[Speeltopic] Weerwolven van Woerden #270

DeletedUser7072

Guest
Hallo vriendjes en vriendinnetjes, welkom bij de 270ste versie van WvW! DIt keer beleven we geen avontuur ergens in een dorp ver weg in een of ander fantasieverhaal, welnee nu is het menens. Het pittoreske Woerden is het slachtoffer geworden van een ware plaag. Zoals ik eerder al zei in deze post verdwijnen er bij volle maan steeds inwoners uit Woerden, wat hierachter zit is onduidelijk, een paar dagen geleden is zelfs burgermeester Viktor Molkenboer het slachtoffer geworden van deze plaag! Dit terwijl juist hij alles op alles gezet heeft om als burgervader de inwoners van zijn prachtige stad te verdedigen!

Nu is het aan jullie om de wolven eruit te pikken, maar omdat de burgermeester weg is zullen jullie eerst een nieuwe moeten vinden, dit doen we natuurlijk democratisch zoals het hoort. Dit gaat in het blauw, met als naam NAAM. Daarna is het aan jullie om die vervelende haarballen uit Woerden weg te werken, dit doe je door te stemmen in het rood met NAAM.

De instellingen staan in het inschrijftopic, alle wolven en karakters zullen bepaald worden via een random generator, je hoeft je dus niet af te vragen van 'Wie zou Dirk nou die en die rol geven?'. Verder wil ik bij het stemmen met iets nieuws experimenteren, Gijs werkte vaak met aparte stemtopics maar dat ga ik anders doen. Bij een lynch stem zet je de naam in het rood zoals altijd, maar tag je mij daar ook bij met @dirk-janusIV. Op die manier kun je gewoon in het topic zelf blijven stemmen en zal ik makkelijker stemmen kunnen tellen, lijkt me het proberen waard.

Dus bij deze, de eerste lynch en lunch zal donderdag avond plaatsvinden, maar stemmen voor BM en lynch kun je nu natuurlijk al uitbrengen ;)

1. Jenskeuh -> Lynch dag 1, burger.
2. Yasminii -> Doodgevallen wegens inactiviteit op dag 3

3. DemocratischeZwijmelaars -> BM na westkip
4. Sander -> Doodgevallen wegens spelbederf, was een slet.
5. Game -> Lynch dag 3, sjamaan
6. Westkip -> BM dag 1 -> Lynch dag 2, burger

7. NITS -> Jagersschot dag 2, burger
8. Mylove -> Lunch dag 3, burger
9. Castiel.
10. Jessica -> Liefdesverdriet dag 3, cupido
11. Loyalpsycho
12. Time -> Lynch dag 2, jager
13. Maroen1
14. WatBlaasJeInMijnOor?
15. DragonGoesOppai
16. laila
17. Empiror -> famdecibel, vervangen.
18. MooieSerenity -> Doodgevallen dag 2, wolf
19. NogMooiereJokersBrain -> Lunch dag 1, burger
20. TurnUpTheMusic

Aantal spelers: 20 ofzo
Klaagmuur: nee
Hints: nee
Jager: ja
Heks: ja
Dorpsoudste: ja
Beschermengel: ja
Ziener: ja
Beul: nee
Priester: nee
Slet: ja

Cupido: ja
Geliefden kennen elkaar: ja
Geliefden samen winnen: ja

Wolven: stuk of 4 a 5
Welp: nee
Infectiewolf: ja, altijd leuk
Sjamaan: ja
Ketter: nee

Eindtijd stemmen: 23:00
Speciale Rollen naar: mij en evntl medeleider
Weerwolven Moord naar: mij en evntl medeleider
Lynch: dikgedrukt in rood.

Burgemeester: ja
Extra rollen:

Netwerken/Claimen: nee
Extra instellingen: nee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7072

Guest
Iedereen heeft zijn rol gekregen als het goed is, zoniet spreek mij dan even aan.
 

DeletedUser7072

Guest
Ledenlijst is er al, gebeurtenissen komen erop nadat er wat gebeurt.
 

DeletedUser72524

Guest
Hij heeft nog nooit een potje fatsoenlijk meegedaan, hoe moet hij gaan leiden?
 

DeletedUser74005

Guest
Hij heeft nog nooit een potje fatsoenlijk meegedaan, hoe moet hij gaan leiden?

Ik weet wel hoe erg wij moeten lijden!

Een zo kort mogelijke lijdensweg ondergaan? Stem -> DemocratischeZwijmelaars

Bied me hierbij aan voor het BM-schap! Vanaf vrijdagochtend zal ik sehr actief worden.
 

DeletedUser77898

Guest
Ik wil mijzelf graag verkiesbaar stellen als BM, puur omdat Capricorno mij net vertelde dat mij dat toch nooit gaat lukken!
 
Bovenaan