stem dan dat ik hem bij jou plaats. Daarnaast was me andere kandidaat van de 3 op dit moment Sander, maar de keuze is dus op Kipje gevallen.
 

DeletedUser74966

Guest
Mijn BM gaat naar Westkip. Draait al een tijdje mee en ik vind hem wel fijn spelen. Ook een goede wolvenzoeker geloof ik :)

Daarnaast wil mezelf ook weer beschikbaar stellen ^^

Ik heb wel het idee dat ik wat in begin te komen voor het wolven zoeken. Dus stemmen hierheen :)
 

DeletedUser64575

Guest
Ik begrijp totaal niet van waar dit komt. Blaasje heeft met jou zitten trollen want hij zette zijn lynchstem op je, waarna jij je BM stem op hem zette en een like ontving van Blaasje. Einde gesprek. Quid?
Ik begrijp ook niet helemaal waarom hij al zo vroeg een definitieve lynchstem op mij zet.
 
Reactiescore
976
Mijn BM gaat naar Westkip. Draait al een tijdje mee en ik vind hem wel fijn spelen. Ook een goede wolvenzoeker geloof ik :)

Daarnaast wil mezelf ook weer beschikbaar stellen ^^

Ik heb wel het idee dat ik wat in begin te komen voor het wolven zoeken. Dus stemmen hierheen :)

Geen schrik dat ik te inactief zal zijn? Op het einde van het vorige potje bleek nochtans dat mijn beperkte activiteit je stoorde en nu is dat opeens niet meer vermeldenswaardig.
 

DeletedUser77103

Guest
Succes iedereen!

BM stemmen zijn dit potje niet welkom, omdat ik helaas niet al te actief ga kunnen meedoen komend weekend :( ik hoop toch nog van waarde te kunnen zijn wanneer ik wel de gelegenheid heb om te spelen :)

Mijn BM is Castiel
 
Bovenaan