[Speeltopic] Weerwolven van Woerden #270

DeletedUser64575

Guest
Ik zal wel even het spits afbijten dan mbt serieus spelen:

Time

Goede speler en heeft zich vooral de laatste paar potjes in mijn ogen bewezen. Daarnaast weet hij om de één of andere reden mijn goedjes- en slechtjesspeelstijl van elkaar te onderscheiden, dus dat is handig voor mij gezien ik dit potje gewoon goed ben.
 

DeletedUser74005

Guest
Mijn BM-stem zal naar Sander, Castiel of WBJIMO gaan. Hangt er van af wie het actiefst wordt en wie de meeste inbreng heeft.
 

DeletedUser77898

Guest
ik zal eerst even geduldig alles lezen wat er komen gaat voordat ik mijn BM stem uitbreng :) Dus overtuig mij maar!
 
Reactiescore
3.586
Ik zal wel even het spits afbijten dan mbt serieus spelen:

Time

Goede speler en heeft zich vooral de laatste paar potjes in mijn ogen bewezen. Daarnaast weet hij om de één of andere reden mijn goedjes- en slechtjesspeelstijl van elkaar te onderscheiden, dus dat is handig voor mij gezien ik dit potje gewoon goed ben.

Heeft nog niet eens een reactie geplaatst of zich kandidaat gesteld dus beetje rare nominatie, mss een wolf een duwtje in de rug steken?
 

DeletedUser64575

Guest
Heeft nog niet eens een reactie geplaatst of zich kandidaat gesteld dus beetje rare nominatie, mss een wolf een duwtje in de rug steken?

Ik heb geen reactie van hem nodig om te weten dat hij een goede BM zal zijn en dit potje actief zal spelen, zoals hij altijd doet.

Je probeert de aandacht nu ook wel heel snel en makkelijk op mij te leggen. Is deze opmerking een voorzetje voor de makkelijke lynchstem van morgen?
 
Reactiescore
3.586
Ik heb geen reactie van hem nodig om te weten dat hij een goede BM zal zijn en dit potje actief zal spelen, zoals hij altijd doet.

Je probeert de aandacht nu ook wel heel snel en makkelijk op mij te leggen. Is deze opmerking een voorzetje voor de makkelijke lynchstem van morgen?

Sorry, ik geef geen voorzetten of assists ik scoor alleen :cool:
 
Reactiescore
46
Ik zie wel wie alle votes zou krijgen en dan vote ik daar wel op ig xD
 
Reactiescore
2.193
ja blaasje we moeten ons als wolven niet zomaar prijs gaan geven :eek:

thanks voor de bm stem, het doet goed om waardering te krijgen :)

e: Dirk je openings post kan beter en je kan geen post aan begin meer bijvoegen dus daar ben je wat de mist in gegaan. Dat ik klaag over startposts, het moet niet gekker worden:D
 

DeletedUser74005

Guest
Doe weer eens een keer mee na 5 jaar ofzo. Wie zijn er tegenwoordig goede spelers?

Over het algemeen zijn de BM-kandidaten tegenwoordig:

1. Jenskeuh (al is hij dat niet meer sinds een een aantal bijzondere uitspraken van hem, die niet wvw-gerelateerd zijn)
4. Sander
6. Westkip
8. Mylove, terug van een pauze van één jaar.
9. Castiel., terug van een pauze van één jaar.
12. Time
14. WatBlaasJeInMijnOor?

Dit zijn de nieuwe spelers, die allemaal nog geen enkel normaal potje wvw gespeeld hebben hier (speedrondes uitgesloten):

2. Yasminii
11. Loyalpsycho
15. DragonGoesOppai
17. Empiror
18. MooieSerenity
20. TurnUpTheMusic

Overige spelers die vgm nog geen BM zijn geweest:

5. Game
10. Jessica
13. Maroen1
16. laila
19. NogMooiereJokersBrain

Voor de rest moet je het zelf bepalen, maar de kans is in ieder geval groot dat de BM iemand uit het eerste lijstje wordt. Ook op basis van prestaties van afgelopen rondes.
 
Reactiescore
46
Tssss, een beetje alle noobjes opnoemen zodat de 'betere' spelers weten wie ze niet hoeven te focusen omdat we toch geen bedreiging zijn
 
Reactiescore
976
Damn die spam op de eerste pagina ..

Ik ga mijn BM stem op basis van het vorig potje plaatsen en dan moet ik de keuze maken tussen Blaasje en Castiel. Beiden hebben daar rake pientere dingen gezegd. Mijn uiteindelijke stem zal morgen volgen op basis van de activiteit van deze twee heren.

ja blaasje we moeten ons als wolven niet zomaar prijs gaan geven :eek:

thanks voor de bm stem, het doet goed om waardering te krijgen :)

e: Dirk je openings post kan beter en je kan geen post aan begin meer bijvoegen dus daar ben je wat de mist in gegaan. Dat ik klaag over startposts, het moet niet gekker worden:D

Drie verschillende emoticons in één post. Hier is iemand enthousiast begonnen.
 

DeletedUser74005

Guest
Tssss, een beetje alle noobjes opnoemen zodat de 'betere' spelers weten wie ze niet hoeven te focusen omdat we toch geen bedreiging zijn

Dat zeg ik niet he ;P Tis buur een lijstje van wie er lang meespelen en wie er 'nieuw' zijn. Zeg nergens dat je noob bent, vond je tijdens de speed behoorlijk sterk spelen zelfs ;)
 

DeletedUser64575

Guest
1. Jenskeuh (al is hij dat niet meer sinds een een aantal bijzondere uitspraken van hem, die niet wvw-gerelateerd zijn)
4. Sander
6. Westkip
8. Mylove, terug van een pauze van één jaar.
9. Castiel., terug van een pauze van één jaar.
12. Time
14. WatBlaasJeInMijnOor?

Je vergeet jezelf :eek:
Damn die spam op de eerste pagina ..

Ik ga mijn BM stem op basis van het vorig potje plaatsen en dan moet ik de keuze maken tussen Blaasje en Castiel. Beiden hebben daar rake pientere dingen gezegd. Mijn uiteindelijke stem zal morgen volgen op basis van de activiteit van deze twee heren.



Drie verschillende emoticons in één post. Hier is iemand enthousiast begonnen.
Helaas toch verloren van de meester :p
Sorry, ik geef geen voorzetten of assists ik scoor alleen :cool:
Makkelijke manier om de discussie uit de weg gaan.
 
Reactiescore
976
Maar ik ben enthausiast zoals ik over algemeen wel ben. :)

Alleszins een veel minder agressieve beginpost dan ik van je gewoon ben.

#269

Mietje

Succes en bm mag altijd naar mij.

#268

Heres20BucksKillMe

Zal ik pm sturen voor bankrekening?

#267B

Succes iedereen

ik claim ziener

#267

BM lijkt mij vanzelfsprekend:) kom maar met die stemmen.

#266

Ik ben de vervanger voor Jens, graag uw stem en ik zal ons naar de overwinning leiden.

#265

Goedje dus Jens kan me nu weer mooi volgen :D

DZ is toch kwalitatief de betere speler in het lijstje.
 

DeletedUser74005

Guest
Alleszins een veel minder agressieve beginpost dan ik van je gewoon ben.

#269



#268



#267B



#267



#266



#265

Je ziet wolven wel vaker enthousiast reageren aan het begin van een ronde. Wat dat betreft is het wel opmerking ja, zeker in vergelijking tot zijn eerste reacties vorige rondes.

Je vergeet jezelf :eek:

Helaas toch verloren van de meester :p

Makkelijke manier om de discussie uit de weg gaan.

Ik hoor niet in dat rijtje thuis joh.
 
Bovenaan